Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Cégre szabott online marketing oktatás

Ajánlatkérés

Napjainkban minden cég és vállalkozás vezetőjének fel kell ismernie, hogy olyan online marketing eszközök, mint például a közösségi média kommunikáció vagy PR megjelenések sokkal nagyobb mértékben befolyásolják a fogyasztók döntéseit, mint valaha. A célközönség elérése nem egyszerű feladat, ráadásul a felhasználók is könnyedén hangot adhatnak véleményünknek a különböző felületeken, tehát befolyásoló erejük is egyre nő.

 

Éppen ebből következik az, hogy meg kell tanulnunk a kezünkben lévő online marketing eszközök hatékony alkalmazását, figyelembe véve az állandóan bekövetkező változásokat, újdonságokat, trendeket. Cégre szabott online marketing tréningünk segítségével mindez a gyakorlatban alkalmazható ismeretek megszerzését követően lehetséges.

 

Cégspecifikus online marketing tréningünk kis- és középvállalkozások cégtulajdonosainak, ügyvezetőinek, marketing vezetőinek, marketing menedzsereinek, marketing asszisztenseinek és sales munkatársainak is egyaránt hasznos lesz, segítségével valódi csapatként határozhatjátok és valósíthatjátok meg online marketing stratégiátokat.

 

Cégre szabott online marketing tréningünk tematikája

  1. Amit az online marketingről tudnod kell
  2. Keresőoptimalizálás és a hatékony honlap
  3. Tartalommarketing, szövegírás
  4. Közösségi média marketing, egyedi tulajdonságok és alkalmazási területek
  5. Tervezés és megvalósítás, az eredmények mérhetősége

 

Kérd ajánlatunkat cégre szabott online marketing tréninghez, ha…

  • szeretnéd bővíteni munkatársaid ismereteit, részükre naprakész tudást biztosítanál.
  • szeretnéd megismerni a legújabb online marketing trendeket és alkalmazásukat.
  • szeretnéd a lehető legtöbbet kihozni az online jelenlétedből.
  • szeretnéd, ha a nap végére kialakulna a cég komplex online marketing stratégiája.

 

Amit a cégre szabott online marketing tréningünkről tudnod kell…

  1. Előadó Máté Balázs vezető online marketing tanácsadó, a Marketing Professzorok Kft. ügyvezető igazgatója. 18 éve foglalkozik az online marketing területeivel, több tucat nagyvállalat és több mint 500 KKV marketing kommunikációjának kialakításában játszott már szerepet. Egyetemi és egyéb kutatások vezetőjeként oktatja ma is a Gödöllői Szent István Egyetem hallgatóit, a tréningek résztvevőit, és teljes marketing osztályokat.  
  2. Kiszállást biztosítunk a cég vagy vállalkozás telephelyére, ebben az esetben utiköltséget számítunk fel.
  3. Az oktatást megelőzően röviden áttekintjük céljaidat, célközönséged összetételét, termékeid vagy szolgáltatásaid körét, valamint a rendelkezésre álló marketing eszközöket is. Így a tréningen valóban cégspecifikus oktatási anyagot és ismereteket adunk át, amely során konkrét tippeket, trükköket sajátíthattok el.
     

Friss cikkek

Szállodamarketing tippek
2021-07-29

Ezek 2021 legfontosabb szállodamarketing-stratégiái

Akár egy szerényebb szállodáért, akár egy egész szállodacsoport marketingjéért felelsz, érdemes az év során többször is értékelned stratégiádat, és bevezetni az esetleges szükséges változtatásokat, hogy mindig naprakész maradhass.

Hogyan érd el az idősebb korosztályt egészégügyi marketingeddel?
2021-07-27

Egészségügyi marketing az idősebb korosztálynak

Az idősebb korosztályt megcélzó marketingesek gyakran ítélik kudarcra saját magukat stratégiájukkal. Hogy miért? Mert célközönségük nem szereti, ha az idősebb korosztályba sorolják őket. Úgy érzik, hogy a marketingesek üzenetei olyan képeket festenek róluk, amelyek szerint már „lejárt az idejük”, és túl vannak életük fénykorán. Ezek az üzenetek gyakran egészségügyi témájúak. Némelyikük egy kórháztól, egészségügyi rendszertől érkezik, de sok közük a kereskedelmi reklám is, legyen szó hallókészülékekről, idősebbekre szabott fitnesz csomagokról, kozmetikai termékekről, vitaminokról, és így tovább. Hogyan lehet tehát megszólítani ezt a piaci szegmenset az egészségügyi marketingben?

Facebook algoritmus
2021-07-22

Amit a Facebook algoritmusáról tudni érdemes

A Facebook algoritmusa már rég óta okoz sok fejtörést és fejfájást a marketingeseknek, hiszen ez a rendszer szabályozza organikus láthatóságukat és eléréseiket. Amennyiben te is szeretnéd alkalmazni a Facebookot marketingstratégiád részeként, fontos, hogy megismerkedj ezzel a mindenható algoritmussal, és tudd, hogy hogyan rangsorolja a tartalmakat. Az alábbiakban pontosan erről lesz szó!


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!