Ahogy ma már minden cégnek és vállalkozásnak, úgy az egészségügyi szolgáltatóknak is meg kell erősíteniük online jelenlétüket a célközönség érdekében. Mit csinál egy átlag ember, ha problémája akad, vagy egészségügyi gonddal küzdd? Első lépésként online próbál információkat gyűjteni, utánajár a különböző megoldásoknak és lehetőségeknek.
Az egészségügyi marketing módszereinek és eszközeinek helyes használatára és alkalmazására az egészségügy területén tevékenykedőknek is, így az egészségügyi intézményeknek, gyógyszergyáraknak, magánpraxisoknak, egészségügyi civil szervezetnek is szükségük van. Legyen az egészségügyi szolgáltatás egy sebészeti beavatkozás, vagy szűrővizsgálat, meg kell találnunk a megfelelő csatornákat a marketing kommunikációhoz, és ki kell használnunk az azok nyújtotta lehetőségeket. Ehhez azonban legalább olyan speciális tudásra van szükség, mint amilyen speciális maga az egészségügy területe. Sok évnyi tapasztalatunkat a legnagyobbakkal való közös munka során szereztük, dolgoztunk a GSK, az Abott, a 77 Elektronika, és számos egyéb egészségügyi vállalat marketing kommunikációjának kialakításában és megvalósításában.
Pontosan tudjuk, hogy egy egészségügyi szolgáltatónak milyen nagy mennyiségű, szigorú törvényi szabályozásnak kell eleget tennie, nem csupán a hétköznapokban, de a kommunikáció kiemelt területein is. Éppen ezért fektetünk kiemelt figyelmet arra, hogy ezeknek maximálisan megfelelve alakítsuk ki online marketing stratégiánkat is, ami segítséget nyújt az egészségügyi fejlesztések és kutatások nagy tömegekhez való eljuttatásában is. Magas szakmai tapasztalattal támogatjuk az egészségpiaci tevékenységek sikerességét már a kezdetektől, stratégiai alapot biztosítunk induló magánpraxisok, már működő szolgáltatók számára is.
2006 óta tevékenykedünk az egészségügyi online marketing területén, nem csupán a legújabb trendeknek, de kutatásaink eredményének megfelelően állítunk fel átfogó online marketing stratégiát, amelyet a gyakorlatban is megvalósítünk az egészségügy területein tevékenykedő ügyfeleink esetében.
Az egészségügyi szolgáltatók célcsoportjának egy részét biztosan a páciensek alkotják, akik komoly összegeket költenek el egészségük megőrzése vagy visszaszerzése érdekében. Ez azonban nem függ össze azzal, hogy egészségügyi szolgáltatóként is irreálisan magas összegeket költsünk el fizetett hirdetésekre, hiszen az online marketing nem csupán ebből áll. Az egészségügy piacán is eredményorientált, komplex stratégia felállítására van szükség az eszközök megfelelő kezelésével, amelyet nem csupán megtervezünk, de a gyakorlatban is megvalósítunk. Kérdj ajánlatunkat, a tervezéstől a megvalósításig biztosítjuk számodra az egészségügyi online marketinget!
A koronavírus járványra reagáló marketingcsapatok világszerte komoly nyomás alá kerültek az elmúlt év során, hiszen a vészhelyzetben szűkös költségvetésekkel, és rendszeresen változó, megjósolhatatlan trendekkel voltak kénytelenek dolgozni.
Néha még a legkreatívabb marketingesek számára is problémát jelenthet hangzatos tárgyakat megfogalmazni promóciós emailjeikhez. A korszerű spamszűrők, és az email marketinget szabályozó törvények komoly kihívássá tehetik a promóciós emailek célba juttatás
A felhasználói tartalmak azok a tartalmak, amiket az online platformok felhasználói készítenek valamilyen formában. Egyszerű, ugye? Ezek lehetnek képek, videók, szöveges bejegyzések, termékértékelések és egyéb tartalmak is. A felhasználói tartalmak nagy értéke, hogy őszinték és valódiak, hiszen nem a márka fényezi bennük magát, hanem igazi, elégedett vásárlók készítik őket, saját tapasztalataik alapján.