Kattints

Szatmári Szabina online marketing tanácsadó, újságíró

Szatmári Szabina

Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem marketing szakán szerezte, majd egy online marketing továbbképzésen vett részt, ahol megismerte a kreatív szövegírást, a közösségi média felületeket és a projektmenedzsmentet. 

 

Egyetemi évei után több, mint egy évig marketing asszisztensként dolgozott, majd a Marketing Professzorok csapatába került asszisztensként és újságíróként. Munkája során először főleg, mint újságíró tevékenykedett, de mellette a keresőoptimalizálásba és a közösségi média felületek kezelésébe is belekóstolt.

 

Ma már marketing tanácsadóként vesz részt a cég életében, több önálló projekttel. Emellett pedig a cég gasztronómiai blogja, az Élménytérkép.hu portál vezető újságírója. 

 

Szakmai minősítések és képzések

Számos marketing továbbképzés, különösen a közösségi média marketing és a tartalommarketing területein

Google Adwords alapok minősítés

Google Digitális Workshop – YouTube - Tartalommarketing képzés

Szatmári Szabina LEGÚJABB CIKKEI

NAPRAKÉSZ, FRISS HÍREK AZ ONLINE MARKETING VILÁGÁBÓL

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Googl...
Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök h...
Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi márka számára)?

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi márka számára)?

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalma...
Így teszi színvonalasabbá a páciensélményt az egészségügyi analitika

Így teszi színvonalasabbá a páciensélményt az egészségügyi analitika

Az analitika általános jelentése egy adathalmaz vagy statisztika elemzését (analízis), vagy az ebből az elemzésből származó adatok összességét jelenti. Az analitika egy integratív szakterület, az elemzés (analízis) pedig az analitika egyik részhalmaza. Ne...
Egy sikeres közösségi média marketing stratégia összeállítása plasztikai sebészeknek

Egy sikeres közösségi média marketing stratégia összeállítása plasztikai sebészeknek

Plasztikai sebészként bizonyára te is szeretnél több pácienst szerezni praxisod számára. Talán azzal is tisztában vagy, hogy a közösségi média nagyszerű csatornákat kínál ehhez. Azonban jó eséllyel azzal is szembesültél már, hogy az ügyfelek ellátása, az ...
Marketing stratégia plasztikai sebészeteknek: Hogyan legyen hatékony?

Marketing stratégia plasztikai sebészeteknek: Hogyan legyen hatékony?

Miért van szükség marketing stratégiára plasztikai sebészeteknek? Ha eredményes, hatékony és valóban megtérülő marketinget szeretnél plasztikai sebészeted vagy klinikád számára, akkor mi segítünk ebben!
A prediktív elemzés szerepe az egészségügyben

A prediktív elemzés szerepe az egészségügyben

A Covid-19 járványnak köszönhetően az egészségügy új páciensigényeket volt kénytelen kielégíteni. Sok beteg elővigyázatosságból vagy más okok miatt igényelte a kezeléseket, ami óriási fizikai távolságot teremtett az ellátók és az ellátottak között. Minde...
Szépségszalon marketing: Hogyan növeld ügyfélköröd?

Szépségszalon marketing: Hogyan növeld ügyfélköröd?

Felfuttatnád szépségszalonod? Szeretnéd bővíteni ügyfélköröd? Fordíts energiát és fektess be szépségszalon marketingre, amely valóban meg is térül számodra. Milyen marketing eszközökre lesz szükséged? Ebben segítünk! 
5 fontos egészségügyi marketing trend 2022-ben

5 fontos egészségügyi marketing trend 2022-ben

Az egészségügyi marketing tervezésekor mindig fontos figyelembe venni az aktuális és a várható trendeket is. Akár egy új stratégiát szeretnél kidolgozni, akár meglévő stratégiádat igazítanád a legújabb várható trendekhez, az év eleje nagyszerű időszak eze...
Így állíts össze egy egészségügyi tartalommarketing-stratégiát 10 lépésben  - 2.rész

Így állíts össze egy egészségügyi tartalommarketing-stratégiát 10 lépésben - 2.rész

Az első részben megtudtuk, miért van szükség tartalommarketingre egészségügyi vállalkozásodnak. Most pedig elhoztuk pontos 10 lépéses útmutatónkat. 
Így állíts össze egy egészségügyi tartalommarketing-stratégiát 10 lépésben  - 1.rész

Így állíts össze egy egészségügyi tartalommarketing-stratégiát 10 lépésben - 1.rész

Az egészségügyi tartalmak nem csupán elnyerhetik az érdeklődők bizalmát, hanem akár hosszútávú, márkahű ügyfelekké is átalakíthatják őket. Na persze, az igényes tartalmak előállítása nem egyszerű feladat, hiszen fontos, hogy szakmailag pontosak legyenek é...
Google Cégprofil (Cégem) fogorvosoknak – Újdonságok és optimalizálás 2022-re

Google Cégprofil (Cégem) fogorvosoknak – Újdonságok és optimalizálás 2022-re

A Google a világ elsőszámú keresőmotorja, ezért egyetlen cég és vállalkozó sem hagyhatja figyelmen kívül. Ha fogorvosként te is szeretnél láthatóbbá válni a Google találatai között pácienseid számára, akkor mindenképpen szükséged lesz egy Google Cégprofil...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok