Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Máté Balázs

szerző:
Máté Balázs

email facebook influencer instagram közösségi média online marketing szolgáltatás online marketing tanfolyam SEO tartalommarketing

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...
 

Igazából azért, mert annyira gyors a fejlődés most nálunk, hogy több pozíció is nyitott. A COVID válság onlineá tette a világot, saját marketingünk is nagyon erős, annyira jó megoldásokat tudunk nyújtani ügyfeleinknek, hogy lemorzsolódás sincsen, amit tudunk kevesen tudják, szóval nyakig vagyunk munkával.  

 

  • Érdekel bennünket egy kezdő is, ha szeret tanulni, tudja, hol a helye, és szeretne gyorsan előre jutni. Nálunk olyan dolgokat szívhat magába, amit kevés helyen. Olyan ügyfelekkel dolgozhat, mint a Zsidai Csoport (Jamie Oliver éttermei, Spílerek, és sok más menő hely), a Hell Energy, a Gozsdu udvar vagy a Rösch Mode. De ügyfelünk számos menő fogorvos és magánorvosi rendelő is, valamint rengeteg szálloda. Az összes tanácsadónk, akik most átlagon felül keresnek nálunk, mind így kezdték. Szeretünk saját nevelésből dolgozni, de a tanoncnak el kell fogadnia, hogy sok vele a munka, és ezt meg kell becsülnie. 
  • Érdekel bennünket egy senior marketing tanácsadó is, aki profi a hirdetésekben, tudja, mi az a SEO, és jó a kommunikációs képessége, precíz és tud maga alatt embereket összefogni. Jól keres majd nálunk, de el kell fogadnia, hogy együtt nevet és sír a céggel. Nagyon ritkán sírunk, és akkor is rövid ideig. 
  • Érdekel bennünket egy jó írói vénával rendelkező újságíró is, hiszen rengeteg tartalmat kell legyártanunk. Itt sem baj, ha kezdő vagy, csak írj jól! 
  • Érdekel bennünket social média asszisztens is, hiszen 3,4 millió Facebook, Insta és Pinterest rajongót kezelünk naponta. 

 

22 éve vagyunk a piacon, stabilan, 500+ ügyféllel a hátunk mögött. Ha beírod a Google-be, hogy online marketing, az én blogom az első a nem fizetett hirdetések között, nem véletlenül. Havonta 80.000.-en olvassák, mert tudjuk, mitől döglik a légy. Vagyis mitől lesz sikeres valaki az online világban. 

 

Irodánkban jó a hangulat, de csak hetente 3-szor kell bejárni. Nyáron annyit sem. Vannak csapatépítők, képzések, és összetartás. Szeretni fogod a társaságot, aranyosak a fiúk-lányok (inkább lányok). 

 

Írj nekem egy levelet, ha szeretnél te is jól keresni, jó társaságban, sokat tanulni. Jelentkezz először is be ajánlatkérő formunkon, IDE KATTINTVA, küldök Neked e-mail címet! 


Máté Balázs
vezető tanácsadó
Tulajdonos
Marketing Professzorok Kft. 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

tartalom típusok
2022-01-13

5 tartalomtípus a tartalommarketinghez (és hogyan használd őket hatékonyan)

Minden marketinges tudja, hogy a tartalommarketing alapvetően az új tartalmak elkészítéséről szól. Azonban ez önmagában még édeskevés, hiszen célközönséged tagjai millió másik webhely közül válogathatnak az interneten, és ha szeretnéd felhívni magadra a figyelmüket és elnyerni a bizalmukat, akkor hasznos, színvonalas tartalmakat kell kínálnod nekik.

tiktok népszerűségének titka
2022-01-06

Miért hódította meg az internetet a TikTok?

Több mint egymilliárd napi aktív felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és legfelkapottabb közösségi platformja. De miért vált látszólag egyik pillanatról a másikra ez az egykor ismeretlen applikáció az Instagram és más titánok versenytársává?

Tudományos elvek a fogászati marketingben
2022-01-04

Így használhatók a tudományos elvek egy fogászati webhelyen

A fogászati webhelyek tudománya olyasmi, amiről ritkán esik szó. Azonban ha megvizsgálod, hogy a marketingesek hogyan használnak bizonyos színeket, elrendezéseket vagy épp konkrét szavakat egy weboldalon, hamar rájössz majd, hogy mindennek jó oka van – és nem szimplán az dönt, hogy mi mutat jól. Az igazán jó marketingesek hosszú éveken keresztül tanulmányozzák, hogyan alakítsanak át egy átlagos fogászati webhelyet kiváló páciensmágnes. Szóval mik ezek a módszerek, és hogyan alkalmazhatod őket te is saját webhelyeden? Az alábbiakban ezek közül sorolunk fel néhányat!

megbízható linkek
2021-12-30

A Google válaszol: Milyen szempontok alapján bízik meg a keresőmotor egy...

John Mueller már hosszú ideje fáradhatatlanul válaszolgatja meg a webmesterek, webfejlesztők és online marketingesek SEO-val kapcsolatos kérdéseit a Google Office Hours hangout beszélgetések során. Egy korábbi, októberi „epizódban”  felmerült a bizalom témája, pontosabban, hogy milyen szempontok alapján dönti el a Google, hogy megbízik-e egy webhelyben.

Fogorvosi videómarketing: 5 tipp, hogy jól működjön
2021-12-28

Videómarketing fogorvosoknak: 5 tipp, amit minden praxisnak ismernie kell

Egyes szakértők szerint 2022-ben a fogyasztói internetforgalom 82%-át a videó teszi majd ki. A felhasználók minden évben kétszer annyi videós tartalmat tekintenek meg, mint az előző esztendőben, és ha fogászatod nem foglalkozik ezzel a trenddel, akkor egyre több lehetséges páciensről maradsz majd le. Szóval miért van szüksége minden fogorvosnak videómarketingre, és egyáltalán milyen videókat érdemes készíteni ehhez? A következőkben ehhez kínálunk hasznos, bevált tanácsokat!

google képkeresés
2021-12-23

A Google-t nem érdekli a képek tartalma

A Google keresőalgoritmusát nem érdekli, hogy mit ábrázol egy kép, vagy hogy milyen minőségű. Egyedül az fontos számára, hogy a megfelelő adatstruktúra tartozik-e hozzá.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!