Olyan kis- és középvállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozását és megvalósítását vállaljuk, akik nem, vagy nem megfelelően használják ki az online térben rejlő lehetőségeket. Nem kampány szinten dolgozunk, és nem vaktában lövöldözünk. Egy olyan, konverzió központú online eszköztárat adunk a kezedbe, amely a jövőben akár minimális befektetés mellett is kiemelkedő eredményeket generál majd.
Ahhoz, hogy a számodra legmegfelelőbb, cégre szabott stratégiát állíthassuk fel, pontosan kell ismernünk cégedet, célkitűzéseidet, törekvéseidet. Online marketing auditunk során részletekbe menően térképezzük fel mindezt, majd felállítjuk a rövid és hosszú távú terveket is figyelembe vevő, komplex online marketing stratégiádat. Az akcióterv és stratégia alapján nem csupán részt veszünk a megvalósításban, de igény esetén minden szükséges online eszköz kezelését is biztosítjuk számodra. Fontos számunkra, hogy te is megértsd, hogy az eszközök egymást támogatják, összefüggésben állnak egymással. Amennyiben az egyik nem megfelelően alkalmazott, az a stratégia többi elemét is érinti, gyengíti. Stratégiánkat a mérhetőség és hatékonyság szellemében készítjük, így egyértelműen nyomon követhető minden egyes eszköz, valamint munkafolyamat eredményessége.
Hosszú távon gondolkodunk, éppen ezért nem az irreálisan magas költségvetésű hirdetésekben, hanem a teljes körű online marketingben hiszünk. Nagy tapasztalattal rendelkezünk a keresőoptimalizálás és a keresőoptimalizált honlap készítés, a social media marketing, a tartalommarketing, a CPC hirdetések, a PR tanácsadás területein, azonban minden eszköz esetében a számodra legmegfelelőbb, a konverziókat és a megtérülést segítő megoldásokkal állunk elő. Az egyediségnek köszönhetően leszel képes lekörözni a konkurenciát és elérni a célközönséged tagjait.
Az online marketingben elengedhetetlen az eszközök komplex alkalmazása, éppen ezért nem vállaljuk csupán egyes elemek kezelését. Ezt a komplexitást erősítve oldjuk meg a felmerülő feladatokat havi szinten és kezeljük az eseti projekteket. A közös munka során számodra is világossá válik majd, hogy az online marketing nyújtotta lehetőségeket csupán így lehet maximálisan kihasználni.
Nem csupán a stratégiában foglaltak megvalósításáért felelünk, folyamatosan kapcsolatban állunk veled vagy munkatársaddal, egyeztetjük az aktualitásokat, a felmerülő feladatokat. Ez úgy lehet valóban hatékony, ha te is felismered bennünk céged marketing osztályát, amit biztosítunk számodra. Megfelelő rendszerességgel találkozunk, beszámolunk az elmúlt időszak eredményeiről, javaslatokat teszünk a következő időszak akcióra.
Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...
A marketingtrendek rohamosan váltják egymást. Csak 2022 első negyedévében láthattuk a rövid videók felemelkedését, az új platformok sikereit (és kudarcait), és persze a világjárvány mindent érintő hatásával is számolnunk kellett. Mindez azt jelenti, hogy a néhány évvel ezelőtt összeállított marketingstratégiák manapság már nem feltétlenül működnek úgy, mint eredetileg.
Mutatjuk, hogyan tududod kiszámítani, mikor térül meg a keresőoptimalizálásba fektetett összeg és egyáltalán, mennyibe is kerül a keresőoptimalizálás.