Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Turizmus marketing és idegenforgalmi marketing hotelek és éttermek részére

Ajánlatkérés

A turizmusmarketing időbe és pénzbe kerül

Ha egy vendéglátóhely igazgatójaként vagy marketing menedzsereként dolgozol, akkor bizonyára pontosan tudod, hogy a marketing időbe és pénzbe kerül, ugyanakkor a hatékony marketing kommunikáció elengedhetetlen a potenciális vendégek eléréséhez. Ahhoz, hogy az általad alkalmazott eszközök valóban költséghatékonyan konverziót, asztalfoglalást, szobafoglalást, rendezvényhelyszín ajánlatkérést generáljanak számodra, tudnod kell azokat célodnak és lehetőségeidnek megfelelően használni. 

 

Online marketing stratégia kialakítása 18 éves tapasztalattal

Az elmúlt 18 évben számos étterem és hotel részére alakítottunk már ki átfogó, eredményes online maketing stratégiát és valósítottuk meg azt a legapróbb részletekig. Valljuk be, hazánk teli van jobbnál jobb hotelekkel és éttermekkel, a verseny igen nagy, neked pedig tudnod kell érvényesülni versenytársaid között. Nem elég, ha hotelként online szállásfoglaló weboldalakon képviselteted magad, hiszen ennél sokkal kifizetődőbb, a márkádat és hírnevedet egyaránt erősítő megoldások is léteznek. Nem elég, ha étteremként megosztod az éppen aktuális menüt a közösségi média felületeken, mert ezt a konkurens vendéglátóegységek is megteszik. Többre van szükséged!

 

Online marketing éttermek és hotelek részére, hogy kitűnhess a tömegből

A felhasználók közel 90%-a tájékozódik online, különböző felületeken keresztül, mielőtt asztalt foglal egy étterembe, vagy szobát egy szállodába. Ugye érted már, milyen fontos, hogy folyamatosan és kikerülhetetlenül potenciális vendégeid szeme előtt maradj? Ki kell elégítened információéhségüket, fel kell keltened érdeklődésüket, fent kell tartanod figyelmüket. Nem csupán a főszezonban kell aktívan erősítened online jelenlétedet, azt kell elérned, hogy a főszezon közeledtével eszükbe juss, emlékezzenek rád. Ehhez azonban meg kell ragadnod az online marketing nyújtotta lehetőségeket, és azokat vendéglátóhelyednek megfelelően kell alkalmaznod.

 

Minden részletre kiterjedő online marketing stratégia éttermed vagy szállodád részére

Szükséged van-e keresőoptimalizálásra? A felhasználók legnagagyobb része a Google találati lista első oldalánál tovább szinte soha nem kattint. Ez annyit jelent, hogy ha nem rendelkezel a SEO és a Google elvárásainak megfelelő weboldallal, és nem sikerül a találati lista előkelő helyeire tornáznod magad, potenciális vendégeid számára egyszerűen nem létezel. Szükséged van-e tartalommarketingre? Természetesen, hiszen az nem csak a keresőoptimalizálást, de a közösségi média marketing sikerét is befolyásolja. Aktívan kell kezelned a social media felületeket, fel kell használnod a vendégértékeléseket stratégiádban, ügyelned kell a PR kommunikációra? Igen, igen, és igen. Ezek külön-külön azonban soha nem fognak számodra olyan konverziós arányt, annyi asztalfoglalást, szobafoglalást, vagy rendezvényhelyszín ajánlatkérést generálni, mint ezek együttes, stratégiába foglalt kezelése. Mi ebben segítünk. Kérd ajánlatunkat, lendítsük fel együtt vendéglátóhelyedet!

 

 


Friss cikkek

webáruház seo
2021-06-24

Webáruház SEO – Így szerezz több vevőt webáruházadnak

Az elmúlt évek során futótűzként terjedt az online vásárlás trendje, amit a vírus okozta távolságtartás is csak fellendített. Ennek köszönhetően több kereskedő is a digitális közegbe költöztette üzletét, ami nagyobb versenyt, és minden eddiginél magasabb ügyfélszerzési költségeket eredményezett.

Digitális egészségügyi marketing: ezért olyan hatékiny
2021-06-22

Ezért olyan hatékony a digitális egészségügyi marketing

Szűkös költségkeretek, korlátozott erőforrások, a páciensek örökké változó gondolkodásmódja, adatvédelmi szabályozások, stb. A digitális egészségügyi marketing világa egy óriási környezetet foglal magába, azonban a felsorolt aggályok lényegében mindenkit érintenek ezen a területen. Ha mindez nem lenne elég, a kórházaknak, klinikáknak és rendelőknek is óriási versenymezőnnyel kell szembeszállniuk, ami csak további problémákat vet fel.  

szezonális seo
2021-06-17

Szezonális SEO az e-kereskedelemben – Így optimalizáld webáruházadat

A legtöbb cég passzív marketingformaként tekint a SEO-ra, különösen, ha az email marketinggel, vagy fizetett hirdetésekkel hasonlítják össze. Ennek köszönhetően sokaknak eszébe sem jut a keresőoptimalizálásra is kiterjeszteniük szezonális kampányaikat. Pedig ha valami, akkor a SEO is lehet szezonális, és sokat segíthet egy webáruház közelgő kampányának felfuttatásában.


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!