Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat).
Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.
 

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!

Célozd meg azokat az érdeklődőket, akik a legnagyobb valószínűséggel hívnák a rendelőt

Ha új pácienseket szeretnél szerezni a Facebookról, akkor el kell érned, hogy a mobilhasználóknak is megjelenjenek hirdetéseid a platformon. Az asztali felhasználók könnyedén beírhatják telefonszámodat a mobiljukba, míg az okostelefonról böngészők akár egy gombnyomással felhívhatják rendelődet.

 

Ismerd a közönségedet

Azok a felhasználók, akik korábban már érdeklődést mutattak praxisod iránt (pl. ellátogattak webhelyedre) általában pozitívan reagálnak a remarketingre, pontosabban az újracélzott hirdetésekre. Van azonban egy másik szegmens is, akiket megéri ismételten megcélozni: ők azok az érdeklődők, akik már legalább egyszer felhívták rendelődet, de nem foglaltak maguknak időpontot.
Nekik is olyan hirdetésekkel érdemes mutatni, amik korábbi érdeklődésüket tükrözik (pl. azt a kezelés, aminek korábban utánanéztek), hogy ezzel újbóli hívásra ösztönözd őket.

 

Használd a Facebook célzási opcióit fogászati hirdetéseidhez

A korábbi érdeklődők újrícélzása mellett számos egyéb módon is hasznát veheted a Facebook fejlett célzási opcióinak, ha szeretnéd elérni ideális közönségedet:

Célozd meg a helyi pácienseket hirdetéseiddel

A fogászatok többsége általában 10-20 kilométeres körzetéből vonzza a pácienseket, ezért igyekezz erre a közeli területre célozni hirdetéseidet is. Nem árt, ha a hirdetések szövegében is teszel helyi utalásokat.

 

Tedd személyessé fogászati hirdetéseidet az életesemények megcélzásával

Légy ott a pácienseknek, amikor a legnagyobb szükségük van rád – jelenítsd meg nekik hirdetéseidet az alapján, hogy éppen mi zajlik az életükben.
A Facebook mély célzási rendszerének köszönhetően nagyon konkrét életesemények alapján is megcélozhatod ideális pácienseidet. Ha például valaki nemrégiben költözött a városba, ahol a rendelőd is működik, akkor jó eséllyel új fogorvosra lesz szüksége. Ezen kívül akár fogfehérítést is felkínálhatsz azoknak, akiknek épp most volt az eljegyzésük, hogy a legszebb mosolyukat mutathassák a hamarosan készülő fényképeken.

 

Célozd hirdetéseidet érdeklődési körök és viselkedés szerint

Célozd meg azokat a Facebook felhasználókat is, akik korábban érdeklődésüket fejezték ki fogászati témájú oldalak iránt, vagy fogápolási termékeket vásároltak. Ezek az emberek egyértelműen fontosnak tartják a fogápolást, és jó eséllyel a te szolgáltatásid is érdekelhetik őket.

 

Hozz létre hasonmás közönségeket

A Facebook „hasonmás közönségek” funkciója segít még többet kihozni meglévő pácienseidből azzal. A hasonmás közönségekbe olyan felhasználók kerülnek bele, akik hasonlítanak azokra az ügyfeleidre, akiket már sikeresen konvertáltál hirdetéseiddel.
A hasonmás közönségek létrehozhatók továbbá hívási előzményeid alapján is, ha valahol nyomon követed ezeket a betelefonáló érdeklődőket.

 

Hívd fel az emberek figyelmét a megfelelő fogászati Facebook hirdetésekkel

Ahhoz, hogy hirdetéseid hatásosak legyenek, mindenekelőtt fel kell hívnod rájuk az emberek figyelmét, és fel kell keltened az érdeklődésüket a praxis iránt. Íme néhány hasznos tipp ehhez:

 

Kínálj egy különleges ajánlatot

A Facebook felhasználók szívesen fogadják a különleges ajánlatokat. Ösztönözd őket kattintásra azzal, hogy ezt az ajánlatod közevetlenül a hirdetésben is feltünteted. Ez után irányítsd őket a hirdetésen át egy olyan landing page-re, ahol további részleteket találnak és élhetnek a lehetőséggel.

 

Mesélj el egy történetet hirdetéseidben

A Facebook szerint a galéria típusú hirdetések rendszeresen jobb aktivitást érnek el, mint az egyetlen képet tartalmazó reklámok. Egyszerre több kép felsorolásával pedig akár egy történetet is elmesélhetsz ezekben a galériahirdetésekben.

 

Ügyelj az időzítésre

Ütemezd hirdetéseidet mikro- és makroszinten is az alapján, hogy a pácienseknek mikor lehet szüksége fogászati szolgáltatásokra, illetve, hogy mikor tudnak betelefonálni a rendelőbe. Felesleges akkor futtatni a közvetlen hívásra ösztönző hirdetéseket, amikor nincs bent senki, hogy felvegye a telefont.

 

Optimalizáld landing page-eidet

Ha egy színvonalas páciensélményt szeretnél kínálni az érdeklődőknek, illetve szeretnéd már az első percekben elnyerni bizalmukat, akkor fontos, hogy minden hirdetésedhez minőségi landing page tartozzon, amire a kattintás után átkerülnek. Íme néhány tipp ehhez:

 

Optimalizáld a landing page-eket mobilra

A közösségi média felhasználóinak kétharmada mobileszközről éri el ezeket a platformokat. Ez azt jelenti, hogy a Facebookról érkező látogatók nagy része egy okostelefonról böngészi majd webhelyedet, miután hirdetésedre koppint.
Fontos, hogy webhelyed akadálymentesen, gyorsan és biztonságosan működjön, és reszponzív kialakítással várja az érdeklődőket.

 

Tedd egyszerűvé a hívást az érdeklődők számára

Fontos, hogy a landing page-eken és a webhely egyéb oldalain elhelyezett hívásindító gombok könnyedén észrevehetők és koppinthatók legyenek. Minden oldalon helyezd el őket a hajtás feletti részben is, hogy a látogatóknak ne kelljen lejjebb görgetniük.

 

Jegyezd fel a landing page-ekről indított hívásokat

Számos hívásfigyelő szolgáltatást vehetsz igénybe, amelyek segítenek nyomon követni, hogyan teljesítenek landing paga-eid a hívások terén. Ezek nem csak a hívások számát jegyzik fel, hanem azt is, hogy mely hívások végződnek konverzióval.
Az így gyűjtött adatokat aztán a Facebookon is felhasználhatod fogászati hirdetéseid optimalizálásához.

 

Kínálj személyre szabott páciensélményt

Fogászati pácienseid általában helyi lakosok lesznek, ezért érdemes tartalmaidat is helyi jelleggel elkészítened. Irányítsd a felhasználókat egy olyan landing page-re, amin az üzenettől kezdve a képeken át a helyi telefonszámig mindent kifejezetten nekik alakítottál ki.
Ha hívásaidat egy hívásközpontba irányítod, akkor kapcsold őket össze egy olyan híváskezelővel, aki a lehető legjobban ismeri az adott hívó helyzetét. Egy híváskövető szolgáltatás ebben is sokat segíthet.
 

Online marketing blog

Tudásunk naprakész, melyből ügyfeleink profitálnak

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt, több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.

Legyen a Tiéd a következő sikertörténetünk!




Jelentkezz auditunkra még ma!

Marketing Professzorok