Marketing tippek fogorvosoknak röviden a hatékony digitális marketingért

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

12 digitális marketingtipp fogorvosoknak

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

A marketing oroszlánrésze végérvényesen átköltözött az internetre. Ez nem azt jelenti, hogy már nem érdemes a hagyományos marketing eszközeit (TV, rádió, újságok, stb.) használni, de kétségtelen, hogy a világhálón sokkal több lehetséges pácienst érhetsz el üzeneteiddel, méghozzá sokkal kedvezőbb áron is!

A következőkben ehhez kínálunk 12 rövid, de hasznos digitális marketing tippet minden fogorvosnak!

  1. Kezeld közösségi fiókjaidat egy erre alkalmas eszközzel. A különböző közösségi menedzsment eszközök segítségével egyszerre akár több platformra is időzíthetsz bejegyzéseket, és egyetlen felületen felügyelheted összes közösségi jelenlétedet.
  2. Állíts be automatikus emaileket, amelyekkel különleges ajánlatokat és emlékeztetőket küldhetsz feliratkozó ügyfeleidnek.
  3. Regisztráld fogászati praxisodat az Instagramra. A fogászat egy meglepően vizuális területe az egészségügynek, és szakorvosként bőven lesz mit mutatnod követőidnek. Oszd meg a beavatkozások előtt és után készült képeket (ha erre engedélyt kapsz pácienseidtől), illetve mutasd be rendelődet, váródat és munkatársaidat is.
  4. A Facebook egy kiváló PPC hirdetési rendszerrel rendelkezik, ami segít, hogy marketingüzeneteid a legideálisabb pácienseidhez jussanak el. Megcélozhatod a felhasználókat kor, nem, tartózkodási hely és érdeklődési körök szerint is.
  5. A videó a legnépszerűbb marketinges tartalomtípus az interneten, ezért érdemes befektetni egy jó kamerába és mikrofonba, hogy te is elkezdhess videókat gyártani praxisod számára. Ezekben a videókban megoszthatod a legújabb fontos tudnivalókat a rendelésről, hasznos információkat oszthatsz meg követőiddel a fogápolásról, illetve pácienseidet is felkérheted, hogy nyilatkozzanak praxisodról. A YouTube, a Facebook és az Instagram is ideális a videók megosztására.
  6. Ha egy marketinges feladatlistát állítasz össze magadnak, akkor egyszerre mindig csak egy feladatra koncentrálj. Minél több irányba osztod szét figyelmedet, annál kevesebb jut mindenhová. Hasonlóképpen, ha egyelőre csak egy közösségi platformon tudsz jelen lenni, mert egyre van időd, akkor foglalkozz azzal, ahol a legtöbb páciensed aktív (a többin elég, ha csak lefoglalod praxisod nevét későbbre).
  7. Szerezz SSL tanúsítványt webhelyedre. Ezek a tanúsítványok biztosítják (és bizonyítják), hogy a közted és pácienseid közötti adatkommunikáció biztonságosan zajlik, illetve a Google is magasabb pozícióban jelenítheti így meg webhelyedet a kereső felhasználóknak a találatok között.
  8. Használd a Google szolgáltatásait. A legfontosabb ezek közül a Google Cégem, amivel egy hasznos információs adatlapot készíthetsz pácienseid számára praxisodról, méghozzá teljesen ingyen.
  9. Mutasd be követőidnek csapattagjaidat is. Oszd meg történeteiket a közösségi médián, és mutasd meg ezzel praxisod emberi oldalát.
  10. Kínálj különleges ajánlatokat az ünnepekre, például karácsonyra, vagy az újév alkalmából. Akár még ajándékutalványokat is készíthetsz azoknak, akik egy fogászati kezeléssel szeretnék meglepni szeretteiket.
  11. Indíts egy fogászati blogot, amin hasznos cikkeket, útmutatókat és híreket oszthatsz meg meglévő és leendő pácienseiddel. Ezek a cikkek mind szöveges tartalmakként működnek majd, amik, ha megfelelően optimalizálod őket, új pácienseket is szerezhetnek praxisodnak.
  12. Ne hanyagold el a fogászati marketing PR oldalát sem. A helyi újságok szívesen hoznak le olyan híreket, amik többeket is érintenek a környéken – ilyen lehet például, ha egy új eszköz kerül a rendelődbe, ami megkönnyíti a kezeléseket, vagy ha egy helyi csapatot támogatsz jótékonysági célokból.
     

Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

google index
2022-04-21

A Google talán sosem indexel egyes felfedezett oldalakat

A Google szerint a Search Console lefedettségi jelentésében megjelenő „Felfedezve – Jelenleg nincs indexelve” állapot talán soha nem tűnik majd el, mert egyáltalán nem biztos, hogy egy webhely összes oldala valaha is indexelésre kerülne.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!