Csonka Nikoletta

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Csonka Nikoletta

 Senior online marketing tanácsadó

 

Gyakornok kora óta érdeklődik az online marketing területe iránt, így az iskolapadból hamar a gyakorlati tanulás, a munka világa felé vette az irányt. A szakmán belül kezdetben újságírói, később marketing asszisztensi pozícióban dolgozott, majd 2013-ban került a Marketing Professzorok Kft. tagjai közé.


A kezdeti, asszisztensi pozíciót lelkesedésének, gyors tanulási képességének és precizitásának köszönhetően hamar marketing account menedzseri pozíciója váltotta fel. Az ügyfelekkel való kommunikáció mellett a felállított marketing stratégia kivitelezését ma már senior marketing manager-ként, saját csapatával látja el – ahol elsődleges feladata a stratégiai munkálatok elvégzése és az ügyfelekkel való kapcsolattartás. Karrierpályájának kezdetéből fakadóan a szakma minden területét végezte a gyakorlatban is, így közösségi média manager-ként, keresőoptimalizálási és CPC szakemberként is helyt állt.


 
2017 óta köszönhetően kitartó munkájának, proaktív személyiségének és sikereinek a Marketing Professzorok Kft. tulajdonosi körébe került, amelynek keretén belül nem csak az ügyfelek elégedettségéért, de a cég működéséért, a know-how folyamatos frissítéséért és a munkatársak betanításáért is felel.

 

Mára több, mint 50 marketing stratégia kidolgozásán, számos eseti tanácsadáson, cégspecifikus oktatások tartásán van túl amellett, hogy jelenleg is több mint 10 ügyfél online marketing kommunikációjáért felel – köztük számos sikeres webáruház, étterem és rendezvényhelyszín valamint egyéb, B2C és B2B szolgáltatók üzleti sikeréhez tesz hozzá. Pályafutása alatt eddig több, mint 30 ügyféllel tartott napi kapcsolatot és kezelte folyamatosan online jelenlétüket. Jelenlegi projektjei között számos olyan található, ahol az együttműködés már több, mint 4 éve problémamentesen fenn áll az ügyfél és cégünk elégedettségére.

 

A mindennapi munka mellett tudományos kutatásokban, publikációkban is részt vett Máté Balázs mellett, így a kutatás és fejlesztés is szerves részét képezi munkájának.


Szakmai minősítése és képzések:

GDPR tanfolyam
Facebook hirdetési stratégiák tanfolyam
Google AdWords kezdő, haladó szintű tanfolyamok


Google Adwords alapok minősítés
Google Adwords Display hirdetések minősítés
Google Adwords Mobile hirdetések minősítés
Google Analytics minősítés

 


Megjelent szakmai publikációk

Almádi Bernadett, Csonka Nikoletta, Máté Balázs, Varga Erika POSSIBILITIES OF PROMOTING MUSHROOM BY MEANS OF BTL COMMUNICATION TOOLS In: Formánková S (szerk.) Proceedings of the 6th International Conference on Management 2016: Trends of Management in the Contemporary Society. 384 p.

 

Almádi Bernadett, Csonka Nikoletta, Máté Balázs EFFECTIVE CONTENT MARKETING IN THE FOOD INDUSTRY: FUNCTIONAL FOOD ADVERTISING VIA BTL COMMUNICATION DEVICES In: Okreglicka M, Gorzen-Mitka I, Lemanska-Majdzik A, Sipa M, Skibinski A (szerk.) Proceedings of the 1st International Conference "Contemporary Issues in the Theory and Practice of Management" 2016. 479 p





Csonka Nikoletta legújabb cikkei

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

12 fontos online marketing trend, amire érdemes felkészülni 2020-ban

Íme a 12 legfontosabb digitális marketing trend 2020-ra

2020-01-21 Cikkek 3

Megjelenése óta az internet gyökerestől megváltoztatta az emberek közötti kommunikációt, és egy egészen új fejezetet indított a marketing történelemkönyvében. Az információáramlás ma szabadabb, gyorsabb, és akadálymentesebb, mint valaha, és a technológia új vívmányai csak tovább fokozzák majd az ebből származó kényelmet és lehetőségeket. Itt most konkrétan az üzleti lehetőségekre gondolunk, elvégre az internet adott teret a digitális marketing kialakulásának és elterjedésének.  

Tovább

webáruház ux elemek

5 UX elem, amik sikerre vihetik e-kereskedelmi webhelyedet

2020-01-14 Cikkek 3

Amikor egy márka úgy dönt, hogy az interneten is képviseltetni szeretné magát, az első lépés mindig egy saját webhely kialakítása. A márkák webhelyei gyakran e-kereskedelmi jellegűek is, ami azt jelenti, hogy pénzügyi tranzakciók bonyolíthatók le rajta – általában valamilyen online vásárlás formájában. 

Tovább

Így éreztetheted webhelyed látogatóival, hogy biztonságban vásárolhatnak

Így éreztetheted webhelyed látogatóival, hogy biztonságban vásárolhatnak

2019-12-31 Cikkek 3

Mi a legfontosabb info, amit egy webáruházról megtudhatsz vásárlás előtt? Hát az, hogy biztonságos, megbízható-e! Mutatjuk, mire ügyelj webáruház tulajdonosként, hogy vásárlóid ezt érezzék!

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!