Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Egészségügyi marketing egészségügyi szolgáltatók részére

Ajánlatkérés

Egészségügyi marketing komplex stratégiai keretrendszerbe foglalva

Ahogy ma már minden cégnek és vállalkozásnak, úgy az egészségügyi szolgáltatóknak is meg kell erősíteniük online jelenlétüket a célközönség érdekében. Mit csinál egy átlag ember, ha problémája akad, vagy egészségügyi gonddal küzdd? Első lépésként online próbál információkat gyűjteni, utánajár a különböző megoldásoknak és lehetőségeknek.

 

Az egészségügyi marketing módszereinek és eszközeinek helyes használatára és alkalmazására az egészségügy területén tevékenykedőknek is, így az egészségügyi intézményeknek, gyógyszergyáraknak, magánpraxisoknak, egészségügyi civil szervezetnek is szükségük van. Legyen az egészségügyi szolgáltatás egy sebészeti beavatkozás, vagy szűrővizsgálat, meg kell találnunk a megfelelő csatornákat a marketing kommunikációhoz, és ki kell használnunk az azok nyújtotta lehetőségeket. Ehhez azonban legalább olyan speciális tudásra van szükség, mint amilyen speciális maga az egészségügy területe. Sok évnyi tapasztalatunkat a legnagyobbakkal való közös munka során szereztük, dolgoztunk a GSK, az Abott, a 77 Elektronika, és számos egyéb egészségügyi vállalat marketing kommunikációjának kialakításában és megvalósításában.

 

Egészségügyi marketing a gyakorlatban

Pontosan tudjuk, hogy egy egészségügyi szolgáltatónak milyen nagy mennyiségű, szigorú törvényi szabályozásnak kell eleget tennie, nem csupán a hétköznapokban, de a kommunikáció kiemelt területein is. Éppen ezért fektetünk kiemelt figyelmet arra, hogy ezeknek maximálisan megfelelve alakítsuk ki online marketing stratégiánkat is, ami segítséget nyújt az egészségügyi fejlesztések és kutatások nagy tömegekhez való eljuttatásában is. Magas szakmai tapasztalattal támogatjuk az egészségpiaci tevékenységek sikerességét már a kezdetektől, stratégiai alapot biztosítunk induló magánpraxisok, már működő szolgáltatók számára is. 

 

2006 óta tevékenykedünk az egészségügyi online marketing területén, nem csupán a legújabb trendeknek, de kutatásaink eredményének megfelelően állítunk fel átfogó online marketing stratégiát, amelyet a gyakorlatban is megvalósítünk az egészségügy területein tevékenykedő ügyfeleink esetében. 

 

Költséghatékony egészségügyi marketing

Az egészségügyi szolgáltatók célcsoportjának egy részét biztosan a páciensek alkotják, akik komoly összegeket költenek el egészségük megőrzése vagy visszaszerzése érdekében. Ez azonban nem függ össze azzal, hogy egészségügyi szolgáltatóként is irreálisan magas összegeket költsünk el fizetett hirdetésekre, hiszen az online marketing nem csupán ebből áll. Az egészségügy piacán is eredményorientált, komplex stratégia felállítására van szükség az eszközök megfelelő kezelésével, amelyet nem csupán megtervezünk, de a gyakorlatban is megvalósítunk. Kérdj ajánlatunkat, a tervezéstől a megvalósításig biztosítjuk számodra az egészségügyi online marketinget!

 

 


Friss cikkek

tartalom típusok
2022-01-13

5 tartalomtípus a tartalommarketinghez (és hogyan használd őket hatékonyan)

Minden marketinges tudja, hogy a tartalommarketing alapvetően az új tartalmak elkészítéséről szól. Azonban ez önmagában még édeskevés, hiszen célközönséged tagjai millió másik webhely közül válogathatnak az interneten, és ha szeretnéd felhívni magadra a figyelmüket és elnyerni a bizalmukat, akkor hasznos, színvonalas tartalmakat kell kínálnod nekik.

tiktok népszerűségének titka
2022-01-06

Miért hódította meg az internetet a TikTok?

Több mint egymilliárd napi aktív felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és legfelkapottabb közösségi platformja. De miért vált látszólag egyik pillanatról a másikra ez az egykor ismeretlen applikáció az Instagram és más titánok versenytársává?

Tudományos elvek a fogászati marketingben
2022-01-04

Így használhatók a tudományos elvek egy fogászati webhelyen

A fogászati webhelyek tudománya olyasmi, amiről ritkán esik szó. Azonban ha megvizsgálod, hogy a marketingesek hogyan használnak bizonyos színeket, elrendezéseket vagy épp konkrét szavakat egy weboldalon, hamar rájössz majd, hogy mindennek jó oka van – és nem szimplán az dönt, hogy mi mutat jól. Az igazán jó marketingesek hosszú éveken keresztül tanulmányozzák, hogyan alakítsanak át egy átlagos fogászati webhelyet kiváló páciensmágnes. Szóval mik ezek a módszerek, és hogyan alkalmazhatod őket te is saját webhelyeden? Az alábbiakban ezek közül sorolunk fel néhányat!


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!