SEO tanácsadó vagy komplex marketing tanácsadó?
Egy szó mint száz, ha SEO tanácsadót akarsz, a Google-ben kell keresgélned. De elegendő-e az, ha valaki a keresőoptimalizálásban profi? Igaz-e az, hogy mindenki egyvalamiben legyen jó? Igen, igaz. De ez az egy valami nem olyan szűk fogalom, mint a keresőoptimalizálás. Ez a fogalom az online marketing. Ha valaki csak kifejezetten a SEO-ra specializálódott, ha csak azt kínálja, ha csak azt veszed meg szolgáltatásként, akkor az online marketing eszközök közötti szinergia elvész. Pedig nagyon sokat segíthet egy hatékony közösségi média marketing vagy Google Ads kampány, de a PR kommunikáció is a keresőoptimalizáláson, és bizony igaz ez fordítva is. Miért alkalmaznál egy olyan céget SEO tanácsadóbak, aki mindezeket nem használja ki? Főleg, ha a Google találati listában később szerepel a keresőoptimalizálással kapcsolatos kifejezésekre (is), mint mi, akik komplexen gondolkodunk?