Miért van szükség a digitális marketingre orvosok, kórházak és klinikák számára?

Miért van szükség a digitális marketingre orvosok, kórházak és klinikák számára?

Miért van szükség a digitális marketingre orvosok, kórházak és klinikák számára?

Ha orvos vagy, túl sok mindent kell figyelembe venned a betegeid érdekében. Az egészségügyi szakemberek digitális marketingstratégiája ugyanolyan nehéz, mint az orvosok kézírása. Az emberek böngészik az egészségügyi szolgáltatásokat, és véleményeket olvasnak, mielőtt időpontot foglalnak. A digitális marketing elengedhetetlen a kórházak, orvosok és klinikák számára, és magában foglalja a közösségi média eszközök, platformok és technikák használatát a szilárd online jelenlét megteremtése érdekében.
Miért van szükség a digitális marketingre orvosok, kórházak és klinikák számára? Az orvosok és más egészségügyi szakemberek kihasználhatják a digitális marketing előnyeit. Ez lehetővé teszi számukra, hogy szolgáltatásaikat szélesebb közönség számára hirdessék, és segít a márka imázsának kezelésében és új ügyfelek vonzásában is. Az orvosi klinikák a digitális marketing segítségével hozzáférhetnek különböző új eszközökhöz és technikákhoz, amelyek segítenek nekik professzionálisabban és hatékonyabban kiszolgálni a betegeket és más egészségügyi keresőket.
A közösségi média, a keresőoptimalizálás (SEO), a tartalommarketing és a keresőmotor-marketing mind olyan módszerek, amelyekkel az orvosok emberek millióit érhetik el. Ez ellentétben áll a hagyományos hirdetési módszerekkel.

A digitális marketing 12 előnye orvosok, kórházak és klinikák számára


Egy felmérés szerint a fogyasztók 52%-a használja az internetet, hogy tájékozódjon a kezelési lehetőségekről és általánosabban az egészségügyi szolgáltatókról. Az egészségügyi marketing stratégiák általában erősítik és ösztönzik az orvosok, kórházak és klinikák közötti kapcsolatokat.
A digitális marketing felhasználható a kórházak márkajelzésére és reklámozására, valamint online jelenlétük építésére. Az egészségügyi digitális marketingnek számos kézzelfogható előnye van.
Ez a 12 legfontosabb előny és alapvető digitális marketing az orvosok, kórházak és klinikák számára.

1.    A közönség elérésének és a szolgáltatások ismertségének növelése


Az egészségipar egyre versenyképesebbé válik. Létfontosságú, hogy terjeszd szolgáltatásaid hírét, ha egy jó ügyfélkört szeretnél fenntartani. A Google felfedezte, hogy a látogatók 44% -a inkább online foglal időpontot, vagy felhívja a weboldalon megadott számot, mielőtt meglátogatná a rendelőt. Ez azt mutatja, hogy a potenciális ügyfelek online kutatást végeznek, mielőtt klinikát, kórházat vagy orvost választanának. A digitális marketing lehetővé teszi, hogy szélesebb közönséget érj el, és segít az egészségügyi szolgáltatások márkajelzésében.

2.    A betegek könnyebben hozzáférhetnek


Sok orvos és egészségügyi szolgáltató kerüli a marketingszolgáltatásokat, mert nem tartja megfelelőnek. A digitális marketing megkönnyítheti és hozzáférhetőbbé teheti a dolgokat a betegek számára a kórházakban. A weboldal és a közösségi média oldalak segíthetnek a betegeknek kapcsolatba lépni egészségügyi szolgáltatóikkal. Emellett időt és energiát takarít meg számukra, és a betegek emlékezni fognak a felhasználóbarátabb élményre.

3.    Jelenítsd meg szolgáltatásaid


Rendelődben az internet remek hely a szolgáltatások bemutatására. A digitális marketing egyszerű, függetlenül attól, hogy ki szeretnéd-e emelni egészségügyi csomagjaidat a közösségi médiában, vagy szolgáltatási részt szeretnél-e megjeleníteni a webhelyeden. Potenciális páciensek néhány kattintással láthatják ajánlataidat. Korlátozás nélkül felfedezhetik a világot. Nem kell sorban állniuk, hogy megtudják, mikor vagy nyitva és milyen lehetőségeik vannak. A márka online jelenléte kiterjeszti márkádat, és 0-24-ben hozzáférést nyújtasz, ezzel segítve egy betegnek vagy potenciális ügyfélnek.

4.    Pontosság


Ami a pontos információkat illeti, a kórházak digitális marketingjének többnek kell lennie, mint egy lehetőség. Engedélyezheted, hogy a helytelen információk vírusszerűen terjedjenek, ha figyeled online hírneved. A negatív és a pozitív információ is egyik emberről a másikra terjed, ami pusztító hatással lehet a márkádra és az ügyfélkörre. A jól megtervezett és végrehajtott digitális marketingstratégia biztosítja, hogy ne legyen téves információ vagy negatív hír vállalkozásodról. A közösségi média csatornái információs hirdetőtáblaként működnek.

5.    A betegek lojalitásának és pozitív beutalási bázisának kiépítése


Engedélyezheted, hogy betegeid véleményeket írjanak, hogy mások tudják, mennyire elégedettek szolgáltatásaiddal. Az orvosok digitális marketingje nem azt jelenti, hogy létrehozunk egy oldalt a közösségi médiában, hanem azt, hogy platformot adunk a betegeknek, hogy véleményezzenek. Mielőtt elhagynák a létesítményt, kérd meg a betegeket, hogy hagyjanak véleményt a webhelyen vagy a közösségi csatornákon. 

