Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Egészségügyi marketing

Egészségügyi marketing

SEO keresőoptimalizálás Instagram marketing Facebook marketing Influencer marketing Tartalommarketing Vendég cikkek

Hogyan hirdess Facebookon fogorvosként? Mutatjuk!
2020-11-12 Cikkek Szatmári Szabina

Facebook hirdetések fogorvosoknak – A komplett útmutató

Habár a legtöbb naprakész fogorvos tisztában van vele, hogy a Facebookon milyen fontosak is az organikus tartalmak, sokan még mindig nem egészítették ki marketingstratégiájukat a Facebook hirdetéseivel.


Koronavírus és az egészségügyi marketing hirdetések: Így optimalizáld kampányaidat
2020-10-29 Cikkek Szatmári Szabina

Így optimalizáld egészségügyi Facebook és Google hirdetéseid...

A COVID-19 és a miatta bevezetett korlátozások jelentős változásokat hoztak az egészségügyi marketingesek munkájában. A járványnak köszönhetően a marketingeseknek sokkal kreatívabban kell kommunikálniuk a fogyasztókkal, vagy, ha az egészségügyről van szó, a páciensekkel. Az egészségügyi marketingesek bebizonyították, hogy milyen gyorsan is képesek reagálni az ilyen szélsőséges helyzetekre – elég csak a tele-egészségügyre gondolni.


Mutatók, amelyek segítenek a sikerhez vezető úton az egészségügyi marketingben
2020-10-22 Cikkek Szatmári Szabina

8 létfontosságú mutató az egészségügyi marketingben

Minden sikeres magánklinika mögött áll egy marketinges (vagy egy egész csapat tanácsadó), aki szüntelen azon dolgozik, hogy ügyfelére minél több páciens találhasson rá. A különböző praxisok persze sokban különbözhetnek egymástól, de van valami, ami mindegyikük számára ugyan olyan fontos: ezek pedig az adatok (és az azokhoz köthető mutatók).


Webhely plasztikai sebészként: Így optimalizáld megfelelően a páciensszerzésért
2020-10-15 Cikkek Szatmári Szabina

Így optimalizáld plasztikai sebészeti webhelyedet online marketingre

Plasztikai sebészként bizonyára te is minél kevesebb idődet szeretnéd marketinggel, és minél többet pácienseiddel tölteni. A legtöbb plasztikai szakember mindinkább magánpraxisa üzleti és persze gyakorlati részével foglalkozik, de persze erre csak akkor nyílik lehetőség, ha az embernek ügyfelei is vannak, akikkel üzletelhet. Ha szeretnéd kihasználni webhelyedet, hogy minél több pácienst vonzhass vele rendelőd küszöbére, akkor íme néhány tipp, ami kifejezetten ebben segít majd!


Ezért nem jönnek az új páciensek fogászatodba
2020-09-17 Cikkek Szatmári Szabina

Ezért nem jönnek az új páciensek fogászatodba

Amennyiben ezt a cikket olvasod, feltételezzük, hogy fogorvosként nem sikerül elegendő pácienst szerezned praxisod számára. Keményen dolgoztál, mégsem sikerül eljutnod odáig, hogy rendszeresen új pácienseket fogadhass rendelődben. Meglévő ügyfeleid persze forgalmat biztosítanak, de mi van akkor, ha lenne ugyan kapacitásod több munkát vállalni, de egyszerűen nem jönnek a telefonok? A helyzet bizonyára az, hogy lehetséges pácienseid nehezen találnak rá praxisodra azokon a helyeken, ahol a leggyakrabban keresnek megoldásokat egészségügyi problémáikra – az interneten. Tegyük fel tehát a kérdést: Miért nem jönnek az új páciensek? Íme a válaszok, és a megoldások!  


Közösségi média orvosoknak
2020-09-09 Cikkek Szatmári Szabina

Ezért fontos a közösségi média az orvosoknak

Miért olyan fontos orvosként vagy magánrendelőként, hogy praxisod megjelenítsd a közösségi média felületein? A következőben erről lesz szó részletesen!


Egészségügyi tartalommarketing, amit fontos tudnod
2020-08-27 Cikkek Szatmári Szabina

5 gyakori tévhit az egészségügyi tartalommarketingről (és a mögöttük...

A digitális marketinggel foglalkozók már rég óta tudják, hogy a „tartalom a király”. Azonban egyáltalán nem mindegy, hogy milyen tartalmakkal próbálod meghódítani a keresőmotorok találati oldalait. Az egészségügyi tartalommarketing egy tudomány és egy művészet is egyben, amelyben nem csak a SEO-t kell figyelembe venni, hanem konkrétan az olvasót kell előtérbe helyezni. Az összetett marketingstratégiáknak számos szabálya van, és ebből következik, hogy az egészségügyi tartalommarketingről is sok tévhit kering az interneten. A következőkben a leggyakoribb ilyen mítoszokról olvashatsz, és megtudhatod a mögöttük álló igazságot is.  


7 módszer, amivel megtarthatod pácienseidet a digitális korban
2020-08-20 Cikkek Szatmári Szabina

7 módszer, amivel megtarthatod pácienseidet a digitális korban

Az első osztályú egészségügyi ellátás mindig is elengedhetetlen ahhoz, hogy az orvosok elégedett, és ebből kifolyólag hűséges pácienseket toborozzanak praxisuk köré. A digitális kor új eszközöket teremtett az orvosok számára, akik ezek segítségével felmérhetik pácienseik elégedettségét, és visszajelzéseik alapján tovább fejleszthetik, tökéletesíthetik szolgáltatásaikat. A következőkben néhány egyszerű tanácsot olvashatsz arról, hogy hogyan tarthatod meg pácienseidet a digitális korban!  


Egészségügyi SEO: 10+1 tipp a hatékony keresőoptimalizáláshoz
2020-08-13 Cikkek Szatmári Szabina

10+1 egészségügyi SEO tipp a hatékonyabb marketinghez

A SEO-t, azaz a keresőoptimalizálást egy összetett, bonyolult területnek tartják, ezért sokan el is határolódnak tőle, bízva benne, hogy a szájhagyomány majd teszi a dolgát. A helyzet azonban az, hogy vannak a SEO-nak olyan egyszerűbb, kevésbé technikai elemei is, amelyeket tényleg bárki képes alkalmazni, hogy új ügyfeleket, azaz esetedben új pácienseket szerezhessen.



1/2 > >>


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!