1. Testreszabhatod marketing erőfeszítéseid
Az egyik legjobb módja annak, hogy marketinged kitűnjön, ha személyre szabod. Kerüld a általános sablonok használatát, ami mindenki máséhoz hasonlóan néz ki. Ehelyett szabd testre a tartalmaidat, kreatívjaidat, hogy azok tükrözzék a fogászat személyiségét. Például valódi fotókat használhatsz csapatodról és betegeidről (természetesen az ő engedélyükkel), hogy marketinged hitelesnek tűnjön. És ne félj "valódinak" lenni. Nem minden fotónak kell professzionálisnak vagy akár megrendezettnek lennie. Az őszinte felvételek nagyszerű módjai annak, hogy megmutasd rendelőd könnyebb oldalát. Minél több egyéni tartalmat használsz az összes marketingcsatornán, annál jobb. Ez azt mutatja, hogy hajlandó vagy extra erőfeszítéseket tenni azért, hogy benyomást kelts, és hogy nem elégszel meg a "jóval".2. Mondd el a történeted
Az emberek szeretik a történeteket, ezért használd fel marketingedben, és mond el a sajátodat. Oszd meg, miért kezdted el a fogorvosi pályát és hogyan alakult meg a rendelő, mi teszi egyedivé, és hogyan változtatod meg szó szerint az emberek életét. A történet elmesélése segít a potenciális betegeknek abban, hogy jobban kötődjenek a praxishoz, és valóban kapcsolatot alakítsanak ki még a csapattal való első személyes interakció előtt. Fontold meg a személyes tartalom hozzáadását webhelyedhez és közösségi média csatornáidhoz, amely többet mond az embereknek arról, hogy milyen fogorvos vagy.A weboldalon és a közösségi médiában található rövid videók egy másik módja annak, hogy átadd történeted. Egy harminc másodperces beszélgetés arról, hogy miért szereted, amit csinálsz, sokat segíthet abban, hogy potenciális pácienseid észre vegyenek. Még egy módja annak, hogy elmondd a történeted, ha hagyod, hogy a páciensei megtegyék helyetted. Kérdezd meg legsikeresebb és legelkötelezettebb pácienseid, hogy hajlandóak-e beszélni tapasztalataikról egy videoban. Meglepő lesz, hogy milyen jól meg tudják ragadni a praxis személyiségét szavaikkal.
3. Összpontosíts betegeidre
marketing tartalom létrehozásakor ne feledd, hogy a cél az, hogy azokat a betegeket vonzd be, akiknek szükségük van szolgáltatásaidra. Mi lehetne jobb módja ennek, mint hasznos információk megosztása a szájhigiéniáról és a fogápolásról? Foglalkozz a gyakori problémákkal és kérdésekkel, amelyekkel a páciensek foglalkozhatnak és kereshetnek. A hasznos információkat tartalmazó e-mailek és blogbejegyzések nagyszerű módja annak, hogy megoszd szakértelmed és növeld praxisod hitelességét. A betegek megbízható erőforrásként kezdenek tekinteni praxisodra, ha proaktívan gyakorlati információkat nyújtasz nekik, amelyeket felhasználhatnak és továbbadhatnak barátaik és családtagjaik számára. Az is nagyon valószínű, hogy a környéken egyetlen más fogorvosi rendelő sem készít ilyen tartalmat, így a Te rendelőd biztosan ki fog emelkedni.4. Legyen világos fogorvosi marketingstratégiád
Fontos, hogy szilárd marketingstratégiával rendelkezz, ahelyett, hogy "a la carte" megközelítést alkalmaznál, több vállalkozást vagy csapattagot használva a marketing kezelésére. Az egységes terv és az egyetlen marketinges használata biztosítja, hogy üzeneted minden csatornán konzisztens legyen. Ezenkívül különböző csatornákat használhatsz, hogy valóban összpontosítsd üzeneted a maximális hatékonyság érdekében. Amikor a marketing koordinált, az általános üzenet világosabb lesz leendő pácienseid számára, így a bemutatott összkép csak még professzionálisabb.Ha a marketinged általánosnak vagy (ne adj isten) unalmasnak tűnik, itt az ideje, hogy felrázd! A tartalom testreszabása, a történet elmondása, a betegek igényeire való összpontosítás és a szilárd stratégia érdekesebbé teszi marketinged. Egy idő után észre fogod venni, hogy a praxisodba érkező betegek minősége és mennyisége javulni fog.