Napjainkban minden cég és vállalkozás vezetőjének fel kell ismernie, hogy olyan online marketing eszközök, mint például a közösségi média kommunikáció vagy PR megjelenések sokkal nagyobb mértékben befolyásolják a fogyasztók döntéseit, mint valaha. A célközönség elérése nem egyszerű feladat, ráadásul a felhasználók is könnyedén hangot adhatnak véleményünknek a különböző felületeken, tehát befolyásoló erejük is egyre nő.
Éppen ebből következik az, hogy meg kell tanulnunk a kezünkben lévő online marketing eszközök hatékony alkalmazását, figyelembe véve az állandóan bekövetkező változásokat, újdonságokat, trendeket. Cégre szabott online marketing tréningünk segítségével mindez a gyakorlatban alkalmazható ismeretek megszerzését követően lehetséges.
Cégspecifikus online marketing tréningünk kis- és középvállalkozások cégtulajdonosainak, ügyvezetőinek, marketing vezetőinek, marketing menedzsereinek, marketing asszisztenseinek és sales munkatársainak is egyaránt hasznos lesz, segítségével valódi csapatként határozhatjátok és valósíthatjátok meg online marketing stratégiátokat.
A koronavírus járványra reagáló marketingcsapatok világszerte komoly nyomás alá kerültek az elmúlt év során, hiszen a vészhelyzetben szűkös költségvetésekkel, és rendszeresen változó, megjósolhatatlan trendekkel voltak kénytelenek dolgozni.
Néha még a legkreatívabb marketingesek számára is problémát jelenthet hangzatos tárgyakat megfogalmazni promóciós emailjeikhez. A korszerű spamszűrők, és az email marketinget szabályozó törvények komoly kihívássá tehetik a promóciós emailek célba juttatás
A felhasználói tartalmak azok a tartalmak, amiket az online platformok felhasználói készítenek valamilyen formában. Egyszerű, ugye? Ezek lehetnek képek, videók, szöveges bejegyzések, termékértékelések és egyéb tartalmak is. A felhasználói tartalmak nagy értéke, hogy őszinték és valódiak, hiszen nem a márka fényezi bennük magát, hanem igazi, elégedett vásárlók készítik őket, saját tapasztalataik alapján.