Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Cégre szabott online marketing oktatás

Ajánlatkérés

Napjainkban minden cég és vállalkozás vezetőjének fel kell ismernie, hogy olyan online marketing eszközök, mint például a közösségi média kommunikáció vagy PR megjelenések sokkal nagyobb mértékben befolyásolják a fogyasztók döntéseit, mint valaha. A célközönség elérése nem egyszerű feladat, ráadásul a felhasználók is könnyedén hangot adhatnak véleményünknek a különböző felületeken, tehát befolyásoló erejük is egyre nő.

 

Éppen ebből következik az, hogy meg kell tanulnunk a kezünkben lévő online marketing eszközök hatékony alkalmazását, figyelembe véve az állandóan bekövetkező változásokat, újdonságokat, trendeket. Cégre szabott online marketing tréningünk segítségével mindez a gyakorlatban alkalmazható ismeretek megszerzését követően lehetséges.

 

Cégspecifikus online marketing tréningünk kis- és középvállalkozások cégtulajdonosainak, ügyvezetőinek, marketing vezetőinek, marketing menedzsereinek, marketing asszisztenseinek és sales munkatársainak is egyaránt hasznos lesz, segítségével valódi csapatként határozhatjátok és valósíthatjátok meg online marketing stratégiátokat.

 

Cégre szabott online marketing tréningünk tematikája

  1. Amit az online marketingről tudnod kell
  2. Keresőoptimalizálás és a hatékony honlap
  3. Tartalommarketing, szövegírás
  4. Közösségi média marketing, egyedi tulajdonságok és alkalmazási területek
  5. Tervezés és megvalósítás, az eredmények mérhetősége

 

Kérd ajánlatunkat cégre szabott online marketing tréninghez, ha…

  • szeretnéd bővíteni munkatársaid ismereteit, részükre naprakész tudást biztosítanál.
  • szeretnéd megismerni a legújabb online marketing trendeket és alkalmazásukat.
  • szeretnéd a lehető legtöbbet kihozni az online jelenlétedből.
  • szeretnéd, ha a nap végére kialakulna a cég komplex online marketing stratégiája.

 

Amit a cégre szabott online marketing tréningünkről tudnod kell…

  1. Előadó Máté Balázs vezető online marketing tanácsadó, a Marketing Professzorok Kft. ügyvezető igazgatója. 18 éve foglalkozik az online marketing területeivel, több tucat nagyvállalat és több mint 500 KKV marketing kommunikációjának kialakításában játszott már szerepet. Egyetemi és egyéb kutatások vezetőjeként oktatja ma is a Gödöllői Szent István Egyetem hallgatóit, a tréningek résztvevőit, és teljes marketing osztályokat.  
  2. Kiszállást biztosítunk a cég vagy vállalkozás telephelyére, ebben az esetben utiköltséget számítunk fel.
  3. Az oktatást megelőzően röviden áttekintjük céljaidat, célközönséged összetételét, termékeid vagy szolgáltatásaid körét, valamint a rendelkezésre álló marketing eszközöket is. Így a tréningen valóban cégspecifikus oktatási anyagot és ismereteket adunk át, amely során konkrét tippeket, trükköket sajátíthattok el.
     

Friss cikkek

tartalom típusok
2022-01-13

5 tartalomtípus a tartalommarketinghez (és hogyan használd őket hatékonyan)

Minden marketinges tudja, hogy a tartalommarketing alapvetően az új tartalmak elkészítéséről szól. Azonban ez önmagában még édeskevés, hiszen célközönséged tagjai millió másik webhely közül válogathatnak az interneten, és ha szeretnéd felhívni magadra a figyelmüket és elnyerni a bizalmukat, akkor hasznos, színvonalas tartalmakat kell kínálnod nekik.

tiktok népszerűségének titka
2022-01-06

Miért hódította meg az internetet a TikTok?

Több mint egymilliárd napi aktív felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és legfelkapottabb közösségi platformja. De miért vált látszólag egyik pillanatról a másikra ez az egykor ismeretlen applikáció az Instagram és más titánok versenytársává?

Tudományos elvek a fogászati marketingben
2022-01-04

Így használhatók a tudományos elvek egy fogászati webhelyen

A fogászati webhelyek tudománya olyasmi, amiről ritkán esik szó. Azonban ha megvizsgálod, hogy a marketingesek hogyan használnak bizonyos színeket, elrendezéseket vagy épp konkrét szavakat egy weboldalon, hamar rájössz majd, hogy mindennek jó oka van – és nem szimplán az dönt, hogy mi mutat jól. Az igazán jó marketingesek hosszú éveken keresztül tanulmányozzák, hogyan alakítsanak át egy átlagos fogászati webhelyet kiváló páciensmágnes. Szóval mik ezek a módszerek, és hogyan alkalmazhatod őket te is saját webhelyeden? Az alábbiakban ezek közül sorolunk fel néhányat!


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!