Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

44 email tárgy ötlet, amikkel fellendítheted értékesítéseidet

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Néha még a legkreatívabb marketingesek számára is problémát jelenthet hangzatos tárgyakat megfogalmazni promóciós emailjeikhez. A korszerű spamszűrők, és az email marketinget szabályozó törvények komoly kihívássá tehetik a promóciós emailek célba juttatás

Mitől lesz hatékony egy email tárgya?

A hatékony email tárgyak azok, amik megnyitásra ösztönzik a címzetteket. Ha senki sem nyitja meg őket, vagy csak nagyon kevesen, akkor nem tekinthetők igazán hatékonyaknak – logikus, ugye?
Különfélek kedvezményekkel, korlátozott ideig tartó promóciókkal és egyéb különleges kínálatokkal sokkal csábítóbbá teheted emailjeidet a címzettek számára.
Egy jó promóciós email:

  • Valamilyen ösztönzőt ajánl a címzettnek
  • Érezteti a címzettel az ajánlat sürgőségét
  • Rövid

Habár nem egyszerű feladat mindezt belesűríteni egy pár másodperc alatt elolvasható tárgymezőbe, a mai rohanó, telefonok uralta világban elengedhetetlen, hogy tömören, de hatékonyan fogalmazz. Fontos, hogy minél előbb megragadd célközönséged figyelmét, majd olyan tartalmakat kínálj nekik, amik beváltják a tárgyban tett ígéretet!

 

Email tárgyak családi és baráti értékesítésekhez

A családi és baráti értékesítésekről szóló ajánlatok azoknak a hűséges ügyfeleknek szólnak, akiknek családi és baráti kedvezményeket kínálnál, vagy akik szívesen ajánlanák ismerőseiknek is márkádat. Íme néhány példa ezekre:

  1. Családok és barátok hete – 25% kedvezmény minden szolgáltatásra!
  2. Oszd meg a szeretetet – Ajánlj minket, és a következő szolgáltatás ingyenes!
  3. Ajándék tőlünk, neked – Az 1500 Ft-os ajándékutalványod
  4. 5 000 FT-os kedvezményes kupon 30 000 FT feletti vásárláshoz
  5. 1000 Ft-os nap! Vidd, amíg van!
  6. Exkluzív 30%-os kedvezmény a hűségprogram tagjai számára – Csak ma!

 

Email tárgyak időkorlátos értékesítéshez

Ha szeretnéd éreztetni címzettjeiddel, hogy csak limitált ideig használhatják ki az általad kínált kedvezményes lehetőségeket, akkor az alábbi email tárgyakkal sürgetheted őket a konverzióra:

  1. Villámleárazás csak ma – Mert szeretünk!
  2. Egynapos bomba ajánlatok!
  3. Rendkívüli hírek! 5000 Ft-os kedvezmények csak ma!
  4. Meghosszabbítottuk! 10%-os kedvezményes kuponod még 48 óráig érvényes!
  5. Már csak egy nap! Ne maradj le az akciókról!
  6. Szédületes megtakarítások még 2 napig!

 

Email tárgyak ünnepi értékesítésekhez

Az ünnepek nagyszerű lehetőséget kínálnak némi email marketingre, és teret nyitnak az ember kreativitásának is:

  1. Black Friday őrület – Mindent leáraztunk!
  2. Lepd meg magadat karácsonyra ezekkel az ünnepi ajánlatokkal!
  3. Indítsd kényelmesen az új évet – 25%-os kedvezmény minden gyógyfürdőnkben!
  4. Lepd meg szerelmedet egy ingyenes ajándékkal Valentin-nap alkalmából!

 

Email tárgyak szezonális értékesítésekhez

Az évszakok változása mindig jó ürügyet kínál arra, hogy leárazásokkal kedveskedj ügyfeleidnek. Íme néhány szezonális email tárgy, amikkel felkeltheted a figyelmüket:

  1. Nem csak a hó hullik, az árak is! Téli akciók webáruházunkban!
  2. 200 forint kedvezmény minden centi hó után!
  3. Olvad a hó – És vele az árak is!
  4. Hűtsd le magad a nagy forróságban egy adag LEÁRAZÁSSAL!
  5. Nem bírod a hőséget? Ezek az akciós árak segítenek majd!

 

Email tárgyak pénzügyi és befektetési témájú emailekhez

A pénzügyekkel, biztosításokkal és ingatlannal foglalkozó kisvállalkozások tanácsadással, az előleg mellőzésével vagy épp kedvező árú extrákkal igyekezhetnek felülértékesíteni kínálatukat. Ebben az alábbi email tárgyak segíthetnek:

  1. Teljes adóbevallást készítünk Önnek – Csak 10 000 Ft!
  2. Tartozások? Kérje INGYENES hiteltanácsadásunkat!
  3. Szolgáltatásbővítés ingyen – Szerezz többet kevesebbért!

 

Email tárgyak fitnesz stúdióknak

Kedvezményes árak, illetve alacsony belépődíjak felkínálásával garantáltan többen fordulnak majd meg fitnesz stúdióban.

  1. 2 hétnyi korlátlan edzés csak 15 000 Ft-ért!
  2. 5 évesek lettünk – 5 000 Ft kedvezmény minden februárban nyitott tagságra!
  3. Ingyenes feliratkozás legújabb tanfolyamunkra – Csak tagoknak!
  4. Gyere hozzánk szobakerékpározni – Az első alkalom INGYENES!

 

Email tárgyak gyógyfürdőknek és szépségszalonoknak

Küldj releváns és aktuális ajánlatokat címzettjeidnek, hogy szépségszalonodba vagy gyógyfürdődbe csábítsd őket.

  1. 15 000 Ft-os kedvezmény masszázsra ma 14 órakor!
  2. Kedvezményekkel nyitunk: 25%-os kedvezmény minden szolgáltatásunkra!
  3. Öltözz át álmaid frizurájába – 5 000 Ft-os kedvezmény minden hölgynek!
  4. Oszd meg másokkal is az élményt – 50%-os kedvezmény minden ajánlás után!

 

Email tárgyak a turisztikai ipar számára

Szeretnéd megköszönni korábbi ügyfeleidnek, hogy téged választottak? Kínálj nekik egy új, kedvezményes utat!

  1. Értékeld előző utadat egy 10%-os kedvezményért a következőből!
  2. Nyárindító akciók!
  3. 10 szuper ajánlat a következő 2 napra!
  4. Mesélj utadról, és zsebeld be 10 000 Ft-os kedvezményedet!

 

Email tárgyak fogorvosoknak

Akár egy általános vizsgálatra szeretnéd rávenni korábbi pácienseidet, akár új pácienseket szeretnél szerezni, ezek az email tárgyak segíthetnek ebben:

  1. Ok a mosolyra: INGYENES fogfehérítés!
  2. Ajánlj minket egy barátodnak egy 5 000 Ft-os ajándékutalványért
  3. Itt a nagytakarítás ideje! Ingyenes tisztítás vagy egy ingyenes fogkefe a következő héten érkezőknek!
  4. „Egyet fizet, kettőt kap” fogfehérítés egész hónapban!

 

Email tárgyak háztartási szolgáltatásokhoz

Az otthoni, háztartási szolgáltatók is kihasználhatják az email marketing nyújtotta lehetőségeket volt ügyfeleik visszaszerzéséhez, illetve újak toborzásához.

  1. Foglalj most, és takaríts meg 25%-ot később!
  2. Baj van a vízvezetékekkel? Megoldjuk! Íme az ajánlataink!
  3. 5 nagy leárazás, amiről nem érdemes lemaradni a következő hónapban!
  4. Kíváncsiak vagyunk a véleményedre – Cserébe kedvezmény a következő alkalommal!

Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Hatékony marketingfolyamatok
2021-02-25

Így teheted hatékonyabbá marketingfolyamataidat 2021-ben

A koronavírus járványra reagáló marketingcsapatok világszerte komoly nyomás alá kerültek az elmúlt év során, hiszen a vészhelyzetben szűkös költségvetésekkel, és rendszeresen változó, megjósolhatatlan trendekkel voltak kénytelenek dolgozni.

44 email tárgy ötlet, amikkel fellendítheted értékesítéseidet
2021-02-23

44 email tárgy ötlet, amikkel fellendítheted értékesítéseidet

Néha még a legkreatívabb marketingesek számára is problémát jelenthet hangzatos tárgyakat megfogalmazni promóciós emailjeikhez. A korszerű spamszűrők, és az email marketinget szabályozó törvények komoly kihívássá tehetik a promóciós emailek célba juttatás

SEO és a felhasználói tartalmak
2021-02-18

Így segíthetik a SEO-t a felhasználói tartalmak

A felhasználói tartalmak azok a tartalmak, amiket az online platformok felhasználói készítenek valamilyen formában. Egyszerű, ugye? Ezek lehetnek képek, videók, szöveges bejegyzések, termékértékelések és egyéb tartalmak is. A felhasználói tartalmak nagy értéke, hogy őszinték és valódiak, hiszen nem a márka fényezi bennük magát, hanem igazi, elégedett vásárlók készítik őket, saját tapasztalataik alapján.

B2B egészségügyi marketing trendek 2021-ben
2021-02-16

Ezek 2021 legfontosabb B2B egészségügyi marketingtrendjei

A 2020-as esztendő végérvényesen is bebizonyította, hogy az egészségügy jövője a digitális közegben van. Ezt persze számos szolgáltató már évekkel ezelőtt felismerte, de sokan a tavalyi évben kényszerültek az interneten folytatni a kommunikációt pácienseikkel. Miután a járvány lezajlik, biztosak lehetünk benne, hogy semmi sem lesz ugyan olyan, mint régen volt.  

A keresőmotorok különbségei a SEO szempontjából
2021-02-11

A Google és a többiek – A keresőmotorok különbségei a SEO szempontjából

Nehéz olyan SEO útmutatót találni az interneten, ami nem a Google-ra összpontosít. Ennek persze jó oka van, hiszen a Google a legnépszerűbb keresőmotor az összes közül, és egymaga több felhasználót szolgál ki, mint az összes többi alternatíva együttesen.

Az egészségügyi SEO alapjai: Így lehetsz a legjobb
2021-02-09

Az egészségügyi SEO alapjai praxisod fellendítéséhez

Az emberek többsége manapság a Google-hoz fordul, ha egészségügyi szakembereket, orvosokat szeretne találni magának (vagy épp gyermekeinek, és így tovább). Az emberek megtanultak bízni a Google javaslataiban, így ha a te praxisod webhelye jelenik meg az első találati pozícióban, akkor rengeteg kattintásra, és lehetséges páciensre számíthatsz. Persze, ha valaki másnak sikerül megszereznie az első helyet, az kisebb forgalmat jelent majd praxisod számára.

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!