Marketing stratégia BudaKlímánál
Kezdetben a BudaKlíma esetén egy marketing stratégiát és auditot végeztünk el, amely során megállapítottuk, hogy az akkori weboldalukat mindenképp lecserélni szükséges annak érdekében, hogy a keresőoptimalizálás terén sikereket tudjunk elérni. Az új weboldalnál figyelembe vettük a technikai SEO szempontokat, valamint az UX elveket is. A weboldalnál elsődlegessé vált a konverzióorientál megjelenés, amellyel még több potenciális ügyfelet tudtunk bevonzani.
SEO-ra fókuszálva
A BudaKlíma ügyfélköre már így is biztos alapokon állt, hiszen nagy múltú cég volt már 2019-ben is. A tulajdonos kérése az volt - természetesen az online ajánlatkérések növelése mellett - hogy szeretne olyan fontos kifejezésekre előre kerülni a találati listában, amelyekkel a versenytársait maga mögé tudja utasítani Budapesten és vonzáskörzetében. A SEO stratégiánk megtervezésekor a kulcsszókutatás után ezeket a kifejezéseket vettük fel prioritásként, amelyekkel a mai napig dolgozunk és folyamatosan bővítjük.
Marketing osztály feladatok a BudaKlímánál
A Budai Hűtéstechnika esetén azonban a SEO és a weboldal mellett számos területen - az online marketing tekintetében - hiányosságokat fedeztünk el, így egy olyan komplex marketing rendszert állítottunk fel, amelyek havi szintű feladatokkal jártak és járnak a mai napig. Ezek teljesítményét pedig folyamatosan monitorozzuk, amelyet a vezetőségnek elemzésekkel és tanácsadással kiegészítve havi szinten prezentálunk.
Többek között a következő feladatokat látjuk el a BudaKlíma kiszervezett marketing osztályaként:
- új, keresőoptimalizált, gyors weboldal elkészítése UX alapokon
- CRO optimalizált struktúra kialakítása
- ajánlatkérési form fejlesztése és üzemeltetése, beépítése a weboldalba
- kulcsszókutatás és SEO matrix elkészítése
- közösségi média kezelése (Instagram, Facebook)
- PPC hirdetések (Google Ads, és Facebook) létrehozása és optimalizálása
- fotók és videók készítése a közösségi média marketing részére
- On-Site SEO feladatok folyamatos elvégzése
- kapcsolattartás a BudaKlíma vezetőségével, eredmények figyelése és a marketing eszközök hatékonyságának értékelése, riportolás
- marketing igazgatói pozíció betöltése, részvétel a vezetői meetingeken
- SEO és PPC landingek gyártása
- Off-Site marketing feladatok elvégzése (linkmarketing, PR cikkek írása, kapcsolattartás újságokkal)
- konverziós arány növelése
- kreatív feladatok, grafikai munkák
- ajánlatkérések számának és arányának növelése
A marketing rendszer megtervezése, kiépítése és bevezetése 2019 óta folyamatosan működik a BudaKlíma esetén, így kapcsolatunk ügyfélként immáron 6 éve tart.
A marketing tanácsadás eredményei
A projekten Máté Balázs vezető marketing tanácsadó és Szatmári Szabina, marketing tanácsadó dolgozik. A Budai Hűtéstechnika Kft. esetén a kulcsszókutatás és a felállított marketing stratégia mentén nagyon szép eredményeket értünk el a keresőoptimalizálás terén. A "klíma" kifejezesre a weboldaluk sok ideig vezette a Google találati listáját. Azóta is számos kifejezésre az élen jelenik meg weboldaluk és a BudaKlíma brand igencsak megerősítette pozícióját a klímás piacon. Budapesten az egyik legnagyobb klímás cégnek mondható, több ezer ügyféllel, akiknek szerzésében a mai napig részt veszünk. Köszönjük a bizalmat a BudaKlíma csapatának és azt, hogy a mai napig együtt dolgozhatunk velük!