Szépségszalon marketing szépségipari vállalkozásoknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Szépségszalon marketing: Hogyan növeld ügyfélköröd?

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Felfuttatnád szépségszalonod? Szeretnéd bővíteni ügyfélköröd? Fordíts energiát és fektess be szépségszalon marketingre, amely valóban meg is térül számodra. Milyen marketing eszközökre lesz szükséged? Ebben segítünk! 

Szépségszalon marketing – Az alapok 

Szépségszalon marketinged alapja egy jó weboldal lesz. Egy jó weboldal elengedhetetlen szalonod szempontjából, hiszen ezáltal ismerhetnek meg közelebb téged potenciális ügyfeleid, és ezalapján találhatnak is meg téged. Szépségszalonod weboldalán érdemes minden fontos tudnivalót feltüntetned, amely segít tájékozódni felhasználóidnak. A fontos információk feltöltése azonban nem lesz elég marketing tevékenységedhez, hiszen lényeges a minőségi tartalomfeltöltés és a weboldal technikai beállításai is annak érdekében, hogy vállalkozásod szem előtt maradhasson. Tehát nem lesz elegendő egy szép, esztétikus weboldal, ha nem találnak majd meg általa potenciális ügyfeleid. 

 

Szépségszalon marketing – Mire lesz még szükséged? 

A weboldalad üzemeltetéséhez szükséged lesz minőségi tartalomgyártásra, amely segít majd, hogy honlapod megjelenjen a Google keresőjében. Minőségi tartalomgyártás alatt mit is értünk? Olyan tartalmakat, amelyek informatívak, érdekesek lesznek potenciális ügyfeleid számára, emellett tartalmaznak olyan kulcsszavakat, kifejezéseket is, amik szintén relevánsak lesznek vállalkozásodnak. Hogyan érdemes elindulni? Egy alapos kulcsszókutatással, amely sorra veszi azokat a kifejezéseket, amelyek kapcsolódnak szépségszalonodhoz. Legyenek ezek a kifejezések akár az általad nyújtott szolgáltatások, mint a „fiatalító arckezelés”, akár lokális kifejezések, mint a „kozmetika Budapesten” vagy az ügyfelek problémáira megoldást nyújtó kulcsszavak, mint a „pattanásos bőr ellen”. Ha nem tudod pontosan hogyan indulj ennek a kulcsszókutatásnak, akkor mi segítünk ebben és természetesen szépségszalon marketinged kialakításában is. Kérj ajánlatot most az alábbi linken

 

Szépségszalon marketing – Elegendő számomra a közösségi média? 

Sok szépségszalon marketingje kimerül a közösségi média tevékenységben. A Facebook és az Instagram profil működtetése viszont hosszú távon nem lesz elegendő számodra, különösen akkor, ha bővítenéd ügyfélköröd vagy szalonod. A közösségi média kezdetnek jó lehet, azonban az összefüggéstelen posztolások, bejegyzések és az értelmetlen hirdetés kiemelések nem fognak eredményt hozni számodra. Ezért fontos weboldalad alapnak és komplexen összekötve szépségszalon marketinged a közösségi médiával, valamint tartalommarketinggel. 

 

Szépségszalon marketing – Az influencerek egyenlők a sikerre vitt vállalkozással? 

A szépségipar és a szépségszalon marketing kiemelkedő része lehet az influencer marketing. A különböző beauty influencerek jó megoldásnak tűnhetnek szépségszalonod felfuttatására, azonban nagyon nem mindegy kivel reklámozod magad. Egy-egy influencer valóban segítségedre lehet, viszont néha igen félremehet a célközönség és nem potenciális ügyfélkört fogsz bevonzza. Tehát ne erre alapozz elsősorban, hiszen számos költségbe verheted magad feleslegesen. Mi tehát a teendő? Egy valódi komplex szépségszalon marketing stratégia kialakítása, amely mindent egybevesz. 

 

Szépségszalon marketing – Stratégia, amely mérhető eredményeket hoz

A szépségszalon marketing stratégiád egy előrejelzés lesz számodra a kitűzött célokkal, az alkalmazott marketing eszközökkel és persze mérhető eredményekkel. Az eredmények folyamatos figyelése fogja mutatni, hogy mely eszközök, hogyan teljesítettek az aktuális időszakban, min érdemes változtatni, erősíteni és mi az, amit jobb nem erőltetni. Szépségszalon marketing stratégiád kialakításában profi marketing csapatunk segít neked, amellyel bővítheted ügyfélköröd, erősítheted branded és legyen bármi célod, együtt elérhetjük!

Kérj ajánlatot most marketing ügynökségünktől céljaid elérésére! 
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!