Szépségszalon marketing szépségipari vállalkozásoknak

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Szépségszalon marketing: Hogyan növeld ügyfélköröd?

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

Felfuttatnád szépségszalonod? Szeretnéd bővíteni ügyfélköröd? Fordíts energiát és fektess be szépségszalon marketingre, amely valóban meg is térül számodra. Milyen marketing eszközökre lesz szükséged? Ebben segítünk! 

Szépségszalon marketing – Az alapok 

Szépségszalon marketinged alapja egy jó weboldal lesz. Egy jó weboldal elengedhetetlen szalonod szempontjából, hiszen ezáltal ismerhetnek meg közelebb téged potenciális ügyfeleid, és ezalapján találhatnak is meg téged. Szépségszalonod weboldalán érdemes minden fontos tudnivalót feltüntetned, amely segít tájékozódni felhasználóidnak. A fontos információk feltöltése azonban nem lesz elég marketing tevékenységedhez, hiszen lényeges a minőségi tartalomfeltöltés és a weboldal technikai beállításai is annak érdekében, hogy vállalkozásod szem előtt maradhasson. Tehát nem lesz elegendő egy szép, esztétikus weboldal, ha nem találnak majd meg általa potenciális ügyfeleid. 

 

Szépségszalon marketing – Mire lesz még szükséged? 

A weboldalad üzemeltetéséhez szükséged lesz minőségi tartalomgyártásra, amely segít majd, hogy honlapod megjelenjen a Google keresőjében. Minőségi tartalomgyártás alatt mit is értünk? Olyan tartalmakat, amelyek informatívak, érdekesek lesznek potenciális ügyfeleid számára, emellett tartalmaznak olyan kulcsszavakat, kifejezéseket is, amik szintén relevánsak lesznek vállalkozásodnak. Hogyan érdemes elindulni? Egy alapos kulcsszókutatással, amely sorra veszi azokat a kifejezéseket, amelyek kapcsolódnak szépségszalonodhoz. Legyenek ezek a kifejezések akár az általad nyújtott szolgáltatások, mint a „fiatalító arckezelés”, akár lokális kifejezések, mint a „kozmetika Budapesten” vagy az ügyfelek problémáira megoldást nyújtó kulcsszavak, mint a „pattanásos bőr ellen”. Ha nem tudod pontosan hogyan indulj ennek a kulcsszókutatásnak, akkor mi segítünk ebben és természetesen szépségszalon marketinged kialakításában is. Kérj ajánlatot most az alábbi linken

 

Szépségszalon marketing – Elegendő számomra a közösségi média? 

Sok szépségszalon marketingje kimerül a közösségi média tevékenységben. A Facebook és az Instagram profil működtetése viszont hosszú távon nem lesz elegendő számodra, különösen akkor, ha bővítenéd ügyfélköröd vagy szalonod. A közösségi média kezdetnek jó lehet, azonban az összefüggéstelen posztolások, bejegyzések és az értelmetlen hirdetés kiemelések nem fognak eredményt hozni számodra. Ezért fontos weboldalad alapnak és komplexen összekötve szépségszalon marketinged a közösségi médiával, valamint tartalommarketinggel. 

 

Szépségszalon marketing – Az influencerek egyenlők a sikerre vitt vállalkozással? 

A szépségipar és a szépségszalon marketing kiemelkedő része lehet az influencer marketing. A különböző beauty influencerek jó megoldásnak tűnhetnek szépségszalonod felfuttatására, azonban nagyon nem mindegy kivel reklámozod magad. Egy-egy influencer valóban segítségedre lehet, viszont néha igen félremehet a célközönség és nem potenciális ügyfélkört fogsz bevonzza. Tehát ne erre alapozz elsősorban, hiszen számos költségbe verheted magad feleslegesen. Mi tehát a teendő? Egy valódi komplex szépségszalon marketing stratégia kialakítása, amely mindent egybevesz. 

 

Szépségszalon marketing – Stratégia, amely mérhető eredményeket hoz

A szépségszalon marketing stratégiád egy előrejelzés lesz számodra a kitűzött célokkal, az alkalmazott marketing eszközökkel és persze mérhető eredményekkel. Az eredmények folyamatos figyelése fogja mutatni, hogy mely eszközök, hogyan teljesítettek az aktuális időszakban, min érdemes változtatni, erősíteni és mi az, amit jobb nem erőltetni. Szépségszalon marketing stratégiád kialakításában profi marketing csapatunk segít neked, amellyel bővítheted ügyfélköröd, erősítheted branded és legyen bármi célod, együtt elérhetjük!

Kérj ajánlatot most marketing ügynökségünktől céljaid elérésére! 
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!