A Google frissítette a strukturált adatokkal kapcsolatos útmutatóját, amiben immáron az árcsökkentés feltüntetése is szerepel. A Google szerint az a bővített találatokban most már az árcsökkenés is megjelenhet
Habár a funkció egyelőre csak angol nyelve, az Egyesült Államokban érhető el, idővel valószínűleg más országokba, így hozzánk is megérkezik majd az árcsökkenés kijelzése. Lássuk tehát, hogy miket érdemes tudni róla!
Hogyan lesz megjeleníthető az árcsökkenés a bővített találatokban?
A Google szerint az árcsökkenés feltüntetéséhez az „Offer” paramétert kell hozzáadni a „Product” Schema strukturált adatokhoz. Ez az Offer (ajánlat) egy konkrét összeg kell legyen, nem pedig egy értéktartomány.
Hogyan számolja ki a Google az árcsökkenést?
A Google automatikusan képes kiszámolni az árváltozást az alapján, hogy az idő múlásával milyen értékeket adsz meg a Product Schema segítségével. A Google szerint az előzmények átlagértékét veszi figyelembe, és ez alapján számolja ki, hogy általában mennyibe kerül a termék az aktuális árhoz képest.
Miért lehet hasznos ez a funkció?
Az új találatbővítmény segíthet megszabadulnod az olyan termékektől, amiket már rég szerettél volna eladni. Az árcsökkenés több felhasználó figyelmét ragadhatja meg. Remélhetőleg idővel hozzánk is megérkezik a funkció.