Online marketing audit és online marketing stratégia készítés

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing audit és stratégia kialakítása

Ha arra kérsz, keresőoptimalizáljuk oldaladat, ne kérd, nem tesszük! Ha arra kérsz, vezessük közösségi média oldalaidat, ne kérd, nem tesszük! Nem azért, mert finnyásak vagyunk, hanem azért, mert komplex online marketing stratégia nélkül nem érdemes semmilyen tevékenységet folytatni. Ha arra kérsz, vizsgáljuk felül stratégiádat, vagy alkossuk meg tudásunk, kutatásaink, tapasztalataink szerint a legjobb online marketing stratégiát cégednek, ebben szívesen segítünk! Ezt csak akkor tudjuk azonban megtenni, ha tudjuk, mit csinálsz most, mit csináltak eddig marketingeseid cégednél. Ezt a folyamatot hívjuk online marketing auditnak!

 

Mi az az online marketing audit?

Marketing auditunk megmutatja mi működik, mi nem és azt is, hogy melyik a leghatékonyabb marketing stratégia számodra.Eredményességünk titka a kevesebb néha több elvén alapul. Cégre szabottan csak a hatékonyan működni tudó marketing eszközöket fogjuk stratégiádba beépíteni ezzel megalkotva számodra a leghatékonyabb online marketing mixet. 

 

  • Rendelkezel weboldallal, keresőmarketinget és közösségi média kommunikációt is használsz terméked, márkád, szolgáltatásod népszerűsítéséhez?
  • Vajon minden eszközt a megfelelő módon használsz?
  • Vajon alkalmas minden online marketing eszköz célcsoportod és céljaid eléréséhez?
  • Szeretnéd optimalizálni online marketing költségeidet?
  • Jól átgondolt, költséghatékony marketing stratégia mentén szeretnéd kihasználni az internetben rejlő lehetőségeket?

Tapasztalt külső tanácsadókként úgy gondoljuk reálisabban látjuk az alkalmazott eszközök erdeményességét és azok megtérülését is. Auditunk során nem a marketing büdzsédet akarjuk növelni, hanem átcsoportosításokkal a lehető legmagasabb megtérülést kívánjuk elérni. 

Online marketing auditunk során 

  • Megismerjük a cégedet
  • Megismerjük a célcsoportot, esetleg meghatározzuk azt,ha még nem tetted ezt meg
  • Elfogulatlan szakértő vizsgálatokat végzünk (weboldal elemzés, kommunikációs csatornák, cpc rendszerek)
  • Meghatározzuk azokat az eszközöket melyekkel hatékonyan érheted el üzeneteddel célcsoportodat
  • Kitaláljuk az az online marketing stratégiát, mely céljaid (célcsoportod) eléréséhez vezet


Onlien marketing audit és stratégia kailakításának részletei

  • Auditáló : Vezető marketing tanácsadóink
  • Alapja : Személyes találkozó , átadott információk, saját elemzések
  • Formátum : Papír alapú dokumentum, mely két részből áll
  • Elemzés 1 . : Alkalmazott online marketing eszközök elemzése. Részletes honlap, közösségi média kommunikáció, keresőmarketing eszközök hatékonyságának elemzése. 
  • Elemzés 2. : Az online marketing eszközöket, azok hatékonyságát és a céget megismerve kidolgozzuk az általunk leghatékonyabb online marketing stratégiát.
  • Prezentáció : A kidolgozott marketing stratégiát bemutatjuk, átadjuk a kész dokumentumot

 

 

Néhány szó az auditorokról

 

Máté Balázs

1998-óta foglalkozik online marketinggel. Több tucat nagyvállalat és kb 500 KKV marketing stratégiáján dolgozott. Doktoriját a SZIE Marketing intézetében írja, ahol az online marketing tantárgyat immáron 8 éve oktatja. Egyetemi és a cégen belül működő online marketing kutatócsoport vezetője, marketing tudását nem könyvekből szedte össze. 

 

Csonka Nikoletta

A webáruházak és a gasztronómiai marketing szakértője, a Marketing Professzorok Kft. társtulajdonosa. Árbevételek és konverziók megsokszorozásának mestere, több, mint 20 (közöttük sok nemzetközi) online marketing publikáció szerzője. 

 

 


Friss cikkek

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!