Szatmári Szabina, ügyvezető, egészségügyi marketing tanácsadó | Marketing Professzorok

Szatmári Szabina, ügyvezető, egészségügyi marketing tanácsadó | Marketing Professzorok

Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem kereskedelem és marketing szakán szerezte. Diplomamunkáját pedig a Bormarketing témájában írta, amellyel kitűnő elismerést szerzett. Egyetemi évei alatt közben egy online marketing továbbképzésen vett részt, ahol megismerte a kreatív szövegírást, a közösségi média felületeket és a projektmenedzsmentet. 
 
Egyetemi évei után több, mint egy évig marketing asszisztensként dolgozott, majd a Marketing Professzorok csapatába került asszisztensként és újságíróként 2018. nyarán. Munkája során először főleg, mint újságíró tevékenykedett, de mellette a keresőoptimalizálásba és a közösségi média felületek kezelésébe is belekóstolt.
2018. decemberétől már, mint Marketing manager kezdett el tevékenykedni, saját önálló projektekkel. 
2020. óta leginkább az egészégügyi marketing területére szakosodott, hiszen számos fogászattal, magán egészségügyi intézménnyel, orvosokkal dolgozik együtt a cég képviseletében. 
Az egészségügyi marketingben szerzett tapasztalata által, mára az ügynökség vezető egészségügyi marketing managere. 

Jelenleg is több, mint 10 egészségügyi vállalkozás projektvezetésében vesz részt, valamint kutatásokban, komplett egészségügyi online marketing stratégiák kivitelezésében. 
Az egészségügyi online marketing területén különös tekintettel figyel a keresőoptimalizálási stratégiák részletes kidolgozására, azok monitorozására és az aktuális trendek, algoritmusváltozások követésére. 
 
 

Szakmai minősítések és képzések

Számos marketing továbbképzés, különösen a közösségi média marketing és a tartalommarketing területein
Google Adwords alapok minősítés
Google Digitális Workshop – YouTube - Tartalommarketing képzés

Ügyfél sikerek (esettanulmányok)

2019: Plasztikai sebész eredmények - kezdeti sikerek
2020: Ügyfélvélemény - Fogászati Marketing
2020: Plasztikai sebészeti átfogó elemzés
2023: PureDental Fogászat: Jelentős organikus forgalom növekedés 1 év alatt
2023: Lévai Dental Fogászat: 3 év alatt háromszoros páciensszám hirdetés nélkül
2023: Bónusz Plasztikai Sebészet: Ugrásszerű növekedés a megkeresések számában



 

Szatmári Szabina LEGÚJABB CIKKEI

NAPRAKÉSZ, FRISS HÍREK AZ ONLINE MARKETING VILÁGÁBÓL

Google Cégprofil (Cégem) fogorvosoknak – Újdonságok és optimalizálás 2022-re

Google Cégprofil (Cégem) fogorvosoknak – Újdonságok és optimalizálás 2022-re

A Google a világ elsőszámú keresőmotorja, ezért egyetlen cég és vállalkozó sem hagyhatja figyelmen kívül. Ha fogorvosként te is szeretnél láthatóbbá válni a Google találatai között pácienseid számára, akkor mindenképpen szükséged lesz egy Google Cégprofil...
Az egészségügyi webhelyek 5 gyakori hibája

Az egészségügyi webhelyek 5 gyakori hibája

Webhelyük megtervezése során sok egészségügyi cég úgy véli, hogy minél több információval látják el látogatóikat, annál jobb. Így próbálnak hasznos forrásokat kínálni leendő és meglévő pácienseik számára, illetve kiemelkedni a versenytársak közül. Habár ...
15 Facebook marketing tipp 2022-es stratégiádhoz

15 Facebook marketing tipp 2022-es stratégiádhoz

A Facebookot, mint marketingeszközt bizonyára senkinek nem kell külön bemutatni 2022-ben. A világ legnagyobb közösségi platformján számtalan cég, vállalkozás és ügyfél kommunikál egymással minden egyes nap, és a megfelelő stratégiával te is kiveheted a ré...
Így használhatók a tudományos elvek egy fogászati webhelyen

