Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat).
Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.
 

Célozd meg azokat az érdeklődőket, akik a legnagyobb valószínűséggel hívnák a rendelőt

Ha új pácienseket szeretnél szerezni a Facebookról, akkor el kell érned, hogy a mobilhasználóknak is megjelenjenek hirdetéseid a platformon. Az asztali felhasználók könnyedén beírhatják telefonszámodat a mobiljukba, míg az okostelefonról böngészők akár egy gombnyomással felhívhatják rendelődet.

 

Ismerd a közönségedet

Azok a felhasználók, akik korábban már érdeklődést mutattak praxisod iránt (pl. ellátogattak webhelyedre) általában pozitívan reagálnak a remarketingre, pontosabban az újracélzott hirdetésekre. Van azonban egy másik szegmens is, akiket megéri ismételten megcélozni: ők azok az érdeklődők, akik már legalább egyszer felhívták rendelődet, de nem foglaltak maguknak időpontot.
Nekik is olyan hirdetésekkel érdemes mutatni, amik korábbi érdeklődésüket tükrözik (pl. azt a kezelés, aminek korábban utánanéztek), hogy ezzel újbóli hívásra ösztönözd őket.

 

Használd a Facebook célzási opcióit fogászati hirdetéseidhez

A korábbi érdeklődők újrícélzása mellett számos egyéb módon is hasznát veheted a Facebook fejlett célzási opcióinak, ha szeretnéd elérni ideális közönségedet:

Célozd meg a helyi pácienseket hirdetéseiddel

A fogászatok többsége általában 10-20 kilométeres körzetéből vonzza a pácienseket, ezért igyekezz erre a közeli területre célozni hirdetéseidet is. Nem árt, ha a hirdetések szövegében is teszel helyi utalásokat.

 

Tedd személyessé fogászati hirdetéseidet az életesemények megcélzásával

Légy ott a pácienseknek, amikor a legnagyobb szükségük van rád – jelenítsd meg nekik hirdetéseidet az alapján, hogy éppen mi zajlik az életükben.
A Facebook mély célzási rendszerének köszönhetően nagyon konkrét életesemények alapján is megcélozhatod ideális pácienseidet. Ha például valaki nemrégiben költözött a városba, ahol a rendelőd is működik, akkor jó eséllyel új fogorvosra lesz szüksége. Ezen kívül akár fogfehérítést is felkínálhatsz azoknak, akiknek épp most volt az eljegyzésük, hogy a legszebb mosolyukat mutathassák a hamarosan készülő fényképeken.

 

Célozd hirdetéseidet érdeklődési körök és viselkedés szerint

Célozd meg azokat a Facebook felhasználókat is, akik korábban érdeklődésüket fejezték ki fogászati témájú oldalak iránt, vagy fogápolási termékeket vásároltak. Ezek az emberek egyértelműen fontosnak tartják a fogápolást, és jó eséllyel a te szolgáltatásid is érdekelhetik őket.

 

Hozz létre hasonmás közönségeket

A Facebook „hasonmás közönségek” funkciója segít még többet kihozni meglévő pácienseidből azzal. A hasonmás közönségekbe olyan felhasználók kerülnek bele, akik hasonlítanak azokra az ügyfeleidre, akiket már sikeresen konvertáltál hirdetéseiddel.
A hasonmás közönségek létrehozhatók továbbá hívási előzményeid alapján is, ha valahol nyomon követed ezeket a betelefonáló érdeklődőket.

 

Hívd fel az emberek figyelmét a megfelelő fogászati Facebook hirdetésekkel

Ahhoz, hogy hirdetéseid hatásosak legyenek, mindenekelőtt fel kell hívnod rájuk az emberek figyelmét, és fel kell keltened az érdeklődésüket a praxis iránt. Íme néhány hasznos tipp ehhez:

 

Kínálj egy különleges ajánlatot

A Facebook felhasználók szívesen fogadják a különleges ajánlatokat. Ösztönözd őket kattintásra azzal, hogy ezt az ajánlatod közevetlenül a hirdetésben is feltünteted. Ez után irányítsd őket a hirdetésen át egy olyan landing page-re, ahol további részleteket találnak és élhetnek a lehetőséggel.

 

Mesélj el egy történetet hirdetéseidben

A Facebook szerint a galéria típusú hirdetések rendszeresen jobb aktivitást érnek el, mint az egyetlen képet tartalmazó reklámok. Egyszerre több kép felsorolásával pedig akár egy történetet is elmesélhetsz ezekben a galériahirdetésekben.

 

Ügyelj az időzítésre

Ütemezd hirdetéseidet mikro- és makroszinten is az alapján, hogy a pácienseknek mikor lehet szüksége fogászati szolgáltatásokra, illetve, hogy mikor tudnak betelefonálni a rendelőbe. Felesleges akkor futtatni a közvetlen hívásra ösztönző hirdetéseket, amikor nincs bent senki, hogy felvegye a telefont.

 

Optimalizáld landing page-eidet

Ha egy színvonalas páciensélményt szeretnél kínálni az érdeklődőknek, illetve szeretnéd már az első percekben elnyerni bizalmukat, akkor fontos, hogy minden hirdetésedhez minőségi landing page tartozzon, amire a kattintás után átkerülnek. Íme néhány tipp ehhez:

 

Optimalizáld a landing page-eket mobilra

A közösségi média felhasználóinak kétharmada mobileszközről éri el ezeket a platformokat. Ez azt jelenti, hogy a Facebookról érkező látogatók nagy része egy okostelefonról böngészi majd webhelyedet, miután hirdetésedre koppint.
Fontos, hogy webhelyed akadálymentesen, gyorsan és biztonságosan működjön, és reszponzív kialakítással várja az érdeklődőket.

 

Tedd egyszerűvé a hívást az érdeklődők számára

Fontos, hogy a landing page-eken és a webhely egyéb oldalain elhelyezett hívásindító gombok könnyedén észrevehetők és koppinthatók legyenek. Minden oldalon helyezd el őket a hajtás feletti részben is, hogy a látogatóknak ne kelljen lejjebb görgetniük.

 

Jegyezd fel a landing page-ekről indított hívásokat

Számos hívásfigyelő szolgáltatást vehetsz igénybe, amelyek segítenek nyomon követni, hogyan teljesítenek landing paga-eid a hívások terén. Ezek nem csak a hívások számát jegyzik fel, hanem azt is, hogy mely hívások végződnek konverzióval.
Az így gyűjtött adatokat aztán a Facebookon is felhasználhatod fogászati hirdetéseid optimalizálásához.

 

Kínálj személyre szabott páciensélményt

Fogászati pácienseid általában helyi lakosok lesznek, ezért érdemes tartalmaidat is helyi jelleggel elkészítened. Irányítsd a felhasználókat egy olyan landing page-re, amin az üzenettől kezdve a képeken át a helyi telefonszámig mindent kifejezetten nekik alakítottál ki.
Ha hívásaidat egy hívásközpontba irányítod, akkor kapcsold őket össze egy olyan híváskezelővel, aki a lehető legjobban ismeri az adott hívó helyzetét. Egy híváskövető szolgáltatás ebben is sokat segíthet.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!