notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Online marketing audit és komplex online marketing stratégia kidolgozása. Teljeskörű online marketing audit, hosszú és rövid távú online marketing stratégia.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing audit és stratégia kidolgozása

Ajánlatkérés

Ne kérd, hogy keresőoptimalizáljuk a weboldaladat, nem tesszük. Ne kérd, hogy kezeljük közösségi média felületeidet, nem tesszük. Ne kérd, hogy végezzünk linkmarketinget, nem tesszük. Tudjuk jól, hogy szakmailag megalapozatlan egymagában foglalkozni egy AdWords kampánnyal, vagy vezetni egy Facebook oldalt. Az online marketing és az online PR minden eleme egymást erősíti – vagy éppen gyengíti -, összefüggésben állnak. Önmagukban soha nem lesznek képesek olyan eredményeket generálni, mint az eszközök stratégiába foglalt, összetett alkalmazása. 

 

Mi az az online marketing audit?

Ha arra kérsz, vizsgáljuk felül marketing stratégiádat, vagy alkossunk mi magunk kutatásaink, tapasztalataink alapján átfogó online marketing stratégiát céged vagy vállalkozásod számára, abban nagyon szívesen segítünk! Ehhez azonban ismernünk kell a folyamatokat, tisztában kell lennünk az alkalmazott eszközökkel, az eddigi eredményekkel, a célközönségeddel, és sok más elemmel, amelyet az online marketing audit során felülvizsgálunk. Így tudunk számodra valóban cégspecifikus, a lehetőségeket, a kitűzött célokat támogató online marketing stratégiát felállítani az erőforrásokat figyelembe véve.

 

Online marketing audit – Az eszközök és eddigi törekvések felülvizsgálata…

Az online marketing audit során segítségeddel megismerjük céged múltját és jelenét, valamint az általad kialakított jövőképet. A rendelkezésünkre bocsátott információk alapján kielemezzük céged teljes online jelenlétét a felhasznált eszközöktől kezdve egészen a hatékonyságukig. Megvizsgáljuk többek között weboldaladat a keresőoptimalizálás, a felhasználói élmény, és sok más marketing szempont alapján, a közösségi média felületek kezelésének módját, a fizetett hirdetések hatékonyságát, valamint egyéb kommunikációs tevékenységeidet is a legapróbb részletekig. Sorra vesszük a pozitívumokat, de nem félünk eléd tárni a hibákat sem. Segítünk tisztán látni, és megérteni az online marketing bonyolult rendszerét.

 

Amit az online marketing audittól várhatsz

Attól függetlenül, hogy rendelkezel weboldallal, időt szakítottál a keresőoptimalizálásra, igyekszel kiaknázni a közösségi média felületek nyújtotta lehetőségeket, közel sem biztos, hogy minden eszközt megfelelő módon használsz. Vajon alkalmasak azok célcsoportod és céljaid eléréséhez, online marketing költségeid optimalizálásához? Vajon teljes mértékben kihasználsz minden, az online marketingben rejlő potenciált? Az online marketing audit során kiderítjük. Rávilágítunk a negatívumokra, megoldási javaslatokkal, valamint egy átfogó online marketing stratégiával segítünk kihozni a legtöbbet céged online jelenlétéből a felhasználók elérésétől egészen a konverziók maximalizálásáig.

 

Online marketing stratégia kialakítása az auditot követően

Szolgáltatásunk két alkalmas találkozót foglal magában. Az első találkozón lefolytatjuk az online marketing auditot, közelebbről is megismerkedünk a céggel. A szükséges információk és hozzáférések birtokában második találkozónk során prezentáljuk cégspecifikus online marketing stratégiádat, amelyben az összefüggések, az alkalmazandó eszközök mellett részletes, havi szintű akciótervet is találsz, hogy pontosan lásd, mikor mit kell tenned a siker érdekében. Igény esetén a számodra felépített stratégia alapján havi díjas online marketing tanácsadást is biztosítunk, marketing osztályként akár nap mint nap kapcsolatban állunk veled vagy munkatársaiddal.

 

Online marketing audit szolgáltatásunk egyéb lehetőségei

Igény esetén cégre szabott stratégiádat oktatással bővítjük további 3 óra keretében, hogy minden részletet és összefüggést pontosan megérts. Amennyiben havi díjas szolgáltatásunkat nem vennéd igénybe, és a stratégiát munkatársaid segítségével valósítanád meg, úgy igény esetén havi rendszerességgel, mini audit keretében áttekintjük a munkafolyamatokat a munka hatékonyságának növelése érdekében, valamint kérésedre bizonyos feladatokat is elvégzünk, ezzel segítve az online marketing stratégia megvalósításáért felelős személy munkáját mindaddig, amíg az nem veszélyezteti a stratégia komplexitását. 

 

Kérd auditra vonatkozó árajánlatunkat IDE kattintva!
 





Legújabb cikkeink

Naprakész, friss hírek az online marketing világából

Új tartalommarketing ötletek

Honnan meríts új ötleteket tartalommarketingedhez?

2019-12-07 Cikkek 9

A tartalommarketinget mind a B2C, mind a pedig a B2B világában a legnépszerűbb marketingformák között tartják számon. A tartalommarketing az inbound marketing egyik formája, és egyszerre hatásos, költséghatékony, és sokszorosan is képes megtérülni. Sokaknak – érthető módon persze – kihívást jelent rendszeresen új tartalmakkal előállni, különösen, ha egy már évek óta foglalkoznak a marketing e formájával. Ha te is ilyen helyzetben találod magad, és egyszerűen nem tudod, hogy milyen új tartalmakkal szolgálhatnál közönségednek, akkor a következőkben megemlítünk néhány módszert, amelyekkel ihletet meríthetsz tartalommarketingedhez!  

Tovább

Interjú a Zsidai Csoport sales vezetőjével együttműködésünkről

[Interjú| Sikeres együttműködésünk a Zsidai Csoporttal, a megbízó szemszögéből

2019-12-04 Cikkek 3

Mindig nagy boldogság számunkra,  ha ügyfelünk elégedetten nyilatkozik munkánkról, annak hatékonyságát tisztán látja és értékeli. A Zsidai Csoport rendezvényekért sz immár két éve dolgozunk együtt. Kapcsolattartóink személyében egy nagyszerű csapatot ismerhettünk meg, akikkel öröm együtt dolgozni. Ráadásul nem csak a havi találkozóinkon kapunk visszajelzést arról, hogy az általunk behozott rendezvények mind számban, mind minőségben elégedettségre adnak okot, de egy interjút is készíthettünk Sebő Ágival, a Zsidai Csoport sales vezetőjével.    Álljanak alább az ő szavai, hiszen semmi nem mutatja jobban a komplex online marketing hatékonyságát, mint az, ha egy elégedett ügyfél mesél róla! 

Tovább

10 tipp, amit érdemes megfogadnod, ha webáruházad van!

10 trükk webáruházaknak, amire mindenképp érdemes figyelmet fordítanod!

2019-11-26 Cikkek 3

A mai digitális világban a legtöbb cég fő célja minél több online értékesítést lebonyolítani. Tény, hogy a technológia szinte bárki számára lehetővé tette, hogy belekóstoljon az e-kereskedelembe, de online üzletet futtatni, és online üzletet sikeresen futtatni két egészen más kategória.   Függetlenül attól, hogy egy cégóriásról, vagy egy újonnan indult webshopról van szó, a sikeres e-kereskedelemhez ugyan annyi erőfeszítésre és kitartásra van szükség.   De mit tehetnek azok a kisebb cégek, amelyek nem rendelkeznek több milliós költségvetéssel? Nos, többet ésszel, mint pénzzel, ha úgy tetszik. A következőkben 10 olyan e-kereskedelmi trükköt osztunk meg, amellyel a kisebb és a nagyobb e-kereskedelmi...

Tovább


Tanulmányainkat, cikkeinket heti rendszerességgel elküldjük neked amennyiben feliratkozol hírlevelünkre!