KKV marketing

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

KKV marketing

KKV marketing

SEO keresőoptimalizálás Instagram marketing Facebook marketing Influencer marketing Tartalommarketing Vendég cikkek

helyi seo tippek
2022-09-15 Cikkek Csonka Nikoletta

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.


seo szabályok
2022-05-26 Cikkek Csonka Nikoletta

A keresőoptimalizálás 3 aranyszabálya

A keresőoptimalizálás egy hírhedt terület az online marketingesek köreiben, ami a SEO változékonyságának köszönhető. Elég csak 4-5 évre visszatekinteni, és máris jelentősen más stratégiákat láthatunk, mint tíz évvel vagy egy hónappal ezelőtt.


marketingstratégia kialakítása
2022-05-19 Cikkek Csonka Nikoletta

Marketingstratégia kialakítása: ezeket a lépéseket ne hagyd ki!

A marketingtrendek rohamosan váltják egymást. Csak 2022 első negyedévében láthattuk a rövid videók felemelkedését, az új platformok sikereit (és kudarcait), és persze a világjárvány mindent érintő hatásával is számolnunk kellett. Mindez azt jelenti, hogy a néhány évvel ezelőtt összeállított marketingstratégiák manapság már nem feltétlenül működnek úgy, mint eredetileg.


webhely fontosabb aloldalai
2022-03-03 Cikkek Csonka Nikoletta

Melyik a legfontosabb oldal egy webhelyen?

Habár egy jó webhelyen minden oldal fontosnak számít (hiszen információkat kínálnak látogatóid számára), vannak köztük olyanok, amelyekre fokozott figyelmet kell fordítanod.


Buyer persona
2022-02-24 Cikkek Csonka Nikoletta

A vásárlói személyiségekről röviden

Egy cég működtetése és marketingje két nagyon különböző, mégis szorosan összefüggő feladat. A marketing számos kérdést vet fel, például: hol találhatsz új ügyfeleket; milyen emberek ők valójában; és hogyan tudathatod velük, hogy céged a megfelelő választás számukra?


kulcsszókutatás
2022-02-10 Cikkek Csonka Nikoletta

SEO kulcsszókutatás kezdőknek – I. rész: A kulcsszókutatás alapjai

Habár a keresőoptimalizálás rengeteget változott durván 20 éves pályafutása során, bizonyos részei továbbra is épp olyan relevánsak, mint évtizedekkel ezelőtt. Ilyen például a kulcsszókutatás feladata is, amely nélkül lényegében bele sem érdemes kezdeni a SEO-ba.


Videómarketing stratégia kisvállalkozások számára útmutatóval
2021-09-07 Cikkek Szatmári Szabina

Így állítsd össze kisvállalkozásod videómarketing-stratégiáját – Útmutató!

2021-ben komoly kihívás megragadni a közönség figyelmét, hiszen mindenki rohan valahová, és a legtöbbeknek vagy ideje, vagy kedve nincs hosszú cikkeket olvasgatni mobileszközén. A vásárlói igények változásához a marketingnek is igazodnia kell, és azok a cégek, amelyek nem képesek lépést tartani az új trendekkel, hamar feledésbe merülhetnek. A videómarketing egy remek eszköz a modern cégek arzenáljában, azonban sokan tartanak tőle, mert komplikált, körülményes stratégiának tartják. Az alábbiakban néhány ilyen tévhitet rombolunk le, és segítünk mindenkinek, aki szeretne egy hatékony videómarketing-stratégiát kialakítani cége számára!


google ads hibák
2021-08-19 Cikkek Csonka Nikoletta

4 gyakori Google Ads hiba, amibe minden helyi vállalat beleszalad

Bizonyára te is hallottál már más cégvezetőket arra panaszkodni, hogy milyen komplikált vagy éppen drága a Google Ads használata. Ez jó jel, hiszen azt jelenti, hogy kevesebbekkel kell versengened célközönséged figyelméért a Google hirdetési platformján!


Márkaépítés fontossága
2020-12-15 Cikkek Csonka Nikoletta

A márka történetének szerepe a marketingben

A marketing modern formájában a történetekre épül. Szólhatnak ezek a történetek az ügyfélszolgálatról, az árakról, vagy bemutathatják akár egy adott márka emberibb oldalát is – az elmúlt évek marketingtrendjei kétségtelenül a storytellingre helyezték a hangsúlyt. A kampányok sikerei gyakran azon múlnak, hogy egy márka milyen hatásosan képes előadni egy-egy történetet.  



1/2 > >>


15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!