Szatmári Szabina, ügyvezető, egészségügyi marketing tanácsadó | Marketing Professzorok

Szatmári Szabina, ügyvezető, egészségügyi marketing tanácsadó | Marketing Professzorok

Szatmári Szabina

Diplomáját a gödöllői Szent István Egyetem kereskedelem és marketing szakán szerezte. Diplomamunkáját pedig a Bormarketing témájában írta, amellyel kitűnő elismerést szerzett. Egyetemi évei alatt közben egy online marketing továbbképzésen vett részt, ahol megismerte a kreatív szövegírást, a közösségi média felületeket és a projektmenedzsmentet. 
 
Egyetemi évei után több, mint egy évig marketing asszisztensként dolgozott, majd a Marketing Professzorok csapatába került asszisztensként és újságíróként 2018. nyarán. Munkája során először főleg, mint újságíró tevékenykedett, de mellette a keresőoptimalizálásba és a közösségi média felületek kezelésébe is belekóstolt.
2018. decemberétől már, mint Marketing manager kezdett el tevékenykedni, saját önálló projektekkel. 
2020. óta leginkább az egészégügyi marketing területére szakosodott, hiszen számos fogászattal, magán egészségügyi intézménnyel, orvosokkal dolgozik együtt a cég képviseletében. 
Az egészségügyi marketingben szerzett tapasztalata által, mára az ügynökség vezető egészségügyi marketing managere. 

Jelenleg is több, mint 10 egészségügyi vállalkozás projektvezetésében vesz részt, valamint kutatásokban, komplett egészségügyi online marketing stratégiák kivitelezésében. 
Az egészségügyi online marketing területén különös tekintettel figyel a keresőoptimalizálási stratégiák részletes kidolgozására, azok monitorozására és az aktuális trendek, algoritmusváltozások követésére. 
 
 

Szakmai minősítések és képzések

Számos marketing továbbképzés, különösen a közösségi média marketing és a tartalommarketing területein
Google Adwords alapok minősítés
Google Digitális Workshop – YouTube - Tartalommarketing képzés

Ügyfél sikerek (esettanulmányok)

2019: Plasztikai sebész eredmények - kezdeti sikerek
2020: Ügyfélvélemény - Fogászati Marketing
2020: Plasztikai sebészeti átfogó elemzés
2023: PureDental Fogászat: Jelentős organikus forgalom növekedés 1 év alatt
2023: Lévai Dental Fogászat: 3 év alatt háromszoros páciensszám hirdetés nélkül
2023: Bónusz Plasztikai Sebészet: Ugrásszerű növekedés a megkeresések számában



 

Szatmári Szabina LEGÚJABB CIKKEI

NAPRAKÉSZ, FRISS HÍREK AZ ONLINE MARKETING VILÁGÁBÓL

Így tervezd meg egészségügyi webhelyedet

Így tervezd meg egészségügyi webhelyedet

Ha szeretnéd felújítani egészségügyi webhelyedet (vagy egy egészen újat alkotnál), akkor mindenképpen adj magadnak némi extra időt a tervezésre is. Egy webhely átalakítása nem kis munka, és még ha csak néhány oldalról is van szó, a munkálatok akár hónapok...
Hogyan tedd magad láthatóbbá a zsúfolt egészségügyi piacon?

Hogyan tedd magad láthatóbbá a zsúfolt egészségügyi piacon?

A mai egészségügyi ügyfelek nem csak könnyebben navigálnak az online közegben, hanem több opció közül is választhatnak, mint valaha. Nem is olyan rég az emberek ismerőseikhez, barátaikhoz fordultak, ha egy megbízható, jó orvost (vagy más egészségügyi szol...
Így készíts hatékony márkás tartalomstratégiát egészségügyi céged számára

Így készíts hatékony márkás tartalomstratégiát egészségügyi céged számára

A márkás tartalmak vitathatatlan hasznát konkrét statisztikák is bizonyítják: egy tanulmány szerint a fogyasztók 67%-a relevánsabbnak tartja a márkás tartalmakat, és 57%-kal jobban viszonyul ezekhez, mint más reklámokhoz. Habár kétségtelen, hogy az ...
44 email tárgy ötlet, amikkel fellendítheted értékesítéseidet

44 email tárgy ötlet, amikkel fellendítheted értékesítéseidet

Néha még a legkreatívabb marketingesek számára is problémát jelenthet hangzatos tárgyakat megfogalmazni promóciós emailjeikhez. A korszerű spamszűrők, és az email marketinget szabályozó törvények komoly kihívássá tehetik a promóciós emailek célba juttatás...
Ezek 2021 legfontosabb B2B egészségügyi marketingtrendjei

Ezek 2021 legfontosabb B2B egészségügyi marketingtrendjei

A 2020-as esztendő végérvényesen is bebizonyította, hogy az egészségügy jövője a digitális közegben van. Ezt persze számos szolgáltató már évekkel ezelőtt felismerte, de sokan a tavalyi évben kényszerültek az interneten folytatni a kommunikációt páciensei...
Az egészségügyi SEO alapjai praxisod fellendítéséhez

Az egészségügyi SEO alapjai praxisod fellendítéséhez

Az emberek többsége manapság a Google-hoz fordul, ha egészségügyi szakembereket, orvosokat szeretne találni magának (vagy épp gyermekeinek, és így tovább). Az emberek megtanultak bízni a Google javaslataiban, így ha a te praxisod webhelye jelenik meg az e...
12 digitális marketingtipp fogorvosoknak

12 digitális marketingtipp fogorvosoknak

A marketing oroszlánrésze végérvényesen átköltözött az internetre. Ez nem azt jelenti, hogy már nem érdemes a hagyományos marketing eszközeit (TV, rádió, újságok, stb.) használni, de kétségtelen, hogy a világhálón sokkal több lehetséges pácienst érhetsz e...
Így változtatja meg a mesterséges intelligencia az e-kereskedelmet

Így változtatja meg a mesterséges intelligencia az e-kereskedelmet

Attól függően, hogy milyen területen foglalkozol vele, az e-kereskedelemre rettenetes verseny lehet jellemző, amiben sok kisebb cég képtelen érdemlegesen érvényesülni. Számukra jelenthet megoldást a gépi tanulással működő mesterséges intelligencia (MI), a...
Így szerezz új pácienseket fogászati praxisodnak a közösségi médián

Így szerezz új pácienseket fogászati praxisodnak a közösségi médián

Akármennyire is szeretnénk, a fogorvosi vizsgálatokat nem halasztgathatjuk a végtelenségig. Bármilyen épnek is érzed fogaidat (és remélhetőleg azok is), egészséged hosszútávú megőrzése érdekében elengedhetetlen, hogy évente legalább két alkalommal ellátog...
Kulcsszókutatás a fogászati SEO-ban

Kulcsszókutatás a fogászati SEO-ban

Ha szeretnél új pácienseket szerezni a mai digitális világban, akkor tudnod kell, hogy milyen kifejezésekre keresnek rá az emberek az interneten, ha fogorvost szeretnének találni. Hogy miért? Mert ezekkel a kifejezésekkel optimalizálhatod úgy fogászati we...
Ezek a szabályok határozzák meg a Facebook marketinget 2021-ben

Ezek a szabályok határozzák meg a Facebook marketinget 2021-ben

A Facebook a világ legnagyobb közösségi hálózata, amelyet havonta több, mint 2,7 milliárd felhasználó vesz elő. Nem csoda tehát, hogy a legtöbb márka szeretne jelen lenni és egy stabil közösségi média marketing stratégiát kialakítani rajta, hogy minél töb...
Így használd a történeteket (Stories) az egészségügyi marketingben

Így használd a történeteket (Stories) az egészségügyi marketingben

Szóval hogyan hozhatod ki a legtöbbet a történetekből egészségügyi közösségi média marketinged részeként? A következőkben ehhez kínálunk néhány hasznos tanácsot!

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok