2005-óta mind a mai napig folyamatosan foglalkozunk egészségügyi online marketinggel, ezen tapasztalataink alapján gyakorlatias cikkekkel, példákkal mutatjuk be

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Egészségügyi marketing

Egészségügyi marketing

SEO keresőoptimalizálás Instagram marketing Facebook marketing Influencer marketing Tartalommarketing Vendég cikkek

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20 Cikkek Szatmári Szabina

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  


Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13 Cikkek Szatmári Szabina

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  


Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06 Cikkek Szatmári Szabina

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  


Hogyan mérjük pácienseink elégedettségét az egészségügyben? Íme pár tipp!
2022-08-30 Cikkek Szatmári Szabina

A páciensek elégedettségének felmérése az egészségügyben

A páciensek elégedettségének biztosítása nélkülözhetetlen egy hűséges, visszatérő betegkör kialakításához. Fontos tehát figyelemmel kísérni ezt a tényezőt, és mindent megtenni annak érdekében, hogy pácienseid elégedetten, pozitív tapasztalatokkal távozzanak rendelődből vagy klinikádból. Egy magas elégedettségi mutatónak több előnye van, például megerősíti a páciensekben kialakuló bizalmat, hűségérzetet és javítja a kezelések kimenetelét is. Az elégedettség továbbá nem csupán megtartani segít a pácienseket, hanem új betegeket is hozhat a praxis számára, ami a szájhagyománynak és az erős online hírnévnek is köszönhető. Szóval hogyan lehet nyomon követni a páciensek elégedettségét? Íme néhány hasznos módszer hozzá!


Fogászati közösségi média tippek, hogy eredményes legyél
2022-08-23 Cikkek Szatmári Szabina

Közösségi média fogászatoknak – 5 tipp a látványos sikerekért

A hatékony fogászati marketinghez ott kell elérned pácienseidet, ahol a legszívesebben töltik az idejüket, 2022-ben pedig ez a hely a közösségi média. Nem elég azonban csak szimplán létrehozni egy-egy profilt a legnépszerűbb hálózatokon – aktívan is foglalkoznod kell ezekkel ahhoz, hogy sikereket érhess el közösségi jelenléteddel. Szóval mitől lesz hatékony és hatásos a közösségi média marketing egy fogászat számára? Az alábbiakban ehhez olvashatsz néhány hasznos tippet.  


Hogyan vezess gogászati blogot? Segítünk!
2022-08-16 Cikkek Szatmári Szabina

Így készíts fogászati blogot praxisod számára

Ha megvizsgálod időnként fogászati versenytársaid webhelyeit, akkor bizonyára feltűnt, hogy a legtöbbjükön egy blog is helyet kapott. Ez nem véletlen, hiszen a blogokon segítségével hasznos, értékes tartalmakat kínálhatsz célközönségednek (ideális pácienseidnek), ráadásul a keresőoptimalizálásban is sokat segítenek (hogy többen találhassanak rá praxisodra a Google-on keresztül). Szóval mi kell egy igazán sikeres fogászati blog kialakításához és üzemeltetéséhez? Erről szól az alábbi útmutató!  


5 tipp az eredményes hirdetésekért egészségügyi vállalkozásként
2022-07-19 Cikkek Szatmári Szabina

5 nyerő PPC taktika, amikkel új pácienseket szerezhetsz

Hogyan készíts eredményes PPC hirdetéseket egészségügyi vállalkozásod számára? Elhoztunk 5 páciensnyerő praktikát, amellyel növelheted konverziós arányod.


Egészségügyi marketing taktikák a közösségi médiában
2022-06-28 Cikkek Szatmári Szabina

Közösségi médiás taktikák az egészségügyi marketingben

Mindössze másfél évtizeddel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az internet közösségi felületei egyszer az egészségügyi marketing szerves részét képezik majd. Ha azonban egy orvos, klinika vagy egészségügyi szervezet nincs jelen a legnépszerűbb közösségi platformokon, akkor óriási hátrányt szenved el versenytársaival szemben. A legtöbben még ma is csak odáig jutnak el, hogy regisztrálják rendelőjüket a Facebookra vagy az Instagramra, de itt meg is szakadnak a dolgok. Szóval hogyan hozhatod ki a legtöbbet a közösségi médiás egészségügyi marketingből? Az alábbiakban ehhez kínálunk néhány tanácsot!


Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17 Cikkek Szatmári Szabina

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!



1/8 > >>


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!