Így használhatók a tudományos elvek egy fogászati webhelyen

A fogászati webhelyek tudománya olyasmi, amiről ritkán esik szó. Azonban ha megvizsgálod, hogy a marketingesek hogyan használnak bizonyos színeket, elrendezéseket vagy épp konkrét szavakat egy weboldalon, hamar rájössz majd, hogy mindennek jó oka van &nda...
Videómarketing fogorvosoknak: 5 tipp, amit minden praxisnak ismernie kell

Videómarketing fogorvosoknak: 5 tipp, amit minden praxisnak ismernie kell

Egyes szakértők szerint 2022-ben a fogyasztói internetforgalom 82%-át a videó teszi majd ki. A felhasználók minden évben kétszer annyi videós tartalmat tekintenek meg, mint az előző esztendőben, és ha fogászatod nem foglalkozik ezzel a trenddel, akkor egy...
7+1 versenyképes marketingtipp fogászati praxisoknak

7+1 versenyképes marketingtipp fogászati praxisoknak

Fogászati magánpraxisként nem csak más fogorvosokkal, hanem nagy fogászati klinikákkal is folyamatos versenyben állsz. Ezek a nagyobb egészségügyi cégek komoly pénzügyi alappal rendelkeznek, amelyből óriási marketingkampányokat és rengeteg fogorvost enged...
Így válaszd ki a legjobb tartalomtípusokat egészségügyi marketingedhez

Így válaszd ki a legjobb tartalomtípusokat egészségügyi marketingedhez

Egy hatékony tartalommarketing-stratégia magába foglalja a legjobb eszközök és csatornák kiválasztását is. Nem csak az számít, hogy mit próbálsz kommunikálni, hanem az is, hogy milyen médiumon keresztül terjeszted üzeneteidet célközönséged irányába. Ideál...
Profi fogászati SEO és PPC marketingtippek a hatékony megtérülésekért - 2.rész

Profi fogászati SEO és PPC marketingtippek a hatékony megtérülésekért - 2.rész

Az előző részből megtudhattuk, hogy a SEO-t és a PPC-t nem érdemes szembe állítani egymással. Mindkét taktikának megvannak a maga előnyei és hátrányai, azonban, ha egymás mellé helyezed őket, valójában remek párost alkotnak. Ha szeretnél fogászati p...
Profi fogászati SEO és PPC marketingtippek a hatékony megtérülésekért - 1.rész

Profi fogászati SEO és PPC marketingtippek a hatékony megtérülésekért - 1.rész

Hogyan hangolhatjuk össze hatékonyan a fogászati keresőoptimalizálást (SEO) és a fizetett hirdetéseket (PPC)? Erről lesz szó a következő cikkünkben! 
8 profi fogorvosi SEO tipp praxisod fellendítéséhez

8 profi fogorvosi SEO tipp praxisod fellendítéséhez

A fogorvosi SEO egy fogászati praxis online marketingjének egyik legfontosabb alappillére. A SEO, azaz a keresőoptimalizálás teszi lehetővé, hogy ideális pácienseid rátaláljanak rendelődre, amikor valahol a közeledben keresnek maguknak fogorvosi ellátást....
A Facebook hírfolyamába való bekerülés: Hogyan lássák vállalkozásod a felhasználók?

A Facebook hírfolyamába való bekerülés: Hogyan lássák vállalkozásod a felhasználók?

Bizonyára te is elgondolkodtál már azon, hogy mi szabályozza a Facebook hírfolyamjának tartalmát. Vagy meglehet, hogy egy barátod legutóbbi bejegyzéséről kérdezett, amit azért nem láttál, mert egyszerűen nem jelent meg a többi poszt között, miközben görge...
Hatékony egészségügyi marketing a páciens szerzésért

Hatékony egészségügyi marketing a páciens szerzésért

Minden egészségügyi szolgáltató szeretne több pácienst szerezni magának, hiszen arra esküdtek fel, hogy munkájukkal segítenek majd megőrizni, vagy visszanyerni az emberek egészségét. A mai digitális világban, amelyet az internet, a keresőmotorok, a közös...

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok