Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Kreatív arculattervezés

Szeretnéd, hogy vállalkozásod egy jól átgondolt, a visszatérő vevők számára ismerős, konzisztens arculattal rendelkezzen? Amit megálmodtál, mi megvalósítjuk! Érdeklődj arculattervezés szolgáltatásunk kapcsán, és designerünk segítségével megmutathatod vevőidnek, ügyfeleidnek, hogy miben vagy egyedi, miben vagy más, mint a többi! 

 

Ajánlatkérés



 

Az arculattervezés fontossága és célja

Legyen szó akár egy új vállalkozásról, akár egy termék piacra való bevezetéséről, a látványvilág, az emlékezetes megjelenés rendkívül fontos eleme a marketingnek. Manapság termékből, szolgáltatásból talán már nem sok új van a nap alatt, néhány egyedi elemmel, egy jól meghatározott USP-vel és egy igazán ütős arculattal azonban Te is érvényesülhetsz a piacon! 


Ha igazán komolyan gondolod vállalkozásod felfuttatását, az egységes, mindenre kiterjedő arculat megtervezése az első lépések közé kell, hogy tartozzon – hiszen ez határozza meg weboldalad megjelenését, termékeid csomagolását, de még a levelezőpapírod megjelenését is, amelyekről ügyfeleid első ránézésre látják majd, hogy hozzád tartozik! 
 

 

Arculattervezés lépésről lépésre: a logo-tól a teljes arculatig

A vállalkozás és a célok függvényében minden tulajdonos maga álmodhatja meg, hogy mennyire komplex arculattal szeretne dolgozni. Amennyiben neked egyelőre csak egy ütős Logo-ra lenne szükséged, ez sem jelent problémát – ám ha a legapróbb részletekbe menő arculattervezés a célod, azt is vállaljuk! 

 

Arculattervezés személyre szabva – hogy biztosan ne érjen csalódás

A legtöbb vállalkozó már úgy érkezik hozzánk, hogy van egy elképzelése a megálmodott arculattal kapcsolatban – azonban annak kivitelezését jobb szakértőre bízni, hogy a későbbiekben konzisztens formában álljon rendelkezésre, és akár új felületeken is használható legyen. 


Az sem baj azonban, ha semmilyen elképzelésed nincs, a kreativitást is hozzuk: egy előzetes megbeszélés alapján felmérjük igényeid, ízlésed és természetesen kínálatod, és annak megfelelően kezdjük el a munkát! 


Természetesen azt is tudjuk, hogy ahány ember, annyi ízlés… Ezért, hogy biztosan elégedett legyél a végeredménnyel, első körben több terv-koncepciót biztosítunk számodra megegyezés szerint, amelyekből kiválaszthatod a Neked szimpatikus elemeket! 
 

De beszéljenek inkább az eredmények… ismerd meg arculattervezés referenciáinkat!

Komolyan gondoljuk, hogy a vizualitás nagyon fontos minden ügyfél számára – nem csak a Te ügyfeleidnek, de a mieinknek is… Éppen ezért beszéljenek helyettünk eredményeink:

 

 

 

 

Arculattervezési csomagajánlataink

Hogy könnyebben meg tudd állapítani, mi az amire Neked szükséged van az arculattervezés témakörében, ajánlatokba rendeztük a leggyakrabban igényelt arculattervezési csomagainkat. Természetesen egyedi igényeket is szívesen kielégítünk, ám érdemes átolvasnod ezeket a lehetőségeket, amelyek komplex megoldást nyújtanak számodra! 

 

 

StartUp arculattervezési csomag

Ha még csak most indítod be vállalkozásod, a logo megtervezése rendkívül fontos lépés a tervezésben. A logo önmagában határozza meg a későbbi megjelenést – céged színvilágát, akár betűtípusait, és az egész arculatot. A logoddal találkozik majd vevőd először, és ahhoz köti majd céged nevét is, így elengedhetetlen, hogy már a vállalkozás indulásakor gondolj erre.


StartUp arculattervezési csomagunk keretén belül a tökéletes logo megálmodása mellet névjegykártyád is megtervezzük!

 

Kis arculattervezési csomag

Kis arculati csomagunk olyan KKV szektorban tevékenykedő cégek igénylik előszeretettel, akik szeretnék letenni az alapokat. A csomag keretén belül az előzetes igényfelmérést követően több logo variációból választhatsz, amelyek szín- és formavilága nagyban befolyásolja majd az arculat többi elemét. A logo mellett a kis arculati csomagunk tartalmazza a névjegy, a levélpapír, a digitális levélpapír, az e-mail lábléc és a boríték tervezését is.


A csomag tartalmaként az előzetes tervezés után 3 ingyenes korrektúra fordulót ajánlunk, amelynek keretén belül még inkább ízlésedre szabhatjuk leendő megjelenésed! 

 

Komplex arculattervezési csomag

Amennyiben vállalkozásod számára egy részletesen kidolgozott, átfogó online- és offline arculatot szeretnél létrehozni, nagy arculat tervező csomagunk a tökéletes választás számodra. Ez az arculattervezési csomag már mindent magában foglal, amire szükséged lehet: az apró elemektől kezdve (pl.: meghívók, prezentációs alapok, bélyeg és banner sablonok) mellett a nagyobb tételekig (weboldal design, brossúrák és plakátok, stb) aprólékosan tervezzük meg céged arculatát. 

 

Az arculattervezés menete

Igényfelmérés az arculattervezéshez

Megkeresésed után designerünk a lehető leghamarabb felveszi veled a kapcsolatot, hogy meg tudjátok kezdeni az arculattervezést. Annak érdekében, hogy biztos mindent át tudjatok beszélni, egy személyes – nagyobb távolság esetén online – megbeszélés keretén belül mesélheted el neki igényeid, vágyaid és elképzeléseid.

 

Arculattervezés árajánlat

Az igények felmérése után kézhez kapod személyre szabott árajánlatod, amelyben részletesen tájékoztatunk a felmerülő  költségekről. Amennyiben az árajánlat elfogadásra kerül, egy briefet készítünk a megbeszéltekről, amelyet megkérünk, hogy nézz át Te is! Ezt követően jöhet a szerződéskötés, és megkezdődhet a tervezés is.

 

Az arculattervezés folyamata

A szerződés megkötése után azonnal megkezdjük a látványtervek elkészítését. A látványterveket természetesen Veled is egyeztetjük, amennyiben bármilyen kérésed felmerül, megbeszéljük a módosításokat is. Ekkor választhatod ki a számodra leginkább tetsző verziót, amelyre további 3 ingyenes korrektúra kört biztosítunk, hogy biztosan azt kapd, amit megálmodtál! 

 

Az arculatterv átadása

Az arculatterv elfogadása után Te választhatod ki, hogy milyen formátumokban szeretnéd azokat megkapni (természetesen amennyiben szeretnéd, javaslatokat is teszünk rá) – illetve igény szerint a kivitelezés lebonyolítását is vállaljuk. Ezt követően jöhetnek a kisebb, egyéb arculati elemek tervezése! 


Friss cikkek

Koronavírus és az egészségügyi marketing hirdetések: Így optimalizáld kampányaidat
2020-10-29

Így optimalizáld egészségügyi Facebook és Google hirdetéseid...

A COVID-19 és a miatta bevezetett korlátozások jelentős változásokat hoztak az egészségügyi marketingesek munkájában. A járványnak köszönhetően a marketingeseknek sokkal kreatívabban kell kommunikálniuk a fogyasztókkal, vagy, ha az egészségügyről van szó, a páciensekkel. Az egészségügyi marketingesek bebizonyították, hogy milyen gyorsan is képesek reagálni az ilyen szélsőséges helyzetekre – elég csak a tele-egészségügyre gondolni.

8 létfontosságú SEO rangsorolási szempont 2020-ban
2020-10-27

8 létfontosságú SEO rangsorolási szempont 2020-ban

A Google-ról az a hír járja az interneten, hogy több, mint 200 különböző szempont szerint rangsorolja a webhelyek indexelt tartalmait. Habár a szempontok pontos számát senki sem ismeri (legalább is a szervezeten kívül), annyit biztos tudunk, hogy néhány ilyen tényező sokkal fontosabb, mint a többi.

Mutatók, amelyek segítenek a sikerhez vezető úton az egészségügyi marketingben
2020-10-22

8 létfontosságú mutató az egészségügyi marketingben

Minden sikeres magánklinika mögött áll egy marketinges (vagy egy egész csapat tanácsadó), aki szüntelen azon dolgozik, hogy ügyfelére minél több páciens találhasson rá. A különböző praxisok persze sokban különbözhetnek egymástól, de van valami, ami mindegyikük számára ugyan olyan fontos: ezek pedig az adatok (és az azokhoz köthető mutatók).


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!