Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

A Google a keresésekben is megjeleníti majd a kapcsolódó tudósításokat

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

A Google 2021 márciusában bejelentette, hogy a Google Hírekben található „Minden kapcsolódó tudósítás” funkció a Google Keresőben is megjelenik majd, hogy a felhasználók több nézőpontból is rálátást kapjanak a hírekre.

Az összes kapcsolódó tudósítás funkció eredete

A Google 2018-ban mutatta be a Hírek felületén az „Összes kapcsolódó tudósítás” funkciót, aminek a célja az volt, hogy a felhasználók minél több forrásból értesülhessenek egy hírről, és így ne csak egy szemszögből vizsgálhassák azokat. A Google szerint ez egy „360 fokos rálátást” kínál a hírekre és a különböző témákra.


Az összes kapcsolódó tudósítás nem személyre szabott, mint a keresési találatok és Discover hírfolyam, hanem minden felhasználó számára ugyan úgy jelenik meg, ugyan azokból a forrásokból és ugyan azokkal a hírekkel.

 

Az összes kapcsolódó tudósítás a Google Keresőben

A Google március eleje óta az Egyesült Államokban, angol nyelv használatakor a Kereső találatai között is megjeleníti az összes kapcsolódó tudósítást:


„Amikor egy aktuális témáról keresel információt, egy cikkekből álló galéria jelenik meg a keresőtalálatok felett, amiben a releváns hírek láthatók. Mostantól ha nagyobb, aktuális hírtörténetekre keresel rá, átkoppinthatsz az „összes kapcsolódó tudósításra” a galéria végére érve, vagy a „További hírek…” kiválasztásával a galéria alatt.”

 

BERT

A Google korábban elárulta, hogy a kapcsolódó tudósítások összeválogatásához a BERT algoritmust használja, ami segít a hírekben közölt tények azonosításában.

 

Korábbi funkciók

A Google már 2009-ben is kínált egy hasonló funkciót a Google Hírek olvasói számára, azonban ez még csak szimplán több információt kínált az adott hírről.


A 2021-es újítással a Google elmondása szerint „egy új technológiát mutat be, ami képes észlelni a hosszabb, akár több napig tartó híreseményeket, mint például a Super Bowlt, vagy a heteken, hónapokon át tartó eseményeket, mint amilyen a COVID-19 járvány is. Ezeket aztán „az összes kapcsolódó tudósítás” oldalra gyűjtjük össze, hogy segítsünk az embereknek rátalálni a legfontosabb hírekre és további tartalmakra, mint például a magyarázatokra és helyi tudósításokra, amelyek segíthetnek az összetettebb hírtörténetek értelmezésében.”

 

Miért fontos mindez?

Az összes kapcsolódó tudósítás funkció akár többféleképpen is kiemelheti tartalmaidat, nem csak a Google Hírek, hanem a Kereső felületén is. Na persze, még egyáltalán nem tudni, hogy mindez mikor válik elérhetővé a magyar felhasználók számára is, a hazai hírekkel együtt, de minden bizonnyal csak idő kérdése!


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Google tartalommarketing
2021-10-21

A Google szerint nem minden kategóriaoldalra kellenek extra tartalmak

A Google nem feltétlenül javasolja, hogy extra tartalmakkal töltsük ki a kategóriaoldalakat, ha az azokon szereplő terméknevek jól leírják, hogy miről is szólnak ezek az oldalak.

Így segít több pácienst szerezni az egészségügyi marketing
2021-10-19

Hatékony egészségügyi marketing a páciens szerzésért

Minden egészségügyi szolgáltató szeretne több pácienst szerezni magának, hiszen arra esküdtek fel, hogy munkájukkal segítenek majd megőrizni, vagy visszanyerni az emberek egészségét. A mai digitális világban, amelyet az internet, a keresőmotorok, a közösségi média és egyéb online csatornák uralnak, minden egészségügyi szakembernek ki kell ismernie magát, ha szeretne több pácienst vonzani praxisához.

instagram marketing tippek
2021-10-14

10 hatékony Instagram marketingtipp e-kereskedőknek

Az Instagram rengeteget változott, mióta a Facebook 2012-ben felvásárolta. Habár az alkalmazás eredetileg képek és videók megosztására szolgált, mára a világ egyik legnagyobb és legsikeresebb marketingplatformjává vált, többek között az e-kereskedők számára is.

Email marketing fogorvosoknak: Hatékony tippek
2021-10-12

Email marketing fogorvosoknak: 10 profi tipp a hatékonyabb üzenetküldéshez

Egy online fogászati marketingstratégia nem lehet teljes egy jól kidolgozott email marketing terv nélkül. Az email marketing lehetővé teszi, hogy meglévő és lehetséges pácienseidet is elérd üzeneteiddel, ráadásul költséghatékony módon. Azonban egy-egy email kampány kidolgozása komoly feladat. Bárki képes megfogalmazni egy szöveges üzenetet, kijavítani benne a hibákat, és rányomni a „Küldés” gombra. Azonban ha a címzettek nem képesek azonosulni ezekkel az üzenetekkel, vagy szimplán nem vélik őket relevánsnak, akkor csak az idődet vesztegeted az emailekkel. Az alábbiakban néhány hasznos tanácsot osztunk meg ahhoz, hogy hogyan hozhatod ki a legtöbbet az email marketingből fogorvosként!  

Facebook hirdetés tippek
2021-10-07

7 alapvető tipp a sikeres Facebook hirdetésekért

A Facebook egy összetett, funkciókkal teli hirdetési rendszert kínál, aminek segítségével precízen és hatékonyan célozhatod meg ideális ügyfeleidet a világ legnagyobb közösségi platformján.

SEO: a kattintások szerepe
2021-09-30

A kattintások is befolyásolhatják a Google univerzális találatait

A Search Off the Record podcast egyik júliusi adásában Gary Illyes, a Google munkatársa néhány érdekességet osztott meg a Google Univerzális Keresés működéséről, illetve arról, hogy mi alapján dönti el az algoritmus, hogy melyik vertikális keresőelemet melyik pozíciókban jelenítse meg a találatok között.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!