Olyan kis- és középvállalkozások online marketing stratégiájának kidolgozását és megvalósítását vállaljuk, akik nem, vagy nem megfelelően használják ki az online térben rejlő lehetőségeket. Nem kampány szinten dolgozunk, és nem vaktában lövöldözünk. Egy olyan, konverzió központú online eszköztárat adunk a kezedbe, amely a jövőben akár minimális befektetés mellett is kiemelkedő eredményeket generál majd.
Ahhoz, hogy a számodra legmegfelelőbb, cégre szabott stratégiát állíthassuk fel, pontosan kell ismernünk cégedet, célkitűzéseidet, törekvéseidet. Online marketing auditunk során részletekbe menően térképezzük fel mindezt, majd felállítjuk a rövid és hosszú távú terveket is figyelembe vevő, komplex online marketing stratégiádat. Az akcióterv és stratégia alapján nem csupán részt veszünk a megvalósításban, de igény esetén minden szükséges online eszköz kezelését is biztosítjuk számodra. Fontos számunkra, hogy te is megértsd, hogy az eszközök egymást támogatják, összefüggésben állnak egymással. Amennyiben az egyik nem megfelelően alkalmazott, az a stratégia többi elemét is érinti, gyengíti. Stratégiánkat a mérhetőség és hatékonyság szellemében készítjük, így egyértelműen nyomon követhető minden egyes eszköz, valamint munkafolyamat eredményessége.
Hosszú távon gondolkodunk, éppen ezért nem az irreálisan magas költségvetésű hirdetésekben, hanem a teljes körű online marketingben hiszünk. Nagy tapasztalattal rendelkezünk a keresőoptimalizálás és a keresőoptimalizált honlap készítés, a social media marketing, a tartalommarketing, a CPC hirdetések, a PR tanácsadás területein, azonban minden eszköz esetében a számodra legmegfelelőbb, a konverziókat és a megtérülést segítő megoldásokkal állunk elő. Az egyediségnek köszönhetően leszel képes lekörözni a konkurenciát és elérni a célközönséged tagjait.
Az online marketingben elengedhetetlen az eszközök komplex alkalmazása, éppen ezért nem vállaljuk csupán egyes elemek kezelését. Ezt a komplexitást erősítve oldjuk meg a felmerülő feladatokat havi szinten és kezeljük az eseti projekteket. A közös munka során számodra is világossá válik majd, hogy az online marketing nyújtotta lehetőségeket csupán így lehet maximálisan kihasználni.
Nem csupán a stratégiában foglaltak megvalósításáért felelünk, folyamatosan kapcsolatban állunk veled vagy munkatársaddal, egyeztetjük az aktualitásokat, a felmerülő feladatokat. Ez úgy lehet valóban hatékony, ha te is felismered bennünk céged marketing osztályát, amit biztosítunk számodra. Megfelelő rendszerességgel találkozunk, beszámolunk az elmúlt időszak eredményeiről, javaslatokat teszünk a következő időszak akcióra.
John Mueller, a Google munkatársa azt állítja, hogy nincs értelme „mesterségesen laposított” URL-eket használni ahelyett, hogy láthatóvá tennénk a teljes könyvtárszerkezetet.
Több, mint egymilliárd aktív havi felhasználójával nem kérdés, hogy az Instagram az orvosi marketing egyik legfontosabb eszköze. A Facebook képmegosztó platformja egy kiváló felületet kínál arra, hogy orvosként felvedd és aktívan tartsd a kapcsolatot pácienseiddel megosztásaidon, történeteiden és hozzászólásaidon keresztül. Mai cikkünkben az orvosi Instagram marketingről lesz szó!
Az internetnek köszönhetően egyre több egészségügyi fogyasztó tekinti meg a korábbi páciensek véleményeit, amikor egészségügyi szolgáltatót keres magának. A túlnyomó többség nagyon fontosnak tartja a korábbi ügyfelek véleményeit, és ezeket tekinti meg első körben, amikor egy jó orvost szeretne találni. Sokan már azért is hajlandók lemondani egy lehetséges szakorvosról, mert rossz dolgokat olvasnak róla az interneten. A páciensek véleményei ma minden korábbinál fontosabbak, hiszen az emberek szabadon nyilvánosságra hozhatják ezeket az interneten, és gyakran ezen múlik egy orvos pozitív, vagy épp negatív hírneve. Egy orvosnak, vagy egészségügyi marketingesnek tehát arra kell törekednie, hogy minél több pozitív véleményt szerezzen...