Máté Balázs, online marketing stratéga és tanácsadó

Máté Balázs, online marketing stratéga és tanácsadó

Máté Balázs, online marketing stratéga és tanácsadó

Máté Balázs online marketing stratéga

1998-ban végzett a Szent István Egyetemen, majd elvégezte a Gazdálkodás és Társadalomtudományi kar doktori képzését. A PHD képzéssel párhuzamosan megalapította ügynökségét, melyet ma Marketing Professzorok néven ismer a világ. 2002-ben honlapkészítő céget is alapított, és aktívan elkezdett foglalkozni a keresőoptimalizálás kérdésével a gyakorlatban és az egyetemi elméleti kutatások során is. 

 

Kezdeti évek: Máté Balázs, az online marketing tanácsadó

A 2000-es évek elején KKV-k számára nyújtott komplex online marketing tanácsadást, majd 2005-ben a Humantelex Kft-vel közösen megpályázták a GlaxoSmithKline (GSK) online marketing beszállítói pozícióját, melyet Máté Balázs ügynöksége el is nyert. A megbízást több más, nagy nemzetközi és magyar egyészségügyi cég megbízása követte, így az ügynökség éveken át dolgozott az Abbott, a 77 Elektronika és a Magyar Pandémiás bizottság online kivitelezőjeként. Az ügynökség végezte sok éven keresztül a Magyar Villamos Távvezeték Zrt. online kommunikációját, de Balázs készített online marketing stratégiát a Magyar Villamos Műveknek és a Paksi Atomerőműnek is. 

 

Ezzel párhuzamosan a KKV szektor is megmaradt az ügynökség ügyfelei között, így dolgozott a Vista utazási irodának, a Magyar Vitorlás Szövetség által rendezett Tengeri Nagyhajós Bajnokság online kommunikációján, valamint elkezdődött a turizmus és vendéglátás szektoron belül is tevékenykedni. Emelett az egészségügyi marketing uis fontos terület mardt, de az ügynökség a 2010-es években inkább a kisebb magánrendelők felé fordult. Plasztikai sebészeti, fogorvosi magánrendelőknél dolgozik mind a mai napig, nagy sikerekkel.

 

A turizmus és vendéglátás online marketing évei

A 2010-es években egyre több étterem, kávézó és hotel lett az ügynökség ügyfele, így az egészségügyi marketing mellett Balázs beleásta magát turizmus és vendéglátás marketing területébe is. 2015-ben elnyerték az egyik legnagyobb forgalmú magyar éttermeket és hoteleket üzemeltető társulás, az  Eventrend csoport online kommunikációjának megtervezését és kivitelezését. Itt szinte az összes egység online kommunikációját megkapták, a világ legszebb kávéházának megválasztott New York Cafe-tól és a fine dining jelentős képviselőjének számító Salon étterem mellett a Magyar Tudományos Akadémia éttermét és catering szolgáltatását végző cég kommunikációját is éveken keresztül vitte Balázs és az ügynökség. De online marketing kivitelezője volt a cégcsoport egyéb egységeinek is, mint a Symbol Budapest, Séf Asztala, PreGo, Zichy Park hotel, Residence Balaton Siófok, MÜPA étterme a Bohém Restaurant. 

 

Étterem marketing a legnevesebb éttermeknek

Az Eventrend mellett több más, önálló étterem és kávézó is ügyfelévé vált, de a legnagyobb örömmel a Zsidai csoport cégeinek online kommunikációjába vágott bele. Itt 4 éve folytat teljes körű online kivitelezést és weboldalak készítését, karbantartását, egybe olvadva a cég belső marketing osztályával. A Zsidai csoporthoz tartozik a Jamie’s Italian Budapesten és Bécsben is, a Pierrot, a Baltazár étterem és Boutique hotel, a Spíler hálózat Magyarországon és Spanyolországban is, a Jamie’s Pizzéria, a Pest-Buda Bistro és Hotel, valamint az ÉS Bisztró 

 

Hotel online marketing

Az étterem online marketing mellett a hotelek kommunikációjában is jelentős tapasztalatot szerzett, itt az előbb már említett Zichy Park Hotel, Residence Hotel Balaton, Baltazár és Pest-Buda hotel mellett az Oxigén Bababarát hotel, a Dunarelax hotel, a Tündérkert, az Aranysas, A Fenyves Yacht Klub, az Alsóörs Marina hotel, az ajkai Kristály hotel mellett még számos kis panziónak dolgozott online marketing stratégaként és kivitelezőként. 


Máté Balázs, az online marketing stratéga

Máté Balázs online marketing blogja valószínűleg a leglátogatottabb egyszemélyes online marketing blog ma Magyarországon a havi 80.000 látogatójával. Ennek oka egyrészt az a keresőoptimalizálási tudásanyag, mely szinte minden marketinggel kapcsolatos kifejezésre az elsők között hozza Matebalazs.hu blogot a Google találati listáján, másrészt az a 3 milliós Facebook rajongói tábor, melyet a Marketing Professzorok online újságjainak közösségi média oldalain keresztül elérnek. 

 

Máté Balázs folyamatosan kutatja a legújabb technikákat, a keresőoptimalizálás és a közösségi média marketing területén is, így a Marketing Professzorok szakmai tudása mindig a konkurencia előtt jár. Ehhez hozzávéve azt a 20 éves marketing munkát, az 500+ cégnél végzett marketing stratégia alkotási- és kivitelezés tapasztalatot, egy olyan komplex látásmódot és stratégia alkotási képességet eredményez, mely manapság már minden megbízónál gyors sikerekhez vezet egy hatékony online jelenlét kialakításán keresztül. 

 

Máté Balázs, a kutató és egyetemi előadó

Máté Balázs doktori munkája során sok elméleti, tudományos kutatásban is részt vett és vesz mind a mai napig. Nem csak anyaegyetemével a Szent Istán Egyetemml tart fent kapcsolatot, oktat és publikál, de a Miskolci Egyetem és a Budapesti Gazdasági Egyetem marketing kutatóival és oktatóival is élő kapcsolata van. Oktat, TDK és diploma védéseken konzulens, bíráló, elnök. 
 

Máté Balázs LEGÚJABB CIKKEI

NAPRAKÉSZ, FRISS HÍREK AZ ONLINE MARKETING VILÁGÁBÓL

13 marketingkoncepció a sikeres üzleti újévhez

13 marketingkoncepció a sikeres üzleti újévhez

Milyen marketing tendek, újdonságok lesznek dominánsak 2025-ben? Mi az amire minden vállalkozásnak figyelnie kell, ha sikeres üzleti évet szeretne maga mögött?
Így válaszd ki a megfelelő közösségi platformot

Így válaszd ki a megfelelő közösségi platformot

Melyik az a közösségi média platform, amin érdemes jelenlenned? Melyik hoz vállalkozásodnak a legtöbb eredményt, bevételt? Segítünk kiválasztani a megfelelőt!
Web3 SEO – Optimalizálás az új internetre

Web3 SEO – Optimalizálás az új internetre

A Web3 SEO alapjai, definíciók, magyarázatok gyakorlati példák alapján. Melyek a Web3 SEO legfőbb elemei? 
Hotel szlogenek – Mi fán terem a jó jelmondat?

Hotel szlogenek – Mi fán terem a jó jelmondat?

Egy jó szlogent választanál hotelednek? Segítünk megtalálni az igazit! Rengeteg külföldi példa, ötlet és a jó hotel jelmondat váasztás szabályai, alapelvei.
Az érzelmekre épül a hotel marketing jövője

Az érzelmekre épül a hotel marketing jövője

Hogyan tudod megkülönböztetni hoteledet a konkurenciától? Hogyan lesz valóban hatékony a marketing? Építs az érzelmekre, legyen mondanivalója szállásodnak! Mutatjuk, hogyan.   
Így szerezz több közvetlen foglalást szállodád számára

Így szerezz több közvetlen foglalást szállodád számára

Kiszámoltad már, mennyit költesz egy évben vendégszerzési jutalékokra? Hatalmas összeget. Mi a különbség a jutalék fizetés és a marketingre költött pénz között?
Mik azok az OTA-k?

Mik azok az OTA-k?

Booking, Szállás.hu Expedia, minden hotel tulajdonos találkozott már a nevükkel. Sokan gondolják azt, bár ne tették volna. Ők az OTA-k, akiknek sok hotel „adózza” le a nyeresége jelentős részét. Az online utazási irodák, azaz OTA-k rendkívül fontos szerep...
Hotel marketing – Így szerezz több közvetlen foglalást szállodádnak

Hotel marketing – Így szerezz több közvetlen foglalást szállodádnak

A közvetlen, vagy direkt szobafoglalások arányának növelése a hotel marketing egyik fő célja kell legyen, hiszen az OTA jutalékok elkerülésével jelentősen növelhető a pénzügyi eredmény.
Mikor és hogyan térül meg a SEO?

Mikor és hogyan térül meg a SEO?

Mutatjuk, hogyan tududod kiszámítani, mikor térül meg a keresőoptimalizálásba fektetett összeg és egyáltalán, mennyibe is kerül a keresőoptimalizálás.
A  SEO és a tartalommarketing eredményességének mérése

A SEO és a tartalommarketing eredményességének mérése

Hogyan tudod mérni, bebízonyítani, a tartalommarketing és a seo munkák eredményességét, hozamát? Mi sem egyszerűbb ennél, mutatunk három mérőszámot, amit haszálhatsz!
Közösségi média marketing asszisztensi állás

Közösségi média marketing asszisztensi állás

Ha az életed a közösségi média, a Tik-Tok, az Insta a Facebook vagy a YouTube, akkor ez a hirdetés Neked szól. Nem baj, ha hivatás-szerűen nem, vagy keveset foglalkoztál ezekkel az oldalakkal, elég, ha kreatív vagy, véredben van a közösségi média oldalak ...
A kommunikáció hibáján bukhat el a COVID-19 koronavírus elleni immunizáció! Így vélekednek a magyarok

A kommunikáció hibáján bukhat el a COVID-19 koronavírus elleni immunizáció! Így vélekednek a magyarok

Mi a Marketing Professzoroknál  gyakran végzünk ügyfeleink felkérésére kutatásokat, hiszen újságaink révén 3 millió embert érhetünk el egy-egy kérdőívvel. 15 éve foglalkozunk egészségügyi online marketinggel, így érdekelt bennünket, hogy a COVID-19 e...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok

Kérje ajánlatunkat!