SEO stratégiát szeretnék!
1. Mobil előtérben
A mobiloptimalizáció már nem csak opció, hanem kötelező elem. A Google is a mobilbarát weboldalakat részesíti előnyben, ezért ha szeretnéd, hogy a weboldalad jól teljesítsen a keresési eredmények között, akkor mindenképpen gondoskodj a mobiloptimalizációról.2. Hangalapú keresések
A hangalapú keresések egyre népszerűbbek, így a SEO stratégiákban is nagyobb hangsúlyt kell fektetni rájuk. Az okostelefonok és a digitális asszisztensek terjedésével az emberek egyre inkább hangalapú kereséseket használnak, ami új kihívások elé állítja a SEO szakembereket. Ugyan hazánkban még nem igazán elterjedt a hangalapú keresés, de külföldön már igen elterjedt. A hangalapú keresésekre a legjobban úgy készülhetsz fel, ha a SEO stratégiádban alkalmazol kifejezéseidhez kapcsolódóan olyan kérdéseket, amelyekre választ kaphatnak felhasználóid tartalmaidban.3. E-A-T faktor
Az e-a-t (Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness) azaz Szakértelem, Tekintély és Megbízhatóság egyre fontosabb szerepet játszik a Google rangsorolásában. A Google szeretné, ha a felhasználói minőségi és megbízható tartalmat kapnának, ezért előnyben részesíti azokat az oldalakat, amelyek megfelelnek ezeknek a kritériumoknak.De hogyan tudsz minőségi és megbízható tartalmat gyártani weboldaladra?
Elsősorban úgy, ha blogposztjaidat, landing oldalaidat Te magad fogod írni és használsz ezekben forrásokat, hivatkozásokat, valamint szakmai szerzőként is feltünteted magad a cikknél.
4. UX és Core Web Vitals
A Google bejelentette, hogy a Core Web Vitals lesz az egyik rangsorolási tényező 2024-ben. Ez magában foglalja az oldal sebességét, a vizuális stabilitást és az interaktivitást. Tehát nem csak arra kell figyelned, hogy milyen tartalmat hozol létre, hanem arra is, hogy milyen felhasználói élményt nyújtasz. A felhasználói élményen belül nem csak a weboldal designja lesz fontos, de weboldalad sebessége, reszponzivitása és szabványossága is fontos szerepet játszik.5. Hosszú kulcsszavak használata
A hosszú kulcsszavak (long-tail keywords) használata továbbra is nagyon fontos marad. Ezek segítenek abban, hogy specifikusabb kereséseknél is megjelenjen a weboldalad, ráadásul általában kisebb a verseny ezekre a kifejezésekre, így lehetőséged lesz könnyebben előrekerülni a találati lista élére.Hogyan határozd meg long-tail kulcsszavaidat?
Mindenképp egy alapos kulcsszókutatással érdemes kezdened szolgáltatásaid/termékeid monitorozása segítségével, valamint használhatod a Google keresőjét, esetleg kulcsszótervező eszközét, amit a google ads rendszerében találhatsz meg. De ma már számos online eszköz rendelkezésedre áll, amivel alapos kulcsszókutatást tudsz majd elvégezni és felfedezni akár a hosszabb kulcsszavakat is.6. Tartalom Alapú SEO
A tartalom továbbra is király marad. A Google algoritmusai egyre intelligensebbek, és képesek felismerni a minőségi tartalmat. Ezért fontos, hogy olyan tartalmat hozz létre, ami értéket nyújt a felhasználóknak, és segít nekik megtalálni a keresett információkat. Lényegében ez a pont összefoglalja az előző pontokat és összekapcsolódik velük. Fontos, hogy friss információt nyújts felhasználóid számára, mindamellett valódi és minőségi tartalmat nyújts. Ne csak a szövegalapú tartalomra gondolj, hanem használj bátran képeket, videókat, infografikákat is weboldaladon, amelyek mind összekapcsolódnak az aktuális témával.Az online marketing világában a SEO trendek gyorsan változnak, és 2024 sem lesz kivétel. A mesterséges intelligencia és a hangalapú keresések továbbra is dominálni fogják a színteret, de a helyi SEO és a mobilbarát weboldalak is nagyobb hangsúlyt kapnak. Az E-A-T (Szakértelem, Hitelesség, Megbízhatóság) szempontok még fontosabbá válnak, hiszen a Google egyre jobban értékeli ezeket. És ne feledkezzünk meg a hosszú kulcsszavakról sem, melyek segítenek célzottabb forgalmat generálni.
Szeretnél naprakész maradni a SEO trendeket illetően? Akkor iratkozz fel hírlevelünkre vagy kérd ajánlatunkat most cégre szabott SEO stratégiád miatt!
Szeretnék SEO stratégiát!