Szatmári Szabina online marketing tanácsadó, újságíró

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem marketing szakán szerezte, majd egy online marketing továbbképzésen vett részt, ahol megismerte a kreatív szövegírást, a közösségi média felületeket és a projektmenedzsmentet. 

 

Egyetemi évei után több, mint egy évig marketing asszisztensként dolgozott, majd a Marketing Professzorok csapatába került asszisztensként és újságíróként. Munkája során először főleg, mint újságíró tevékenykedett, de mellette a keresőoptimalizálásba és a közösségi média felületek kezelésébe is belekóstolt.

 

Ma már marketing tanácsadóként vesz részt a cég életében, több önálló projekttel. Emellett pedig a cég gasztronómiai blogja, az Élménytérkép.hu portál vezető újságírója. 

 

Szakmai minősítések és képzések

Számos marketing továbbképzés, különösen a közösségi média marketing és a tartalommarketing területein

Google Adwords alapok minősítés

Google Digitális Workshop – YouTube - Tartalommarketing képzés





Szatmári Szabina legújabb cikkei

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Marketing tippek plasztikai sebészeteknek 2020-ra

10 marketingtipp plasztikai sebészeknek 2020-ra

2020-05-28 Cikkek 9

Hogy praxisod sikeres lehessen, leendő pácienseidnek tudniuk kell róla, hogy új plasztikai sebész várja ügyfeleit a közelükben. Ehhez persze egy stabil plasztikai sebészeti marketingstratégiára lesz szükséged, ami mind az új páciensek bevonzására, mind a korábbi ügyfeleid visszacsalogatására kitér majd. Íme néhány tipp, amik kifejezetten ebben hivatottak segíteni!  

Tovább

Plasztikai sebészeti marketing: Így éld túl a koronavírus idejét

4 tipp, amikkel plasztikai praxisod túlélheti a koronavírust

2020-05-21 Cikkek 9

Plasztikai sebészként hogyan éld túl a koronavírus időszakát és hogyan állítsd helyre rendelőd forgalmát? Tippjeinkkel segítünk, hogy ismét fellendítsd forgalmad!

Tovább

Google Ads hibák fogászatoknál: Ezeket kerüld el mindenképp

A 6 leggyakoribb fogászati Google Ads hiba (és megoldásaik)

2020-05-14 Cikkek 9

Fogorvosként talán te is kísérleteztél már a Google Adsszel (amit egészen 2018-ig AdWords néven ismerhettél), és ha ezt a cikket olvasod, bizonyára nem jártál túl sok sikerrel. Komoly pénzeket fordítottál online hirdetéseidre, de ennek nagy részét beszippantotta egy sötét vákuum, és alig sikerült új pácienseket szerezned velük – ismerős?

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!