Első termék eladás: egy webshop első lépései

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Így add el első termékedet webáruházadban

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

Nos, mindenekelőtt tudatnod kell az emberekkel, hogy webáruházad szeretettel várja vevőit, ebben pedig ismerőseid és az internet is sokat segíthetnek. Lássuk, hogy hogyan!

 

Használd ki a közösségi média és egyéb online közösségek erejét

Egy webáruházat az interneten a legegyszerűbb népszerűsíteni, főleg, ha célközönséged is előszeretettel tölti idejét a világhálón. Akármilyen online csatornán is igyekszel felvenni velük a kapcsolatot, mindig maradj őszinte, hiteles, és könnyítsd meg ideális ügyfeleid számára, hogy rátaláljanak webáruházadra.


•    Oszd meg webáruházadat közösségi profiljaidon: Miután webáruházad elkészült és megnyitott, oszd meg linkjét minden közösségi profilodon, beleértve személyes és céges profiljaidat is. 
•    Helyezd el a linket a céges profilokban is: Fontos továbbá, hogy a linket a „webhely” részben is megadd minden üzleti profilodon, hiszen ezen keresztül a felhasználók bármikor könnyedén rátalálhatnak webáruházadra.
•    Csatlakozz online közösségekhez: Csatlakozz a helyi lakossági és üzleti csoportokhoz is a különböző közösségi platformokon. Ilyeneket rengeteg helyen találsz az interneten, nem csak a Facebookon és a LinkedInen. Azonban nagyon fontos, hogy interakcióid mindig hitelesek legyenek, és ne szóljon minden megnyilvánulásod az önreklámról. Bizonyítsd be, hogy tényleg a csoport értékes tagja szeretnél lenni, és hagyd, hogy az emberek előbb megkedveljenek.
•    Indíts egy blogot: Egy blog segítségével naprakész információkat, híreket és egyéb tudnivalókat oszthatsz meg az érdeklődőkkel. Mindemellett hasznos útmutatókat is készíthetsz számukra, hogy bebizonyítsd, tényleg értesz a szakmádhoz.

 

Adj egy esélyt az online hirdetéseknek

Sok újdonsült webáruház-tulajdonos nem szívesen fektet bele rögtön az online marketing költségesebb részébe, pedig a hirdetések rengeteget segíthetnek egy frissen indult webáruházon, amiről még senki sem hallott.


•    Google Ads: Ha szeretnél megjelenni hirdetéseiddel a Google találatai között, akkor a Google Ads hirdetési platformjára lesz szükséged. A számos célzási opció segít, hogy csak a legideálisabb keresőknek jelenjenek meg hirdetéseid.
•    Facebook hirdetések: Amennyiben célközönséged a Facebookon is aktív, akkor érdemes elgondolkodni a Facebook hirdetéseken is. A platform végtelenül precíz célzási lehetőségeket kínál, így pontosan megadhatod, hogy milyen felhasználóknak szeretnéd népszerűsíteni webáruházadat.
•    Versenyek és nyereményjátékok: Ezek más jellegű promóciós kampányok, mint amiket a Facebook vagy a Google kínálnak. Ezek a kampányok általában valamilyen közösségi platformon zajlanak, és közösségi részvételt igényelnek azoktól, akik nevezni szeretnének rájuk. Például meg kell osztaniuk egy bejegyzésedet, vagy fel kell tölteniük egy képet valamelyik terméked használata közben, és így tovább. Az ilyen promóciók fő célja, hogy árkád neve minél több lehetséges ügyfélhez eljusson követőid aktivitásán keresztül.

 

Bármilyen hirdetés mellett is döntesz, a legfontosabb az, hogy ismerd célközönségedet. Tudd, hogy milyen embereknek szeretnéd népszerűsíteni webáruházadat és kínálatodat, hogy hol időznek előszeretettel, milyen értékrendjük van, hogy állnak az online vásárláshoz, és így tovább. Ha például olyan termékeket kínálsz, amikre az emberek nem valószínű, hogy rákeresnek a Google-on, akkor ne pazarold a költségkeretedet Google hirdetésekre. Ha célközönséged nem aktív az Instagramon, akkor ne foglalkozz az ottani reklámokkal, és így tovább.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!