Online marketing cikkek, érdekességek

online marketing

Online marketing

SEO
4p

Online marketing cikkek, érdekességek

5 alapvető online szállodamarketing taktika a közvetlen foglalásokért

5 alapvető online szállodamarketing taktika a közvetlen foglalásokért

Szállodatulajdonosként vagy marketingesként minden bizonnyal te is arra törekszel, hogy minél több közvetlen foglalást szerezz hoteled számára. Ehhez manapság egy stabil online jelenétre és a velejáró online marketingre lesz szükséged. Számos szállodával ...
Melyik a legjobb közösségi média csatorna az üzleted számára?

Melyik a legjobb közösségi média csatorna az üzleted számára?

A közösségi média világa sokak számára túl bonyolult és zavaros lehet, hiszen sok felület van és szinte minden közösségi média szakértő azt ajánlja, hogy használd a Facebookot, Instagramot, Twittert és a LinkedInt is – pedig erre egyáltalán nincs minden e...
4 digitális tipp a kiemelkedő páciensélményért az egészségügyben

4 digitális tipp a kiemelkedő páciensélményért az egészségügyben

Az ellátásra szorulók gyakran azért fordulnak magánorvosokhoz, mert színvonalasabb páciensélményre vágynak, mint amelyet egy kórházban kapnának. Azonban ahhoz, hogy a megannyi alternatíva közül a te praxisodat válasszák, már az első pillanattól kezdve oly...
Tippek, hogy sikeresebbek legyenek a kapcsolati megkereséseid

Tippek, hogy sikeresebbek legyenek a kapcsolati megkereséseid

Írtál egy remek tartalmat. Ez már önmagában szuper teljesítmény, de úgy tűnik senki sem látja. Vársz és vársz, de a forgalom és az olvasottság sosem jön és azon agyalsz, hogy mit csináltál rosszul. Ismerősen hangzik? Végülis nem az a fő szabálya a kreatív...
8 szállodamarketing-taktika a foglalások fellendítésére

8 szállodamarketing-taktika a foglalások fellendítésére

Egy szálloda tulajdonosaként vagy marketingeseként nem az a kérdés, hogy kell-e időt, energiát és pénzt fektetned szállodád online marketingjébe, hanem az, hogy hogyan tűnj ki ezzek a versenytársaid közül. Hoztunk néhány olyan tippet, amelyeket a szezonok...
Tippek, hogy kezeld a negatív kommenteket

Tippek, hogy kezeld a negatív kommenteket

A negatív online kommentek kezelése olyan feladat, amivel minden közösségi média menedzsernek foglalkoznia kell időről időre. Hogyan kezeljük a közösségi média felületeken megjelent kommenteket? Mi a legjobb módja a válasznak, hogy ne legyen belőle vitatk...
Miért olyan fontos a jó cím - és hogy írd meg?

Miért olyan fontos a jó cím - és hogy írd meg?

Ha sikeres akarsz lenni a digitális világban, tudnod kell, hogy nem csak a jól megírt, és értékes tartalom számít, arra is figyelni kell, hogy SEO optimalizált taktikákat használj a jó kulcsszavaktól kezdve a megfelelő linkcseréig. Meg kell találni az érz...
Marketingtippek orvosoknak – 10 taktika egy sikeres praxisért

Marketingtippek orvosoknak – 10 taktika egy sikeres praxisért

Magánorvosként minden bizonnyal te is azt szeretnéd, hogy minél több lehetséges páciens keresse fel praxisodat. Azonban ehhez manapság nem elég szimplán jól dolgozni – a színvonalas szolgáltatás mellett aktívan kell tenned azért, hogy leendő pácienseid ho...
8 tipp a hatékony fogászati marketinghez

8 tipp a hatékony fogászati marketinghez

Ha ezt a cikket olvasod, akkor bizonyára egy olyan fogorvost tisztelhetünk benned, aki szeretné némi fogászati marketinggel népszerűsíteni praxisát leendő pácienseinek. Azonban a mai világban, amiben csoda, hogy a foghúzások nem az interneten zajlanak, ne...
Tartalomhibák, amiket lehet, hogy te is elkövetsz + a megoldásuk

Tartalomhibák, amiket lehet, hogy te is elkövetsz + a megoldásuk

Néha nagyon meglepődünk azon, mennyire keveset tudnak sokan a tartalom erejéről és arról, hogy milyen fontos egy megbízható növekedési stratégia szempontjából. Ha tényleg meg akarod fogni az embereket, akkor új ötletekkel kell előállnod és itt jön képbe a...
Szállodahirdetés a Facebookon: 6 gyakori hiba (és elkerülésük)

Szállodahirdetés a Facebookon: 6 gyakori hiba (és elkerülésük)

A Facebook az egyik legkiválóbb közösségi platform szállodák számára, nem csupán azért, mert vizuális jellegű és több milliárd felhasználót foglalkoztat, hanem azért is, mert korszerű hirdetési lehetőségeket is kínál számukra.
7 profi Google Shopping taktika, amikkel fellendítheted webáruházad forgalmát

7 profi Google Shopping taktika, amikkel fellendítheted webáruházad forgalmát

A Google Shopping egy újabb csatornát kínál a kereskedők számára, amin keresztül eljuttathatják kínálatukat célközönségükhöz. A platform hirdetéseire az Egyesült Államokban már most nagyobb összegeket fordítanak, mint a keresési hirdetésekre, és nálunk is...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

+25 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok

Kérje ajánlatunkat!