Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Cégre szabott online marketing oktatás

Ajánlatkérés

Napjainkban minden cég és vállalkozás vezetőjének fel kell ismernie, hogy olyan online marketing eszközök, mint például a közösségi média kommunikáció vagy PR megjelenések sokkal nagyobb mértékben befolyásolják a fogyasztók döntéseit, mint valaha. A célközönség elérése nem egyszerű feladat, ráadásul a felhasználók is könnyedén hangot adhatnak véleményünknek a különböző felületeken, tehát befolyásoló erejük is egyre nő.

 

Éppen ebből következik az, hogy meg kell tanulnunk a kezünkben lévő online marketing eszközök hatékony alkalmazását, figyelembe véve az állandóan bekövetkező változásokat, újdonságokat, trendeket. Cégre szabott online marketing tréningünk segítségével mindez a gyakorlatban alkalmazható ismeretek megszerzését követően lehetséges.

 

Cégspecifikus online marketing tréningünk kis- és középvállalkozások cégtulajdonosainak, ügyvezetőinek, marketing vezetőinek, marketing menedzsereinek, marketing asszisztenseinek és sales munkatársainak is egyaránt hasznos lesz, segítségével valódi csapatként határozhatjátok és valósíthatjátok meg online marketing stratégiátokat.

 

Cégre szabott online marketing tréningünk tematikája

  1. Amit az online marketingről tudnod kell
  2. Keresőoptimalizálás és a hatékony honlap
  3. Tartalommarketing, szövegírás
  4. Közösségi média marketing, egyedi tulajdonságok és alkalmazási területek
  5. Tervezés és megvalósítás, az eredmények mérhetősége

 

Kérd ajánlatunkat cégre szabott online marketing tréninghez, ha…

  • szeretnéd bővíteni munkatársaid ismereteit, részükre naprakész tudást biztosítanál.
  • szeretnéd megismerni a legújabb online marketing trendeket és alkalmazásukat.
  • szeretnéd a lehető legtöbbet kihozni az online jelenlétedből.
  • szeretnéd, ha a nap végére kialakulna a cég komplex online marketing stratégiája.

 

Amit a cégre szabott online marketing tréningünkről tudnod kell…

  1. Előadó Máté Balázs vezető online marketing tanácsadó, a Marketing Professzorok Kft. ügyvezető igazgatója. 18 éve foglalkozik az online marketing területeivel, több tucat nagyvállalat és több mint 500 KKV marketing kommunikációjának kialakításában játszott már szerepet. Egyetemi és egyéb kutatások vezetőjeként oktatja ma is a Gödöllői Szent István Egyetem hallgatóit, a tréningek résztvevőit, és teljes marketing osztályokat.  
  2. Kiszállást biztosítunk a cég vagy vállalkozás telephelyére, ebben az esetben utiköltséget számítunk fel.
  3. Az oktatást megelőzően röviden áttekintjük céljaidat, célközönséged összetételét, termékeid vagy szolgáltatásaid körét, valamint a rendelkezésre álló marketing eszközöket is. Így a tréningen valóban cégspecifikus oktatási anyagot és ismereteket adunk át, amely során konkrét tippeket, trükköket sajátíthattok el.
     

Friss cikkek

Koronavírus és az egészségügyi marketing hirdetések: Így optimalizáld kampányaidat
2020-10-29

Így optimalizáld egészségügyi Facebook és Google hirdetéseid...

A COVID-19 és a miatta bevezetett korlátozások jelentős változásokat hoztak az egészségügyi marketingesek munkájában. A járványnak köszönhetően a marketingeseknek sokkal kreatívabban kell kommunikálniuk a fogyasztókkal, vagy, ha az egészségügyről van szó, a páciensekkel. Az egészségügyi marketingesek bebizonyították, hogy milyen gyorsan is képesek reagálni az ilyen szélsőséges helyzetekre – elég csak a tele-egészségügyre gondolni.

8 létfontosságú SEO rangsorolási szempont 2020-ban
2020-10-27

8 létfontosságú SEO rangsorolási szempont 2020-ban

A Google-ról az a hír járja az interneten, hogy több, mint 200 különböző szempont szerint rangsorolja a webhelyek indexelt tartalmait. Habár a szempontok pontos számát senki sem ismeri (legalább is a szervezeten kívül), annyit biztos tudunk, hogy néhány ilyen tényező sokkal fontosabb, mint a többi.

Mutatók, amelyek segítenek a sikerhez vezető úton az egészségügyi marketingben
2020-10-22

8 létfontosságú mutató az egészségügyi marketingben

Minden sikeres magánklinika mögött áll egy marketinges (vagy egy egész csapat tanácsadó), aki szüntelen azon dolgozik, hogy ügyfelére minél több páciens találhasson rá. A különböző praxisok persze sokban különbözhetnek egymástól, de van valami, ami mindegyikük számára ugyan olyan fontos: ezek pedig az adatok (és az azokhoz köthető mutatók).


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!