Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

SEO

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is.
Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely.
Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.
 

1. Optimalizálj mobilokra

Az internetet manapság több felhasználó böngészi okostelefonokról, mint bármilyen más eszközről. Ez azt jelenti, hogy ha nem készíted fel webhelyedet ezekre a látogatókra, akkor temérdek új lehetséges ügyfélről maradsz majd le.
Fontos, hogy a weboldalak elemei (szöveges bekezdések, képek, gombok stb.) minden képernyőméreten megfelelően elférjenek, és automatikusan igazodjanak ahhoz a készülékhez, amelyen éppen megtekintik őket. Ez az úgynevezett reszponzív design, amivel manapaság minden webhelynek rendelkeznie kell.

Egy modern webhely egy okostelefonon is épp olyan könnyedén és gyorsan használható, mint egy laptopon vagy asztali számítógépen. Ne kelljen például jobbra-balra görgetniük a felhasználóknak, hogy megtekinthessenek egy képet, vagy végigolvashassanak egy hosszabb bejegyzést.

Ha webhelyed nem igazodik a mobilról böngésző felhasználók igényeihez, akkor nem sokat gondolkodnak majd, mielőtt visszafordulnak, és máshol keresnek maguknak plasztikai szolgáltatásokat.

 

2. Ügyelj a felhasználói felületre és felhasználói élményre

Meglehet, hogy webhelyed tele van minden fontos információval, amire egy leendő ügyfélnek szüksége lehet, de mi van akkor, ha valaki csak fizetni szeretne? Ha egy felhasználónak több oldalon is végig kellett lépkednie ahhoz, hogy kifizessen egy beavatkozást, akkor előfordulhat, hogy negatív véleményt ír majd szolgáltatásaidról, ami rossz hatással lesz márkaképedre.
Ezért olyan fontos a felhasználói felület (UI) és a felhasználói élmény (UX) gondos kialakítása plasztikai sebészeted webhelyén. A megfelelő elvek követésével egyszerűbbé és gyorsabbá teheted az oldalak közötti navigációt ügyfeleid számára.

Előre ki kell derítened, hogy hogyan használják az emberek webhelyedet, és olyan lépéseket kell kialakítanod, amelyek igazodnak ezekhez a folyamatokhoz. Tudd meg, hogy milyen tranzakciók történnek nap mint nap a webhelyen, és biztosíts ezekhez könnyedén fellelhető gombokat a főoldalon.

Kevés dolog csorbítja úgy a felhasználói élményt, mint amikor percekig kell keresni valamit a webhelyen, amit egyetlen kattintással is meg lehetne oldani. Mutasd meg látogatóidnak, hogy fontosnak tartod az idejüket, és nem szeretnéd vesztegetni azt.

Ha indokoltan szeretnéd növelni látogatóid webhelyen töltött idejét, akkor kínálj nekik hasznos vagy szórakoztató lehetőségeket – például egy modellt, amin különféle száj- és orrformákat is megtekinthetnek, és le is tölthetik azt, vagy elküldhetik maguknak emailben.

 

3. Használj hatékony, minimalista stílust

Egyre több webhely használ minimalista designt, mert a jól alkalmazott minimalista stílus akadálymentesség szempontjából is előnyös. Használj visszafogott design és töltsd fel olyan képes, szöveges és egyéb tartalmakkal weboldalaidat, amelyek választ adnak látogatóid kérdéseire.

Próbáld úgy elrendezni weboldalaidat, hogy minél több térköz maradjon a főbb szakaszok között. Csak olyan tartalmakat használj, amelyek tényleg hozzájárulnak az adott oldal mondanivalójához.
Kínálj továbbá egy „GYIK” és „Segítség” oldalt is azoknak a látogatóidnak, akik némi eligazításra szorulnak webhelyeddel vagy szolgáltatásaiddal kapcsolatban. Ezeken válaszold meg a leggyakoribb kérdéseket és kínálj fel minden fontos információt, amire ügyfeleidnek szüksége lehet.

Ügyelned kell arra is, hogy a látogatók gond nélkül, akadálymentesen navigálhassanak webhelyed oldalai között. Ez szintén olyasmi, amit a minimalista stílus megkönnyít, hiszen általában csupán néhány menüelemre és almenüre van szükség, amin könnyebb eligazodni.
A minimalista design jól adja magát a modern webhelyekhez is. A designelemek nem terhelik meg az ember szemét és átláthatóvá teszik a tartalmakat, illetve a navigációt.

 

A webdesign és a SEO kapcsolata

Természetesen még egy igényesen kialakított webhely sem ér sokat, ha nem áll mögötte stabil online marketing. Ehhez első sorban keresőoptimalizálásra (SEO) lesz szükséged, amelynek segítségével láthatóbbá, fellelhetőbbé teheted plasztikai sebészeted webhelyét a Google és hasonló keresőmotorok találatai között.

Az optimalizálás számos különféle technikát foglal magába, beleértve a már említett reszponzív designt, illetve a hasznos tartalmak elkészítését, a kulcsszavak használatát, a technikai optimalizálást, és így tovább.
A megfelelően kivitelezett SEO lehetővé teszi, hogy olyan lehetséges ügyfelek is rátaláljanak sebészetedre, akik nem is hallottak még márkádról, ráadásul pont akkor, amikor az általad is kínált szolgáltatásokra keresnek rá a Google-on.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

SEO nélkülözhetetlen elemei
2022-09-29

A keresőoptimalizálás 5 nélkülözhetetlen eleme

Az online kereskedők folyamatosan azt kutatják, hogy hogyan szerezhetnének még több forgalmat webáruházuk számára. Érdekes módon a keresőoptimalizálás, azaz a SEO gyakran elkerüli a figyelmüket. Ha azonban szeretnél a világ leglátogatottabb webhelyén (Google) megjelenni kínálatoddal, akkor muszáj leszel foglalkozni vele.

Mi azaz off-page SEO? Hogyan alkalmazd?
2022-09-27

Így segíti webhelyedet az off-page SEO

Amikor a keresőoptimalizálásról van szó, akkor a legtöbb on-page (vagy on-site) SEO feladat magától értetődő. Szükséged lesz egy nagy adag jó minőségű tartalomra, gondosan kiválogatott kulcsszavakra, néhány releváns belső hivatkozásra, és így tovább. De mi a helyzet az off-page SEO-val? Egyáltalán mit takar, és hogyan csinálhatod hatékonyan? Az alábbiakban többek között ezekre a kérdésekre kapsz választ!

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!