KÉRDÉSEK ÉS VÁLASZOK
Ahogy egy pénzügyi tanácsadó azt mondaná, hogy válság idején érdemes befektetni, ugyanez igaz a marketingre is. Ha a versenytársak visszafogják hirdetéseiket, nagyobb eséllyel kerülhetünk előtérbe, és hosszú távon megerősíthetjük piaci pozíciónkat. Ráadásul az ügyfelek is emlékezni fognak arra, hogy nehéz időkben sem tűntünk el, hanem továbbra is értéket nyújtottunk számukra. Ez a lojalitás később megtérülhet.
A legjobb eredmények érdekében legalább 6-12 hónapos folyamatos munkát javaslunk, hogy elegendő adat álljon rendelkezésre a kampányok tesztelésére és finomhangolására, valamint hogy az üzenetek megfelelő helyeken és gyakorisággal érjék el a célközönséget.
Vannak marketingtevékenységek, amelyek gyorsabb, mérhető eredményeket hoznak, míg mások hosszú távon térülnek meg. A rövid távú kampányok azonnali hatást gyakorolhatnak, de a tartós siker érdekében a hosszabb távú stratégiák is elengedhetetlenek.