Online marketing eredmények - esettanulmányok ügyfélkörünkből

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Esettanulmányok



Hotelmarketing trendek

Szállodamarketing trendek 2020-ra

2019-11-27 Cikkek 4

2019 lassan a végéhez ér, ezért ideje elkezdeni felkészülni egy újabb sikeres esztendőre. Ilyenkor egy szállodában számításba kell venni az elmúlt év teljesítményét, de oda kell figyelni a jövőre utaló jelekre is. Éppen ezért gyűjtöttük össze a legfontosabb szállodamarketing trendeket 2020-ra, amikre már most jobb, ha elkezdesz készülni!

Tovább

UX trendek

4 felhasználói élmény (UX) trend, amikkel feldobhatod marketing stratégiádat

2019-11-08 Cikkek 4

A UX (User Experience, azaz „felhasználói élmény”) optimalizálása a modern marketingesek egyik legfőbb feladata. A Forrester statisztikái szerint azok a webhelyek, amelyek kimagasló felhasználói élményt kínálnak, négyszer annyi érdeklődőt szereznek látogatóik közül, mint azok, amelyek nem foglalkoznak ezzel a szemponttal. Természetesen ahogy új szabványok és trendek ütik fel a fejüket úgy a marketingeseknek is igazodniuk kell ezekhez, hogy lépést tudjanak tartani versenytársaikkal, és a felhasználók elvárásaival. A következőkben négy izgalmas UX trendet sorolunk fel, amelyeken neked is érdemes lesz elgondolkodnod.  

Tovább


SEO esettanulmány egy webáruházon keresztül

|SEO Esettanulmány| Folyamatosan fejlődő eredmények 2 év távlatában: egy...

2019-09-05 Cikkek 3

Ma a marketing tanácsadók piacán hatalmas verseny folyik. Szinte nincs olyan új ügyfelünk, aki ne dolgozott volna már legalább egy másik tanácsadóval, vagy tanácsadó céggel, és aki ne hallott volna már néhány „alapelvet” akár a keresőoptimalizálásról, akár a CPC hirdetésekről vagy a Facebook-ról. Hogy hogyan csináljuk mi, és mit érünk el vele? Nézzük a saját alapelveinket és azok hatékonyságát egy létező példán, ügyfelünk weboldalának fejlődésén keresztül.  

Tovább


Egészségügyi online marketing - így kerülheted meg a policy-t kreatívan, legálisan!

Egészségügyi online marketing – kreatívan

2018-11-21 Cikkek 1

Több nagy gyógyszergyárnak is dolgoztunk a 2000-es években Aki már dolgozott az egészségügyi marketing területén multikkal, jól tudja, nagyon kötött policykkal találja magát szemben az ember fia/lánya. Miként lehet ezt leküzdeni, és mégis komplex online marketing stratégiát folytatni? Az alábbiakban saját megoldásainkat osztjuk meg.

Tovább


Online marketing tanácsadás vége: ahol elérjük a kapacitás végét

Az étterem, ahová már nem tudtunk több embert beengedni

2018-11-20 Cikkek 0

Sok cég van, akikkel 6-7 éve együtt dolgozunk, de sokszor hagyunk is abba munkát. Több oka lehet ennek. Van, hogy felállunk, mert úgy érezzük, kiégtünk, ennyi volt, nincs motivációnk tovább csinálni. Nem mondom, van olyan is, amikor nem értjük meg egymást az ügyféllel, és jobbnak látjuk továbblépni. Sőt, olyan is volt sajnos, hogy az ügyfél elcsábította marketing tanácsadónkat, és alkalmazásban folytatta nála a munkát. Nyilván azt mondjátok, megérdemeljük, ha nem kötöttünk vele szerződést, mely megtiltja ezt. És igazatok is van, de hát az ember az egyik jó barátjával nem köt ilyen szerződéseket, bízik a gerincességében… Van, amikor hiába.

Tovább

Online marketing az éttermek esetében

Beszéljünk a számokról! Ennyit veszíthet éttermed, ha nincs online...

2018-04-19 Cikkek 3

Éttermet vezetsz, és még nem foglalkozol az online marketinggel? Úgy gondolod, hogy az impulzív vásárlási szokások esetében teljesen feleslegesek a direkt marketing eszközök? Egyébként is félsz tőle, hogy az eredmények nem lesznek mérhetőek, és csak vakon tapogatóztok tanácsadóddal az online tér nyújtotta lehetőségek között?   Engedd meg, hogy megválaszoljam Neked ezeket a kérdéseket, és megértessem veled, hogy mekkora tévedésben éltél eddig, ha azt hitted, hogy egy étterem esetében nincs létjogosultsága az online marketingnek. A következő cikkben nem csak általánosságokról, „top10 eszközről” és egyéb megfoghatatlan dolgokról mesélek Neked, hanem egy konkrét étterem online marketing eredményein keresztül mutatom be, hogy a rendszer működik!

Tovább




1/1

Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!