Kreatív hírlevél tárgyak, amelyekkel felhívhatod magadra a figyelmet

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

44 email tárgy ötlet, amikkel fellendítheted értékesítéseidet

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Néha még a legkreatívabb marketingesek számára is problémát jelenthet hangzatos tárgyakat megfogalmazni promóciós emailjeikhez. A korszerű spamszűrők, és az email marketinget szabályozó törvények komoly kihívássá tehetik a promóciós emailek célba juttatás

Mitől lesz hatékony egy email tárgya?

A hatékony email tárgyak azok, amik megnyitásra ösztönzik a címzetteket. Ha senki sem nyitja meg őket, vagy csak nagyon kevesen, akkor nem tekinthetők igazán hatékonyaknak – logikus, ugye?
Különfélek kedvezményekkel, korlátozott ideig tartó promóciókkal és egyéb különleges kínálatokkal sokkal csábítóbbá teheted emailjeidet a címzettek számára.
Egy jó promóciós email:

  • Valamilyen ösztönzőt ajánl a címzettnek
  • Érezteti a címzettel az ajánlat sürgőségét
  • Rövid

Habár nem egyszerű feladat mindezt belesűríteni egy pár másodperc alatt elolvasható tárgymezőbe, a mai rohanó, telefonok uralta világban elengedhetetlen, hogy tömören, de hatékonyan fogalmazz. Fontos, hogy minél előbb megragadd célközönséged figyelmét, majd olyan tartalmakat kínálj nekik, amik beváltják a tárgyban tett ígéretet!

 

Email tárgyak családi és baráti értékesítésekhez

A családi és baráti értékesítésekről szóló ajánlatok azoknak a hűséges ügyfeleknek szólnak, akiknek családi és baráti kedvezményeket kínálnál, vagy akik szívesen ajánlanák ismerőseiknek is márkádat. Íme néhány példa ezekre:

  1. Családok és barátok hete – 25% kedvezmény minden szolgáltatásra!
  2. Oszd meg a szeretetet – Ajánlj minket, és a következő szolgáltatás ingyenes!
  3. Ajándék tőlünk, neked – Az 1500 Ft-os ajándékutalványod
  4. 5 000 FT-os kedvezményes kupon 30 000 FT feletti vásárláshoz
  5. 1000 Ft-os nap! Vidd, amíg van!
  6. Exkluzív 30%-os kedvezmény a hűségprogram tagjai számára – Csak ma!

 

Email tárgyak időkorlátos értékesítéshez

Ha szeretnéd éreztetni címzettjeiddel, hogy csak limitált ideig használhatják ki az általad kínált kedvezményes lehetőségeket, akkor az alábbi email tárgyakkal sürgetheted őket a konverzióra:

  1. Villámleárazás csak ma – Mert szeretünk!
  2. Egynapos bomba ajánlatok!
  3. Rendkívüli hírek! 5000 Ft-os kedvezmények csak ma!
  4. Meghosszabbítottuk! 10%-os kedvezményes kuponod még 48 óráig érvényes!
  5. Már csak egy nap! Ne maradj le az akciókról!
  6. Szédületes megtakarítások még 2 napig!

 

Email tárgyak ünnepi értékesítésekhez

Az ünnepek nagyszerű lehetőséget kínálnak némi email marketingre, és teret nyitnak az ember kreativitásának is:

  1. Black Friday őrület – Mindent leáraztunk!
  2. Lepd meg magadat karácsonyra ezekkel az ünnepi ajánlatokkal!
  3. Indítsd kényelmesen az új évet – 25%-os kedvezmény minden gyógyfürdőnkben!
  4. Lepd meg szerelmedet egy ingyenes ajándékkal Valentin-nap alkalmából!

 

Email tárgyak szezonális értékesítésekhez

Az évszakok változása mindig jó ürügyet kínál arra, hogy leárazásokkal kedveskedj ügyfeleidnek. Íme néhány szezonális email tárgy, amikkel felkeltheted a figyelmüket:

  1. Nem csak a hó hullik, az árak is! Téli akciók webáruházunkban!
  2. 200 forint kedvezmény minden centi hó után!
  3. Olvad a hó – És vele az árak is!
  4. Hűtsd le magad a nagy forróságban egy adag LEÁRAZÁSSAL!
  5. Nem bírod a hőséget? Ezek az akciós árak segítenek majd!

 

Email tárgyak pénzügyi és befektetési témájú emailekhez

A pénzügyekkel, biztosításokkal és ingatlannal foglalkozó kisvállalkozások tanácsadással, az előleg mellőzésével vagy épp kedvező árú extrákkal igyekezhetnek felülértékesíteni kínálatukat. Ebben az alábbi email tárgyak segíthetnek:

  1. Teljes adóbevallást készítünk Önnek – Csak 10 000 Ft!
  2. Tartozások? Kérje INGYENES hiteltanácsadásunkat!
  3. Szolgáltatásbővítés ingyen – Szerezz többet kevesebbért!

 

Email tárgyak fitnesz stúdióknak

Kedvezményes árak, illetve alacsony belépődíjak felkínálásával garantáltan többen fordulnak majd meg fitnesz stúdióban.

  1. 2 hétnyi korlátlan edzés csak 15 000 Ft-ért!
  2. 5 évesek lettünk – 5 000 Ft kedvezmény minden februárban nyitott tagságra!
  3. Ingyenes feliratkozás legújabb tanfolyamunkra – Csak tagoknak!
  4. Gyere hozzánk szobakerékpározni – Az első alkalom INGYENES!

 

Email tárgyak gyógyfürdőknek és szépségszalonoknak

Küldj releváns és aktuális ajánlatokat címzettjeidnek, hogy szépségszalonodba vagy gyógyfürdődbe csábítsd őket.

  1. 15 000 Ft-os kedvezmény masszázsra ma 14 órakor!
  2. Kedvezményekkel nyitunk: 25%-os kedvezmény minden szolgáltatásunkra!
  3. Öltözz át álmaid frizurájába – 5 000 Ft-os kedvezmény minden hölgynek!
  4. Oszd meg másokkal is az élményt – 50%-os kedvezmény minden ajánlás után!

 

Email tárgyak a turisztikai ipar számára

Szeretnéd megköszönni korábbi ügyfeleidnek, hogy téged választottak? Kínálj nekik egy új, kedvezményes utat!

  1. Értékeld előző utadat egy 10%-os kedvezményért a következőből!
  2. Nyárindító akciók!
  3. 10 szuper ajánlat a következő 2 napra!
  4. Mesélj utadról, és zsebeld be 10 000 Ft-os kedvezményedet!

 

Email tárgyak fogorvosoknak

Akár egy általános vizsgálatra szeretnéd rávenni korábbi pácienseidet, akár új pácienseket szeretnél szerezni, ezek az email tárgyak segíthetnek ebben:

  1. Ok a mosolyra: INGYENES fogfehérítés!
  2. Ajánlj minket egy barátodnak egy 5 000 Ft-os ajándékutalványért
  3. Itt a nagytakarítás ideje! Ingyenes tisztítás vagy egy ingyenes fogkefe a következő héten érkezőknek!
  4. „Egyet fizet, kettőt kap” fogfehérítés egész hónapban!

 

Email tárgyak háztartási szolgáltatásokhoz

Az otthoni, háztartási szolgáltatók is kihasználhatják az email marketing nyújtotta lehetőségeket volt ügyfeleik visszaszerzéséhez, illetve újak toborzásához.

  1. Foglalj most, és takaríts meg 25%-ot később!
  2. Baj van a vízvezetékekkel? Megoldjuk! Íme az ajánlataink!
  3. 5 nagy leárazás, amiről nem érdemes lemaradni a következő hónapban!
  4. Kíváncsiak vagyunk a véleményedre – Cserébe kedvezmény a következő alkalommal!

Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

sikeres marketingkampányok
2022-06-30

A sikeres marketingkampányok 5 nélkülözhetetlen lépése

Senki sem szereti bevallani, de mindenki tudna mondani legalább egy olyan reklámot, amit tényleg szeret. Hogy miért? Mert az irritáló kampányok és azok, amelyek magukkal ragadnak két egészen más kategóriába sorolhatók. Minden azon múlik, hogy milyen történetet és hogyan adnak elő. De milyen lépéseket kell tenned ahhoz, hogy kampányod a jó irányba haladjon a helyett, hogy csak márkádra haragítaná közönségedet? Az alábbi kulcsfontosságú lépések ebben segítenek majd!

Egészségügyi marketing taktikák a közösségi médiában
2022-06-28

Közösségi médiás taktikák az egészségügyi marketingben

Mindössze másfél évtizeddel ezelőtt senki sem gondolta volna, hogy az internet közösségi felületei egyszer az egészségügyi marketing szerves részét képezik majd. Ha azonban egy orvos, klinika vagy egészségügyi szervezet nincs jelen a legnépszerűbb közösségi platformokon, akkor óriási hátrányt szenved el versenytársaival szemben. A legtöbben még ma is csak odáig jutnak el, hogy regisztrálják rendelőjüket a Facebookra vagy az Instagramra, de itt meg is szakadnak a dolgok. Szóval hogyan hozhatod ki a legtöbbet a közösségi médiás egészségügyi marketingből? Az alábbiakban ehhez kínálunk néhány tanácsot!

seo tönkreteheti a webhelyet?
2022-06-23

Tönkreteheti véglegesen a SEO egy webhely hírnevét?

Arról biztosan hallottál már, hogy ha manipulatív taktikákkal próbálod javítani webhelyed rangsorolását, akkor a Google és más keresőmotorok súlyos büntetéseket szabhatnak ki rá. De vajon véglegesen is tönkreteheted webhelyed hírnevét a keresőoptimalizálással?

Hogyan alakítsd ki célpiacod? Segítünk!
2022-06-21

Mi az a célpiac (és hogyan találd meg sajátodat)?

Egy cég megalapításának egyik legelső lépése a célpiac meghatározása. Ez a piac határozza majd meg, hogy milyen termékeket készítesz, hogyan prezentálod márkádat és hogy kiknek szól majd marketinged.

Youtube marketing
2022-06-16

A YouTube marketing 3 alapelve

A YouTube a világ egyik leggyakrabban látogatott webhelye, tele kiváló marketinglehetőségekkel. Azonban ahhoz, hogy sikeresen népszerűsíthesd rajta saját vagy egy ügyfeled márkáját, mindenekelőtt ismerned kell nem csak az általános marketinges tényezőket kell ismerned (pl., hogy tudd, kiknek szólnak üzeneteid, illetve milyen célokat próbálsz elérni velük), hanem a YouTube alapelveivel is tisztában kell, hogy légy. Íme a legfontosabbak ezek közül!

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!