Hogyan tarthatsz lépést a folyamatos változásokkal és fejlődéssel? Hogyan növelheted weboldalad látogatottságát és a konverziók számát? Miért nem térül meg a fizetett hirdetésekbe fektetett összeg? Milyen eszközöket válassz, és azokat hogyan alkalmazd? Személyes konzultáció során minden kérdésedre választ adunk!
A személyes konzultáció alatt nem csupán kételyeidet oszlatjuk el és kérdéseidre válaszolunk, de személyre szabott tanácsokkal látunk el, hogy az online marketing eszközeit úgy alkalmazhasd, hogy azok valóban támogassanak céljaid elérésében. Segítünk eligazodni a legújabb trendek között, és rávilágítunk a kiaknázatlan lehetőségekre. Természetesen az eddigi törekvéseket is számba vesszük, és megvizsgáljuk, hogy azok miért nem hozták a célul kitűzött eredményeket.
Személyes konzultáció Máté Balázzsal, a Marketing Professzorok Kft. ügyvezető igazgatójával: 18 éve foglalkozik az online marketing különböző területeivel, és azok komplexitásával. Tapasztalatát egyetemi és egyéb kutatások mellett több mint 500 KKV, és több tucat nagyvállalat marketing kommunikációjának kialakítása során szerezte, amely tapasztalatokat ma is megosztja tréningjeink résztvevőivel, valamint oktatóként a Gödöllői Szent István Egyetem hallgatóival is.
Személyes konzultáció Csonka Nikolettával, a Marketing Professzorok Kft. társtulajdonosával, vezető online marketing tanácsadóval: A webáruházak, valamint a turizmus marketing szakértője, az árbevételek és konverziók megsokszorozásának mestere, több mint 20 online marketing publikáció szerzője.
Személyes konzultációink során kiszállást biztosítunk a cég vagy vállalkozás telephelyére, ebben az esetben utiköltséget számítunk fel.
John Mueller, a Google munkatársa azt állítja, hogy nincs értelme „mesterségesen laposított” URL-eket használni ahelyett, hogy láthatóvá tennénk a teljes könyvtárszerkezetet.
Több, mint egymilliárd aktív havi felhasználójával nem kérdés, hogy az Instagram az orvosi marketing egyik legfontosabb eszköze. A Facebook képmegosztó platformja egy kiváló felületet kínál arra, hogy orvosként felvedd és aktívan tartsd a kapcsolatot pácienseiddel megosztásaidon, történeteiden és hozzászólásaidon keresztül. Mai cikkünkben az orvosi Instagram marketingről lesz szó!
Az internetnek köszönhetően egyre több egészségügyi fogyasztó tekinti meg a korábbi páciensek véleményeit, amikor egészségügyi szolgáltatót keres magának. A túlnyomó többség nagyon fontosnak tartja a korábbi ügyfelek véleményeit, és ezeket tekinti meg első körben, amikor egy jó orvost szeretne találni. Sokan már azért is hajlandók lemondani egy lehetséges szakorvosról, mert rossz dolgokat olvasnak róla az interneten. A páciensek véleményei ma minden korábbinál fontosabbak, hiszen az emberek szabadon nyilvánosságra hozhatják ezeket az interneten, és gyakran ezen múlik egy orvos pozitív, vagy épp negatív hírneve. Egy orvosnak, vagy egészségügyi marketingesnek tehát arra kell törekednie, hogy minél több pozitív véleményt szerezzen...