Ezek nem hiányozhatnak egészségügyi vállalkozásod weboldaláról

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

4 dolog, ami egyetlen egészségügyi webhelyről sem hiányozhat

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

A mai digitális világban elengedhetetlen, hogy egészségügyi szolgáltatóként egy stabil online jelenlétet alakíts ki saját magad vagy márkád számára. Nem számít, hogy magánorvosként praktizálsz, vagy egy egészségügyi vállalatért felelsz, ha szeretnél érvényesülni, ott kell lenned, ahol az emberek keresnek majd – az interneten.
 

Online jelenléted legfontosabb része egészségügyi webhelyed lesz, amelyet különféle tartalmi és funkcionális elvek alapján kell összeállítanod. Természetesen a részletek mind attól függnek majd, hogy milyen pácienskort szeretnél bevonzani, de van néhány általános jellemző, ami egyetlen egészségügyi webhelyről sem származhat. 

Ha szeretnél egészségügyi vállalkozásod weboldalához tanácsot kérni, amellyel új pácienseket szerezhetsz, válaszd egészségügyi marketing szolgáltatásunkat, tapasztalt szakembereinktől!

 

A következőkben ezekről lesz szó, és arról, hogy miként biztosíthatod őket látogatóid, pácienseid számára.

 

Naprakész és pontos elérhetőségek és kapcsolati információk

Több mint valószínű, hogy potenciális ügyfeleid, betegeid fel szeretnék majd venni a kapcsolatot valamilyen módon praxisoddal vagy cégeddel. Nem kizárt, hogy valakinek vészhelyzetben próbálja felkutatni, hogy hogy juthat el leggyorsabban szakrendelődbe, vagy szimplán csak a telefonszámodat keresi, hogy szóban egyeztethessen időpontot a recepcióval.

Fontos, hogy egészségügyi webhelyeden minden ilyen jellegű információ (cím, telefonszám, nyitva tartás, stb.) naprakész legyen (tehát mindig frissítsd őket, ha változnának) és könnyedén rájuk lelhessenek azok, akik webhelyedre érkeznek.

 

Termékeid és szolgáltatásaid listája, árakkal

A látogatók a legtöbbször azért érkeznek webhelyedre, mert érdekli őket kínálatod – hogy milyen szolgáltatásokat és/vagy termékeket vásárolhatnak tőled, vagy vehetnek igénybe nálad. Fontos, hogy egy legfeljebb egyetlen kattintással elérhető, átlátható árlistát helyezz el webhelyeden, ahol minden aktuális árat megtekinthetnek.

Fontos továbbá, hogy webhelyed bármelyik oldaláról meg lehessen mondani, hogy mire specializálódsz, legyen az bőrgyógyászat, fogászat, vagy bármi más. Lehetséges pácienseid csak így fogják tudni, hogy milyen termékekre és szolgáltatásokra számíthatnak kínálatodban. Ha ez nem egyértelmű számukra, rövid időn belül távoznak majd webhelyedről.

 

Hasznos források pácienseknek

Néhány látogató kifejezetten azzal a szándékkal keres fel egy egészségügyi webhelyet, hogy naprakész, megbízható szaktartalmakból tájékozódhasson. Ezek a szaktartalmak szólhatnak aktuális egészségügyi témákról (szezonális vírusok, allergia, stb.), vagy általános témákról is (fogápolás, stb.)

Ezen szakforrások mellett saját termékeidet és szolgáltatásaidat is megemlítheted, olyan értelemben, hogy hogyan segíthetnek a pácienseknek a gyógyulásban, felépülésben vagy megelőzésben.

 

Az orvosok és személyzet profiljai

Az orvosi kezelések, beavatkozások, de még a vizsgálatok is végtelenül intim eljárások, amiket az ember nem szívesen bíz egy idegenre. Érdemes tehát egy külön oldalt dedikálnod webhelyeden a cégnél, vagy a rendelőben dolgozó szakembereknek és asszisztenseknek, feltüntetve azokat a területeket, amelyekben jártasak. Már ennyivel is sok kételyt és bizonytalanságot eloszlathatsz pácienseidben, hogy megfontoltabb döntést hozhassanak.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

SEO trendek az ünnepekre
2022-09-22

5 e-kereskedelmi SEO trend az ünnepekre

Habár épp, hogy véget ért a nyár, sokan már most az év végi ünnepi szezonra igyekeznek felkészíteni marketingstratégiájukat. A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás természetesen idén is nélkülözhetetlen lesz az olyan márkák számára, amelyek szeretnék láthatóbbá tenni magukat az ünnepi vásárlók előtt.

A legfontosabb marketing stratégia: helyi egészségügyi SEO
2022-09-20

A helyi egészségügyi SEO alapjai

A helyi egészségügyi SEO az az orvosok, klinikák és kórházak egyik legfontosabb marketingstratégiája, amivel ezek a szolgáltatók láthatóbbá tehetik magukat a közelben kereső felhasználók, vagyis lehetséges pácienseik számára.  

helyi seo tippek
2022-09-15

A helyi SEO 5 alapfeltétele

A helyi SEO, azaz helyi keresőoptimalizálás segítségével a közeledben keresgélő felhasználóknak népszerűsítheted vállalatodat. A helyi SEO-val általában a Google felületét szokás megcélozni, de más keresőmotorokra is lehet helyileg optimalizálni. A keresőoptimalizálás e formája az online marketing egyik leghatékonyabb ágazata, amivel elérheted, hogy tartalmaid a kívánt keresésekre jelenjenek meg ideális ügyfeleid számára.

Plasztikai sebészeti webdesign elvek: Ezekre figyelj!
2022-09-13

3 alapvető webdesign elv plasztikai sebészeknek

Ha van egy színvonalas plasztikai sebészeted, akkor azt manapság csupán fél sikerként könyvelheted el. Az internet modern világában ezt a színvonalat webhelyednek is tükröznie kell, ráadásul nem csak megjelenésében, hanem működésében is. Hiába vagy tele plasztikai sikertörténetekkel, ha nem használod fel ezeket sebészeted webhelyén. Egy ilyen profinak, mint neked hasonlóan profi online jelenlétre is szüksége lesz, aminek a központja minden esetben egy jól kialakított, modern webhely. Akár egy új webhelyet szeretnél létrehozni sebészeted számára, akár a meglévőt tervezed felújítani, az alábbi elveket már az első lépéstől kezdve szem előtt kell tartanod.  

Fogászati Facebook hirdetések: Tippek a sikerért!
2022-09-06

Így szerezz több fogászati pácienst a Facebook hirdetésekkel

A Facebook a világ legnagyobb közösségi platformja, amelyet a legtöbb magyar felhasználó is napi szinten meglátogat. Ennek köszönhetően a Facebook egy remek páciensforrás lehet bármely fogászat számára, amiben sokat segíthetnek a platform fizetett hirdetései. Ezek a reklámok hívásra ösztönözhetik az érdeklődőket, akik rögtön az alkalmazásból tárcsázhatják rendelődet (vagy eljuthatnak egy olyan oldalra, ahol megtalálják telefonszámodat). Fogászati marketingesként jól tudod, hogy mennyire értékes csatornát is jelentenek ezek a hívások egy praxis számára, hiszen sokkal kedvezőbb arányban konvertálnak, mint a webes érdeklődők. Az alábbi fogászati Facebook marketing tippek segítenek a legtöbbet kihozni hirdetéseidből.  

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!