Fogorvos marketing: Stratégiák a sikerért

fogorvosi webhely

Növeld online jelenléted egy nagyszerű fogorvosi weboldal tervezéssel

Vonzó, funkcionális, reszponzív és releváns – ez csak néhány meghatározó jellemzője egy jól megtervezett és dinamikus weboldalnak.  Emellett eredményeket kell felmutatnod, növelned kell a praxis online láthatóságát, és a megfelelő módon kell értékesítened azt a megfelelő embereknek.

Reszponzív és mobilra kész webhely fejlesztése 

 A weboldalak eredetileg asztali felületet szem előtt tartva készültek. De ahogy a mobiltelefonok egyre elterjedtebbé váltak, a webhelytervezők külön webhelyeket kezdtek fejleszteni, hogy optimalizálják a funkcionalitást a mobil és asztali felhasználók számára. Ha ez bonyolultnak hangzik, akkor az, vagy inkább az volt. A kortárs digitális tervezés odáig fejlődött, hogy egy weboldalt fel tudsz készíteni, hogy a lehető legjobb felhasználói hozzáférhetőséget és élményt nyújtsa, függetlenül attól, hogy milyen eszközről van szó.
Asztali számítógép, laptop, táblagép vagy mobil; A reszponzív weboldal kialakítás ugyanolyan emlékezetes élményt nyújt minden eszközön. Az elrendezés, a szövegméret és a kialakítás automatikusan igazodik az eszköz méretéhez? Mi a helyzet a legördülő menükkel és a kapcsolattartó mezőkkel? Mindennek optimálisan kell működnie. Ha nem, akkor webhelyed nem mobilbarát.
A szép, funkcionális és reszponzív weboldal-kialakítás segít a betegek bevonásában, miközben új betegeket is bevonsz rendelődbe. 
És ha ez még nem lenne elég, a Google keresőmotor-algoritmusaiban valójában jutalmazza a mobilra kész és reszponzív webhelyeket.
A mobilközpontú indexelés alapja a webhely mobilverziójának rangsorolása és indexelése, nem pedig az asztali verzió. Az okostelefonokra optimalizált webhelyek állapota magasabb lesz a Google helyi keresési rangsorában. Ez nagyszerű hír, és azt jelenti, hogy az új betegek sokkal könnyebben felfedezhetik weboldaladat a találati listában.
  • Győződj meg arról, hogy a fogászati webhely minden elemével rendelkezel
  • Ahhoz, hogy boldogulj a versenyképes fogorvos marketing környezetben, fogászati webhelyednek nemcsak mobilbarátnak kell lennie, hanem: 
  • Gyorsan betölthetőnek 
  • Könnyen olvasható és navigálhatónak
  • Zökkenőmentes felhasználói élményt kell nyújtson
  • Kiváló képfelbontással kell rendelkeznie
  • Egyszerűsített felhasználóelemzési jelentéseket és nyomon követést kell tudnia teljesíteni
 A gondosan felépített weboldal a fogorvosi rendelő marketingstratégiájának sarokköve. Ez az az arc, amelyet bemutatsz a betegeidnek, a közösségednek és a világnak. 
Ellenőrizd, hogy betartottad-e az alábbi alapvető irányelveket egy jól megtervezett fogászati webhely létrehozásához: 
  • Győződj meg arról, hogy a fogászati webhelyen való navigálás egyszerű.
  • A kezelésekre és eljárásokra vonatkozó információknak könnyen
  •  megtalálhatóknak kell lenniük. 
  • Adj meg releváns utasításokat és praktikus linkeket minden oldalon.
  • Add meg az összes kapcsolattartási adatot minden oldalon.
  •  Könnyítsd meg a betegek számára, hogy kapcsolatba lépjenek a praxisoddal, akár telefonon, e-mailben vagy online.
  • Győződj meg arról, hogy telefonszámod bármilyen típusú eszközről kattintható.
  •  Hozz létre egy felhasználóbarát online foglalási lehetőséget.
  • Adj meg kattintható cselekvésre ösztönző (CTA) gombokat, például "foglaljon időpontot most" vagy "hívjon minket ". 
A weboldalak rendkívül fontosak a bizalom megteremtéséhez, a kapcsolatok kialakításához és a személyes kapcsolatok kialakításához is. Az online vélemények és ajánlások hatalmas tényezőt jelentenek a hitelesség megteremtésében. És még lenyűgözőbb megmutatni, mint elmondani. Ezért a praxisodról, a barátságos személyzetről és a mosolygós betegekről készült fotók és videók hatalmas hatással lehetnek. 
 

Növeld a webes forgalmat fogorvosi SEO segítségével

Az átfogó fogorvosi SEO (Search Engine Optimization) stratégia forgalmat generál fogászati webhelyedre, és nagyban hozzájárul az online láthatóság növeléséhez. Az intelligens fogászati SEO taktikáknak figyelembe kell venniük a Google kulcsszavakra, linkekre, címkékre , meta leírásokra és egyéb elemekre vonatkozó felülvizsgált alapszabályait. Ellenkező esetben webhelyed többet árthat a praxisodnak, mint használna.

 Releváns kulcsszavak használata tartalmi útmutatóként 

Mennyire jól teljesít a webhelyed a keresőmotorok rangsorolásáért folyó és kiélezett versenyben ? Ha tudod, hogy mely kulcsszavakat kell használnod, a betegek sokkal könnyebben megtalálják fogászatod az online keresésekben. Nézd meg közelebbről a nagy teljesítményű, személyre szabott fogászati SEO kampány minden előnyét.

Összpontosíts a helyi SEO-ra, hogy bevonzd a betegeket

A fogorvosi praxisoknak tisztában kell lenniük azokkal a kulcsfontosságú tényezőkkel, amelyeket a Google értékel a webhely értékelésekor.
A helyi SEO arra összpontosít, hogy új betegeket vonzz be fogorvosi rendelődbe - különösen azokat, akik a közelben élnek. Ez azt jelenti, hogy arra kell összpontosítanod, hogy javítsd webhelye rangsorát a helyi keresőmotorok eredményoldalain (SERPS), hogy a közösségben a fogászati szolgáltatásokat kereső emberek megtaláljanak könnyedén.

Fogászati Blog

Mivel a Google a mélyreható tartalmakat jutalmazza, a blogok értékesek a fogászati webhelyek hitelességének, képességeinek és tekintélyének bemutatásában. Hasonlóképpen, a kiváló minőségű tartalom fontos a jó hírű forrásokból származó bejövő linkek összegyűjtéséhez. A természetesen elismert webhelyekről származó visszamutató linkek segítenek a keresőmotoroknak felismerni webhelyed megbízható információforrásként. Az idézetek, valamint az oktatási oldalakról, a helyi médiából és a közösségi üzleti szervezetektől származó linkek mind drasztikusan javíthatják weboldalad keresőoptimalizáltságát.

Vonzz be új betegeket fogorvosi közösségi médiával

A fogorvosi közösségi média értékes lehetőségeket kínál a páciensek elkötelezettségének előmozdítására, valamint új emberek vonzására. 
 A közösségi média csatornái azok, ahol a kapcsolatok létrejönnek, a hírnév felépül (vagy megszakad), és bizalmat teremtenek. Ezek a hálózatok a 21. század virtuális falvai, és biztos lehetsz benne, hogy a digitálisan is szájról szájra terjed a hírnév, csak még gyorsabban! Legyen szó podcastról, videóról, blogról vagy hirdetésről, győződj meg arról, hogy üzeneted érdekes, vonzó és hiteles. 
Ne feledd, hogy nem kell fiókkal rendelkezned minden közösségi média platformon; Valószínűleg jobb, ha kettőre vagy háromra koncentrálsz. 
Mutasd be rendelődet vonzó fényképekkel és videókkal a sikeres eljárásokról, a fogorvosi személyzet üdvözlésével és a mosolygós betegekkel. Ez a megfelelő hely a betegek ajánlásaihoz és véleményeihez, érdekes linkek megosztásához, valamint a fogászattal kapcsolatos kérdések barátságos és professzionális megválaszolásához. Az élő videók egy másik kiváló eszköz a láthatóság növelésére, a betegek elkötelezettségének ösztönzésére és az integritás megteremtésére.
A célközönség megértése segít a leghatékonyabb fogászati közösségi média marketing stratégia kialakításában. Tegyél közzé hasznos tartalmat praxisodról, az elérhető kezelésekről és termékekről, valamint a szakterületek bármely területéről. Minél értékesebbek és informatívabbak bejegyzéseid, annál nagyobb az esélye annak, hogy az emberek kedvelik, hozzászólnak és megosztják majd.
 Vedd fel a kapcsolatot az emberekkel, és segíts nekik megoldásokat találni fogászati problémáikra. 
 Maradj aktív, tegyél közzé gyakran bejegyzéseket, vedd fel a kapcsolatot az emberekkel, és segíts nekik megoldásokat találni fogászati kihívásaikra. És amikor valaki a Google-hoz vagy a közösségi médiához fordul, hogy új fogorvost találjon, Téged biztosan megtalál majd.

Vonzd be a meglévő betegeket fogorvosi e-mail marketing segítségével

A fogorvosi e-mail marketing hatalmas teret kínál a kapcsolatok kiépítésére  és  a páciensek megtartásának növelésére a fogorvosi rendelőben. Ez a csatorna az elmúlt években rendkívül sikeresnek bizonyult a betegek konverziós arányának növelésében, valamint a bevételszerzésben. 
Tudd meg, kinek kell e-mailt küldenie a betegszegmentálás használatával 
 A betegekkel való kapcsolattartás nem olyan egyszerű, mint elküldeni nekik az alkalmi általános e-mailt.
Egy hatékony fogászati e-mail marketing kampány a betegek szegmentálására támaszkodik, hogy az adott közönségre szabott üzeneteket kézbesítsen. Ez a fogorvos marketing stratégia az elmúlt években átalakította a fogászati e-mail marketinget, így sokkal relevánsabbá vált a fogorvosi praxisok és marketing céljaik szempontjából.
A szegmentálás magában foglalja a betegek kategorizálását a praxis e-mail névjegyzékében, és logikai alcsoportok létrehozását a közös jellemzők szerint. Marketing szempontból a különböző részhalmazokat a következő mutatók szerint különböztetik meg:
  • Demográfiai: életkorral, fajjal és nemmel kapcsolatos 
  • Földrajzi: a betegek lakóhelye határozza meg 
  • Pszichográfiai: a véleményen, értékeken, személyiségen és attitűdökön alapuló specifikus pszichológiai jellemzők
  • Viselkedési: a beteg viselkedési mintái és a gyakorlatához kapcsolódó cselekvések alapján
A viselkedési minták megfigyelése különösen hasznos a piaci szegmentáció szempontjából, mivel segít további alcsoportok létrehozásában. Például az új és a már meglévő betegek megkülönböztetésében, azok, akik nemrégiben látogatták meg praxisod, szemben azokkal, akiknek ellenőrzésre van szükségük, vagy nyomon követésre van szükségük időpontfoglalás, egészségbiztosítással rendelkező és nem rendelkező betegek, valamint olyan betegek, akik a múltban fogászati eljárásokban részesültek, és szívesen kipróbálnának új eljárásokat a jövőben.
Ezek az információk segíthetnek abban, hogy megfelelően testreszabott e-maileket fejlessz ki fogorvosi marketingkampányodhoz.
 

 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok

Kérje ajánlatunkat!