Miért fontos az egészségügyi közösségi média marketing?
Az egészségügyi válságok navigálásától kezdve a betegek kényelmesebb ellátásának eléréséig az egészségügyi szervezetek kezdik kihasználni a közösségi média jelenlétet. Íme néhány ok, amiért az egészségügyi közösségi média marketing tartalma fontos.A közösségi érzés megteremtése
A közösségek már nem csak fizikai terek. Azok az egészségügyi szervezetek, amelyek egészségügyi közösségi média marketingstratégiába fektetnek be, az online közösség megbízható tagjaivá válhatnak azáltal, hogy jelen vannak és kölcsönhatásba lépnek a betegekkel.Kapcsolatfelvétel új közönséggel
A kórházak és klinikák korábban kizárólag szájról szájra történő beutalásokra támaszkodtak, vagy egyszerűen csak a legközelebbi helyi szolgáltatók voltak a betegek megnyerésére. A mai digitális marketing és közösségi média csatornák lehetővé teszik a kórházak és klinikák számára, hogy új közönséget érjenek el és erős márkát építsenek.A bizalom megteremtése az online terekben
Az internet egyik kimondatlan szabálya, hogy ha nem válaszolsz a kérdésre, valaki más megteszi. Mint a legtöbb szolgáltató tudja, a Google nem helyettesíti az orvosi szakértelmet. Az egészségügyi közösségi média csatornái fantasztikus lehetőségek a betegek gyakran feltett egészségügyi kérdéseinek megválaszolására, szakmai tanácsadásra és az egészségügyi téves információk kijavítására.6 tipp a hatékony egészségügyi közösségi média marketinghez
A közösségi média csatornáinak használata az egészségügyi szervezet marketingjéhez trükkös egyensúlyozás lehet. Ellentétben azokkal a vállalkozásokkal, amelyek bemutathatják termékeiket, a kórházaknak és klinikáknak óvatosnak kell lenniük az orvosi etika betartása miatt. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a közösségi média platformokat nem lehet a következő módokon kihasználni.1. Összpontosíts a beteg tapasztalataira
A színfalak mögé való betekintés és a betegélmény kiemelése mélyreható módja lehet a követőkkel való kapcsolatteremtésnek. Lehetőséget kínál arra is, hogy egy kis egészségügyi közösségi média marketinget engedj meg magadnak, bemutatva a szervezet által nyújtott szakértelmet és szolgáltatásokat.Amikor egy betegélményt szeretnél megosztani, győződj meg róla, hogy engedélyed van a tartalom megosztására vagy a közösségi média bejegyzéseinek felerősítésére. A felhasználók által létrehozott egyéb tartalmak, például az értékelések megosztása azt is mutatja, hogy odafigyelsz célközönséged véleményére, és sokat tehetsz azért, hogy a betegek úgy érezzék, látod és hallod őket.
2. A félretájékoztatás elleni küzdelem
Nem lehet eléggé hangsúlyozni az egészséggel kapcsolatos félretájékoztatás terjedését a közösségi médiában. A jó hírű orvosi szervezetek szerepet játszhatnak a téves információk által okozott károk kijavításában és minimalizálásában.A közösségi média egészségügyi marketingje teret ad az egészségügyi szolgáltatók megbízhatóságának, hogy megnyugvást és tényeken alapuló orvosi tanácsokat nyújtsanak.
3. Oktasd a nyilvánosságot
A félretájékoztatás terjedése elleni küzdelem mellett az egészségügyi közösségi média marketingtartalma hatékony oktatási eszköz. A kutatással való lépéstartás és a nyilvánosság megértésének elősegítése a vállalat szempontjából hosszú utat jelent a hitelesség megteremtéséhez a közösségi médiában.Az olyan szervezetek, amelyek saját egészségügyi információs adatbázissal rendelkeznek, a közösségi média csatornáit nemcsak ezeknek a cikkeknek a terjesztésére használhatják, hanem a kórház weboldalával való elkötelezettséget is növelhetik, és javíthatják a keresőmotorok rangsorolását.
4. Hívd fel a figyelmet a megelőző ellátásra
A tudatosság növelése az egyik legfontosabb módja annak, hogy az egészségügyi szervezetek túlzott hatást gyakoroljanak a közösségi médiára. De hatékony eszköz a megelőző szolgáltatások forgalmazására is, amelyek valóban megváltoztathatják az orvosi eredményeket.A megelőző ellátási kampányok kiváló lehetőséget kínálnak arra is, hogy partnerséget alakítsanak ki egy másik egészségügyi szervezettel. A közösségi média egészségügyi marketing kampányának együttes kezelése növelheti a tartalom elérését és bővítheti közönségét.
5. Legyél megbízható forrás
Amikor befektetsz az egészségügyi közösségi média marketingbe, különös figyelmet kell fordítanod arra, hogy megbízható egészségügyi információk forrásává és hiteles hanggá válj az iparágban. Ennek legjobb módja az, ha kiemeled a szervezeten belüli szakembereket.6. Hozz létre egy támogató közösséget
A közösségimédia-platformok online közösségek, és mint ilyenek, eszközként szolgálhatnak a betegek támogatásának megteremtéséhez. Még akkor is, ha az egészségügyi szervezet nem rendelkezik kellő erőforrással ahhoz, hogy támogassa a betegközösségeket az egészségügyi közösségi média marketingstratégiájának részeként, katalizátorként működhet az emberek erőforrásokhoz való csatlakoztatásában.Ez a megközelítés különösen hasznos olyan kórházak és klinikák számára, amelyek krónikus betegségben és életveszélyes betegségekben, például rákban szenvedő betegek nagy közösségét kezelik. Azáltal, hogy megadod a betegeknek a kapcsolattartás eszközeit, közösségérzetet teremthetsz a szolgáltatók, a betegek és az általad szolgált családok között.
Tehát bár az egészségügyi szervezetek nem tölthetik meg a közösségi média idővonalát márkanagyköveti jóváhagyásokkal vagy nyereményjátékokkal, valódi lehetőség van a kórházak és klinikák számára, hogy megbízható orvosi tanácsokat nyújtsanak engedéllyel rendelkező szakemberektől. Ez a megközelítés olyan egészségügyi közösségi média marketing tartalmat hozhat létre, amely megszilárdítja egészségügyi márkád hírnevét, új betegeket érhetsz el, és kiterjeszted befolyásod mind online, mind a helyi közösségen belül.
Ha pedig szeretnél egy hatékony egészségügyi közösségi média marketing stratégiát, akkor bízd tapasztalt egészségügyi marketing ügynökségünkre és segítünk elérni célcsoportod, valamint megnövelni pácienseid számát és márkád hírnevét! Kérd ajánlatunkat most!