Szatmári Szabina, ügyvezető, egészségügyi marketing tanácsadó | Marketing Professzorok

Szatmári Szabina, ügyvezető, egészségügyi marketing tanácsadó | Marketing Professzorok

Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem kereskedelem és marketing szakán szerezte. Diplomamunkáját pedig a Bormarketing témájában írta, amellyel kitűnő elismerést szerzett. Egyetemi évei alatt közben egy online marketing továbbképzésen vett részt, ahol megismerte a kreatív szövegírást, a közösségi média felületeket és a projektmenedzsmentet. 
 
Egyetemi évei után több, mint egy évig marketing asszisztensként dolgozott, majd a Marketing Professzorok csapatába került asszisztensként és újságíróként 2018. nyarán. Munkája során először főleg, mint újságíró tevékenykedett, de mellette a keresőoptimalizálásba és a közösségi média felületek kezelésébe is belekóstolt.
2018. decemberétől már, mint Marketing manager kezdett el tevékenykedni, saját önálló projektekkel. 
2020. óta leginkább az egészégügyi marketing területére szakosodott, hiszen számos fogászattal, magán egészségügyi intézménnyel, orvosokkal dolgozik együtt a cég képviseletében. 
Az egészségügyi marketingben szerzett tapasztalata által, mára az ügynökség vezető egészségügyi marketing managere. 

Jelenleg is több, mint 10 egészségügyi vállalkozás projektvezetésében vesz részt, valamint kutatásokban, komplett egészségügyi online marketing stratégiák kivitelezésében. 
Az egészségügyi online marketing területén különös tekintettel figyel a keresőoptimalizálási stratégiák részletes kidolgozására, azok monitorozására és az aktuális trendek, algoritmusváltozások követésére. 
 
 

Szakmai minősítések és képzések

Számos marketing továbbképzés, különösen a közösségi média marketing és a tartalommarketing területein
Google Adwords alapok minősítés
Google Digitális Workshop – YouTube - Tartalommarketing képzés

Ügyfél sikerek (esettanulmányok)

2019: Plasztikai sebész eredmények - kezdeti sikerek
2020: Ügyfélvélemény - Fogászati Marketing
2020: Plasztikai sebészeti átfogó elemzés
2023: PureDental Fogászat: Jelentős organikus forgalom növekedés 1 év alatt
2023: Lévai Dental Fogászat: 3 év alatt háromszoros páciensszám hirdetés nélkül
2023: Bónusz Plasztikai Sebészet: Ugrásszerű növekedés a megkeresések számában



 

Szatmári Szabina LEGÚJABB CIKKEI

NAPRAKÉSZ, FRISS HÍREK AZ ONLINE MARKETING VILÁGÁBÓL

3 dolog, amit meg kell változtatnod egészségügyi marketingedben

3 dolog, amit meg kell változtatnod egészségügyi marketingedben

Marketingstratégiád nem hozta a kívánt eredményeket? Úgy érzed, hogy az erőfeszítéseid kudarcot vallanak? Talán itt az ideje, hogy alaposan megvizsgáld jelenlegi egészségügyi marketingstratégiádat, és változtass. A következő három egyszerű stratégia végre...
5 tipp az egészségügyi marketing javításához

5 tipp az egészségügyi marketing javításához

Az egészségügyi marketing elengedhetetlen a sikeres orvosi vagy fogorvosi gyakorlat működtetéséhez. Bár sok orvosi gyakorlat virágzik, a digitális marketing vagy a hagyományos marketing révén továbbra is szükség van az új betegek szerzésére ahhoz, hogy me...
5 kötelező elem a sikeres fogászati weboldalhoz

5 kötelező elem a sikeres fogászati weboldalhoz

Fogászati weboldal praxisod névjegykártyája. Ez az első benyomása pácienseidnek a vállalkozásodról. Tehát vannak dolgok, amelyekre szükséged van ahhoz, hogy webhelyed kitűnjön a tömegből. Egyre nagyobb a verseny a fogászati páciensekért, és erős, hiteles...
Milyen SEO hibákat kell elkerülniük az egészségügyi szolgáltatásoknak?

