Egészségügyi marketing stratégiák 2023-ra

3 dolog, amit meg kell változtatnod egészségügyi marketingedben

3 dolog, amit meg kell változtatnod egészségügyi marketingedben

Marketingstratégiád nem hozta a kívánt eredményeket? Úgy érzed, hogy az erőfeszítéseid kudarcot vallanak? Talán itt az ideje, hogy alaposan megvizsgáld jelenlegi egészségügyi marketingstratégiádat, és változtass. A következő három egyszerű stratégia végrehajtása jelentősen javíthatja a praxis marketing eredményeit.
3 dolog, amit meg kell változtatnod egészségügyi marketingedben Egészségügyi marketingstratégiádnak nem kell bonyolultnak lennie ahhoz, hogy jól működjön. A legfontosabb dolog a célközönség azonosítása, azaz a vonzani kívánt betegek típusai. Innentől kezdve elkezdheted felépíteni marketingedet olyan koncepciók alapján, amelyek rezonálnak velük. Ha azonban egy stratégia már egy ideje fut anélkül, hogy időről időre frissítenéd, akkor az elavulttá válhat, és az elért eredmények csökkenni kezdhetnek.
Ezek az egyszerű ötletek kiváló módjai annak, hogy frissítsd egészségügyi marketinged 2023-ban.

Több tartalom előállítása

Ha digitális marketingről van szó, a tartalom a király. A videók, blogok, közösségi média, mindezek a csatornák fontosak, és az eredeti tartalom előállítása javítja az egészségügyi vállalat imázsát. Minél több tartalmat tudsz előállítani a rendelő kiemelésére, annál nagyobb elérést kaphatsz, és annál megbízhatóbb lesz márkád. Az informatív tartalom tekintélyt épít és hitelességet kölcsönöz az egészségügyi vállalkozásoknak.
Ne feledd, hogy az általad létrehozott tartalomnak könnyen emészthetőnek kell lennie a célközönség számára, ami azt jelenti, hogy nem lehet túl technikai jellegű vagy túl hosszú. A lényeg, hogy lekösse a néző/olvasó figyelmét.
Fontos megjegyezni azt is, hogy időbe telik, amíg a tartalom stratégia beérik. Ha türelmes vagy, és továbbra is következetesen hozol létre eredeti tartalmakat, akkor az végül megtérül. Tehát ne add fel azonnal, ha a nézettség és a tartalom nincsen ott a találati lista elején. Várd ki a végét, idővel egyre jobb és jobb elkötelezettséget kell látnod, miközben folytatod praxisod hírnevének online építését.

Ne hagyd figyelmen kívül a meglévő betegeket

Ha magától értetődőnek veszed meglévő betegeidet, és nem foglalkozol velük aktívan, az bevételkiesést eredményezhet. Egy meglévő beteg hatalmas lehetőség. Már járnak rendelődbe, ismerik a márkádat, és bíznak a tanácsodban. Egy meglévő beteg meggyőzése a kezelés folytatásáról sokkal kevesebb erőfeszítést igényel, mint egy új beteg vonzása, aki még soha nem járt a rendelőben.
Egyes praxisok azt mondják, hogy betegeik máshová mennek bizonyos szolgáltatásokért, mert nem voltak tudatában annak, hogy praxisuk ugyanazokat a szolgáltatásokat kínálja. Ezt megakadályozhatod, ha kampányokat folytatsz, hogy felhívd a meglévő betegek figyelmét a praxisod által nyújtott speciális szolgáltatásokra. Egy másik módja annak, hogy csökkentsd az elszalasztott lehetőségek számát, ha nyomon követsz minden olyan beteget, aki még nem kért időpontot szolgáltatásaidra.

Változtasd meg gondolkodásmódod

Gyakran előfordul, hogy az egészségügyi vállalkozások a marketingre csak egy újabb üzleti költségként gondolnak. Aki így gondol a marketingre, azzal korlátozza lehetőségeit, és megakadályozza, hogy potenciális betegeket vonzhasson be különféle marketingeszközök segítségével.
A marketing befektetés egészségügyi vállalkozásodba, ugyanúgy, mint a nyugdíjbiztosítás: befektetés a jövődbe. Ahogyan bármilyen növekedésorientált befektetésre tekintesz, a marketingre is hosszú távú tervként kell gondolnod, hogy egy nap pénzügyi biztonságot érhess el. Ahhoz, hogy ez a terv a legjobban működjön, rendszeresen hozzá kell járulnod ahhoz, hogy szilárd bevételi alapot építs ki, amelyből egészségügyi vállalkozásod "élhet". 

Ha a múltban nem nyűgözött le marketinged eredménye, akkor ez az év más lehet, ha hajlandó vagy befektetni pénzt és időt. Ha pedig profikra bíznád egészségügyi marketinged eredményét, akkor kérd tapasztalt ügynökségünk segítségét és mi sikerre visszük vállalkozásod! Kérd ajánlatunkat most: 
Érdekel az egészségügyi marketing tanácsadás!

 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok