Ne kérd, hogy keresőoptimalizáljuk a weboldaladat, nem tesszük. Ne kérd, hogy kezeljük közösségi média felületeidet, nem tesszük. Ne kérd, hogy végezzünk linkmarketinget, nem tesszük. Tudjuk jól, hogy szakmailag megalapozatlan egymagában foglalkozni egy AdWords kampánnyal, vagy vezetni egy Facebook oldalt. Az online marketing és az online PR minden eleme egymást erősíti – vagy éppen gyengíti -, összefüggésben állnak. Önmagukban soha nem lesznek képesek olyan eredményeket generálni, mint az eszközök stratégiába foglalt, összetett alkalmazása.
Ha arra kérsz, vizsgáljuk felül marketing stratégiádat, vagy alkossunk mi magunk kutatásaink, tapasztalataink alapján átfogó online marketing stratégiát céged vagy vállalkozásod számára, abban nagyon szívesen segítünk! Ehhez azonban ismernünk kell a folyamatokat, tisztában kell lennünk az alkalmazott eszközökkel, az eddigi eredményekkel, a célközönségeddel, és sok más elemmel, amelyet az online marketing audit során felülvizsgálunk. Így tudunk számodra valóban cégspecifikus, a lehetőségeket, a kitűzött célokat támogató online marketing stratégiát felállítani az erőforrásokat figyelembe véve.
Az online marketing audit során segítségeddel megismerjük céged múltját és jelenét, valamint az általad kialakított jövőképet. A rendelkezésünkre bocsátott információk alapján kielemezzük céged teljes online jelenlétét a felhasznált eszközöktől kezdve egészen a hatékonyságukig. Megvizsgáljuk többek között weboldaladat a keresőoptimalizálás, a felhasználói élmény, és sok más marketing szempont alapján, a közösségi média felületek kezelésének módját, a fizetett hirdetések hatékonyságát, valamint egyéb kommunikációs tevékenységeidet is a legapróbb részletekig. Sorra vesszük a pozitívumokat, de nem félünk eléd tárni a hibákat sem. Segítünk tisztán látni, és megérteni az online marketing bonyolult rendszerét.
Attól függetlenül, hogy rendelkezel weboldallal, időt szakítottál a keresőoptimalizálásra, igyekszel kiaknázni a közösségi média felületek nyújtotta lehetőségeket, közel sem biztos, hogy minden eszközt megfelelő módon használsz. Vajon alkalmasak azok célcsoportod és céljaid eléréséhez, online marketing költségeid optimalizálásához? Vajon teljes mértékben kihasználsz minden, az online marketingben rejlő potenciált? Az online marketing audit során kiderítjük. Rávilágítunk a negatívumokra, megoldási javaslatokkal, valamint egy átfogó online marketing stratégiával segítünk kihozni a legtöbbet céged online jelenlétéből a felhasználók elérésétől egészen a konverziók maximalizálásáig.
Szolgáltatásunk két alkalmas találkozót foglal magában. Az első találkozón lefolytatjuk az online marketing auditot, közelebbről is megismerkedünk a céggel. A szükséges információk és hozzáférések birtokában második találkozónk során prezentáljuk cégspecifikus online marketing stratégiádat, amelyben az összefüggések, az alkalmazandó eszközök mellett részletes, havi szintű akciótervet is találsz, hogy pontosan lásd, mikor mit kell tenned a siker érdekében. Igény esetén a számodra felépített stratégia alapján havi díjas online marketing tanácsadást is biztosítunk, marketing osztályként akár nap mint nap kapcsolatban állunk veled vagy munkatársaiddal.
Igény esetén cégre szabott stratégiádat oktatással bővítjük további 3 óra keretében, hogy minden részletet és összefüggést pontosan megérts. Amennyiben havi díjas szolgáltatásunkat nem vennéd igénybe, és a stratégiát munkatársaid segítségével valósítanád meg, úgy igény esetén havi rendszerességgel, mini audit keretében áttekintjük a munkafolyamatokat a munka hatékonyságának növelése érdekében, valamint kérésedre bizonyos feladatokat is elvégzünk, ezzel segítve az online marketing stratégia megvalósításáért felelős személy munkáját mindaddig, amíg az nem veszélyezteti a stratégia komplexitását.
Kérd auditra vonatkozó árajánlatunkat IDE kattintva!
John Mueller, a Google munkatársa azt állítja, hogy nincs értelme „mesterségesen laposított” URL-eket használni ahelyett, hogy láthatóvá tennénk a teljes könyvtárszerkezetet.
Több, mint egymilliárd aktív havi felhasználójával nem kérdés, hogy az Instagram az orvosi marketing egyik legfontosabb eszköze. A Facebook képmegosztó platformja egy kiváló felületet kínál arra, hogy orvosként felvedd és aktívan tartsd a kapcsolatot pácienseiddel megosztásaidon, történeteiden és hozzászólásaidon keresztül. Mai cikkünkben az orvosi Instagram marketingről lesz szó!
Az internetnek köszönhetően egyre több egészségügyi fogyasztó tekinti meg a korábbi páciensek véleményeit, amikor egészségügyi szolgáltatót keres magának. A túlnyomó többség nagyon fontosnak tartja a korábbi ügyfelek véleményeit, és ezeket tekinti meg első körben, amikor egy jó orvost szeretne találni. Sokan már azért is hajlandók lemondani egy lehetséges szakorvosról, mert rossz dolgokat olvasnak róla az interneten. A páciensek véleményei ma minden korábbinál fontosabbak, hiszen az emberek szabadon nyilvánosságra hozhatják ezeket az interneten, és gyakran ezen múlik egy orvos pozitív, vagy épp negatív hírneve. Egy orvosnak, vagy egészségügyi marketingesnek tehát arra kell törekednie, hogy minél több pozitív véleményt szerezzen...