Milyen SEO hibákat kell elkerülniük az egészségügyi szolgáltatásoknak?

Az orvosi webhellyel rendelkező vállalkozások dönthetnek úgy, hogy önállóan vezetnek be SEO stratégiát, ami bonyolulttá válhat azok számára, akik nem egészségügyi SEO szakértők.
8 egyszerű módszer a Google Search Console használatára a SEO javítására

8 egyszerű módszer a Google Search Console használatára a SEO javítására

A Google Search Console egy hatékony, ingyenes eszköz, amely felhasználható webhelye SEO-jának javítására, a Google-on való jó helyezésre és végső soron több organikus keresési forgalom megszerzésére. Nem kell Search Console-szakértőnek sem lenned; csupán...
Célorientált tartalom: Modern stratégia az organikus forgalom és a konverziók növelésére

Célorientált tartalom: Modern stratégia az organikus forgalom és a konverziók növelésére

Ma a "modern stratégia" azt jelenti, hogy képes lehetsz frissíteni SEO stratégiád, hogy mindig igazodj a Google változó algoritmusához. A keresőmotorok rangsorolásának piaca annyira versenyképes, hogy folyamatosan gondolkodnod kell azon, hogyan frissíthet...
4 dolog, amit az egészségügyi SEO-ról és blogolásról tudnod kell

4 dolog, amit az egészségügyi SEO-ról és blogolásról tudnod kell

Egészségügyi vállalkozásként tudnod kell, hogy elengedhetetlen a kiváló minőségű tartalom, amely leköti a közönséget. De tudtad, hogy a SEO elengedhetetlen a célolvasók eléréséhez? Ha több embert szeretnél elérni blogbejegyzéseiddel, gondoskodnod kell arr...
Egészségügyi marketing tanácsadás: Segítünk magánrendelődnek, praxisodnak!

Egészségügyi marketing tanácsadás: Segítünk magánrendelődnek, praxisodnak!

Online marketing ügynökségünk már több, mint 20 éve foglalkozik az online marketing területével, kifejezetten a keresőoptimalizálásban. Az egészségügyi vonalon közel 10 éve eredményesen teljesítünk, így most megtudhatod, hogy az egészégügyi marketing taná...
Az egészségügyi és wellness branding bevált technikái

Az egészségügyi és wellness branding bevált technikái

A wellness piac hatalmas méretének köszönhetően temérdek lehetőséget szolgál, azonban óriási verseny is jellemző rá. Éppen ezért, ha szeretnél kiemelkedni a tömegből, akkor elsőosztályú egészségügyi és wellness brandingre lesz szükséged.  
Így állíts össze egy sikeres egészségügyi marketingstratégiát

Így állíts össze egy sikeres egészségügyi marketingstratégiát

Egy sikeres marketingstratégia épp olyan fontos az egészségügyben, mint bármelyik más iparágban, különösen mivel a fogyasztók egyre gyakrabban fordulnak az internethez, ha egészségügyi szolgáltatásokat szeretnének találni maguknak.  
Egészségügyi PPC és Google Ads trendek 2023-ban

Egészségügyi PPC és Google Ads trendek 2023-ban

A mesterséges intelligencia (MI) és a gépi tanulást használó algoritmusok rengeteget fejlődtek az elmúlt évtized során. Míg az első MI eszközök érthetően kezdetlegesek voltak, az újabb modellek egyre összetettebb beviteli adatokat is képesek feldolgozni, ...
Email marketing fogorvosoknak: Így csináld jól

Email marketing fogorvosoknak: Így csináld jól

Ha valakinek manapság új fogorvosra van szüksége, akkor szinte biztos, hogy az interneten kezd majd el nézelődni. Sajnos mivel a nagyobb fogászati klinikák látszólag korlátlan keretből vásárolhatnak maguknak hirdetéseket, a kisebb magánpraxisok csak nehez...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok

Kérje ajánlatunkat!