Személyes online marketing konzultáció. Teljeskörű, személyre szabott online marketing konzultáció: keresőoptimalizálás, SEO, közösségi média marketing, PR tanácsadás.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing konzultáció személyre szabva

Ajánlatkérés

Hogyan tarthatsz lépést a folyamatos változásokkal és fejlődéssel? Hogyan növelheted weboldalad látogatottságát és a konverziók számát? Miért nem térül meg a fizetett hirdetésekbe fektetett összeg? Milyen eszközöket válassz, és azokat hogyan alkalmazd? Személyes konzultáció során minden kérdésedre választ adunk!

 

Neked ajánljuk online marketing konzultációs lehetőségeinket…

  • ha fontos számodra a személyesség, és te magad szeretnéd átadni a legfontosabb információkat cégedről vagy vállalkozásodról
  • ha nem tudsz eligazodni az ismeretanyagok között, de rengeteg a kérdésed.
  • ha nem világos számodra, hogy milyen irányba is kellene elindulnod az online marketing területein.
  • ha számtalan eszközt kipróbáltál már, de azok mégsem hozták a várt eredményeket.
  • ha elakadtál céged vagy vállalkozásod marketing kommunikációjában, és a jelenleginél többre vágysz.

 

Részletekre kiterjedő személyes online marketing konzultáció és tanácsadás

A személyes konzultáció alatt nem csupán kételyeidet oszlatjuk el és kérdéseidre válaszolunk, de személyre szabott tanácsokkal látunk el, hogy az online marketing eszközeit úgy alkalmazhasd, hogy azok valóban támogassanak céljaid elérésében. Segítünk eligazodni a legújabb trendek között, és rávilágítunk a kiaknázatlan lehetőségekre. Természetesen az eddigi törekvéseket is számba vesszük, és megvizsgáljuk, hogy azok miért nem hozták a célul kitűzött eredményeket. 

 

Online marketing konzultációs lehetőségeink részletei

Személyes konzultáció Máté Balázzsal, a Marketing Professzorok Kft. ügyvezető igazgatójával: 18 éve foglalkozik az online marketing különböző területeivel, és azok komplexitásával. Tapasztalatát egyetemi és egyéb kutatások mellett több mint 500 KKV, és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjának kialakítása során szerezte, amely tapasztalatokat ma is megosztja tréningjeink résztvevőivel, valamint oktatóként a Gödöllői Szent István Egyetem hallgatóival is. 

 

Személyes konzultáció Csonka Nikolettával, a Marketing Professzorok Kft. társtulajdonosával, vezető online marketing tanácsadóval: A webáruházak, valamint a turizmus marketing szakértője, az árbevételek és konverziók megsokszorozásának mestere, több mint 20 online marketing publikáció szerzője. 

 

Személyes konzultációink során kiszállást biztosítunk a cég vagy vállalkozás telephelyére, ebben az esetben utiköltséget számítunk fel.
 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Szállodamarketing 2020

Szállodamarketing mobilon: Miért elengedhetetlen, és hogyan legyen jó?

2020-03-27 Cikkek 4

A szállodamarketing egy bonyolult témakör, tele stratégiákkal, marketingeszközökkel, eljárásokkal és trendekkel, amelyeket egy szállodatulajdonosnak (vagy marketingesnek) muszáj elsajátítania. Tekintve, hogy az emberek többsége (ezt lejjebb bővebben is kifejtjük) mobileszközök segítségével keresgél az interneten, elengedhetetlen, hogy szállodádat az okostelefonozó felhasználók (és leendő vendégek) is felfedezhessék és megismerhessék.   A következőkben ebben szeretnénk segíteni. Mielőtt azonban kifejtenénk, hogy miről szól a szállodamarketing 2020-ban, vegyük át az alapokat!  

Tovább

Fogászati keresőoptimalizálás útmutató - 1. rész

A nagy fogászati SEO útmutató 2020-ra

2020-03-26 Cikkek 9

Fogorvosként bizonyára te is arra vágysz, hogy minél több pácienst szerezz praxisod számára. Modern időket élünk és ha szeretnél 2020-ban nagyobb ügyfélkörre szert tenni, akkor elengedhetetlen, hogy pácienseid az interneten is rád találhassanak.

Tovább

A mérgező backlinkek negatív hatása az oldalra, SEO-ra

A mérgező backlinkek tönkre teszik a SEO-t, szabadulj meg tőlük!

2020-03-26 Cikkek 4

A backlinkek fontosak SEO szempontból. Azt nevezzük backlinknek, ha egy másik oldal a linkedet elhelyezi a saját oldalán. Ha például egy márka érdekesnek találja az egyik blogposztodat, és úgy gondolja, hogy a saját fogyasztóinak is a segítségére lehet, lehet, hogy belinkeli. Ez pedig lényegében egy bizalmi szavazat a tartalmadra.

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!