Kattints

Szatmári Szabina online marketing tanácsadó, újságíró

Szatmári Szabina

Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem marketing szakán szerezte, majd egy online marketing továbbképzésen vett részt, ahol megismerte a kreatív szövegírást, a közösségi média felületeket és a projektmenedzsmentet. 

 

Egyetemi évei után több, mint egy évig marketing asszisztensként dolgozott, majd a Marketing Professzorok csapatába került asszisztensként és újságíróként. Munkája során először főleg, mint újságíró tevékenykedett, de mellette a keresőoptimalizálásba és a közösségi média felületek kezelésébe is belekóstolt.

 

Ma már marketing tanácsadóként vesz részt a cég életében, több önálló projekttel. Emellett pedig a cég gasztronómiai blogja, az Élménytérkép.hu portál vezető újságírója. 

 

Szakmai minősítések és képzések

Számos marketing továbbképzés, különösen a közösségi média marketing és a tartalommarketing területein

Google Adwords alapok minősítés

Google Digitális Workshop – YouTube - Tartalommarketing képzés

Szatmári Szabina LEGÚJABB CIKKEI

NAPRAKÉSZ, FRISS HÍREK AZ ONLINE MARKETING VILÁGÁBÓL

Közösségi média fogászatoknak – 5 tipp a látványos sikerekért

Közösségi média fogászatoknak – 5 tipp a látványos sikerekért

A hatékony fogászati marketinghez ott kell elérned pácienseidet, ahol a legszívesebben töltik az idejüket, 2022-ben pedig ez a hely a közösségi média. Nem elég azonban csak szimplán létrehozni egy-egy profilt a legnépszerűbb hálózatokon – aktívan is...
Így készíts fogászati blogot praxisod számára

Így készíts fogászati blogot praxisod számára

Ha megvizsgálod időnként fogászati versenytársaid webhelyeit, akkor bizonyára feltűnt, hogy a legtöbbjükön egy blog is helyet kapott. Ez nem véletlen, hiszen a blogokon segítségével hasznos, értékes tartalmakat kínálhatsz célközönségednek (ideális páciens...
Profi Google Ads tippek a hatékony marketinghez

Profi Google Ads tippek a hatékony marketinghez

A Google Ads a Google saját hirdetési platformja, aminek segítségével bármely cég több millió felhasználót érhet el az internet valamennyi felületén. Ahhoz azonban, hogy a legtöbbet hozhasd ki belőle nem elég csak szélnek ereszteni néhány kampányt és azt ...
2022 legfontosabb Instagram statisztikái

2022 legfontosabb Instagram statisztikái

Minden második Instagram felhasználó fedez fel új márkákat a platformon, és több, mint 91%-uk legalább hetente egyszer végez valamilyen interakciót egy márkás videóval. Ez csupán két érdekes statisztika, ami az Instagram felhasználók viselkedésében és az ...
5 nyerő PPC taktika, amikkel új pácienseket szerezhetsz

5 nyerő PPC taktika, amikkel új pácienseket szerezhetsz

Hogyan készíts eredményes PPC hirdetéseket egészségügyi vállalkozásod számára? Elhoztunk 5 páciensnyerő praktikát, amellyel növelheted konverziós arányod.
Így szervezz meg egy Facebook nyereményjátékot

Így szervezz meg egy Facebook nyereményjátékot

A Facebookon megszervezett nyereményjátékok és versenyekkel nem csupán új ügyfeleket szerezhetsz, hanem meglévő vásárlóid aktivitását is fenntarthatod. Az ilyen játékok résztvevői továbbá mind márkád nagyköveteivé válhatnak szimplán azzal, hogy teljesítik...
Tippek a hatékony edzőtermi marketinghez

Tippek a hatékony edzőtermi marketinghez

Az edzőtermek számára súlyos visszaesést jelentett az előző két esztendő, hiszen a koronavírusnak köszönhetően nem fogadhatták ügyfeleiket. Ahogy aztán a járványhelyzet csillapodott, a szektor újra fellendült, és sokan próbálják újonnan nyitott edzőtermek...
Google Marketing Live 2022 – A legfontosabb tudnivalók összefoglalója

Google Marketing Live 2022 – A legfontosabb tudnivalók összefoglalója

Május 24-én kezdetét vette a 2022-es Google Marketing Live. A megnyitó során több változtatásról és bővítésről is szó esett a Google Ads kapcsán, amelyekről az alábbiakban olvashatsz egy tömör összefoglalót.
Mi az a célpiac (és hogyan találd meg sajátodat)?

Mi az a célpiac (és hogyan találd meg sajátodat)?

Egy cég megalapításának egyik legelső lépése a célpiac meghatározása. Ez a piac határozza majd meg, hogy milyen termékeket készítesz, hogyan prezentálod márkádat és hogy kiknek szól majd marketinged.
Közösségi médiás taktikák az egészségügyi marketingben

Közösségi médiás taktikák az egészségügyi marketingben

Mindössze másfél évtizeddel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az internet közösségi felületei egyszer az egészségügyi marketing szerves részét képezik majd. Ha azonban egy orvos, klinika vagy egészségügyi szervezet nincs jelen a legnépszerűbb közössé...
Blog SEO – Így szerezz több olvasót - 2. rész

Blog SEO – Így szerezz több olvasót - 2. rész

Cikkünk előző részében már kitárgyaltuk, hogy mit takar a blog SEO, és hogy milyen taktikákkal teheted sikeresebbé saját blogodat a keresőmotorok találatai között. Szó esett többek között a kulcsszavakról, illetve a tartalmak felépítéséről is, amelyek min...
Blog SEO – Így szerezz több olvasót – 1. rész

Blog SEO – Így szerezz több olvasót – 1. rész

Egy blog fenntartása nem egyszerű feladat. Az azonban csak egy dolog, rendszeresen értékes, érdekes tartalmakat kell megosztanod rajta. Ha azt szeretnéd, hogy minél több felhasználó érkezzen blogodra, akkor jól kell teljesítened a keresőmotorok találati o...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok