Segítünk, hogy vállalkozásod fellendüljön vagy még nagyobb lánggal éghessen.
Online marketing az építőipar számára: de mégis minek?
Nagyon sok építőipari vállalkozótól, ügyfeleinktől hallottuk már az első beszélgetések alkalmával, hogy annyira nem hisznek az online marketingben – hiszen náluk a „szájhagyomány” a legfontosabb: elégedett ügyfeleik adják át ismerőseiknek kontaktjaikat.Kétség kívül az egyik legjobb marketing, azonban csak nagyon pici szórással – ha nagyra szeretnél nőni, ez aligha elég. Ugyanakkor maga az elv az online térben is tökéletesen érvényesülni tud, az online eszközök azonban egyszerre akár többszáz, ezer felhasználóhoz eljuttathatják jó híred, referenciáid, legjobb munkáid!
Építőipari online marketing – válság esetén is? Főleg akkor… vagy inkább az előtt
Az építőiparban dolgozók pontosan tudják, hogy ez az iparág egy hullámvasúttal ér fel. Egyszer szárnyal, máskor olyan válság jöhet be, amely vállalatok százait képes csődbe taszítani.De csak azokat, akik nem foglalkoztak tudatosan a marketinggel. Egy jól felépített, mérhető és stratégiai alapokon nyugvó online marketing képes a válságot túlélni, ügyfelet hozni a legnehezebb időkben is!
Kiknek jó az építőipari online marketing?
Ez a szektor kifejezetten jól marketingelhető, hiszen sokszor látványos referenciákkal, bőséges tartalommal dolgozhatunk, másszor pedig a felhasználói igény szolgálja ki tökéletesen az eszközöket.Éppen ezért az építőipar szinte minden szereplőjére tökéletesen alkalmazhatóak eszközeink: a generálkivitelezőktől a belsőépítészeken át a kisebb szolgáltatókig: legyen szó akár egy klímaszerelőről, akár egy víz-gáz-villanyszerelőről vagy árnyékolástechnikáról.
Ha szeretnéd Te is kialakítani a hosszú távon is üzemelő marketing stratégiád, ne késlekedj! IDE kattintva kérheted személyre szabott ajánlatunkat az építőipari online marketing területén.