Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

44 email tárgy ötlet, amikkel fellendítheted értékesítéseidet

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Néha még a legkreatívabb marketingesek számára is problémát jelenthet hangzatos tárgyakat megfogalmazni promóciós emailjeikhez. A korszerű spamszűrők, és az email marketinget szabályozó törvények komoly kihívássá tehetik a promóciós emailek célba juttatás

Mitől lesz hatékony egy email tárgya?

A hatékony email tárgyak azok, amik megnyitásra ösztönzik a címzetteket. Ha senki sem nyitja meg őket, vagy csak nagyon kevesen, akkor nem tekinthetők igazán hatékonyaknak – logikus, ugye?
Különfélek kedvezményekkel, korlátozott ideig tartó promóciókkal és egyéb különleges kínálatokkal sokkal csábítóbbá teheted emailjeidet a címzettek számára.
Egy jó promóciós email:

  • Valamilyen ösztönzőt ajánl a címzettnek
  • Érezteti a címzettel az ajánlat sürgőségét
  • Rövid

Habár nem egyszerű feladat mindezt belesűríteni egy pár másodperc alatt elolvasható tárgymezőbe, a mai rohanó, telefonok uralta világban elengedhetetlen, hogy tömören, de hatékonyan fogalmazz. Fontos, hogy minél előbb megragadd célközönséged figyelmét, majd olyan tartalmakat kínálj nekik, amik beváltják a tárgyban tett ígéretet!

 

Email tárgyak családi és baráti értékesítésekhez

A családi és baráti értékesítésekről szóló ajánlatok azoknak a hűséges ügyfeleknek szólnak, akiknek családi és baráti kedvezményeket kínálnál, vagy akik szívesen ajánlanák ismerőseiknek is márkádat. Íme néhány példa ezekre:

  1. Családok és barátok hete – 25% kedvezmény minden szolgáltatásra!
  2. Oszd meg a szeretetet – Ajánlj minket, és a következő szolgáltatás ingyenes!
  3. Ajándék tőlünk, neked – Az 1500 Ft-os ajándékutalványod
  4. 5 000 FT-os kedvezményes kupon 30 000 FT feletti vásárláshoz
  5. 1000 Ft-os nap! Vidd, amíg van!
  6. Exkluzív 30%-os kedvezmény a hűségprogram tagjai számára – Csak ma!

 

Email tárgyak időkorlátos értékesítéshez

Ha szeretnéd éreztetni címzettjeiddel, hogy csak limitált ideig használhatják ki az általad kínált kedvezményes lehetőségeket, akkor az alábbi email tárgyakkal sürgetheted őket a konverzióra:

  1. Villámleárazás csak ma – Mert szeretünk!
  2. Egynapos bomba ajánlatok!
  3. Rendkívüli hírek! 5000 Ft-os kedvezmények csak ma!
  4. Meghosszabbítottuk! 10%-os kedvezményes kuponod még 48 óráig érvényes!
  5. Már csak egy nap! Ne maradj le az akciókról!
  6. Szédületes megtakarítások még 2 napig!

 

Email tárgyak ünnepi értékesítésekhez

Az ünnepek nagyszerű lehetőséget kínálnak némi email marketingre, és teret nyitnak az ember kreativitásának is:

  1. Black Friday őrület – Mindent leáraztunk!
  2. Lepd meg magadat karácsonyra ezekkel az ünnepi ajánlatokkal!
  3. Indítsd kényelmesen az új évet – 25%-os kedvezmény minden gyógyfürdőnkben!
  4. Lepd meg szerelmedet egy ingyenes ajándékkal Valentin-nap alkalmából!

 

Email tárgyak szezonális értékesítésekhez

Az évszakok változása mindig jó ürügyet kínál arra, hogy leárazásokkal kedveskedj ügyfeleidnek. Íme néhány szezonális email tárgy, amikkel felkeltheted a figyelmüket:

  1. Nem csak a hó hullik, az árak is! Téli akciók webáruházunkban!
  2. 200 forint kedvezmény minden centi hó után!
  3. Olvad a hó – És vele az árak is!
  4. Hűtsd le magad a nagy forróságban egy adag LEÁRAZÁSSAL!
  5. Nem bírod a hőséget? Ezek az akciós árak segítenek majd!

 

Email tárgyak pénzügyi és befektetési témájú emailekhez

A pénzügyekkel, biztosításokkal és ingatlannal foglalkozó kisvállalkozások tanácsadással, az előleg mellőzésével vagy épp kedvező árú extrákkal igyekezhetnek felülértékesíteni kínálatukat. Ebben az alábbi email tárgyak segíthetnek:

  1. Teljes adóbevallást készítünk Önnek – Csak 10 000 Ft!
  2. Tartozások? Kérje INGYENES hiteltanácsadásunkat!
  3. Szolgáltatásbővítés ingyen – Szerezz többet kevesebbért!

 

Email tárgyak fitnesz stúdióknak

Kedvezményes árak, illetve alacsony belépődíjak felkínálásával garantáltan többen fordulnak majd meg fitnesz stúdióban.

  1. 2 hétnyi korlátlan edzés csak 15 000 Ft-ért!
  2. 5 évesek lettünk – 5 000 Ft kedvezmény minden februárban nyitott tagságra!
  3. Ingyenes feliratkozás legújabb tanfolyamunkra – Csak tagoknak!
  4. Gyere hozzánk szobakerékpározni – Az első alkalom INGYENES!

 

Email tárgyak gyógyfürdőknek és szépségszalonoknak

Küldj releváns és aktuális ajánlatokat címzettjeidnek, hogy szépségszalonodba vagy gyógyfürdődbe csábítsd őket.

  1. 15 000 Ft-os kedvezmény masszázsra ma 14 órakor!
  2. Kedvezményekkel nyitunk: 25%-os kedvezmény minden szolgáltatásunkra!
  3. Öltözz át álmaid frizurájába – 5 000 Ft-os kedvezmény minden hölgynek!
  4. Oszd meg másokkal is az élményt – 50%-os kedvezmény minden ajánlás után!

 

Email tárgyak a turisztikai ipar számára

Szeretnéd megköszönni korábbi ügyfeleidnek, hogy téged választottak? Kínálj nekik egy új, kedvezményes utat!

  1. Értékeld előző utadat egy 10%-os kedvezményért a következőből!
  2. Nyárindító akciók!
  3. 10 szuper ajánlat a következő 2 napra!
  4. Mesélj utadról, és zsebeld be 10 000 Ft-os kedvezményedet!

 

Email tárgyak fogorvosoknak

Akár egy általános vizsgálatra szeretnéd rávenni korábbi pácienseidet, akár új pácienseket szeretnél szerezni, ezek az email tárgyak segíthetnek ebben:

  1. Ok a mosolyra: INGYENES fogfehérítés!
  2. Ajánlj minket egy barátodnak egy 5 000 Ft-os ajándékutalványért
  3. Itt a nagytakarítás ideje! Ingyenes tisztítás vagy egy ingyenes fogkefe a következő héten érkezőknek!
  4. „Egyet fizet, kettőt kap” fogfehérítés egész hónapban!

 

Email tárgyak háztartási szolgáltatásokhoz

Az otthoni, háztartási szolgáltatók is kihasználhatják az email marketing nyújtotta lehetőségeket volt ügyfeleik visszaszerzéséhez, illetve újak toborzásához.

  1. Foglalj most, és takaríts meg 25%-ot később!
  2. Baj van a vízvezetékekkel? Megoldjuk! Íme az ajánlataink!
  3. 5 nagy leárazás, amiről nem érdemes lemaradni a következő hónapban!
  4. Kíváncsiak vagyunk a véleményedre – Cserébe kedvezmény a következő alkalommal!

Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

lapos URL struktúra
2021-04-15

Google - szükséges lapos URL struktúrát használni?

John Mueller, a Google munkatársa azt állítja, hogy nincs értelme „mesterségesen laposított” URL-eket használni ahelyett, hogy láthatóvá tennénk a teljes könyvtárszerkezetet.

Hasznos Instagram tippek orvosoknak a páciensszerzésért
2021-04-13

Instagram marketing orvosoknak – 11 tipp a maximális aktivitásért

Több, mint egymilliárd aktív havi felhasználójával nem kérdés, hogy az Instagram az orvosi marketing egyik legfontosabb eszköze. A Facebook képmegosztó platformja egy kiváló felületet kínál arra, hogy orvosként felvedd és aktívan tartsd a kapcsolatot pácienseiddel megosztásaidon, történeteiden és hozzászólásaidon keresztül. Mai cikkünkben az orvosi Instagram marketingről lesz szó!

Több páciensvéleményre van szükséged? Így szerezd meg!
2021-04-06

Így szerezhetsz több véleményt pácienseidtől

Az internetnek köszönhetően egyre több egészségügyi fogyasztó tekinti meg a korábbi páciensek véleményeit, amikor egészségügyi szolgáltatót keres magának. A túlnyomó többség nagyon fontosnak tartja a korábbi ügyfelek véleményeit, és ezeket tekinti meg első körben, amikor egy jó orvost szeretne találni. Sokan már azért is hajlandók lemondani egy lehetséges szakorvosról, mert rossz dolgokat olvasnak róla az interneten. A páciensek véleményei ma minden korábbinál fontosabbak, hiszen az emberek szabadon nyilvánosságra hozhatják ezeket az interneten, és gyakran ezen múlik egy orvos pozitív, vagy épp negatív hírneve. Egy orvosnak, vagy egészségügyi marketingesnek tehát arra kell törekednie, hogy minél több pozitív véleményt szerezzen...

Google algoritmusfrissítések
2021-04-01

Minden idők legnagyobb Google algoritmusfrissítései

A Google többször is említette már, hogy naponta akár több alkalommal is frissíti algoritmusát, ami éves szinten több száz, akár több ezer kisebb-nagyobb változtatást jelent. Persze ezek túlnyomó többségét szinte észre sem vesszük a hétköznapokban, azonban a keresőóriás időnként olyan újításokat vezet be, amelyek alapjaiban megváltoztatják a keresőfunkció működését és a SEO menetét.

Egészségügyi közösségi média marketing tippek
2021-03-30

Közösségi média marketing tippek egészségügyi központoknak

A 2020-as évben kirobbant koronavírus járványnak köszönhetően az egészségügy kiemelt témává vált az emberek életében. Erre a területre mindig is óriási verseny volt jellemző, azonban ahogy az elmúlt esztendő során számos egészségügyi központ kényszerült az internetre költözni, a mezőny csak tovább sűrűsödött. A kérdés tehát az, hogy hogyan szerezhet egy egészségügyi központ még több ügyfelet magának az online környezetben. A választ pedig: közösségi média marketinggel.

Popup ablakok használata a Google szemszögéből
2021-03-25

A Google szerint nem jár büntetés az átmeneti felugró ablakokért

A felugró ablakok az érdeklődők megkaparintásának gyakori, és sokak szerint túlhasznált eszközei. A kéretlenül felbukkanó elemek sokat ronthatnak a felhasználói élményen, így nem csoda, hogy a Google is büntetést szabhat ki miattuk. De mi a helyzet azokkal a felugró ablakokkal, amik csak átmenetileg jelennek meg a felhasználók előtt?

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!