Szatmári Szabina, ügyvezető, egészségügyi marketing tanácsadó | Marketing Professzorok

Szatmári Szabina, ügyvezető, egészségügyi marketing tanácsadó | Marketing Professzorok

Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem kereskedelem és marketing szakán szerezte. Diplomamunkáját pedig a Bormarketing témájában írta, amellyel kitűnő elismerést szerzett. Egyetemi évei alatt közben egy online marketing továbbképzésen vett részt, ahol megismerte a kreatív szövegírást, a közösségi média felületeket és a projektmenedzsmentet. 
 
Egyetemi évei után több, mint egy évig marketing asszisztensként dolgozott, majd a Marketing Professzorok csapatába került asszisztensként és újságíróként 2018. nyarán. Munkája során először főleg, mint újságíró tevékenykedett, de mellette a keresőoptimalizálásba és a közösségi média felületek kezelésébe is belekóstolt.
2018. decemberétől már, mint Marketing manager kezdett el tevékenykedni, saját önálló projektekkel. 
2020. óta leginkább az egészégügyi marketing területére szakosodott, hiszen számos fogászattal, magán egészségügyi intézménnyel, orvosokkal dolgozik együtt a cég képviseletében. 
Az egészségügyi marketingben szerzett tapasztalata által, mára az ügynökség vezető egészségügyi marketing managere. 

Jelenleg is több, mint 10 egészségügyi vállalkozás projektvezetésében vesz részt, valamint kutatásokban, komplett egészségügyi online marketing stratégiák kivitelezésében. 
Az egészségügyi online marketing területén különös tekintettel figyel a keresőoptimalizálási stratégiák részletes kidolgozására, azok monitorozására és az aktuális trendek, algoritmusváltozások követésére. 
 
 

Szakmai minősítések és képzések

Számos marketing továbbképzés, különösen a közösségi média marketing és a tartalommarketing területein
Google Adwords alapok minősítés
Google Digitális Workshop – YouTube - Tartalommarketing képzés

Ügyfél sikerek (esettanulmányok)

2019: Plasztikai sebész eredmények - kezdeti sikerek
2020: Ügyfélvélemény - Fogászati Marketing
2020: Plasztikai sebészeti átfogó elemzés
2023: PureDental Fogászat: Jelentős organikus forgalom növekedés 1 év alatt
2023: Lévai Dental Fogászat: 3 év alatt háromszoros páciensszám hirdetés nélkül
2023: Bónusz Plasztikai Sebészet: Ugrásszerű növekedés a megkeresések számában



 

Szatmári Szabina LEGÚJABB CIKKEI

NAPRAKÉSZ, FRISS HÍREK AZ ONLINE MARKETING VILÁGÁBÓL

7 fontos egészségügyi marketing trend 2023-ban

7 fontos egészségügyi marketing trend 2023-ban

Az egészségügybe soha nem érkezett meg az új norma. Az ipar végérvényesen megváltozott, és az utóbbi két év lényegében egy óriási verseny volt, hogy ki tud hamarabb igazodni a digitális átalakulásokhoz. A járványt követő felépülést személyzethiány nehezít...
A közösségi média szerepe az egészségügyi marketingben

A közösségi média szerepe az egészségügyi marketingben

Egyre többen használják a közösségi médiát arra, hogy megismerkedjenek a különböző egészségügyi szolgáltatókkal és megosszák a róluk kialakult véleményüket.  A közösségi média lehetőséget kínál az egészségügyi szolgáltatók számára, hogy népszerűsítsék má...
A marketingterv-készítés rejtelmei

A marketingterv-készítés rejtelmei

Minden tapasztalt cégtulajdonos tisztában van vele, hogy hiába a minőségi termékek és színvonalas szolgáltatások, ha az emberek egyszerűen nem tudnak ezek létezéséről. A marketing segítségével megmutathatod, hogy mi teszi egyedivé vállalatodat, és hogy mi...
Mi az a szolgáltatásmarketing (és hogyan csináld hatékonyan)?

Mi az a szolgáltatásmarketing (és hogyan csináld hatékonyan)?

A szolgáltatásmarketinget olyan cégek alkalmazzák stratégiájuk részeként, amelyek egy vagy több szolgáltatásukat szeretnék népszerűsíteni ügyfeleik számára. A termékmarketinggel ellentétben a szolgáltatásmarketing olyan nem kézzelfogható tranzakciókra öss...
Fogászati marketing

Fogászati marketing

A magánpraxisban működő fogászatok esetén egyre nagyobb a verseny és egyre nehezebb kitűnni a versenytársak közül. Te is szeretnéd tudni, hogyan vedd fel a versenyt és legyél az elsők között? Fogászati marketing tippjeink és ügynökségünk ebben segít!&nbsp...
Hogyan növeld konverzióid számát? Ezekkel a személyre szabott tartalmakkal

Hogyan növeld konverzióid számát? Ezekkel a személyre szabott tartalmakkal

Elgondolkodtál már azon, hogy mennyit segít a lead gondozásban az, ha minden érdeklődő ugyanazt az oldaltartalmat látja, miután megérkezik webhelyedre? Nos, nem sokat. Ha a mai rohanó, versenytől izzó világában több értékesítésre és ügyfélaktivitásra vág...
Egy hatékony szolgáltatás marketing stratégia kialakítása

Egy hatékony szolgáltatás marketing stratégia kialakítása

A marketing folyamatosan változó világában minden cég arra törekszik, hogy innovatív módszerekkel népszerűsítse és értékesítse kínálatát egy minél nagyobb közönség számára. A szolgáltatásokban utazó vállalatoknak időnként különösen nehezére esik kiemelked...
A Google Analytics 4 alapjai egészségügyi márkáknak

A Google Analytics 4 alapjai egészségügyi márkáknak

A Google Analytics egy rendkívül hasznos eszköz minden egészségügyi cég számára. Világszerte több, mint 28 millió webhely használja a Google ingyenes analitikai eszközét a felhasználói viselkedés elemzésére. A Google Analytics 4 (GA4) a platform 2020-ban...
Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De ...
A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  
3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele ...
Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdeté...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok