Miért hatékonyabb a Marketing Professzorok által végzett közösségi média marketing, mint más social tanácsadóké?
Hatékonyabb? Igen, sokkal! Miért? Mert nálunk a közösségi média marketing nem csak a közösségi média oldalakra készített, kreatív, szép képes és videós posztokból áll. De hát nem elég az, ha a közösségi médiában virálisan is terjedő, kreatív és minőségi posztokat készítenek nekem? Nem. Önmagában egy jól vezetett Instragram, TikTok oldal nem sokat ér. PR értéke van, ami persze majd egyszer vevőkhöz vezet, de ha azonnal és/vagy költséghatékonyan és hosszú távon szeretnénk leadekhez, konverzióhoz jutni, a közösségi média marketinget a többi online marketing eszközzel együtt kell működtetni: a SEO, a weboldal tartalom, a Google hirdetések, a remarketing mind-mind olyan szuper hatékony marketing eszköz, amely sokszorosát képes hozni az önálló közösségi média posztolásnak.
Nos, ebben rejlik a Marketing Professzorok különösen hatékony közösségi média marketing kommunikációja: komplex marketing stratégiát készítünk, a célcsoportnak megfelelő (demográfia, érdeklődési kör stb.) megfelelő, úgynevezett buyer personák alapján. Minden közösségi oldalra, minden egyéb marketing eszközre akkora hangsúlyt, erőforrást helyezünk, amekkora az adott projekt/cég esetében a cél eléréséhez a legmegfelelőbb. Minden marketing stratégia egyedi, nincsenek sablonok. Neked is egyedit dolgozunk ki, 20+ éves marketing ügynökségi tapasztalatunk, kutatásaink alapján.
Lépj ki a buborékból!
Gyakran találkozunk azzal, hogy egy cégvezető, egy marketinges meg van győződve valamely marketing eszköz hatékonysága mellett. Hallotta valahol, hogy ez vagy az nagyon fontos, jól megy, vagy látja, a konkurenciája nagy hangsúlyt fektet rá, tehát biztos kell. Nekem TikTok videók kellenek, akkor lesz több vendég a szállodámban! Nekem csak az Instagram kell, abból jönnek a vevők az éttermembe. Ne engedd, hogy egy vélemény buborék meggátolja céged hatékony marketing kommunikációját! Kérdőíves és mélyinterjús kutatásokkal vizsgáljuk különböző iparágakban a marketing eszközök keresettségét, hatékonyságát. Saját magunkon és ügyfeleinken alkalmazva látjuk, a kutatások mutatják meg, mi kell a vevőknek, honnan, miből jönnek az érdeklődők! Az adott cég marketing stratégiájának megalkotása előtt elemzéseket végzünk, a tapasztalatok cégre szabásához. Így alakulnak ki az egyedi marketing stratégiák.