Kattints

Szatmári Szabina online marketing tanácsadó, újságíró

Szatmári Szabina

Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem marketing szakán szerezte, majd egy online marketing továbbképzésen vett részt, ahol megismerte a kreatív szövegírást, a közösségi média felületeket és a projektmenedzsmentet. 

 

Egyetemi évei után több, mint egy évig marketing asszisztensként dolgozott, majd a Marketing Professzorok csapatába került asszisztensként és újságíróként. Munkája során először főleg, mint újságíró tevékenykedett, de mellette a keresőoptimalizálásba és a közösségi média felületek kezelésébe is belekóstolt.

 

Ma már marketing tanácsadóként vesz részt a cég életében, több önálló projekttel. Emellett pedig a cég gasztronómiai blogja, az Élménytérkép.hu portál vezető újságírója. 

 

Szakmai minősítések és képzések

Számos marketing továbbképzés, különösen a közösségi média marketing és a tartalommarketing területein

Google Adwords alapok minősítés

Google Digitális Workshop – YouTube - Tartalommarketing képzés

Szatmári Szabina LEGÚJABB CIKKEI

NAPRAKÉSZ, FRISS HÍREK AZ ONLINE MARKETING VILÁGÁBÓL

Az egészségügyi webhelyek 5 gyakori hibája

Az egészségügyi webhelyek 5 gyakori hibája

Webhelyük megtervezése során sok egészségügyi cég úgy véli, hogy minél több információval látják el látogatóikat, annál jobb. Így próbálnak hasznos forrásokat kínálni leendő és meglévő pácienseik számára, illetve kiemelkedni a versenytársak közül. Habár ...
15 Facebook marketing tipp 2022-es stratégiádhoz

15 Facebook marketing tipp 2022-es stratégiádhoz

A Facebookot, mint marketingeszközt bizonyára senkinek nem kell külön bemutatni 2022-ben. A világ legnagyobb közösségi platformján számtalan cég, vállalkozás és ügyfél kommunikál egymással minden egyes nap, és a megfelelő stratégiával te is kiveheted a ré...
Így használhatók a tudományos elvek egy fogászati webhelyen

Így használhatók a tudományos elvek egy fogászati webhelyen

A fogászati webhelyek tudománya olyasmi, amiről ritkán esik szó. Azonban ha megvizsgálod, hogy a marketingesek hogyan használnak bizonyos színeket, elrendezéseket vagy épp konkrét szavakat egy weboldalon, hamar rájössz majd, hogy mindennek jó oka van &nda...
Videómarketing fogorvosoknak: 5 tipp, amit minden praxisnak ismernie kell

Videómarketing fogorvosoknak: 5 tipp, amit minden praxisnak ismernie kell

Egyes szakértők szerint 2022-ben a fogyasztói internetforgalom 82%-át a videó teszi majd ki. A felhasználók minden évben kétszer annyi videós tartalmat tekintenek meg, mint az előző esztendőben, és ha fogászatod nem foglalkozik ezzel a trenddel, akkor egy...
7+1 versenyképes marketingtipp fogászati praxisoknak

7+1 versenyképes marketingtipp fogászati praxisoknak

Fogászati magánpraxisként nem csak más fogorvosokkal, hanem nagy fogászati klinikákkal is folyamatos versenyben állsz. Ezek a nagyobb egészségügyi cégek komoly pénzügyi alappal rendelkeznek, amelyből óriási marketingkampányokat és rengeteg fogorvost enged...
Így válaszd ki a legjobb tartalomtípusokat egészségügyi marketingedhez

Így válaszd ki a legjobb tartalomtípusokat egészségügyi marketingedhez

Egy hatékony tartalommarketing-stratégia magába foglalja a legjobb eszközök és csatornák kiválasztását is. Nem csak az számít, hogy mit próbálsz kommunikálni, hanem az is, hogy milyen médiumon keresztül terjeszted üzeneteidet célközönséged irányába. Ideál...
Profi fogászati SEO és PPC marketingtippek a hatékony megtérülésekért - 2.rész

Profi fogászati SEO és PPC marketingtippek a hatékony megtérülésekért - 2.rész

Az előző részből megtudhattuk, hogy a SEO-t és a PPC-t nem érdemes szembe állítani egymással. Mindkét taktikának megvannak a maga előnyei és hátrányai, azonban, ha egymás mellé helyezed őket, valójában remek párost alkotnak. Ha szeretnél fogászati p...
Profi fogászati SEO és PPC marketingtippek a hatékony megtérülésekért - 1.rész

Profi fogászati SEO és PPC marketingtippek a hatékony megtérülésekért - 1.rész

Hogyan hangolhatjuk össze hatékonyan a fogászati keresőoptimalizálást (SEO) és a fizetett hirdetéseket (PPC)? Erről lesz szó a következő cikkünkben! 
8 profi fogorvosi SEO tipp praxisod fellendítéséhez

8 profi fogorvosi SEO tipp praxisod fellendítéséhez

A fogorvosi SEO egy fogászati praxis online marketingjének egyik legfontosabb alappillére. A SEO, azaz a keresőoptimalizálás teszi lehetővé, hogy ideális pácienseid rátaláljanak rendelődre, amikor valahol a közeledben keresnek maguknak fogorvosi ellátást....
A Facebook hírfolyamába való bekerülés: Hogyan lássák vállalkozásod a felhasználók?

A Facebook hírfolyamába való bekerülés: Hogyan lássák vállalkozásod a felhasználók?

Bizonyára te is elgondolkodtál már azon, hogy mi szabályozza a Facebook hírfolyamjának tartalmát. Vagy meglehet, hogy egy barátod legutóbbi bejegyzéséről kérdezett, amit azért nem láttál, mert egyszerűen nem jelent meg a többi poszt között, miközben görge...
Hatékony egészségügyi marketing a páciens szerzésért

Hatékony egészségügyi marketing a páciens szerzésért

Minden egészségügyi szolgáltató szeretne több pácienst szerezni magának, hiszen arra esküdtek fel, hogy munkájukkal segítenek majd megőrizni, vagy visszanyerni az emberek egészségét. A mai digitális világban, amelyet az internet, a keresőmotorok, a közös...
Email marketing fogorvosoknak: 10 profi tipp a hatékonyabb üzenetküldéshez

Email marketing fogorvosoknak: 10 profi tipp a hatékonyabb üzenetküldéshez

Egy online fogászati marketingstratégia nem lehet teljes egy jól kidolgozott email marketing terv nélkül. Az email marketing lehetővé teszi, hogy meglévő és lehetséges pácienseidet is elérd üzeneteiddel, ráadásul költséghatékony módon. Azonban egy-egy em...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok