Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Egészségügyi marketing

Egészségügyi marketing

SEO keresőoptimalizálás Instagram marketing Facebook marketing Influencer marketing Tartalommarketing Vendég cikkek

Így segít több pácienst szerezni az egészségügyi marketing
2021-10-19 Cikkek Szatmári Szabina

Hatékony egészségügyi marketing a páciens szerzésért

Minden egészségügyi szolgáltató szeretne több pácienst szerezni magának, hiszen arra esküdtek fel, hogy munkájukkal segítenek majd megőrizni, vagy visszanyerni az emberek egészségét. A mai digitális világban, amelyet az internet, a keresőmotorok, a közösségi média és egyéb online csatornák uralnak, minden egészségügyi szakembernek ki kell ismernie magát, ha szeretne több pácienst vonzani praxisához.


Hírnévkezelés az egészégügyben: Hogyan csináld jól? Segítünk! - 2.rész
2021-08-31 Cikkek Szatmári Szabina

Mi az a hírnévkezelés (és hogyan csináld hatékonyan)? 2.rész

A hírnévkezelés rendkívül fontos orvosként, egészségügyi vállalkozásként, hiszen a páciensszerzésben az egyik legfontosabb a pozitív megítélés. Az előző részben megtudhattuk pontosan mit jelent a hírnévkezelés, és miért jó, ha foglalkozunk vele, valamint független portálokon való hírnévkezelésre is hoztunk tippeket. Most folytatjuk a többi platformmal, ahol érdemes ezzel foglalkozni! 


Hírnévkezelés az egészégügyben: Hogyan csináld jól? Segítünk!
2021-08-24 Cikkek Szatmári Szabina

Mi az a hírnévkezelés (és hogyan csináld hatékonyan)?

Ahogy céged egyre növekszik, úgy az emberek is egyre több helyen találkozhatnak vele az interneten. Itt persze nem csak webhelyedre és közösségi profiljaidra kell gondolni, hiszen idővel létrejöhet egy Wikipédia cikk, és megjelenhetsz független véleményező webhelyeken is. Ezek a felületek mind lehetőséget nyújtanak új, lehetséges ügyfeleid számára, hogy megismerkedjenek márkáddal és online hírneveddel.


Egészségügyi blogolás: Így lehetsz jobb benne
2021-08-17 Cikkek Szatmári Szabina

5 kérdés, amikkel jobb témákat találhatsz egészségügyi blogodra

Még ha úgy is tűnik, hogy blogtartalmaid folyamatos forgalmat vonzanak webhelyedre, bizonyára te is tűnődtél már azon, hogy lehetne-e valahogy javítani ezeken a számokon. Még a legjobb marketingeseknek is nehezére esik néha eredményes blogtartalmakkal előállniuk. Hogy segítsünk leküzdeni ezeket az akadályokat, az alábbiakban néhány hasznos kérdést sorolunk fel, amelyeket megválaszolva sokkal hatékonyabbá teheted tartalomstratégiádat! Mielőtt azonban rátérnénk a konkrét tartalmi kérdésekre, vegyük át gyorsan az alapokat!


Modernizáld te is fogorvosi rendelőd digitális kijelzőkkel a jobb páciensélményért
2021-08-10 Cikkek Szatmári Szabina

Ezért van szüksége minden fogorvosnak digitális kijelzőkre

Lelkiismeretes fogorvosként bizonyára te is szeretnél minél jobb páciensélményt nyújtani betegeidnek, akiknek már a váróban töltött idő is kifejezetten stresszes lehet. A digitális aláírások sokat segíthetnek ebben, és egy sokkal nyugodtabb, kellemesebb hellyé varázsolhatják várótermedet pácienseid számára. Mindehhez csupán egy fejlett digitális aláírás alkalmazásra, egy modern CMS-re, és egy digitális kijelzőre lesz szükséged. Íme néhány jó tanács a hatékony digitális aláírásokhoz fogorvosoknak!


Hogyan érd el az idősebb korosztályt egészégügyi marketingeddel?
2021-07-27 Cikkek Szatmári Szabina

Egészségügyi marketing az idősebb korosztálynak

Az idősebb korosztályt megcélzó marketingesek gyakran ítélik kudarcra saját magukat stratégiájukkal. Hogy miért? Mert célközönségük nem szereti, ha az idősebb korosztályba sorolják őket. Úgy érzik, hogy a marketingesek üzenetei olyan képeket festenek róluk, amelyek szerint már „lejárt az idejük”, és túl vannak életük fénykorán. Ezek az üzenetek gyakran egészségügyi témájúak. Némelyikük egy kórháztól, egészségügyi rendszertől érkezik, de sok közük a kereskedelmi reklám is, legyen szó hallókészülékekről, idősebbekre szabott fitnesz csomagokról, kozmetikai termékekről, vitaminokról, és így tovább. Hogyan lehet tehát megszólítani ezt a piaci szegmenset az egészségügyi marketingben?


A Covid-19 hatása az egészségügyre: Új marketingtrendek
2021-07-20 Cikkek Szatmári Szabina

6 új egészségügyi marketingtrend, amit a Covid-19 idézett elő

A koronavírus járvány a feje tetejére állította az egészségügyet, és vele együtt az egészségügyi marketinget. Elég csak visszatekinteni az elmúlt másfél évre, és rögtön láthatóvá válik, hogy milyen jelentős változásokat is eredményezett a vírushelyzet az orvosok illetve egészségügyi entitások, illetve pácienseik és ügyfeleik kommunikációjában. Akár magánorvosként praktizálsz, akár egy klinika marketingjéért felelsz, egészségügyi márkád csak akkor maradhat versenyképes, ha lépést tart ezekkel a változásokkal. Éppen ezért gyűjtöttük össze ma azokat a legfontosabb egészségügyi marketingtrendeket, amiket a koronavírus (Covid-19) járvány idézett elő.



2021-07-13 Cikkek Szatmári Szabina

Így hozz létre egy sikeres egészségügyi LinkedIn kampányt

A közösségi média marketing és az egészségügy szoros kapcsolata már rég óta ismeretes a legtöbb marketinges számára, azonban általában csak a B2C marketing kapcsán találkozunk velük egy bekezdésben. Mi a helyzet azonban az egészségügyi B2B cégekkel? Ők talán kimaradnak ebből a rengeteg üzleti lehetőségből, szimplán azért, mert nem olyan ideális számukra a Facebook, vagy épp az Instagram? Erre a problémára kínál megoldást a LinkedIn. A LinkedIn lényegében a szakemberek közösségi platformja, ahol macskás videók és a celebhírek helyett a szakmai témáké, trendeké, és a cégek, illetve vállalkozók közötti kapcsolatépítésé a főszerep. A LinkedIn a B2B cégek és vállalkozók „Facebookja”, ha úgy tetszik, habár ez egy...


kórházmarketing
2021-06-29 Cikkek Szatmári Szabina

7 profi tipp a sikeres kórházmarketinghez kórházigazgatóknak

Egy kórházigazgatónak nap mint nap számtalan kihívással kell szembenéznie csapata élén, és a marketing csupán egy ezek közül. Igazgatóként a te felelősséged kiváló egészségügyi élményeket biztosítani a páciensek számára, gondoskodni alkalmazottjaid és a betegek biztonságáról, a továbbképzésekről, a felszerelések beszerzéséről és karbantartásáról, tisztában lenni a kórház pénzügyeivel, az üzleti és egyéb kapcsolatokkal, és gyakorlatilag minden mással, ami egy kórházhoz köthető.  



1/5 > >>


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!