Marketing tippek fogorvosoknak röviden a hatékony digitális marketingért

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

12 digitális marketingtipp fogorvosoknak

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

A marketing oroszlánrésze végérvényesen átköltözött az internetre. Ez nem azt jelenti, hogy már nem érdemes a hagyományos marketing eszközeit (TV, rádió, újságok, stb.) használni, de kétségtelen, hogy a világhálón sokkal több lehetséges pácienst érhetsz el üzeneteiddel, méghozzá sokkal kedvezőbb áron is!

A következőkben ehhez kínálunk 12 rövid, de hasznos digitális marketing tippet minden fogorvosnak!

  1. Kezeld közösségi fiókjaidat egy erre alkalmas eszközzel. A különböző közösségi menedzsment eszközök segítségével egyszerre akár több platformra is időzíthetsz bejegyzéseket, és egyetlen felületen felügyelheted összes közösségi jelenlétedet.
  2. Állíts be automatikus emaileket, amelyekkel különleges ajánlatokat és emlékeztetőket küldhetsz feliratkozó ügyfeleidnek.
  3. Regisztráld fogászati praxisodat az Instagramra. A fogászat egy meglepően vizuális területe az egészségügynek, és szakorvosként bőven lesz mit mutatnod követőidnek. Oszd meg a beavatkozások előtt és után készült képeket (ha erre engedélyt kapsz pácienseidtől), illetve mutasd be rendelődet, váródat és munkatársaidat is.
  4. A Facebook egy kiváló PPC hirdetési rendszerrel rendelkezik, ami segít, hogy marketingüzeneteid a legideálisabb pácienseidhez jussanak el. Megcélozhatod a felhasználókat kor, nem, tartózkodási hely és érdeklődési körök szerint is.
  5. A videó a legnépszerűbb marketinges tartalomtípus az interneten, ezért érdemes befektetni egy jó kamerába és mikrofonba, hogy te is elkezdhess videókat gyártani praxisod számára. Ezekben a videókban megoszthatod a legújabb fontos tudnivalókat a rendelésről, hasznos információkat oszthatsz meg követőiddel a fogápolásról, illetve pácienseidet is felkérheted, hogy nyilatkozzanak praxisodról. A YouTube, a Facebook és az Instagram is ideális a videók megosztására.
  6. Ha egy marketinges feladatlistát állítasz össze magadnak, akkor egyszerre mindig csak egy feladatra koncentrálj. Minél több irányba osztod szét figyelmedet, annál kevesebb jut mindenhová. Hasonlóképpen, ha egyelőre csak egy közösségi platformon tudsz jelen lenni, mert egyre van időd, akkor foglalkozz azzal, ahol a legtöbb páciensed aktív (a többin elég, ha csak lefoglalod praxisod nevét későbbre).
  7. Szerezz SSL tanúsítványt webhelyedre. Ezek a tanúsítványok biztosítják (és bizonyítják), hogy a közted és pácienseid közötti adatkommunikáció biztonságosan zajlik, illetve a Google is magasabb pozícióban jelenítheti így meg webhelyedet a kereső felhasználóknak a találatok között.
  8. Használd a Google szolgáltatásait. A legfontosabb ezek közül a Google Cégem, amivel egy hasznos információs adatlapot készíthetsz pácienseid számára praxisodról, méghozzá teljesen ingyen.
  9. Mutasd be követőidnek csapattagjaidat is. Oszd meg történeteiket a közösségi médián, és mutasd meg ezzel praxisod emberi oldalát.
  10. Kínálj különleges ajánlatokat az ünnepekre, például karácsonyra, vagy az újév alkalmából. Akár még ajándékutalványokat is készíthetsz azoknak, akik egy fogászati kezeléssel szeretnék meglepni szeretteiket.
  11. Indíts egy fogászati blogot, amin hasznos cikkeket, útmutatókat és híreket oszthatsz meg meglévő és leendő pácienseiddel. Ezek a cikkek mind szöveges tartalmakként működnek majd, amik, ha megfelelően optimalizálod őket, új pácienseket is szerezhetnek praxisodnak.
  12. Ne hanyagold el a fogászati marketing PR oldalát sem. A helyi újságok szívesen hoznak le olyan híreket, amik többeket is érintenek a környéken – ilyen lehet például, ha egy új eszköz kerül a rendelődbe, ami megkönnyíti a kezeléseket, vagy ha egy helyi csapatot támogatsz jótékonysági célokból.
     

Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!