Szatmári Szabina, ügyvezető, egészségügyi marketing tanácsadó | Marketing Professzorok

Szatmári Szabina, ügyvezető, egészségügyi marketing tanácsadó | Marketing Professzorok

Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem kereskedelem és marketing szakán szerezte. Diplomamunkáját pedig a Bormarketing témájában írta, amellyel kitűnő elismerést szerzett. Egyetemi évei alatt közben egy online marketing továbbképzésen vett részt, ahol megismerte a kreatív szövegírást, a közösségi média felületeket és a projektmenedzsmentet. 
 
Egyetemi évei után több, mint egy évig marketing asszisztensként dolgozott, majd a Marketing Professzorok csapatába került asszisztensként és újságíróként 2018. nyarán. Munkája során először főleg, mint újságíró tevékenykedett, de mellette a keresőoptimalizálásba és a közösségi média felületek kezelésébe is belekóstolt.
2018. decemberétől már, mint Marketing manager kezdett el tevékenykedni, saját önálló projektekkel. 
2020. óta leginkább az egészégügyi marketing területére szakosodott, hiszen számos fogászattal, magán egészségügyi intézménnyel, orvosokkal dolgozik együtt a cég képviseletében. 
Az egészségügyi marketingben szerzett tapasztalata által, mára az ügynökség vezető egészségügyi marketing managere. 

Jelenleg is több, mint 10 egészségügyi vállalkozás projektvezetésében vesz részt, valamint kutatásokban, komplett egészségügyi online marketing stratégiák kivitelezésében. 
Az egészségügyi online marketing területén különös tekintettel figyel a keresőoptimalizálási stratégiák részletes kidolgozására, azok monitorozására és az aktuális trendek, algoritmusváltozások követésére. 
 
 

Szakmai minősítések és képzések

Számos marketing továbbképzés, különösen a közösségi média marketing és a tartalommarketing területein
Google Adwords alapok minősítés
Google Digitális Workshop – YouTube - Tartalommarketing képzés

Ügyfél sikerek (esettanulmányok)

2019: Plasztikai sebész eredmények - kezdeti sikerek
2020: Ügyfélvélemény - Fogászati Marketing
2020: Plasztikai sebészeti átfogó elemzés
2023: PureDental Fogászat: Jelentős organikus forgalom növekedés 1 év alatt
2023: Lévai Dental Fogászat: 3 év alatt háromszoros páciensszám hirdetés nélkül
2023: Bónusz Plasztikai Sebészet: Ugrásszerű növekedés a megkeresések számában



 

Szatmári Szabina LEGÚJABB CIKKEI

NAPRAKÉSZ, FRISS HÍREK AZ ONLINE MARKETING VILÁGÁBÓL

SEO trendek 2024-ben: Ezeket a tanácsokat alkalmazd SEO-d során

SEO trendek 2024-ben: Ezeket a tanácsokat alkalmazd SEO-d során

Az online keresőoptimalizálás, vagy SEO, egy dinamikus terület, amely folyamatosan változik és fejlődik a technológia és a felhasználói viselkedés változásával. Az év mindig új lehetőségeket és kihívásokat hoz az online marketing szakemberek számára, és a...
A legfontosabb 2024-es SEO trendek, amelyeket érdemes követned

A legfontosabb 2024-es SEO trendek, amelyeket érdemes követned

A 2024-es SEO trendek között nagy hangsúlyt kap a mobiloptimalizáció, a hangalapú keresés, az E-A-T faktor, a felhasználói élmény, a longtail kulcsszavak és a minőségi tartalom. Ezek figyelembe vétele nélkülözhetetlen lesz a sikeres online jelenlét érdeké...
Tartalommarketing a mesterséges intelligencia és a Google korában: miért fontosabb a minőségi tartalom, mint valaha?

Tartalommarketing a mesterséges intelligencia és a Google korában: miért fontosabb a minőségi tartalom, mint valaha?

Manapság rendkívül csábító mesterséges intelligencia eszközöket, például a ChatGPT-t használni a vállalkozás marketingjét célzó tartalom létrehozásához. De mi a helyzet a tartalomminőség kérdésével?
Hogyan tedd hatékonyabbá email marketinged?

