Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Havidíjas online marketing tanácsadás

Ajánlatkérés

Olyan kis- és középvállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozását és megvalósítását vállaljuk, akik nem, vagy nem megfelelően használják ki az online térben rejlő lehetőségeket. Nem kampány szinten dolgozunk, és nem vaktában lövöldözünk. Egy olyan, konverzió központú online eszköztárat adunk a kezedbe, amely a jövőben akár minimális befektetés mellett is kiemelkedő eredményeket generál majd.

 

Havi díjas online marketing tanácsadás – Tervezés, megvalósítás, mérhetőség

Ahhoz, hogy a számodra legmegfelelőbb, cégre szabott stratégiát állíthassuk fel, pontosan kell ismernünk cégedet, célkitűzéseidet, törekvéseidet. Online marketing auditunk során részletekbe menően térképezzük fel mindezt, majd felállítjuk a rövid és hosszú távú terveket is figyelembe vevő, komplex online marketing stratégiádat. Az akcióterv és stratégia alapján nem csupán részt veszünk a megvalósításban, de igény esetén minden szükséges online eszköz kezelését is biztosítjuk számodra. Fontos számunkra, hogy te is megértsd, hogy az eszközök egymást támogatják, összefüggésben állnak egymással. Amennyiben az egyik nem megfelelően alkalmazott, az a stratégia többi elemét is érinti, gyengíti.  Stratégiánkat a mérhetőség és hatékonyság szellemében készítjük, így egyértelműen nyomon követhető minden egyes eszköz, valamint munkafolyamat eredményessége. 

 

Havi díjas online marketing tanácsadás a számodra legmegfelelőbb megoldásokkal

Hosszú távon gondolkodunk, éppen ezért nem az irreálisan magas költségvetésű hirdetésekben, hanem a teljes körű online marketingben hiszünk. Nagy tapasztalattal rendelkezünk a keresőoptimalizálás és a keresőoptimalizált honlap készítés, a social media marketing, a tartalommarketing, a CPC hirdetések, a PR tanácsadás területein, azonban minden eszköz esetében a számodra legmegfelelőbb, a konverziókat és a megtérülést segítő megoldásokkal állunk elő. Az egyediségnek köszönhetően leszel képes lekörözni a konkurenciát és elérni a célközönséged tagjait.

 

Havi díjas online marketing tanácsadás, minden részletre kiterjedően

Az online marketingben elengedhetetlen az eszközök komplex alkalmazása, éppen ezért nem vállaljuk csupán egyes elemek kezelését. Ezt a komplexitást erősítve oldjuk meg a felmerülő feladatokat havi szinten és kezeljük az eseti projekteket. A közös munka során számodra is világossá válik majd, hogy az online marketing nyújtotta lehetőségeket csupán így lehet maximálisan kihasználni.

 

Havi díjas online marketing tanácsadás – Céged teljes marketing osztállyal gazdagodik

Nem csupán a stratégiában foglaltak megvalósításáért felelünk, folyamatosan kapcsolatban állunk veled vagy munkatársaddal, egyeztetjük az aktualitásokat, a felmerülő feladatokat. Ez úgy lehet valóban hatékony, ha te is felismered bennünk céged marketing osztályát, amit biztosítunk számodra. Megfelelő rendszerességgel találkozunk, beszámolunk az elmúlt időszak eredményeiről, javaslatokat teszünk a következő időszak akcióra.  


Friss cikkek

Koronavírus és az egészségügyi marketing hirdetések: Így optimalizáld kampányaidat
2020-10-29

Így optimalizáld egészségügyi Facebook és Google hirdetéseid...

A COVID-19 és a miatta bevezetett korlátozások jelentős változásokat hoztak az egészségügyi marketingesek munkájában. A járványnak köszönhetően a marketingeseknek sokkal kreatívabban kell kommunikálniuk a fogyasztókkal, vagy, ha az egészségügyről van szó, a páciensekkel. Az egészségügyi marketingesek bebizonyították, hogy milyen gyorsan is képesek reagálni az ilyen szélsőséges helyzetekre – elég csak a tele-egészségügyre gondolni.

8 létfontosságú SEO rangsorolási szempont 2020-ban
2020-10-27

8 létfontosságú SEO rangsorolási szempont 2020-ban

A Google-ról az a hír járja az interneten, hogy több, mint 200 különböző szempont szerint rangsorolja a webhelyek indexelt tartalmait. Habár a szempontok pontos számát senki sem ismeri (legalább is a szervezeten kívül), annyit biztos tudunk, hogy néhány ilyen tényező sokkal fontosabb, mint a többi.

Mutatók, amelyek segítenek a sikerhez vezető úton az egészségügyi marketingben
2020-10-22

8 létfontosságú mutató az egészségügyi marketingben

Minden sikeres magánklinika mögött áll egy marketinges (vagy egy egész csapat tanácsadó), aki szüntelen azon dolgozik, hogy ügyfelére minél több páciens találhasson rá. A különböző praxisok persze sokban különbözhetnek egymástól, de van valami, ami mindegyikük számára ugyan olyan fontos: ezek pedig az adatok (és az azokhoz köthető mutatók).


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!