Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing audit és stratégia kialakítása

Ha arra kérsz, keresőoptimalizáljuk oldaladat, ne kérd, nem tesszük! Ha arra kérsz, vezessük közösségi média oldalaidat, ne kérd, nem tesszük! Nem azért, mert finnyásak vagyunk, hanem azért, mert komplex online marketing stratégia nélkül nem érdemes semmilyen tevékenységet folytatni. Ha arra kérsz, vizsgáljuk felül stratégiádat, vagy alkossuk meg tudásunk, kutatásaink, tapasztalataink szerint a legjobb online marketing stratégiát cégednek, ebben szívesen segítünk! Ezt csak akkor tudjuk azonban megtenni, ha tudjuk, mit csinálsz most, mit csináltak eddig marketingeseid cégednél. Ezt a folyamatot hívjuk online marketing auditnak!

 

Mi az az online marketing audit?

Marketing auditunk megmutatja mi működik, mi nem és azt is, hogy melyik a leghatékonyabb marketing stratégia számodra.Eredményességünk titka a kevesebb néha több elvén alapul. Cégre szabottan csak a hatékonyan működni tudó marketing eszközöket fogjuk stratégiádba beépíteni ezzel megalkotva számodra a leghatékonyabb online marketing mixet. 

 

  • Rendelkezel weboldallal, keresőmarketinget és közösségi média kommunikációt is használsz terméked, márkád, szolgáltatásod népszerűsítéséhez?
  • Vajon minden eszközt a megfelelő módon használsz?
  • Vajon alkalmas minden online marketing eszköz célcsoportod és céljaid eléréséhez?
  • Szeretnéd optimalizálni online marketing költségeidet?
  • Jól átgondolt, költséghatékony marketing stratégia mentén szeretnéd kihasználni az internetben rejlő lehetőségeket?

Tapasztalt külső tanácsadókként úgy gondoljuk reálisabban látjuk az alkalmazott eszközök erdeményességét és azok megtérülését is. Auditunk során nem a marketing büdzsédet akarjuk növelni, hanem átcsoportosításokkal a lehető legmagasabb megtérülést kívánjuk elérni. 

Online marketing auditunk során 

  • Megismerjük a cégedet
  • Megismerjük a célcsoportot, esetleg meghatározzuk azt,ha még nem tetted ezt meg
  • Elfogulatlan szakértő vizsgálatokat végzünk (weboldal elemzés, kommunikációs csatornák, cpc rendszerek)
  • Meghatározzuk azokat az eszközöket melyekkel hatékonyan érheted el üzeneteddel célcsoportodat
  • Kitaláljuk az az online marketing stratégiát, mely céljaid (célcsoportod) eléréséhez vezet


Onlien marketing audit és stratégia kailakításának részletei

  • Auditáló : Vezető marketing tanácsadóink
  • Alapja : Személyes találkozó , átadott információk, saját elemzések
  • Formátum : Papír alapú dokumentum, mely két részből áll
  • Elemzés 1 . : Alkalmazott online marketing eszközök elemzése. Részletes honlap, közösségi média kommunikáció, keresőmarketing eszközök hatékonyságának elemzése. 
  • Elemzés 2. : Az online marketing eszközöket, azok hatékonyságát és a céget megismerve kidolgozzuk az általunk leghatékonyabb online marketing stratégiát.
  • Prezentáció : A kidolgozott marketing stratégiát bemutatjuk, átadjuk a kész dokumentumot

 

 

Néhány szó az auditorokról

 

Máté Balázs

1998-óta foglalkozik online marketinggel. Több tucat nagyvállalat és kb 500 KKV marketing stratégiáján dolgozott. Doktoriját a SZIE Marketing intézetében írja, ahol az online marketing tantárgyat immáron 8 éve oktatja. Egyetemi és a cégen belül működő online marketing kutatócsoport vezetője, marketing tudását nem könyvekből szedte össze. 

 

Csonka Nikoletta

A webáruházak és a gasztronómiai marketing szakértője, a Marketing Professzorok Kft. társtulajdonosa. Árbevételek és konverziók megsokszorozásának mestere, több, mint 20 (közöttük sok nemzetközi) online marketing publikáció szerzője. 

 

 


Friss cikkek

Miért nem működik a SEO?
2021-01-21

Miért nem működik a SEO? 10 dolog, ami hátráltatja eredményeid!

Marketingügynökségként jól ismerjük a SEO, azaz a keresőoptimalizálás értékét ügyfeleink számára. A hatékony SEO temérdek új látogatót, és ezzel vásárlót vonzhat egy cég webhelyére, és ezzel akár egy sokszorosan megtérülő befektetés is lehet. Sokan vannak azonban, akik egyszerűen nem látják a SEO értékét, és elmondásuk szerint hiába próbálkoznak vele, egyszerűen nem látnak eredményeket belőle.

Hogyan szerezz több pácienst a közösségi médiával fogorvosként? Segítünk!
2021-01-19

Így szerezz új pácienseket fogászati praxisodnak a közösségi médián

Akármennyire is szeretnénk, a fogorvosi vizsgálatokat nem halasztgathatjuk a végtelenségig. Bármilyen épnek is érzed fogaidat (és remélhetőleg azok is), egészséged hosszútávú megőrzése érdekében elengedhetetlen, hogy évente legalább két alkalommal ellátogass egy fogorvoshoz egy általános vizsgálatra. Minden fogorvos tudja, hogy sehol sincs hiány lehetséges páciensekből, azonban az már egészen más kérdés, hogy hogyan veheted rá ezeket az embereket, hogy pont a te rendelődbe látogassanak el fogproblémáikkal. A mai világban a fogorvosok még a közösségi médián keresztül is rengeteg új pácienst szerezhetnek maguknak. Azonban mielőtt rátérnénk erre a témára, nézzük meg, hogy mi mindenre kell odafigyelned a sikerek érdekében!

A fogászati keresőoptimalizálás alapja: a kulcsszókutatás
2021-01-12

Kulcsszókutatás a fogászati SEO-ban

Ha szeretnél új pácienseket szerezni a mai digitális világban, akkor tudnod kell, hogy milyen kifejezésekre keresnek rá az emberek az interneten, ha fogorvost szeretnének találni. Hogy miért? Mert ezekkel a kifejezésekkel optimalizálhatod úgy fogászati webhelyedet, hogy az minél több keresésre az első találatok között jelenjen meg, és így több lehetséges páciens lássa. Ha szeretnél összeállítani egy listát ezekből a kulcsszavakról, akkor fogászati kulcsszókutatásra lesz szükséged. Lássuk, hogy hogyan találhatsz rá ezekre!


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!