Turizmus marketing

turizmus marketing

Turizmus marketing

SEO

Turizmus marketing

A közvetlen foglalások növelése 8 egyszerű tippel

A közvetlen foglalások növelése 8 egyszerű tippel

Manapság minden szálloda számára az egyik legnagyobb kihívás, hogy miként tudják rávenni a vendégeket, hogy közvetlenül náluk foglaljanak, és ne az online utazási irodákon (OTA-kon) keresztül. Az OTA-k rengeteg előnyt kínálnak, de komoly jutalékokat is fe...
Szálloda email marketing: ezek a leghatékonyabb tippek

Szálloda email marketing: ezek a leghatékonyabb tippek

A mai digitális korban az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy a szállodák elérjék célközönségüket és népszerűsítsék szolgáltatásaikat. A promóciós e-mailekkel zsúfolt beérkező levelek miatt azonban nem könnyű kitűnni a versenytársak...
Mik azok az OTA-k?

Mik azok az OTA-k?

Booking, Szállás.hu Expedia, minden hotel tulajdonos találkozott már a nevükkel. Sokan gondolják azt, bár ne tették volna. Ők az OTA-k, akiknek sok hotel „adózza” le a nyeresége jelentős részét. Az online utazási irodák, azaz OTA-k rendkívül fontos szerep...
Hotel marketing – Így szerezz több közvetlen foglalást szállodádnak

Hotel marketing – Így szerezz több közvetlen foglalást szállodádnak

A közvetlen, vagy direkt szobafoglalások arányának növelése a hotel marketing egyik fő célja kell legyen, hiszen az OTA jutalékok elkerülésével jelentősen növelhető a pénzügyi eredmény.
A hotel online marketing és az OTA rendszerek

A hotel online marketing és az OTA rendszerek

Szálláshely üzemeltetőként minden bizonnyal Te is sokszor foglalkozol az OTA rendszerekkel. De mivel segítheted még hoteled, hogy nagyobb nyereségre tehess szert? Mutatjuk! 
Tönkremennek a balatoni szállások a Booking miatt?

Tönkremennek a balatoni szállások a Booking miatt?

Egy középkategóriás autó árát NEM fizette ki a Booking.com a badacsonyörsi Villa Bella hotelt üzemeltető cégnek 2023 augusztus elejéig. Ilyenkor pedig nagy a forgalom, a pörgés, nagyon hiányzik a szállásadóknak a likvid tőke.
A Booking nem fizette ki a szálláshelyeket, veszélyben a nyaralások – ezért jobb a direkt foglalás

A Booking nem fizette ki a szálláshelyeket, veszélyben a nyaralások – ezért jobb a direkt foglalás

Több utazós csoportban napok óta téma, hogy valami nincsen rendben a Booking-os foglalásokkal, ma pedig az Index is lehozta a hírt, miszerint hatalmas dráma van a népszerű szállásfoglaló oldalnál, több nyaralás is veszélybe kerülhet miatta....
Google Ads hirdetések éttermeknek

Google Ads hirdetések éttermeknek

Az éttermi marketing teljesen különbözik más marketing területektől, különösen igaz ez az online marketingre. 2002-óta rengeteg neves étterem Google Adwords, majd Ads kampányát optimalizáltuk, több száz millió  forintot eredményesen elköltve a Googlnél....
Bevált Facebook tippek és trükkök kisméretű szállodáknak

Bevált Facebook tippek és trükkök kisméretű szállodáknak

A mellett, hogy a világ legnagyobb közösségi hálózata, a Facebook egy nélkülözhetetlen marketingeszköz minden olyan kisebb szálloda számára, amely költséghatékonyan szeretne terjeszkedni és új vendégeket szerezni magának.
Amire egy turisztikai webhely felépítésekor ügyelned kell

Amire egy turisztikai webhely felépítésekor ügyelned kell

Amikor a keresőoptimalizálásról, azaz SEO-ról van szó, akkor márkád webhelyek kínálja az alapot minden tevékenységedhez. Nem számít, hogy milyen kulcsszavakat használsz, milyen meta tageket írsz és milyen linkeket szerzel – ha turisztikai webhelyed nem ál...
6 tipp éttermek részére, hogy a SEO segítségével szerezhess vendégeket!

6 tipp éttermek részére, hogy a SEO segítségével szerezhess vendégeket!

SEO-ra, vagyis keresőoptimalizálásra minden valamire való cégnek, vállalatnak és vállalkozónak szüksége van, ha szeretne befutni az online világban. A SEO segít, hogy márkád láthatóbbá váljon a kereső felhasználók számára a különböző keresőmotorok találat...
Jegyfoglalással, „tennivalókkal” és öko-jelvényekkel újított a Google a szállodák számára

Jegyfoglalással, „tennivalókkal” és öko-jelvényekkel újított a Google a szállodák számára

A Google új organikus és fizetett funkciókat mutatott be az utazási és szabadidős cégeknek, úgymint a keresőtalálatok között megjelenő jegyfoglalási árakat (és hivatkozásokat); egy „tennivalók” hirdetési kategóriát, illetve egy öko-jelvényt a szállodák sz...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok