Webáruház marketing

webáruház marketing

Webáruház marketing

Webáruház marketing

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék látható...
Webáruház SEO – Így szerezz több vevőt webáruházadnak

Webáruház SEO – Így szerezz több vevőt webáruházadnak

Az elmúlt évek során futótűzként terjedt az online vásárlás trendje, amit a vírus okozta távolságtartás is csak fellendített. Ennek köszönhetően több kereskedő is a digitális közegbe költöztette üzletét, ami nagyobb versenyt, és minden eddiginél magasabb ...
Így azonosítsd termékeidet a Google számára

Így azonosítsd termékeidet a Google számára

A Google nemrégiben adott ki egy hasznos kis útmutatót aminek segítségével a gyártók, viszonteladók és kiadók könnyebben megjelölhetik a megemlített termékeket, hogy a Google egyszerűbben azonosíthassa őket.
Hogy működik egy webáruház?

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált. ...
Így add el első termékedet webáruházadban

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…
Mit mond a Google a webáruházak többszörösen előforduló tartalmairól?

Mit mond a Google a webáruházak többszörösen előforduló tartalmairól?

A Google tolmácsaként ismert John Mueller ismét hasznos információkat osztott meg egy SEO Office Hours hangout beszélgetés során, amikor is arról beszélt, hogy miként kezeli a Google a webáruházak gyártótól átmásolt termékleírásait.
7 Google Shopping hirdetési tipp a sikeres e-kereskedelemért

7 Google Shopping hirdetési tipp a sikeres e-kereskedelemért

A Google Shopping a Google saját e-kereskedelmi platformja, amely lehetővé teszi a cégek számára, hogy közvetlenül a keresőtalálatok között jeleníthessék meg termékeiket az érdeklődő felhasználóknak.
Szezonális SEO az e-kereskedelemben – Így optimalizáld webáruházadat

Szezonális SEO az e-kereskedelemben – Így optimalizáld webáruházadat

A legtöbb cég passzív marketingformaként tekint a SEO-ra, különösen, ha az email marketinggel, vagy fizetett hirdetésekkel hasonlítják össze. Ennek köszönhetően sokaknak eszébe sem jut a keresőoptimalizálásra is kiterjeszteniük szezonális kampányaikat. Pe...
A legjobb taktikák egy webáruház felfuttatásához

A legjobb taktikák egy webáruház felfuttatásához

Egy üzletnek manapság az interneten is jelen kell lennie kínálatával, hiszen egyre több fogyasztó választja az online vásárlási lehetőségeket. Azonban az e-kereskedelemre általánosságban jellemző óriási verseny (a helyi és iparágankénti viszonyokról már n...
A Google már az árcsökkenést is kijelzi a bővített találatokban

A Google már az árcsökkenést is kijelzi a bővített találatokban

A Google frissítette a strukturált adatokkal kapcsolatos útmutatóját, amiben immáron az árcsökkentés feltüntetése is szerepel. A Google szerint az a bővített találatokban most már az árcsökkenés is megjelenhet
Így változtatja meg a mesterséges intelligencia az e-kereskedelmet

Így változtatja meg a mesterséges intelligencia az e-kereskedelmet

Attól függően, hogy milyen területen foglalkozol vele, az e-kereskedelemre rettenetes verseny lehet jellemző, amiben sok kisebb cég képtelen érdemlegesen érvényesülni. Számukra jelenthet megoldást a gépi tanulással működő mesterséges intelligencia (MI), a...
Hogyan építs ki szorosabb kapcsolatokat e-kereskedelmi ügyfeleiddel

Hogyan építs ki szorosabb kapcsolatokat e-kereskedelmi ügyfeleiddel

Ha 2021-ben sikeres akarsz lenni az e-kereskedelemben, akkor tisztában kell lenned vele, hogy üzleted nem termékek vagy szolgáltatások értékesítéséről szól, hanem az emberekről. Az emberek pedig nem termékeket vagy szolgáltatásokat vásárolnak, hanem megol...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok