2005-óta mind a mai napig folyamatosan foglalkozunk egészségügyi online marketinggel, ezen tapasztalataink alapján gyakorlatias

Egészségügyi marketing

Egészségügyi marketing

SEO
ppc

Egészségügyi marketing

Így állíts össze egy sikeres egészségügyi marketingstratégiát

Így állíts össze egy sikeres egészségügyi marketingstratégiát

Egy sikeres marketingstratégia épp olyan fontos az egészségügyben, mint bármelyik más iparágban, különösen mivel a fogyasztók egyre gyakrabban fordulnak az internethez, ha egészségügyi szolgáltatásokat szeretnének találni maguknak.  
Egészségügyi PPC és Google Ads trendek 2023-ban

Egészségügyi PPC és Google Ads trendek 2023-ban

A mesterséges intelligencia (MI) és a gépi tanulást használó algoritmusok rengeteget fejlődtek az elmúlt évtized során. Míg az első MI eszközök érthetően kezdetlegesek voltak, az újabb modellek egyre összetettebb beviteli adatokat is képesek feldolgozni, ...
Email marketing fogorvosoknak: Így csináld jól

Email marketing fogorvosoknak: Így csináld jól

Ha valakinek manapság új fogorvosra van szüksége, akkor szinte biztos, hogy az interneten kezd majd el nézelődni. Sajnos mivel a nagyobb fogászati klinikák látszólag korlátlan keretből vásárolhatnak maguknak hirdetéseket, a kisebb magánpraxisok csak nehez...
Ezek lesznek 2023 legfontosabb egészségügyi SEO trendjei

Ezek lesznek 2023 legfontosabb egészségügyi SEO trendjei

Sok felhasználó információkereső utazása már közvetlenül a Google találati oldalain véget ér. A „nulla kattintásos” keresések elterjedésének köszönhetően egyszerűen nem muszáj rákattintaniuk egyetlen találatra sem, ha válaszokat szeretnének kapni kérdései...
7 fontos egészségügyi marketing trend 2023-ban

7 fontos egészségügyi marketing trend 2023-ban

Az egészségügybe soha nem érkezett meg az új norma. Az ipar végérvényesen megváltozott, és az utóbbi két év lényegében egy óriási verseny volt, hogy ki tud hamarabb igazodni a digitális átalakulásokhoz. A járványt követő felépülést személyzethiány nehezít...
A közösségi média szerepe az egészségügyi marketingben

A közösségi média szerepe az egészségügyi marketingben

Egyre többen használják a közösségi médiát arra, hogy megismerkedjenek a különböző egészségügyi szolgáltatókkal és megosszák a róluk kialakult véleményüket.  A közösségi média lehetőséget kínál az egészségügyi szolgáltatók számára, hogy népszerűsítsék má...
Fogászati marketing

Fogászati marketing

A magánpraxisban működő fogászatok esetén egyre nagyobb a verseny és egyre nehezebb kitűnni a versenytársak közül. Te is szeretnéd tudni, hogyan vedd fel a versenyt és legyél az elsők között? Fogászati marketing tippjeink és ügynökségünk ebben segít!  ...
A Google Analytics 4 alapjai egészségügyi márkáknak

A Google Analytics 4 alapjai egészségügyi márkáknak

A Google Analytics egy rendkívül hasznos eszköz minden egészségügyi cég számára. Világszerte több, mint 28 millió webhely használja a Google ingyenes analitikai eszközét a felhasználói viselkedés elemzésére. A Google Analytics 4 (GA4) a platform 2020-ban...
A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  
3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele ...
Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdeté...
A páciensek elégedettségének felmérése az egészségügyben

A páciensek elégedettségének felmérése az egészségügyben

A páciensek elégedettségének biztosítása nélkülözhetetlen egy hűséges, visszatérő betegkör kialakításához. Fontos tehát figyelemmel kísérni ezt a tényezőt, és mindent megtenni annak érdekében, hogy pácienseid elégedetten, pozitív tapasztalatokkal távozzan...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok