Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Tartalommarketing


Tartalommarketing



A tartalommarketing különféle tartalmak előállításáról és népszerűsítéséről szól, célja pedig a márkaismertség erősítése, illetve több forgalom és lehetséges ügyfél bevonzása. Hasonlóképpen a SEO-hoz, a tartalommarketingnek szintén számos formája létezik (videók, közösségi médiás bejegyzések, stb.). Íme néhány a legnépszerűbbek közül:

Blogbejegyzések: Azzal, hogy céged vagy márkád blogján rendszeresen publikálsz eredeti, értékes, hasznos cikkeket, akkor nem csak keresőoptimalizálható tartalmakat készíthetsz, hanem szakmai tudásodat is bebizonyíthatod olvasóidnak. Az emberek szívesebben fordulnak segítségért egy olyan márkához, amiről tudják, hogy ért is ahhoz, amivel foglalkozik – néhány szakmai blogbejegyszés segíthet demonstrálni ezt.

E-könyvek és tanulmányok: A különféle e-könyvek, tanulmányok, és hasonló, terjedelmesebb tartalmak mind hasznos oktatóanyagok lehetnek a felhasználók számára. Az ilyen tartalmakat általában egy email címért vagy más elérhetőségért cserébe szokás felkínálni, tehát minden egyes letöltéssel egy új, lehetséges ügyféllel veheted fel a kapcsolatot, akiről tudod, hogy érdeklődik az iránt, amivel márkád foglalkozik.

Videós anyagok: A videók az utóbbi évek legnépszerűbb digitális tartalmai, és egyre több márka alkalmazza őket marketingstratégiájában. A videók számos platformra (YouTube, Instagram, Facebook, stb.) feltölthetők, és kiválóak termékek bemutatására, a cég ismertetésére, interjúk lebonyolítására, és számos egyéb célra is. Ezek a tartalmak könnyedén megoszthatók is, így rengeteget segítenek abban, hogy márkád híre minél több lehetséges ügyfélhez eljusson.




Gyakori kérdések


Mi az a tartalommarketing?

A tartalommarketing (content marketing) az a technika, amin keresztül értékes és érdekes tartalmakat oszthatunk meg azzal a céllal, hogy vásárlókat szerezzünk.


Milyen tartalommarketing formák léteznek?

Hírek, videók, jelentések, e-könyvek, infografikák, esettanulmányok, cikkek, fotók, blogbejegyzések és így tovább.


Mire jó a tartalommarketing?

A tartalommarketing olyan kifogásolhatatlan minőségű tartalmakat oszt meg, ami megoldást nyújthat az emberek problémáira.


Hogyan működik a tartalommarketing?

A tartalommarketing rész az online marketing stratégiának, aminek az egyik legalapvetőbb eleme a szövegírás.




Vissza

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!