Online marketing cikkek, érdekességek

Online marketing

Online marketing

SEO

Online marketing cikkek, érdekességek

Hatékony marketing terv készítése: a vállalkozások egyik legnagyobb segítsége

Hatékony marketing terv készítése: a vállalkozások egyik legnagyobb segítsége

A marketing terv a vállalkozás számára egyfajta iránymutató, hasonlóan a GPS-hez: meghatározza a legjobb útvonalat a céljaink eléréséhez, minimalizálva az időveszteséget és a költségeket, miközben elkerüljük a potenciális hibákat. Ebben a cikkben megmutat...
Instagram marketing: az Instagram siker titkos képlete 2023-ban

Instagram marketing: az Instagram siker titkos képlete 2023-ban

A 2023-as évben az Instagram még mindig az online marketing és brandépítés egyik kulcsfontosságú eszköze, de az eredmények eléréséhez és a sikerhez szükséges stratégiák folyamatosan változnak és fejlődnek. Ebben a cikkben feltárjuk a friss, naprakész info...
B2B marketing a LinkedIn-en: hogyan légy aktív a B2B közösségi médiában?

B2B marketing a LinkedIn-en: hogyan légy aktív a B2B közösségi médiában?

Népszerűsítenéd vállalkozásod a B2B szférában, de nem tudod hogy állj neki? Mutatjuk a LinkedIn marketing alapjait! 
Hogyan tedd hatékonyabbá email marketinged?

Hogyan tedd hatékonyabbá email marketinged?

Az email marketing az online üzleti világban egyike a legfontosabb eszközöknek, amelyek segítségével közvetlenül kommunikálhatsz a célközönségeddel. Hatékony email marketing kampányok révén képes vagy megszólítani és befolyásolni a címzetteket, növelni a ...
Brandépítési stratégiák egy étterem számára

Brandépítési stratégiák egy étterem számára

Az étteremmarketing egyik legnagyobb kihívása egy vendéglátóhely márkaismertségének növelése. Ebben a cikkben megosztunk néhány hatékony stratégiát, amellyel tehetsz ezért! 
Tartalommarketing taktikák: íme az 5 legnépszerűbb tartalomtípus

Tartalommarketing taktikák: íme az 5 legnépszerűbb tartalomtípus

A tartalommarketing már nagyon régóta az online marketing egyik alapillére, amelynek célja a célközönség megszólítása és figyelmük felkeltése. De milyen tartalomtípusokkal dolgozhatsz Te is a sikerért? 
Miért és hogyan érdemes márkádnak a felhasználók által generált tartalmat használnia?

Miért és hogyan érdemes márkádnak a felhasználók által generált tartalmat használnia?

Foglalkozz a felhasználók által generált tartalmakkal márkáddal kapcsolatban – hiszen sokat segíthetnek márkád népszerűsítésében. Hogy pontosan miért? Mutatjuk! 
Célcsoport VS Buyer perszóna: mi a különbség, melyik a jobb?

Célcsoport VS Buyer perszóna: mi a különbség, melyik a jobb?

A marketing lényege szerintem két szóban összefoglalva ez lenne: a vásárlók meggyőzése. Vagy arról, hogy vegyék meg a terméket, vagy arról, hogy vegyék igénybe a szolgáltatást, vagy arról hogy fizessenek elő, vagy arról, hogy a márkádat ajánlják másoknak ...
A jó marketinghez hallanod kell a vásárlód történetét: a buyer perszónád modellezésének 5 alapköve

A jó marketinghez hallanod kell a vásárlód történetét: a buyer perszónád modellezésének 5 alapköve

„Vigyél vissza arra a napra, amikor először elkezdte keresni ezt a megoldást. Mi történt?”- idézi a buyer perszónák modellezési módszerét bemutató tanulmány. Ahhoz, hogy hatékonyabb marketing üzeneteket tudj megfogalmazni, jobban meg kell ismerned vevőide...
Facebook hirdetés trendek, amelyekre érdemes figyelni

Facebook hirdetés trendek, amelyekre érdemes figyelni

A Facebook hirdetések már rég óta az online marketing stratégiák szerves részét képezik, és a platform méretes és változatos felhasználókörének köszönhetően ez az előrelátható jövőben sem igazán változik majd.
Így érj el több embert a Facebookon

Így érj el több embert a Facebookon

A Facebook marketing kapcsán gyakran találkozunk az „elérések” fogalmával. Ez nem véletlen, egy Facebook stratégia során nagyon fontos, hogy a különböző tartalmak minél több felhasználót érjenek el.
10 tipp az eredményes linképítéshez

10 tipp az eredményes linképítéshez

A linképítés már rég óta az egyik legfontosabb és leghatékonyabb SEO stratégia mindazok számára, akik több organikus forgalmat szeretnének vonzani webhelyükre. A linképítés vagy „link building” a célja elérni, hogy minél több webhely hivatkozzon saját dom...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok