Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

KKV marketing

KKV marketing

SEO keresőoptimalizálás Instagram marketing Facebook marketing Influencer marketing Tartalommarketing Vendég cikkek

Videómarketing stratégia kisvállalkozások számára útmutatóval
2021-09-07 Cikkek Szatmári Szabina

Így állítsd össze kisvállalkozásod videómarketing-stratégiáját – Útmutató!

2021-ben komoly kihívás megragadni a közönség figyelmét, hiszen mindenki rohan valahová, és a legtöbbeknek vagy ideje, vagy kedve nincs hosszú cikkeket olvasgatni mobileszközén. A vásárlói igények változásához a marketingnek is igazodnia kell, és azok a cégek, amelyek nem képesek lépést tartani az új trendekkel, hamar feledésbe merülhetnek. A videómarketing egy remek eszköz a modern cégek arzenáljában, azonban sokan tartanak tőle, mert komplikált, körülményes stratégiának tartják. Az alábbiakban néhány ilyen tévhitet rombolunk le, és segítünk mindenkinek, aki szeretne egy hatékony videómarketing-stratégiát kialakítani cége számára!


google ads hibák
2021-08-19 Cikkek Csonka Nikoletta

4 gyakori Google Ads hiba, amibe minden helyi vállalat beleszalad

Bizonyára te is hallottál már más cégvezetőket arra panaszkodni, hogy milyen komplikált vagy éppen drága a Google Ads használata. Ez jó jel, hiszen azt jelenti, hogy kevesebbekkel kell versengened célközönséged figyelméért a Google hirdetési platformján!


Márkaépítés fontossága
2020-12-15 Cikkek Csonka Nikoletta

A márka történetének szerepe a marketingben

A marketing modern formájában a történetekre épül. Szólhatnak ezek a történetek az ügyfélszolgálatról, az árakról, vagy bemutathatják akár egy adott márka emberibb oldalát is – az elmúlt évek marketingtrendjei kétségtelenül a storytellingre helyezték a hangsúlyt. A kampányok sikerei gyakran azon múlnak, hogy egy márka milyen hatásosan képes előadni egy-egy történetet.  


Milyen hosszú egy jó blogbejegyzés?
2020-12-08 Cikkek Csonka Nikoletta

Milyen hosszú egy jó blogbejegyzés?

Ha tartalommarketingről van szó, akkor a blogolás a rendszeres tartalomkészítés egyik legelterjedtebb formája. De vajon mi az ideális terjedelem egy blogbejegyzésnek, és hogyan állapíthatod meg ezt?


Közösségi média marketing
2020-09-22 Cikkek Máté Beatrix

A közösségi média marketing három fajtája, amikkel megéri foglalkozni

A közösségi média marketing nem csak a megosztásokról és a kedvelésekről szól. Manapság nem elég csak néha kiposztolni egy magasztos gondolatot vagy egy mutatós képet, és azt remélni, hogy közönségednek tetszik majd. A közösségi média egy összetett világ, amelyben minden platform egy-egy önálló ökoszisztémaként üzemel.


Marketing tippek 2020
2020-05-29 Cikkek Czifra Zsófia

10 marketing és PR tipp 2020-ra, amikkel új szintre emelheted vállalkozásod

Bármilyen piaci szegmensben is tevékenykedsz, egy dologban biztos vagyok: mindig jól jön néhány olyan technika, ami igazi lendületet ad online marketingednek és így eladásaidnak is. Ezek éppen ilyenek!  


Google Cégem: így érvényesülhet vállalkozásod a térképen!
2018-11-27 Cikkek Csonka Nikoletta

Hogyan érvényesülhet egy kisvállalkozás a Google Cégem szolgáltatás...

Az internet rengeteg új lehetőséget adott a cégek és vállalkozók kezébe saját márkájuk népszerűsítésére. A közösségi média minden modern, pontosabban digitálismarketing-stratégia részét kell, hogy képezze, de nem minden vállalkozás (különösen a kisebbek nem) engedheti meg magának, hogy egyszerre minden fontosabb platformon aktív legyen.


Üzleti Facebook oldal kezelése tippek
2018-11-09 Cikkek Czifra Zsófia

Így hozd ki a legtöbbet céges Facebook oldaladból

Az elmúlt évek drasztikus változásainak köszönhetően igazi kihívássá vált relevánsnak maradni a Facebookon. Lehetnek bármilyen jók a tartalmaid, a platform akkor is arra kényszerít majd, hogy fizess azért a láthatóságért, amit eredetileg ingyenesen kínált, és kommunikációjában kínál egészen a mai napig.   Tény, hogy a hirdetések használata elkerülhetetlen (erre az alábbiakban külön is kitérünk majd), de számos olyan organikus módszert is bevethetsz, amelyek aktivitásra (hozzászólásokra, megosztásokra és reakciókra) ösztönzik majd követőidet. Nézzük, melyek ezek!  





15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!