Kattints

Fogászati marketing: Hogyan csináld jól?

Fogászati marketing: Hogyan csináld jól?

Fogászati marketing

Szatmári Szabina Szerző:
Szatmári Szabina

A magánpraxisban működő fogászatok esetén egyre nagyobb a verseny és egyre nehezebb kitűnni a versenytársak közül. Te is szeretnéd tudni, hogyan vedd fel a versenyt és legyél az elsők között? Fogászati marketing tippjeink és ügynökségünk ebben segít! 

Fogászati marketing: Hogyan csináld jól?

Te is hozd ki magánpraxisodból vagy fogászati rendelődből a legjobbat! Kérd marketing audit szolgáltatásunk és segítünk marketing stratégiád megvalósításában: Ajánlatkérés!

 

Fogászati marketing alapok – A stratégia

Minden marketing alapja egy átfogó marketing stratégia kialakítása. Ha ez nincs meg, akkor nem tudjuk pontosan milyen célokat szeretnénk kitűzni, azokat milyen marketing eszközökkel szeretnénk megvalósítani, és mindezt milyen büdzsé mellett érhetjük el. Az éves fogászati marketing stratégia felállítása elengedhetetlen ahhoz, hogy egy mérhető marketing rendszert tudjunk kidolgozni. Stratégiánkat elsősorban egy elemzéssel érdemes kezdeni, amelyben sorra vesszük a jelenleg is használt és alkalmazott marketing eszközeinket. Így megnézhetjük, mi az, amin tovább szükséges erősítenünk, mi az, amit be kell vezetnünk vagy épp kivezetni marketingünkből. 

 

Mire épüljön Fogászati marketinged?

Weboldaladra. Reméljük, tudod, hogy ma már szolgáltatóként, - különösen fogászatként - weboldal nélkül aligha megtalálnak potenciális pácienseid. A hatalmas verseny miatt a fogászati marketinged biztos alapja, vagyis a stratégia mellett, a másik biztos pontod a weboldalad legyen. Természetesen, weboldalad minősége sem mindegy. Ma már rengeteg követelménynek, szabványnak, technikai beállításnak meg kell felelnie weboldaladnak. Ha ezeket nem veszed figyelembe, hiába öltél bele energiát, pénzt és időt fogászati honlapodba, a várt eredmény nem lesz meg. Fogászati marketinged fő eleme tehát a stratégia mellett, a JÓ weboldal. A jó weboldal ismérvei között nem csak a szabványosságok, technikai beállítások fontosak, de a felhasználóbarát kinézet egyaránt, és csak ebbe tartozik bele a design. Lehet neked csilli-villi esztétikus megjelenésű weboldalad, ha a mögötte lévő motor és technikai beállítások nincsenek meg, pácienseid nem fognak megtalálni. Mi a MarketingProfesszoroknál nem csak elkészítjük fogászati marketing stratégiádat, de a weboldal készítésben is segítünk. Már számos fogászati weboldalt készítettünk el, így tapasztalatból tudjuk, hogy milyen elemekre szükséges odafigyelni. Ha neked is segíthetünk ebben, kérd ajánlatunkat! 

 

A helyi SEO fontossága a fogászati marketingben

Egy fogászati rendelő esetén rendkívül fontos a helyi keresőoptimalizálás, hiszen a rendelő maga fix helyen található. Sok páciens keres úgy fogászatot, hogy a konkrét várost/kerületet írja be a Google keresőjébe, mint: “fogászat Miskolc”, “fogorvos Budapest”. Így a helyi seo erősítése weboldaladon nagyon lényeges lesz. Persze, nem olyan egyszerű az elsők között megjelenni az olyan erős kifejezésekre, mint “fogászat Budapest”, hiszen több ezer találatot látunk kilistázva. Minden budapesti fogászat erre szeretne első lenni. Ha valóban foglalkozunk a helyi seo-val és fogászati marektingünk szerves részeként feltárjuk az összes kapcsolódó kifejezést, amely erősíti pozíciónkat, akkor potenciális pácienseink sokkal könnyebben fognak megtalálni. 

Te is szeretnél az elsők között megjelenni a Google találati listájában? Segítünk a keresőoptimalizálásban: Vedd fel a kapcsolatot most fogászati marketing ügynökségünkkel! 

 

A fogászati marketing komplexebb, mint gondolnád

A fogászati marketing stratégia felállítása során a weboldal és a helyi seo mellett még számos más olyan marketing eszköz van, amit nem szabad elhanyagolni. Éppen ezért a fogászati marketing esetén a komplex, átfogó marketing lesz az eredményes. Ha tartalomgyártásról beszélünk, sokan először a cikkekre, landing oldalakra gondolnak, azonban tartalomgyártás lesz a Facebookra kihelyezett képed, és a TikTokra feltöltött videód is. Tartalmat mindenképp gyártanod kell, folyamatosan, minden felületre, ahol fogászati rendelőd vagy praxisod jelen van. Lényeges átgondolni, hogy hol érdemes megjelenned és milyen platformokra érdemes energiát fordítanod. A tartalmak gyártásánál – legyen az bármilyen -, fontos követned a kialakított stratégiát, hogy végül mérhesd eredményességüket. Tudjuk, rengeteg mindenre kell odafigyelni! 

 

Szervezd ki fogászati marketinged, és bízd tapasztalt ügynökségünkre

A MarketingProfesszorok csapata már számos fogászati rendelővel dolgozott együtt, és minden esetben növeltük a páciensek számát. Valahol már annyi páciens szereztünk, hogy a rendelő bővítése van folyamatban. Így bízhatsz a fogászati marketingben megalapozott tapasztalatunkban, hiszen tudjuk, hogy mire van szüksége praxisodnak a sikerhez. Nem szeretünk mellébeszélni sem, így itt van egy konkrét eredményünk is, amit a fogászati marketingben értünk el: Nézd meg esettanulmányunkat a Lévai Dental Fogászatán elért eredményekről!

Ugye már téged sem kell meggyőznünk? Mi segítünk komplex fogászati marketinged kialakításában, aminek eredményességét hónapról hónapra visszakövethetsz! Csapatunk az online marketing minden területén jelen van és folyamatosan követi a trendeket. Kérd egyedileg elkészített fogászati marketing stratégiád, - amelyben elemezzük eddigi marketing tevékenységedet is – , majd segítünk a megvalósításban! 

Kapcsolatfelvétel

Űrlapunkon megadott elérhetőségeid egyikén hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot.

 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok