Első termék eladás: egy webshop első lépései

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

Így add el első termékedet webáruházadban

Csonka Nikoletta

szerző:
Csonka Nikoletta

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

Nos, mindenekelőtt tudatnod kell az emberekkel, hogy webáruházad szeretettel várja vevőit, ebben pedig ismerőseid és az internet is sokat segíthetnek. Lássuk, hogy hogyan!

 

Használd ki a közösségi média és egyéb online közösségek erejét

Egy webáruházat az interneten a legegyszerűbb népszerűsíteni, főleg, ha célközönséged is előszeretettel tölti idejét a világhálón. Akármilyen online csatornán is igyekszel felvenni velük a kapcsolatot, mindig maradj őszinte, hiteles, és könnyítsd meg ideális ügyfeleid számára, hogy rátaláljanak webáruházadra.


•    Oszd meg webáruházadat közösségi profiljaidon: Miután webáruházad elkészült és megnyitott, oszd meg linkjét minden közösségi profilodon, beleértve személyes és céges profiljaidat is. 
•    Helyezd el a linket a céges profilokban is: Fontos továbbá, hogy a linket a „webhely” részben is megadd minden üzleti profilodon, hiszen ezen keresztül a felhasználók bármikor könnyedén rátalálhatnak webáruházadra.
•    Csatlakozz online közösségekhez: Csatlakozz a helyi lakossági és üzleti csoportokhoz is a különböző közösségi platformokon. Ilyeneket rengeteg helyen találsz az interneten, nem csak a Facebookon és a LinkedInen. Azonban nagyon fontos, hogy interakcióid mindig hitelesek legyenek, és ne szóljon minden megnyilvánulásod az önreklámról. Bizonyítsd be, hogy tényleg a csoport értékes tagja szeretnél lenni, és hagyd, hogy az emberek előbb megkedveljenek.
•    Indíts egy blogot: Egy blog segítségével naprakész információkat, híreket és egyéb tudnivalókat oszthatsz meg az érdeklődőkkel. Mindemellett hasznos útmutatókat is készíthetsz számukra, hogy bebizonyítsd, tényleg értesz a szakmádhoz.

 

Adj egy esélyt az online hirdetéseknek

Sok újdonsült webáruház-tulajdonos nem szívesen fektet bele rögtön az online marketing költségesebb részébe, pedig a hirdetések rengeteget segíthetnek egy frissen indult webáruházon, amiről még senki sem hallott.


•    Google Ads: Ha szeretnél megjelenni hirdetéseiddel a Google találatai között, akkor a Google Ads hirdetési platformjára lesz szükséged. A számos célzási opció segít, hogy csak a legideálisabb keresőknek jelenjenek meg hirdetéseid.
•    Facebook hirdetések: Amennyiben célközönséged a Facebookon is aktív, akkor érdemes elgondolkodni a Facebook hirdetéseken is. A platform végtelenül precíz célzási lehetőségeket kínál, így pontosan megadhatod, hogy milyen felhasználóknak szeretnéd népszerűsíteni webáruházadat.
•    Versenyek és nyereményjátékok: Ezek más jellegű promóciós kampányok, mint amiket a Facebook vagy a Google kínálnak. Ezek a kampányok általában valamilyen közösségi platformon zajlanak, és közösségi részvételt igényelnek azoktól, akik nevezni szeretnének rájuk. Például meg kell osztaniuk egy bejegyzésedet, vagy fel kell tölteniük egy képet valamelyik terméked használata közben, és így tovább. Az ilyen promóciók fő célja, hogy árkád neve minél több lehetséges ügyfélhez eljusson követőid aktivitásán keresztül.

 

Bármilyen hirdetés mellett is döntesz, a legfontosabb az, hogy ismerd célközönségedet. Tudd, hogy milyen embereknek szeretnéd népszerűsíteni webáruházadat és kínálatodat, hogy hol időznek előszeretettel, milyen értékrendjük van, hogy állnak az online vásárláshoz, és így tovább. Ha például olyan termékeket kínálsz, amikre az emberek nem valószínű, hogy rákeresnek a Google-on, akkor ne pazarold a költségkeretedet Google hirdetésekre. Ha célközönséged nem aktív az Instagramon, akkor ne foglalkozz az ottani reklámokkal, és így tovább.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

Mutatjuk, hogyan tudud kiszámítani, mikor térül meg a keresőoptimalizálásba fektetett összeg és egyáltalán, mennyibe is kerül a keresőoptimalizálás, mi az ára
2022-05-18

Mikor és hogyan térül meg a SEO?

Mutatjuk, hogyan tududod kiszámítani, mikor térül meg a keresőoptimalizálásba fektetett összeg és egyáltalán, mennyibe is kerül a keresőoptimalizálás.

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!