Egészségügyi marketing eredmények javítása 5 tippel

Egészségügyi marketing eredmények javítása 5 tippel

5 tipp az egészségügyi marketing javításához

Az egészségügyi marketing elengedhetetlen a sikeres orvosi vagy fogorvosi gyakorlat működtetéséhez. Bár sok orvosi gyakorlat virágzik, a digitális marketing vagy a hagyományos marketing révén továbbra is szükség van az új betegek szerzésére ahhoz, hogy megelőzd a lemorzsolódást. Íme 5 tipp, amelyek segítenek javítani egészségügyi marketinget.
Egészségügyi marketing eredmények javítása 5 tippel

Erős márkaidentitás kialakítása

Az erős márkaidentitás kritikus fontosságú a betegek bizalmának kiépítéséhez és az egészségügyi gyakorlat versenytársaktól való megkülönböztetéséhez. Ez magában foglalja egy logó, weboldal és marketinganyagok kidolgozását, amelyek pontosan tükrözik a praxis értékeit, szolgáltatásait és személyiségét. Az identitásépítés része kiemeli az orvosokat és a személyzetet. Egyéni vagy kisebb gyakorlatok esetén ez könnyen kezelhető. A nagyobb orvosi praxisoknak egy kicsit több erőfeszítésre lehet szükségük ennek a feladatnak az összehangolásához. Az információk online életrajzi vagy rólunk szóló oldalán történő feltüntetése lehetővé teszi a látogatók számára, hogy online kapcsolatba lépjenek praxisoddal, mielőtt személyesen is megtennék ezt.  
 

Hozz létre egy erős online jelenlétet

A mai digitális korban a szilárd online jelenlét elengedhetetlen ahhoz, hogy az új betegek megtaláljanak. A SEO (keresőoptimalizálás) az erős online jelenlét létrehozásának és fenntartásának folyamata, hogy az új betegek megtalálhassák praxisod. A SEO weboldalad alapjának kell legyen. Másodszor, a blog létrehozása és a közösségi médiában való jelenlét, valamint havi tartalom létrehozása a betegek oktatására és bevonására fenntartja SEO eredményességét. Nem minden webhely egyforma. A "csináld magad" (DIY) weboldalak, mint például a Wordpress és más sablon weboldalak, egyszerű és könnyen használható felületet biztosítanak káprázatos, vonzó webhelyek létrehozásához. A hatékony weboldaltervezés elemei azonban általában ismeretlenek az átlagos felhasználó számára. A kéznél lévő sima kialakítás kevésbé hatékony lehet az új betegek bevonzásában. Ezekről a webhelyekről hiányzik számos olyan elem és technikai beállítás, amelyek az egészségügyi szakemberek számára magasabb eredményességet biztosítanak. Ha nem csak azt szeretnéd, hogy weboldalad szép legyen, hanem valódi eredményeket szeretnél elérni pácienseid bevonzásához, akkor érdemes professzionális egészségügyi marketingszakembert felkeresned webhelyed létrehozásához és egészségügyi marketinged menedzseléséhez. 
A Marketing Professzorok csapata több, mint 20 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik az egészségügy területén, így tudjuk pontosan mire van szüksége pácienseidnek. Keresd fel egészségügyi marketing ügynökségünk most és kérd ajánlatunkat! 

Betegbevonási stratégiák végrehajtása

A betegek nagyobb valószínűséggel térnek át vagy maradnak hűségesek egy olyan egészségügyi vállalkozáshoz, ahol valóban foglalkoznak velük. Számos orvosi és fogorvosi rendelő kezd átállni a digitális technológiákra, mint például az online időpontfoglalás, és a virtuális konzultációk. A rendelő digitális technológián keresztül egyszerű és kényelmes módot biztosít a páciensek bevonzására és egyre inkább szükségesség a fogyasztókkal való kapcsolattartás miatt is.
 

Használd ki a betegek ajánlásait

A betegek ajánlásai hatékony eszközök az új betegek vonzására és a jelenlegi betegekkel való bizalom kiépítésére. Kérd meg pácienseidet, hogy írjanak véleményeket olyan platformokon, mint a Google és a Facebook, és jelenítsd meg a pozitív véleményeket webhelyeden és marketinganyagaidban. A technológiai fejlődéssel a vélemények kérése automatizált feladattá válhat, kiváló eredményekkel. A legtöbb orvosi praxis átlagosan 1 véleményt kap 500 betegenként. Az SMS-t és e-mailt küldő véleménykérő szoftverekkel, valamint az automatikus emlékeztetőkkel 100–900%-os növekedést tapasztalhatunk az egészségügyi praxisok által megszerezhető értékelések számában. 

A marketinges erőfeszítések mérése és módosítása

A marketinges erőfeszítések sikerének mérése kritikus fontosságú a stratégia optimalizálásához és az eredmények javításához. A webhely forgalmának, az e-mailek megnyitási arányának, a közösségi média elkötelezettségének, valamint a betegek megszerzésének és megtartásának nyomon követése mind része a marketing eredményességének ellenőrzésében. Használd ezeket az adatokat a marketingstratégia kiigazításához a cél elérése érdekében.

Egészségügyi Marketing Ügynökség

Végül, legyen erős jelenléte, amikor vállalkozást vezet bármely iparágban. Az egészségügyi marketing jelentős szerepet játszik az új betegek vonzásában. Ha professzionális marketing szolgáltatást keresel, amely segít orvosi vagy fogorvosi gyakorlatod marketingjében, vedd fel a kapcsolatot a Marketing Professzorok csapatával és hagyd, hogy segítsünk elérni céljaid.
Szeretném elérni a céljaim!
 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok