Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Online marketing audit és stratégia kidolgozása

Ajánlatkérés

Ne kérd, hogy keresőoptimalizáljuk a weboldaladat, nem tesszük. Ne kérd, hogy kezeljük közösségi média felületeidet, nem tesszük. Ne kérd, hogy végezzünk linkmarketinget, nem tesszük. Tudjuk jól, hogy szakmailag megalapozatlan egymagában foglalkozni egy AdWords kampánnyal, vagy vezetni egy Facebook oldalt. Az online marketing és az online PR minden eleme egymást erősíti – vagy éppen gyengíti -, összefüggésben állnak. Önmagukban soha nem lesznek képesek olyan eredményeket generálni, mint az eszközök stratégiába foglalt, összetett alkalmazása. 

 

Mi az az online marketing audit?

Ha arra kérsz, vizsgáljuk felül marketing stratégiádat, vagy alkossunk mi magunk kutatásaink, tapasztalataink alapján átfogó online marketing stratégiát céged vagy vállalkozásod számára, abban nagyon szívesen segítünk! Ehhez azonban ismernünk kell a folyamatokat, tisztában kell lennünk az alkalmazott eszközökkel, az eddigi eredményekkel, a célközönségeddel, és sok más elemmel, amelyet az online marketing audit során felülvizsgálunk. Így tudunk számodra valóban cégspecifikus, a lehetőségeket, a kitűzött célokat támogató online marketing stratégiát felállítani az erőforrásokat figyelembe véve.

 

Online marketing audit – Az eszközök és eddigi törekvések felülvizsgálata…

Az online marketing audit során segítségeddel megismerjük céged múltját és jelenét, valamint az általad kialakított jövőképet. A rendelkezésünkre bocsátott információk alapján kielemezzük céged teljes online jelenlétét a felhasznált eszközöktől kezdve egészen a hatékonyságukig. Megvizsgáljuk többek között weboldaladat a keresőoptimalizálás, a felhasználói élmény, és sok más marketing szempont alapján, a közösségi média felületek kezelésének módját, a fizetett hirdetések hatékonyságát, valamint egyéb kommunikációs tevékenységeidet is a legapróbb részletekig. Sorra vesszük a pozitívumokat, de nem félünk eléd tárni a hibákat sem. Segítünk tisztán látni, és megérteni az online marketing bonyolult rendszerét.

 

Amit az online marketing audittól várhatsz

Attól függetlenül, hogy rendelkezel weboldallal, időt szakítottál a keresőoptimalizálásra, igyekszel kiaknázni a közösségi média felületek nyújtotta lehetőségeket, közel sem biztos, hogy minden eszközt megfelelő módon használsz. Vajon alkalmasak azok célcsoportod és céljaid eléréséhez, online marketing költségeid optimalizálásához? Vajon teljes mértékben kihasználsz minden, az online marketingben rejlő potenciált? Az online marketing audit során kiderítjük. Rávilágítunk a negatívumokra, megoldási javaslatokkal, valamint egy átfogó online marketing stratégiával segítünk kihozni a legtöbbet céged online jelenlétéből a felhasználók elérésétől egészen a konverziók maximalizálásáig.

 

Online marketing stratégia kialakítása az auditot követően

Szolgáltatásunk két alkalmas találkozót foglal magában. Az első találkozón lefolytatjuk az online marketing auditot, közelebbről is megismerkedünk a céggel. A szükséges információk és hozzáférések birtokában második találkozónk során prezentáljuk cégspecifikus online marketing stratégiádat, amelyben az összefüggések, az alkalmazandó eszközök mellett részletes, havi szintű akciótervet is találsz, hogy pontosan lásd, mikor mit kell tenned a siker érdekében. Igény esetén a számodra felépített stratégia alapján havi díjas online marketing tanácsadást is biztosítunk, marketing osztályként akár nap mint nap kapcsolatban állunk veled vagy munkatársaiddal.

 

Online marketing audit szolgáltatásunk egyéb lehetőségei

Igény esetén cégre szabott stratégiádat oktatással bővítjük további 3 óra keretében, hogy minden részletet és összefüggést pontosan megérts. Amennyiben havi díjas szolgáltatásunkat nem vennéd igénybe, és a stratégiát munkatársaid segítségével valósítanád meg, úgy igény esetén havi rendszerességgel, mini audit keretében áttekintjük a munkafolyamatokat a munka hatékonyságának növelése érdekében, valamint kérésedre bizonyos feladatokat is elvégzünk, ezzel segítve az online marketing stratégia megvalósításáért felelős személy munkáját mindaddig, amíg az nem veszélyezteti a stratégia komplexitását. 

 

Kérd auditra vonatkozó árajánlatunkat IDE kattintva!
 


Friss cikkek

Google tartalommarketing
2021-10-21

A Google szerint nem minden kategóriaoldalra kellenek extra tartalmak

A Google nem feltétlenül javasolja, hogy extra tartalmakkal töltsük ki a kategóriaoldalakat, ha az azokon szereplő terméknevek jól leírják, hogy miről is szólnak ezek az oldalak.

Így segít több pácienst szerezni az egészségügyi marketing
2021-10-19

Hatékony egészségügyi marketing a páciens szerzésért

Minden egészségügyi szolgáltató szeretne több pácienst szerezni magának, hiszen arra esküdtek fel, hogy munkájukkal segítenek majd megőrizni, vagy visszanyerni az emberek egészségét. A mai digitális világban, amelyet az internet, a keresőmotorok, a közösségi média és egyéb online csatornák uralnak, minden egészségügyi szakembernek ki kell ismernie magát, ha szeretne több pácienst vonzani praxisához.

instagram marketing tippek
2021-10-14

10 hatékony Instagram marketingtipp e-kereskedőknek

Az Instagram rengeteget változott, mióta a Facebook 2012-ben felvásárolta. Habár az alkalmazás eredetileg képek és videók megosztására szolgált, mára a világ egyik legnagyobb és legsikeresebb marketingplatformjává vált, többek között az e-kereskedők számára is.


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!