Hogyan tedd hatékonyabbá email marketinged?

Az email marketing az online üzleti világban egyike a legfontosabb eszközöknek, amelyek segítségével közvetlenül kommunikálhatsz a célközönségeddel. Hatékony email marketing kampányok révén képes vagy megszólítani és befolyásolni a címzetteket, növelni a ...
6 bevált digitális marketing stratégia kórházak és egészségügyi központok számára

6 bevált digitális marketing stratégia kórházak és egészségügyi központok számára

Gyors kérdés: Tegyük fel, hogy hirtelen kiütések jönnek ki bőrödön vagy egy dudorodás az arcodon; mi az első dolog, amit tenni fogsz? Ha a válasz: Google keresőjébe a tüneteket beírod, hogy további információkat kaphass, mi okozhatta a problémát és hogya...
TikTok és a Fogászat: Hogyan használhatjuk ki a platformot a szakmai népszerűsítésre?

TikTok és a Fogászat: Hogyan használhatjuk ki a platformot a szakmai népszerűsítésre?

A digitális korban a közösségi média platformok kiváló lehetőséget kínálnak a szakemberek számára, hogy széles közönséget érjenek el és népszerűsítsék szolgáltatásaikat. Egyik ilyen platform, amely rohamosan növekszik és egyre nagyobb hatással van a fiata...
Hatékony tartalmak a fogászati marketinghez – praxisod sikeréért

Hatékony tartalmak a fogászati marketinghez – praxisod sikeréért

Az internet korában egyre fontosabbá válik az online jelenlét és a digitális marketing a fogorvosi praxisok számára is. Az egyik kulcsfontosságú elem a fogászati marketingben a minőségi tartalom létrehozása és megosztása. A megfelelő tartalmak segítségéve...
Egészségügyi közösségi média marketing stratégiák, amelyek működnek

Egészségügyi közösségi média marketing stratégiák, amelyek működnek

A közösségi média egészségügyi marketingje hosszú utat tett meg az elmúlt években, és kezdi átalakítani az egészségügyi információkkal való online interakciót és hozzáférést. Az egészségügyi marketing csapatok felismerték, hogy a közösségi média túlmérete...
Miért van szükség a digitális marketingre orvosok, kórházak és klinikák számára?

Miért van szükség a digitális marketingre orvosok, kórházak és klinikák számára?

Ha orvos vagy, túl sok mindent kell figyelembe venned a betegeid érdekében. Az egészségügyi szakemberek digitális marketingstratégiája ugyanolyan nehéz, mint az orvosok kézírása. Az emberek böngészik az egészségügyi szolgáltatásokat, és véleményeket olvas...
4 TIPP, hogy fellendítsd marketinged fogorvosként

4 TIPP, hogy fellendítsd marketinged fogorvosként

Praxisod az unalmas marketing áldozata? A marketing ijesztő feladat lehet a fogorvosi rendelők tulajdonosai számára, különösen azért, mert a legtöbb fogorvost soha nem képezték ki kifejezetten erre a szakmára. A legtöbb praxistulajdonos, akivel találkozun...
9 SEO tipp, amit vezess be egészségügyi vállalkozásod stratégiájába

9 SEO tipp, amit vezess be egészségügyi vállalkozásod stratégiájába

Mennyire fontos optimalizálni egy weboldalt az egészségügyi praxisok számára?  Határozottan az.  A felhasználók 71% -a megnézi az online véleményeket, mielőtt orvost választana. Az egészségügyi praxis hatékony weboldalának létrehozásához azonban többre va...
3 dolog, amit meg kell változtatnod egészségügyi marketingedben

3 dolog, amit meg kell változtatnod egészségügyi marketingedben

Marketingstratégiád nem hozta a kívánt eredményeket? Úgy érzed, hogy az erőfeszítéseid kudarcot vallanak? Talán itt az ideje, hogy alaposan megvizsgáld jelenlegi egészségügyi marketingstratégiádat, és változtass. A következő három egyszerű stratégia végre...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok