Szeretnéd, hogy vállalkozásod egy jól átgondolt, a visszatérő vevők számára ismerős, konzisztens arculattal rendelkezzen? Amit megálmodtál, mi megvalósítjuk! Érdeklődj arculattervezés szolgáltatásunk kapcsán, és designerünk segítségével megmutathatod vevőidnek, ügyfeleidnek, hogy miben vagy egyedi, miben vagy más, mint a többi!
Legyen szó akár egy új vállalkozásról, akár egy termék piacra való bevezetéséről, a látványvilág, az emlékezetes megjelenés rendkívül fontos eleme a marketingnek. Manapság termékből, szolgáltatásból talán már nem sok új van a nap alatt, néhány egyedi elemmel, egy jól meghatározott USP-vel és egy igazán ütős arculattal azonban Te is érvényesülhetsz a piacon!
Ha igazán komolyan gondolod vállalkozásod felfuttatását, az egységes, mindenre kiterjedő arculat megtervezése az első lépések közé kell, hogy tartozzon – hiszen ez határozza meg weboldalad megjelenését, termékeid csomagolását, de még a levelezőpapírod megjelenését is, amelyekről ügyfeleid első ránézésre látják majd, hogy hozzád tartozik!
A vállalkozás és a célok függvényében minden tulajdonos maga álmodhatja meg, hogy mennyire komplex arculattal szeretne dolgozni. Amennyiben neked egyelőre csak egy ütős Logo-ra lenne szükséged, ez sem jelent problémát – ám ha a legapróbb részletekbe menő arculattervezés a célod, azt is vállaljuk!
A legtöbb vállalkozó már úgy érkezik hozzánk, hogy van egy elképzelése a megálmodott arculattal kapcsolatban – azonban annak kivitelezését jobb szakértőre bízni, hogy a későbbiekben konzisztens formában álljon rendelkezésre, és akár új felületeken is használható legyen.
Az sem baj azonban, ha semmilyen elképzelésed nincs, a kreativitást is hozzuk: egy előzetes megbeszélés alapján felmérjük igényeid, ízlésed és természetesen kínálatod, és annak megfelelően kezdjük el a munkát!
Természetesen azt is tudjuk, hogy ahány ember, annyi ízlés… Ezért, hogy biztosan elégedett legyél a végeredménnyel, első körben több terv-koncepciót biztosítunk számodra megegyezés szerint, amelyekből kiválaszthatod a Neked szimpatikus elemeket!
Komolyan gondoljuk, hogy a vizualitás nagyon fontos minden ügyfél számára – nem csak a Te ügyfeleidnek, de a mieinknek is… Éppen ezért beszéljenek helyettünk eredményeink:
Hogy könnyebben meg tudd állapítani, mi az amire Neked szükséged van az arculattervezés témakörében, ajánlatokba rendeztük a leggyakrabban igényelt arculattervezési csomagainkat. Természetesen egyedi igényeket is szívesen kielégítünk, ám érdemes átolvasnod ezeket a lehetőségeket, amelyek komplex megoldást nyújtanak számodra!
Ha még csak most indítod be vállalkozásod, a logo megtervezése rendkívül fontos lépés a tervezésben. A logo önmagában határozza meg a későbbi megjelenést – céged színvilágát, akár betűtípusait, és az egész arculatot. A logoddal találkozik majd vevőd először, és ahhoz köti majd céged nevét is, így elengedhetetlen, hogy már a vállalkozás indulásakor gondolj erre.
StartUp arculattervezési csomagunk keretén belül a tökéletes logo megálmodása mellet névjegykártyád is megtervezzük!
Kis arculati csomagunk olyan KKV szektorban tevékenykedő cégek igénylik előszeretettel, akik szeretnék letenni az alapokat. A csomag keretén belül az előzetes igényfelmérést követően több logo variációból választhatsz, amelyek szín- és formavilága nagyban befolyásolja majd az arculat többi elemét. A logo mellett a kis arculati csomagunk tartalmazza a névjegy, a levélpapír, a digitális levélpapír, az e-mail lábléc és a boríték tervezését is.
A csomag tartalmaként az előzetes tervezés után 3 ingyenes korrektúra fordulót ajánlunk, amelynek keretén belül még inkább ízlésedre szabhatjuk leendő megjelenésed!
Amennyiben vállalkozásod számára egy részletesen kidolgozott, átfogó online- és offline arculatot szeretnél létrehozni, nagy arculat tervező csomagunk a tökéletes választás számodra. Ez az arculattervezési csomag már mindent magában foglal, amire szükséged lehet: az apró elemektől kezdve (pl.: meghívók, prezentációs alapok, bélyeg és banner sablonok) mellett a nagyobb tételekig (weboldal design, brossúrák és plakátok, stb) aprólékosan tervezzük meg céged arculatát.
Megkeresésed után designerünk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy meg tudjátok kezdeni az arculattervezést. Annak érdekében, hogy biztos mindent át tudjatok beszélni, egy személyes – nagyobb távolság esetén online – megbeszélés keretén belül mesélheted el neki igényeid, vágyaid és elképzeléseid.
Az igények felmérése után kézhez kapod személyre szabott árajánlatod, amelyben részletesen tájékoztatunk a felmerülő költségekről. Amennyiben az árajánlat elfogadásra kerül, egy briefet készítünk a megbeszéltekről, amelyet megkérünk, hogy nézz át Te is! Ezt követően jöhet a szerződéskötés, és megkezdődhet a tervezés is.
A szerződés megkötése után azonnal megkezdjük a látványtervek elkészítését. A látványterveket természetesen Veled is egyeztetjük, amennyiben bármilyen kérésed felmerül, megbeszéljük a módosításokat is. Ekkor választhatod ki a számodra leginkább tetsző verziót, amelyre további 3 ingyenes korrektúra kört biztosítunk, hogy biztosan azt kapd, amit megálmodtál!
Az arculatterv elfogadása után Te választhatod ki, hogy milyen formátumokban szeretnéd azokat megkapni (természetesen amennyiben szeretnéd, javaslatokat is teszünk rá) – illetve igény szerint a kivitelezés lebonyolítását is vállaljuk. Ezt követően jöhetnek a kisebb, egyéb arculati elemek tervezése!
Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...
Senki sem szereti bevallani, de mindenki tudna mondani legalább egy olyan reklámot, amit tényleg szeret. Hogy miért? Mert az irritáló kampányok és azok, amelyek magukkal ragadnak két egészen más kategóriába sorolhatók. Minden azon múlik, hogy milyen történetet és hogyan adnak elő. De milyen lépéseket kell tenned ahhoz, hogy kampányod a jó irányba haladjon a helyett, hogy csak márkádra haragítaná közönségedet? Az alábbi kulcsfontosságú lépések ebben segítenek majd!
Mindössze másfél évtizeddel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az internet közösségi felületei egyszer az egészségügyi marketing szerves részét képezik majd. Ha azonban egy orvos, klinika vagy egészségügyi szervezet nincs jelen a legnépszerűbb közösségi platformokon, akkor óriási hátrányt szenved el versenytársaival szemben. A legtöbben még ma is csak odáig jutnak el, hogy regisztrálják rendelőjüket a Facebookra vagy az Instagramra, de itt meg is szakadnak a dolgok. Szóval hogyan hozhatod ki a legtöbbet a közösségi médiás egészségügyi marketingből? Az alábbiakban ehhez kínálunk néhány tanácsot!