Tehát vannak dolgok, amelyekre szükséged van ahhoz, hogy webhelyed kitűnjön a tömegből. Egyre nagyobb a verseny a fogászati páciensekért, és erős, hiteles fogászati weboldalra van szükséged, hogy az élmezőnyben maradj. Elmondjuk azt az öt kötelező elemet egy nagyszerű fogászati weboldalhoz, amely valóban eredményeket hoz.
1. Szervezett navigáció
A navigáció szervezésének intuitívnak kell lennie. A potenciális ügyfeleknek könnyen navigálniuk kell. Fogászati webhely fő célja, hogy a böngészőket konverziókká alakítsa. Ennek érdekében leendő betegeidnek képesnek kell lennie arra, hogy erőfeszítés nélkül keressen tényeket és érdekes témákat a weboldalon.A menünek világosan meg kell határozni, hogy az egyes oldalak mit kínálnak, és az oldalaknak tisztának és világosnak kell lenniük arról, hogy mit csinálsz a rendelőben, és mi tesz egyedivé. Egyértelmű cselekvésre ösztönzést is látniuk kell az időpontfoglaláshoz. Ha nem érdekli őket az időpontfoglalás, akkor szükséged van valamire, ami rögzíti az információikat, hogy később nyomon követhesd őket.
Ami az oldalaidat illeti. Ne feledd, hogy az átlátható navigációs rendszer része a belső linkek, amelyek egyértelműen meg vannak jelölve. Győződj meg arról, hogy könnyedén eljuthatsz egy másik oldalra az oldal tartalmából
2. Betegoktatás
Mind az új, mind a meglévő betegek számára szükség van olyan helyekre, ahol oktatják őket arról, amit kínálnak. Nem csak reklámként, hanem oktatásként olyan dolgokról, mint az eljárások és a legújabb technológia, amelyet kínálsz.Például; A lakosság többsége mindenáron elkerüli a fogorvost az ezzel járó fájdalom és kényelmetlenség miatt.
Vannak olyan szedációs módszerek, amelyek gyakorlatilag kiütik az összes fájdalmat és kellemetlenséget. De sokan vannak, hogy bármilyen eljárás puszta gondolata távol tartja őket. Ezt lehetőségként használhatod arra, hogy felvilágosítsd leendő betegeidet arról, hogy mit jelentenek a mindennapi eljárások.
Ha professzionálisan és pozitív megközelítéssel történik, jobb eredményt és esetleg időpontfoglalást eredményez. Azok a vélemények is kulcsfontosságúak, amelyek közvetlenül az eljárás magyarázatának közelében helyezkednek el.
A technológiával kapcsolatos oktatás szintén elengedhetetlen. Beszélj a fogtömésekről, fehérítésről, implantátumokról és minden eljárásról. Ezek nagyszerű szolgáltatások, amelyek jobbá teszik az embereket és növelik önbizalmukat. Bölcs dolog lenne ezt kihasználni. Tegyél fel előtte és utána képeket, és keltsd fel az emberek érdeklődését.
3. Keresőmotorokra optimalizálva
A keresőmotoroknak képesnek kell lenniük arra, hogy megtalálják webhelyed, különben - mint mondtuk - ez csak egy szép weboldal, amelyet senki sem fog megtalálni. Az első pillanattól kezdve úgy kell felépíteni a keresőmotorok számára, hogy könnyen megtalálható legyen. Ezért kiváló választás, ha rábízod magad egészségügyi marketing ügynökségünkre, hiszen segítünk a megfelelő fogászati weboldal kialakításában és a keresőoptimalizálásban.Szóval, mi teszi kereshetővé a webhelyedet? Először is a megfelelő kategóriában kell lennie, így a webhely címének és URL-jének tükröznie kell, hogy fogorvosi rendelő vagy. Minden szövegnek és tartalomnak rendelkeznie kell a megfelelő kulcsszavakkal, amelyekre az emberek jelenleg keresnek. És ha ez megváltozik, frissíteni kell blogodat, vagy pedig bízd magad egy marketingesre, akinek pontosan ez a feladata.
4. Bizalmi funkciók
Ez azt jelenti, hogy szükség van egy helyre, ahol bemutathatod a szakértői értékeléseket és a rendelő legfontosabb eseményeit. A vélemények számítanak, ezért engedd meg potenciális ügyfeleidnek, hogy lássák, mit értél el. Előtte és utána fotók, valamint a legjobb vélemények megjelenítése, mind segíteni fognak új ügyfeleid bevonzásában.Tanítasz is? Talán előadások tartása és videók közzététele nagyobb hitelességet ad. Bármi, amit professzionálisan csinálsz, segít a bizalom megszerzésében. Csinálj néhány videoblogot is, ahol beszélsz a beteggel. Ez személyesebbé teszi a dolgokat.
5. Könnyű időpontfoglalás
A leendő ügyfél azt szeretné, ha munkaidő után tudna időpontot egyeztetni a weboldalról. Ez hasznos lesz azok számára, akik munkaidőben dolgoznak. A találkozó megbeszélése sokak számára kihívást jelenthet abban az időben. És minél tovább kell várnia a betegnek az időpontra, annál kevésbé valószínű, hogy a találkozó megtörténik.Összegző
A lényeg az átlátható navigáció, a keresőbarát weboldal és egy olyan hely, ahol a leendő beteg gond nélkül foglalhat időpontot. Fontos, hogy minden információt könnyen megtaláljanak fogászati rendelőddel kapcsolatosan.Hogyan specializálódsz? Milyen eljárásokat végzel? Egy fogorvosi cég vagy vagy egy fogászati csoport? Mutasd be csapatodat, hogy személyesebbé tedd rendelődet. Kérj meg mindenkit, hogy készítsen egy rövid életrajzot és készíts róluk fotókat is weboldaladra. Ennek az a lényege, hogy pácienseid biztonságban érezzék magukat úgy, hogy már előre arcokat társíthatnak fogászatodhoz. Végül, de nem utolsósorban szükséged van egy szakaszra, amely bemutatja a rendelődben alkalmazott meglévő technológiákat.
Ha új eljárás érhető el rendelődben, meg kell mutatnod betegeidnek. Ennek legjobb módja a GYIK rész. Tedd érdekessé, és adj hozzá a technológiáról szóló videót a GYIK oldalhoz. Mindig győződj meg arról, hogy cselekvésre szólítod fel felhasználóid, ezzel időpontfoglalásra ösztönözve őket.
Szeretnél Te is egy professzionális fogászati weboldalt? Kérj ajánlatot egészégügyi marketing csapatunktól és segítünk a keresőbarát weboldal kialakításban!
Weboldalt szeretnék fogászatomnak!