2005-óta mind a mai napig folyamatosan foglalkozunk egészségügyi online marketinggel, ezen tapasztalataink alapján gyakorlatias cikkekkel, példákkal mutatjuk be

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Egészségügyi marketing

Egészségügyi marketing

SEO keresőoptimalizálás Instagram marketing Facebook marketing Influencer marketing Tartalommarketing Vendég cikkek

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17 Cikkek Szatmári Szabina

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!


Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10 Cikkek Szatmári Szabina

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.


Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03 Cikkek Szatmári Szabina

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...


Egészségügyi analitika a jobb marketingért
2022-04-19 Cikkek Szatmári Szabina

Így teszi színvonalasabbá a páciensélményt az egészségügyi analitika

Az analitika általános jelentése egy adathalmaz vagy statisztika elemzését (analízis), vagy az ebből az elemzésből származó adatok összességét jelenti. Az analitika egy integratív szakterület, az elemzés (analízis) pedig az analitika egyik részhalmaza. Nehéz manapság olyan területet találni, ami nem igényel rendszeres elemzéseket.


Közösségi média marketing stratégia plasztikai sebészeknek: Így csináld jól!
2022-04-12 Cikkek Szatmári Szabina

Egy sikeres közösségi média marketing stratégia összeállítása...

Plasztikai sebészként bizonyára te is szeretnél több pácienst szerezni praxisod számára. Talán azzal is tisztában vagy, hogy a közösségi média nagyszerű csatornákat kínál ehhez. Azonban jó eséllyel azzal is szembesültél már, hogy az ügyfelek ellátása, az időpontok egyeztetése, a papírmunka elvégzése és egyéb feladatok mellett nem igazán marad idő a közösségi média marketinggel foglalkoznod. No meg hát, nem azért tanultál hosszú évekig plasztikai sebésznek, hogy aztán a marketinggel kelljen bajlódnod, nem igaz? Mai cikkünkből kiderül, hogy miért olyan fontos a közösségi média marketing a plasztikai sebészek számára, hogy milyen feladatokkal jár, és hogy miért érdemes kiszervezni ezeket egy tapasztalt online marketing ügynökségnek.


Így lehet hatékony a marketing stratégia plasztikai sebészeteknek
2022-04-07 Cikkek Szatmári Szabina

Marketing stratégia plasztikai sebészeteknek: Hogyan legyen hatékony?

Miért van szükség marketing stratégiára plasztikai sebészeteknek? Ha eredményes, hatékony és valóban megtérülő marketinget szeretnél plasztikai sebészeted vagy klinikád számára, akkor mi segítünk ebben!


Predektív elemzés az egészségügyben: Mi ez? Miért fontos?
2022-04-05 Cikkek Szatmári Szabina

A prediktív elemzés szerepe az egészségügyben

A Covid-19 járványnak köszönhetően az egészségügy új páciensigényeket volt kénytelen kielégíteni. Sok beteg elővigyázatosságból vagy más okok miatt igényelte a kezeléseket, ami óriási fizikai távolságot teremtett az ellátók és az ellátottak között. Minden eddiginél fontosabbá vált tehát a páciensek által igényelt kezelések „előrejelzése”, illetve biztosítása. Itt lép a képbe a prediktív elemzés (vagy prediktív analízis), amely a mesterséges intelligenciának köszönhetően rendkívül hasznosnak bizonyult az egészségügyben az elmúlt évek során, és ez a trend a járványt követően is határozottan jelen marad majd. Szóval mit takar a prediktív elemzés, és milyen szerepet tölt be a modern egészségügyben?


Egészségügyi marketing trendek 2022, amelyeket érdemes követni
2022-03-29 Cikkek Szatmári Szabina

5 fontos egészségügyi marketing trend 2022-ben

Az egészségügyi marketing tervezésekor mindig fontos figyelembe venni az aktuális és a várható trendeket is. Akár egy új stratégiát szeretnél kidolgozni, akár meglévő stratégiádat igazítanád a legújabb várható trendekhez, az év eleje nagyszerű időszak ezekre a feladatokra.


Egészségügyi tartalommarketing-stratégia 10 lépésben  - 2.rész
2022-03-22 Cikkek Szatmári Szabina

Így állíts össze egy egészségügyi tartalommarketing-stratégiát 10...

Az első részben megtudtuk, miért van szükség tartalommarketingre egészségügyi vállalkozásodnak. Most pedig elhoztuk pontos 10 lépéses útmutatónkat. 



1/8 > >>


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!