Ha egy vendéglátóhely igazgatójaként vagy marketing menedzsereként dolgozol, akkor bizonyára pontosan tudod, hogy a marketing időbe és pénzbe kerül, ugyanakkor a hatékony marketing kommunikáció elengedhetetlen a potenciális vendégek eléréséhez. Ahhoz, hogy az általad alkalmazott eszközök valóban költséghatékonyan konverziót, asztalfoglalást, szobafoglalást, rendezvényhelyszín ajánlatkérést generáljanak számodra, tudnod kell azokat célodnak és lehetőségeidnek megfelelően használni.
Az elmúlt 18 évben számos étterem és hotel részére alakítottunk már ki átfogó, eredményes online maketing stratégiát és valósítottuk meg azt a legapróbb részletekig. Valljuk be, hazánk teli van jobbnál jobb hotelekkel és éttermekkel, a verseny igen nagy, neked pedig tudnod kell érvényesülni versenytársaid között. Nem elég, ha hotelként online szállásfoglaló weboldalakon képviselteted magad, hiszen ennél sokkal kifizetődőbb, a márkádat és hírnevedet egyaránt erősítő megoldások is léteznek. Nem elég, ha étteremként megosztod az éppen aktuális menüt a közösségi média felületeken, mert ezt a konkurens vendéglátóegységek is megteszik. Többre van szükséged!
A felhasználók közel 90%-a tájékozódik online, különböző felületeken keresztül, mielőtt asztalt foglal egy étterembe, vagy szobát egy szállodába. Ugye érted már, milyen fontos, hogy folyamatosan és kikerülhetetlenül potenciális vendégeid szeme előtt maradj? Ki kell elégítened információéhségüket, fel kell keltened érdeklődésüket, fent kell tartanod figyelmüket. Nem csupán a főszezonban kell aktívan erősítened online jelenlétedet, azt kell elérned, hogy a főszezon közeledtével eszükbe juss, emlékezzenek rád. Ehhez azonban meg kell ragadnod az online marketing nyújtotta lehetőségeket, és azokat vendéglátóhelyednek megfelelően kell alkalmaznod.
Szükséged van-e keresőoptimalizálásra? A felhasználók legnagagyobb része a Google találati lista első oldalánál tovább szinte soha nem kattint. Ez annyit jelent, hogy ha nem rendelkezel a SEO és a Google elvárásainak megfelelő weboldallal, és nem sikerül a találati lista előkelő helyeire tornáznod magad, potenciális vendégeid számára egyszerűen nem létezel. Szükséged van-e tartalommarketingre? Természetesen, hiszen az nem csak a keresőoptimalizálást, de a közösségi média marketing sikerét is befolyásolja. Aktívan kell kezelned a social media felületeket, fel kell használnod a vendégértékeléseket stratégiádban, ügyelned kell a PR kommunikációra? Igen, igen, és igen. Ezek külön-külön azonban soha nem fognak számodra olyan konverziós arányt, annyi asztalfoglalást, szobafoglalást, vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérést generálni, mint ezek együttes, stratégiába foglalt kezelése. Mi ebben segítünk. Kérd ajánlatunkat, lendítsük fel együtt vendéglátóhelyedet!
A koronavírus járványra reagáló marketingcsapatok világszerte komoly nyomás alá kerültek az elmúlt év során, hiszen a vészhelyzetben szűkös költségvetésekkel, és rendszeresen változó, megjósolhatatlan trendekkel voltak kénytelenek dolgozni.
Néha még a legkreatívabb marketingesek számára is problémát jelenthet hangzatos tárgyakat megfogalmazni promóciós emailjeikhez. A korszerű spamszűrők, és az email marketinget szabályozó törvények komoly kihívássá tehetik a promóciós emailek célba juttatás
A felhasználói tartalmak azok a tartalmak, amiket az online platformok felhasználói készítenek valamilyen formában. Egyszerű, ugye? Ezek lehetnek képek, videók, szöveges bejegyzések, termékértékelések és egyéb tartalmak is. A felhasználói tartalmak nagy értéke, hogy őszinték és valódiak, hiszen nem a márka fényezi bennük magát, hanem igazi, elégedett vásárlók készítik őket, saját tapasztalataik alapján.