2005-óta mind a mai napig folyamatosan foglalkozunk egészségügyi online marketinggel, ezen tapasztalataink alapján gyakorlatias

egészségügyi marketing

Egészségügyi marketing

SEO
ppc

Egészségügyi marketing

Ezek lesznek 2023 legfontosabb egészségügyi SEO trendjei

Ezek lesznek 2023 legfontosabb egészségügyi SEO trendjei

Sok felhasználó információkereső utazása már közvetlenül a Google találati oldalain véget ér. A „nulla kattintásos” keresések elterjedésének köszönhetően egyszerűen nem muszáj rákattintaniuk egyetlen találatra sem, ha válaszokat szeretnének kapni kérdései...
7 fontos egészségügyi marketing trend 2023-ban

7 fontos egészségügyi marketing trend 2023-ban

Az egészségügybe soha nem érkezett meg az új norma. Az ipar végérvényesen megváltozott, és az utóbbi két év lényegében egy óriási verseny volt, hogy ki tud hamarabb igazodni a digitális átalakulásokhoz. A járványt követő felépülést személyzethiány nehezít...
A közösségi média szerepe az egészségügyi marketingben

A közösségi média szerepe az egészségügyi marketingben

Egyre többen használják a közösségi médiát arra, hogy megismerkedjenek a különböző egészségügyi szolgáltatókkal és megosszák a róluk kialakult véleményüket.  A közösségi média lehetőséget kínál az egészségügyi szolgáltatók számára, hogy népszerűsítsék má...
Fogászati marketing

Fogászati marketing

A magánpraxisban működő fogászatok esetén egyre nagyobb a verseny és egyre nehezebb kitűnni a versenytársak közül. Te is szeretnéd tudni, hogyan vedd fel a versenyt és legyél az elsők között? Fogászati marketing tippjeink és ügynökségünk ebben segít!  ...
A Google Analytics 4 alapjai egészségügyi márkáknak

A Google Analytics 4 alapjai egészségügyi márkáknak

A Google Analytics egy rendkívül hasznos eszköz minden egészségügyi cég számára. Világszerte több, mint 28 millió webhely használja a Google ingyenes analitikai eszközét a felhasználói viselkedés elemzésére. A Google Analytics 4 (GA4) a platform 2020-ban...
A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  
3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele ...
Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdeté...
A páciensek elégedettségének felmérése az egészségügyben

A páciensek elégedettségének felmérése az egészségügyben

A páciensek elégedettségének biztosítása nélkülözhetetlen egy hűséges, visszatérő betegkör kialakításához. Fontos tehát figyelemmel kísérni ezt a tényezőt, és mindent megtenni annak érdekében, hogy pácienseid elégedetten, pozitív tapasztalatokkal távozzan...
Közösségi média fogászatoknak – 5 tipp a látványos sikerekért

Közösségi média fogászatoknak – 5 tipp a látványos sikerekért

A hatékony fogászati marketinghez ott kell elérned pácienseidet, ahol a legszívesebben töltik az idejüket, 2022-ben pedig ez a hely a közösségi média. Nem elég azonban csak szimplán létrehozni egy-egy profilt a legnépszerűbb hálózatokon – aktívan is fogla...
Így készíts fogászati blogot praxisod számára

Így készíts fogászati blogot praxisod számára

Ha megvizsgálod időnként fogászati versenytársaid webhelyeit, akkor bizonyára feltűnt, hogy a legtöbbjükön egy blog is helyet kapott. Ez nem véletlen, hiszen a blogokon segítségével hasznos, értékes tartalmakat kínálhatsz célközönségednek (ideális páciens...
5 nyerő PPC taktika, amikkel új pácienseket szerezhetsz

5 nyerő PPC taktika, amikkel új pácienseket szerezhetsz

Hogyan készíts eredményes PPC hirdetéseket egészségügyi vállalkozásod számára? Elhoztunk 5 páciensnyerő praktikát, amellyel növelheted konverziós arányod.

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok

Kérje ajánlatunkat!