Főállású munkatársat keresünk marketinges, marketing tanácsadói valamint marketing asszisztensi, továbbá újságírói pozícióba, részben home office munkára

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Máté Balázs

szerző:
Máté Balázs

email facebook influencer instagram közösségi média online marketing szolgáltatás online marketing tanfolyam SEO tartalommarketing

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...
 

Igazából azért, mert annyira gyors a fejlődés most nálunk, hogy több pozíció is nyitott. A COVID válság onlineá tette a világot, saját marketingünk is nagyon erős, annyira jó megoldásokat tudunk nyújtani ügyfeleinknek, hogy lemorzsolódás sincsen, amit tudunk kevesen tudják, szóval nyakig vagyunk munkával.  

 

  • Érdekel bennünket egy kezdő is, ha szeret tanulni, tudja, hol a helye, és szeretne gyorsan előre jutni. Nálunk olyan dolgokat szívhat magába, amit kevés helyen. Olyan ügyfelekkel dolgozhat, mint a Zsidai Csoport (Jamie Oliver éttermei, Spílerek, és sok más menő hely), a Hell Energy, a Gozsdu udvar vagy a Rösch Mode. De ügyfelünk számos menő fogorvos és magánorvosi rendelő is, valamint rengeteg szálloda. Az összes tanácsadónk, akik most átlagon felül keresnek nálunk, mind így kezdték. Szeretünk saját nevelésből dolgozni, de a tanoncnak el kell fogadnia, hogy sok vele a munka, és ezt meg kell becsülnie. 
  • Érdekel bennünket egy senior marketing tanácsadó is, aki profi a hirdetésekben, tudja, mi az a SEO, és jó a kommunikációs képessége, precíz és tud maga alatt embereket összefogni. Jól keres majd nálunk, de el kell fogadnia, hogy együtt nevet és sír a céggel. Nagyon ritkán sírunk, és akkor is rövid ideig. 
  • Érdekel bennünket egy jó írói vénával rendelkező újságíró is, hiszen rengeteg tartalmat kell legyártanunk. Itt sem baj, ha kezdő vagy, csak írj jól! 
  • Érdekel bennünket social média asszisztens is, hiszen 3,4 millió Facebook, Insta és Pinterest rajongót kezelünk naponta. 

 

22 éve vagyunk a piacon, stabilan, 500+ ügyféllel a hátunk mögött. Ha beírod a Google-be, hogy online marketing, az én blogom az első a nem fizetett hirdetések között, nem véletlenül. Havonta 80.000.-en olvassák, mert tudjuk, mitől döglik a légy. Vagyis mitől lesz sikeres valaki az online világban. 

 

Irodánkban jó a hangulat, de csak hetente 3-szor kell bejárni. Nyáron annyit sem. Vannak csapatépítők, képzések, és összetartás. Szeretni fogod a társaságot, aranyosak a fiúk-lányok (inkább lányok). 

 

Írj nekem egy levelet, ha szeretnél te is jól keresni, jó társaságban, sokat tanulni. Jelentkezz először is be ajánlatkérő formunkon, IDE KATTINTVA, küldök Neked e-mail címet! 


Máté Balázs
vezető tanácsadó
Tulajdonos
Marketing Professzorok Kft. 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

sikeres marketingkampányok
2022-06-30

A sikeres marketingkampányok 5 nélkülözhetetlen lépése

Senki sem szereti bevallani, de mindenki tudna mondani legalább egy olyan reklámot, amit tényleg szeret. Hogy miért? Mert az irritáló kampányok és azok, amelyek magukkal ragadnak két egészen más kategóriába sorolhatók. Minden azon múlik, hogy milyen történetet és hogyan adnak elő. De milyen lépéseket kell tenned ahhoz, hogy kampányod a jó irányba haladjon a helyett, hogy csak márkádra haragítaná közönségedet? Az alábbi kulcsfontosságú lépések ebben segítenek majd!

Egészségügyi marketing taktikák a közösségi médiában
2022-06-28

Közösségi médiás taktikák az egészségügyi marketingben

Mindössze másfél évtizeddel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az internet közösségi felületei egyszer az egészségügyi marketing szerves részét képezik majd. Ha azonban egy orvos, klinika vagy egészségügyi szervezet nincs jelen a legnépszerűbb közösségi platformokon, akkor óriási hátrányt szenved el versenytársaival szemben. A legtöbben még ma is csak odáig jutnak el, hogy regisztrálják rendelőjüket a Facebookra vagy az Instagramra, de itt meg is szakadnak a dolgok. Szóval hogyan hozhatod ki a legtöbbet a közösségi médiás egészségügyi marketingből? Az alábbiakban ehhez kínálunk néhány tanácsot!

seo tönkreteheti a webhelyet?
2022-06-23

Tönkreteheti véglegesen a SEO egy webhely hírnevét?

Arról biztosan hallottál már, hogy ha manipulatív taktikákkal próbálod javítani webhelyed rangsorolását, akkor a Google és más keresőmotorok súlyos büntetéseket szabhatnak ki rá. De vajon véglegesen is tönkreteheted webhelyed hírnevét a keresőoptimalizálással?

Hogyan alakítsd ki célpiacod? Segítünk!
2022-06-21

Mi az a célpiac (és hogyan találd meg sajátodat)?

Egy cég megalapításának egyik legelső lépése a célpiac meghatározása. Ez a piac határozza majd meg, hogy milyen termékeket készítesz, hogyan prezentálod márkádat és hogy kiknek szól majd marketinged.

Youtube marketing
2022-06-16

A YouTube marketing 3 alapelve

A YouTube a világ egyik leggyakrabban látogatott webhelye, tele kiváló marketinglehetőségekkel. Azonban ahhoz, hogy sikeresen népszerűsíthesd rajta saját vagy egy ügyfeled márkáját, mindenekelőtt ismerned kell nem csak az általános marketinges tényezőket kell ismerned (pl., hogy tudd, kiknek szólnak üzeneteid, illetve milyen célokat próbálsz elérni velük), hanem a YouTube alapelveivel is tisztában kell, hogy légy. Íme a legfontosabbak ezek közül!

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!