Hogyan tarthatsz lépést a folyamatos változásokkal és fejlődéssel? Hogyan növelheted weboldalad látogatottságát és a konverziók számát? Miért nem térül meg a fizetett hirdetésekbe fektetett összeg? Milyen eszközöket válassz, és azokat hogyan alkalmazd? Személyes konzultáció során minden kérdésedre választ adunk!
A személyes konzultáció alatt nem csupán kételyeidet oszlatjuk el és kérdéseidre válaszolunk, de személyre szabott tanácsokkal látunk el, hogy az online marketing eszközeit úgy alkalmazhasd, hogy azok valóban támogassanak céljaid elérésében. Segítünk eligazodni a legújabb trendek között, és rávilágítunk a kiaknázatlan lehetőségekre. Természetesen az eddigi törekvéseket is számba vesszük, és megvizsgáljuk, hogy azok miért nem hozták a célul kitűzött eredményeket.
Személyes konzultáció Máté Balázzsal, a Marketing Professzorok Kft. ügyvezető igazgatójával: 18 éve foglalkozik az online marketing különböző területeivel, és azok komplexitásával. Tapasztalatát egyetemi és egyéb kutatások mellett több mint 500 KKV, és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjának kialakítása során szerezte, amely tapasztalatokat ma is megosztja tréningjeink résztvevőivel, valamint oktatóként a Gödöllői Szent István Egyetem hallgatóival is.
Személyes konzultáció Csonka Nikolettával, a Marketing Professzorok Kft. társtulajdonosával, vezető online marketing tanácsadóval: A webáruházak, valamint a turizmus marketing szakértője, az árbevételek és konverziók megsokszorozásának mestere, több mint 20 online marketing publikáció szerzője.
Személyes konzultációink során kiszállást biztosítunk a cég vagy vállalkozás telephelyére, ebben az esetben utiköltséget számítunk fel.
Ha szeretnél új pácienseket szerezni a mai digitális világban, akkor tudnod kell, hogy milyen kifejezésekre keresnek rá az emberek az interneten, ha fogorvost szeretnének találni. Hogy miért? Mert ezekkel a kifejezésekkel optimalizálhatod úgy fogászati webhelyedet, hogy az minél több keresésre az első találatok között jelenjen meg, és így több lehetséges páciens lássa. Ha szeretnél összeállítani egy listát ezekből a kulcsszavakról, akkor fogászati kulcsszókutatásra lesz szükséged. Lássuk, hogy hogyan találhatsz rá ezekre!
Ha 2021-ben sikeres akarsz lenni az e-kereskedelemben, akkor tisztában kell lenned vele, hogy üzleted nem termékek vagy szolgáltatások értékesítéséről szól, hanem az emberekről. Az emberek pedig nem termékeket vagy szolgáltatásokat vásárolnak, hanem megoldásokat a problémáikra, vagy éppen eszközöket arra, hogy saját maguk legjobb verziójává válhassanak. Nem vágynak másra, csak arra, hogy egyszerűbbé tehessék hétköznapjaikat, hogy megszépíthessék életüket.
Az elmúlt évek algoritmusfrissítéseivel a Google egyre inkább a felhasználókra összpontosított. Manapság már minden SEO menedzser tudja, hogy habár a kulcsszavak még mindig fontosak, a hangsúly a minőségi, értékes tartalmakra került át. 2021-ben is erre kell majd összpontosítani, némi gépi tanulással és persze mutatós vizuális elemekkel kiegészítve. Íme 10 SEO tipp, ami pontosan ebben segít majd!