6.    Könnyű értékesíteni a márkát


A webhelyek és a közösségi média platformok költséghatékony marketingeszközök lehetnek, amelyek több ezer embert érnek el. Mivel jelentősen befolyásolhatja az emberek döntéshozatalát, az online marketing minden vállalkozás számára elengedhetetlen. Az egészségügy új stratégiáját "geo-hódításnak" nevezik, amely a "geokerítés" hajtása. Ez magában foglalja a hirdetés eljuttatását valakihez, aki nem a geokerítés sugarú körén belül van. Ez egy régi stratégia, de nagyon hatékony.

7.    Testreszabható marketingstratégia


A marketing nem csak vonzó videók létrehozását vagy hirdetések közzétételét foglalja magában. A kórházak digitális marketingjének előnye, hogy testreszabható. Számos lehetőség van a szolgáltatás marketingjére. Például a tartalommarketing nagyszerű módja annak, hogy szilárd online jelenlétet tarts fenn, miközben tájékoztatod közönséged szolgáltatásaidról. A digitális marketing nem egy kaptafára készült megközelítés, és a digitális marketing mindenki számára egyedi, akárcsak az ujjlenyomatok.

8.    Pontos megfigyelés


A marketingszakemberek nyomon követhetik hirdetési befektetéseik eredményeit és az ügyfelek elégedettségét a digitális marketing segítségével. A digitális elemzés segíthet nyomon követni és elemezni a digitális marketing erőfeszítéseinek eredményeit. Ez a luxus nem érhető el a hagyományos marketingben. Csökkentheted a felesleges költségeket, és a ROI javítására koncentrálhatsz.

9.    Nagy SEO előnyök


A keresőoptimalizálás (SEO) egy módja annak, hogy az egészségügyi márkák növeljék online jelenlétüket és építsék márkájukat. A SEO segít az orvosoknak magasabb helyezést elérni a keresőmotorok eredményei között. Azok a betegek, akik Google-keresést végeznek a területükön belüli orvosokra, gyorsabban megtalálják a rendelőt, mintha nem lenne SEO-juk. A SEO nem csak kórházaknak szól. A betegek egyre gyakrabban keresnek online helyi szolgáltatásokat, ami végül potenciális betegekhez vezet. A Google szerint a helyi keresések 28% -a vásárlást vagy nyereséget eredményez. A helyi SEO vagy a webhely optimalizálása a helyi keresési eredményekre értékes digitális marketingstratégia lehet az adott földrajzi területeken található vállalkozások számára. 

10.    Van esély az interakcióra


Az egészségügyi ágazat egészségügyi hatóságai felbecsülhetetlen információforrást jelentenek minden egészségügyi kérdésben. Képzeld el, hogy kórházad vagy klinikád szóvivője mindig rendelkezésre áll, hogy válaszoljon a kérdésekre és csevegjen a betegekkel. Kiváló lenne, ha a páciensek jól éreznék magukat, és terjesztenék a szolgáltatásaid hírét. Az egészségügyi szakemberek szociális eszközöket használhatnak a mindennapi problémák megoldására. A Facebook Messenger remek lehetőség, amelynek segítségével válaszolhatsz a páciensek kérdéseire.

11.    Magasabb konverziós arány


Csak néhány egérkattintás szükséges a beteg online konvertálásához. A betegeknek már nem kell a klinikára utazniuk, hogy időpontot egyeztessenek, és ezt saját otthonukból is megtehetik. A webhely konverziós aránya átlagosan körülbelül 2%. Minden 100 látogatóra csak két ügyfél juthat, ami nagyon magas konverziós arány. A legtöbb webhely konverziós aránya 0,1–0,2%. 1000 látogatóra van szükség, mielőtt egy ügyfelet szerezhetsz. A marketing automatizálása segíthet a betegek online elérésében. Kezdj el mielőbb egészségügyi digitális marketing stratégiádat!

12.    Fizetett hirdetés a jobb célzáshoz


A PPC lehetővé teszi, hogy üzeneted olyan emberek elé helyezze, akik aktívan keresik szolgáltatásaid. Ez a PPC egyik legjobb előnye. Az online hirdetések olyan sok célzási lehetőséget kínálnak, hogy pontosan elérheted a célpiacot. Ahelyett, hogy szórólapokat küldenél szét a környéken élő embereknek, elérheted azokat az embereket, akik aktívan keresik szolgáltatásaid. Ez nagyobb esélyt ad a sikerre, és a célközönség számára a legjobb lehetőség arra, hogy megtalálja rendelőd, amikor szüksége van rá.

Készen állsz arra, hogy növeld betegeid számát a digitális marketinggel?

A digitális marketingnek számos előnye van, amelyek átalakíthatják a praxis betegekkel való interakcióját. A digitális marketing a legjobb módszer a betegek elérésére, amikor valószínűleg hasonló szolgáltatásokat keresnek, mint a Tiéd.
Mielőtt online tartalmat és reklámkampányokat hoznál létre, elengedhetetlen egy szilárd digitális marketingstratégia. Figyelembe kell venned üzleti céljaid, és olyan digitális marketing célokat kell kidolgoznod, amelyek összhangban vannak velük. Ezután döntsd el, hogy mely digitális marketing stratégiákat fogod használni, és készíts tervet azok végrehajtására és mérésére.

Ha segítségre van szükséges egészségügyi online marketinged komplex létrehozásában és stratégiába foglalásához, akkor kérd tapasztalt egészségügyi marketing ügynökségünk segítségét, hogy nálad is növelhessük betegid számát! Kérd ajánlatunkat most! 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok