Fogászati marketing stratégia a Lévai Dental-nál
A Lévai Dental Fogászat kezdetben egy nagyon régi, elavult weboldallal, valamint nagyon kevés marketing eszközzel rendelkezett. Javaslatunkra egy új, UX és SEO barát weboldalt alakítottunk ki, ahol prioritás lett a konverzióorientált kialakítás és design. Mindemellett olyan marketing feladatokat kezdtünk el alkalmazni, amellyel könnyedén elértük a potenciális ügyfélkört, különös tekintettel a keresőoptimalizálásra fókuszálva.
Fogászati marketing - több páciensért
A Lévai Dental Fogászat egy nagy múltú családi fogászat volt, mikor megkerestek minket. A tulajdonos szerette volna, ha az online marketing segítségével kibővítenénk pácienseik körét. Az elsődleges feladatunk az volt, hogy megtaláljuk azokat a buyer personak-at, akik számára a magán fogászati rendelő szolgáltatásai megfelelőek lesznek. Erre alapozva pedig kidolgoztunk egy SEO stratégiát, amelyet felhasználva a fogászatnak releváns kifejezésekre kezdtünk el tartalmakat gyártani a weboldalra. Az első egy éves szerződésünk alatt hirdetésekkel nem is foglalkoztunk, csupán a SEO erejét használtuk az eredményes páciensszerzésre.
Marketing osztály feladatok a BudaKlímánál
A Lévai Dental Fogászat esetén azonban a keresőoptimalizálás és a weboldal mellett más fogászati marketing eszközöket is alkalmazni kezdtünk, így egy komplex marketing rendszert állítottunk fel. Ezeket a marketing feladatokat havi szinten alkalmaztuk és alkalmazzuk a mai napig, hiszen a fogászat még ma is ügyfelünk.
Többek között a következő feladatokat látjuk el a Lévai Dental kiszervezett marketing osztályaként:
- új, keresőoptimalizált, gyors weboldal elkészítése UX alapokon
- CRO optimalizált struktúra kialakítása
- időpontkérési form fejlesztése és üzemeltetése, beépítése a weboldalba
- kulcsszókutatás és SEO matrix elkészítése
- közösségi média kezelése (Instagram, Facebook)
- PPC hirdetések (Google Ads, és Facebook) létrehozása és optimalizálása
- fotók és videók készítése a közösségi média marketing részére
- On-Site SEO feladatok folyamatos elvégzése
- kapcsolattartás a Lévai Dental vezetőségével, eredmények figyelése és a marketing eszközök hatékonyságának értékelése, riportolás
- marketing igazgatói pozíció betöltése, részvétel a vezetői meetingeken
- SEO és PPC landingek gyártása
- Off-Site marketing feladatok elvégzése (linkmarketing, PR cikkek írása, kapcsolattartás újságokkal)
- konverziós arány növelése
- kreatív feladatok, grafikai munkák
- időpontkérések számának és arányának növelése
A fogászati marketing rendszer megtervezése, kiépítése és bevezetése 2018 óta folyamatosan működik a Lévai Dental Fogászat esetén, így kapcsolatunk a vezetőséggel már 7 éve tart.
A fogászati marketing tanácsadás eredményei
A projekten Máté Balázs vezető marketing tanácsadó és Szatmári Szabina, marketing tanácsadó dolgozik. A Lévai Dental Fogászatnál a kidolgozott marketing stratégiával és a SEO alapú weboldallal nagyon szép eredményeket értünk el. A 7 év alatt a fogászat egy rendelő helyett, már 2 magán fogászattal rendelkezik: Budaörsön és Törökbálinton. Valamint a vezetőség a következő időszakban szeretné még kibővíteni még több magán egészségügyi szolgáltatással portfólióját, így egy új brand bevezetése is a mi hatáskörünkbe fog tartozni.
Köszönjük, hogy 2018 óta bíznak munkánk eredményességében és azóta is kísérhetjük a Lévai Dental brand növekedését!