Ezek nem hiányozhatnak egészségügyi vállalkozásod weboldaláról

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!

4 dolog, ami egyetlen egészségügyi webhelyről sem hiányozhat

Szatmári Szabina

szerző:
Szatmári Szabina

A mai digitális világban elengedhetetlen, hogy egészségügyi szolgáltatóként egy stabil online jelenlétet alakíts ki saját magad vagy márkád számára. Nem számít, hogy magánorvosként praktizálsz, vagy egy egészségügyi vállalatért felelsz, ha szeretnél érvényesülni, ott kell lenned, ahol az emberek keresnek majd – az interneten.
 

Online jelenléted legfontosabb része egészségügyi webhelyed lesz, amelyet különféle tartalmi és funkcionális elvek alapján kell összeállítanod. Természetesen a részletek mind attól függnek majd, hogy milyen pácienskort szeretnél bevonzani, de van néhány általános jellemző, ami egyetlen egészségügyi webhelyről sem származhat. 

Ha szeretnél egészségügyi vállalkozásod weboldalához tanácsot kérni, amellyel új pácienseket szerezhetsz, válaszd egészségügyi marketing szolgáltatásunkat, tapasztalt szakembereinktől!

 

A következőkben ezekről lesz szó, és arról, hogy miként biztosíthatod őket látogatóid, pácienseid számára.

 

Naprakész és pontos elérhetőségek és kapcsolati információk

Több mint valószínű, hogy potenciális ügyfeleid, betegeid fel szeretnék majd venni a kapcsolatot valamilyen módon praxisoddal vagy cégeddel. Nem kizárt, hogy valakinek vészhelyzetben próbálja felkutatni, hogy hogy juthat el leggyorsabban szakrendelődbe, vagy szimplán csak a telefonszámodat keresi, hogy szóban egyeztethessen időpontot a recepcióval.

Fontos, hogy egészségügyi webhelyeden minden ilyen jellegű információ (cím, telefonszám, nyitva tartás, stb.) naprakész legyen (tehát mindig frissítsd őket, ha változnának) és könnyedén rájuk lelhessenek azok, akik webhelyedre érkeznek.

 

Termékeid és szolgáltatásaid listája, árakkal

A látogatók a legtöbbször azért érkeznek webhelyedre, mert érdekli őket kínálatod – hogy milyen szolgáltatásokat és/vagy termékeket vásárolhatnak tőled, vagy vehetnek igénybe nálad. Fontos, hogy egy legfeljebb egyetlen kattintással elérhető, átlátható árlistát helyezz el webhelyeden, ahol minden aktuális árat megtekinthetnek.

Fontos továbbá, hogy webhelyed bármelyik oldaláról meg lehessen mondani, hogy mire specializálódsz, legyen az bőrgyógyászat, fogászat, vagy bármi más. Lehetséges pácienseid csak így fogják tudni, hogy milyen termékekre és szolgáltatásokra számíthatnak kínálatodban. Ha ez nem egyértelmű számukra, rövid időn belül távoznak majd webhelyedről.

 

Hasznos források pácienseknek

Néhány látogató kifejezetten azzal a szándékkal keres fel egy egészségügyi webhelyet, hogy naprakész, megbízható szaktartalmakból tájékozódhasson. Ezek a szaktartalmak szólhatnak aktuális egészségügyi témákról (szezonális vírusok, allergia, stb.), vagy általános témákról is (fogápolás, stb.)

Ezen szakforrások mellett saját termékeidet és szolgáltatásaidat is megemlítheted, olyan értelemben, hogy hogyan segíthetnek a pácienseknek a gyógyulásban, felépülésben vagy megelőzésben.

 

Az orvosok és személyzet profiljai

Az orvosi kezelések, beavatkozások, de még a vizsgálatok is végtelenül intim eljárások, amiket az ember nem szívesen bíz egy idegenre. Érdemes tehát egy külön oldalt dedikálnod webhelyeden a cégnél, vagy a rendelőben dolgozó szakembereknek és asszisztenseknek, feltüntetve azokat a területeket, amelyekben jártasak. Már ennyivel is sok kételyt és bizonytalanságot eloszlathatsz pácienseidben, hogy megfontoltabb döntést hozhassanak.
 


Értesülj elsőkézből legfrisseb híreinkről

Ha szeretnél még többet olvasni a témában,
iratkozz fel hogy azonnal értesülj legújabb cikkeinkről!

Ha hasznosnak találtad cikkemet, oszd meg ismerőseiddel is!


Még több cikk a témában

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat
2021-03-22

Marketingest keresünk - marketinges állásajánlat

Milyen hülye megfogalmazás már ez, hogy marketingest keresünk… Kit kerestek igazából? Miért nem írjátok le pontosan? Mutatom...  

Egészségügyi reklámcélzás: Hogyan célozzunk majd 2023-tól sütik nélkül?
2022-05-17

Reklámcélzás az egészségügyben a harmadik felek sütijei nélkül

A célzott hirdetések hosszú évek óta hatékony és eredményes marketingeszközöknek számítanak. Ehhez a marketingformához a közönségről összegyűjtött adatokra van szükség, amit a marketingesek mindezidáig olyan harmadik felektől szerezhettek be, mint a Google vagy az Apple. Ezeket az adatokat sütik formájában gyűjtötték össze, így kapták a nevüket a „harmadik felektől származó sütik”. Mindez azonban hamarosan (várhatóan 2023-ban) megváltozik, és a hirdetőknek fel kell készülniük egy olyan környezetre, amelyben többé nem férhetnek hozzá ezekhez az értékes adatokhoz. De egész pontosan milyen harmadik felektől származó adatokról van szó és miért tagadják meg a cégóriások a hozzáférést ezekhez az információkhoz? Az alábbiakban ezekre és hasonló fontos kérdésekre találsz választ!

webáruház működése
2022-05-12

Hogy működik egy webáruház?

Az internet korában mindenkinek lehetősége van arra, hogy online környezetben értékesítsen. Legyen szó kézműves alkotásokról, vagy egy kisebb-nagyobb cég termékeiről, az online vásárlás manapság annyira elterjedt, hogy sokak számára az új normává vált.

Hogyan elemezzük megfelelően adatainkat az egészségügyben?
2022-05-10

Az egészségügyi adatelemzés problémái és megoldásai

A mai modern világban az egészségügyi szolgáltatók tisztában vannak vele, hogy az adatok részletes ismerete a tájékozott klinikai döntéshozás egyik alapfeltétele. Sok szervezet számára azonban még ennek ellenére is kihívást jelent az adatelemző eszközök hatékony alkalmazása. Szóval miért éri meg foglalkozni az egészségügyi adatelemzéssel, és milyen problémákra kínál megoldást a különböző szolgáltatóknak és szervezeteknek? Az alábbiakban ezekre olvashatsz néhány példát.

Integrált marketing az egészségügyben: Mi ez pontosan?
2022-05-03

Mi az az integrált marketing (és miért olyan fontos egy egészségügyi...

A cégvezetők minden iparágban tisztában vannak vele, hogy a morálnak mindig felülről kell érkeznie. Amikor a vezetőség összehangoltan végzi munkáját és együttes erővel tesznek azért, hogy közös üzenetük az egész céget átjárja, akkor ezzel hűséget, bizalmat és magabiztosságot ébresztenek alkalmazottjaikban saját márkájuk, küldetésük és céljaik iránt. Ideális esetben a marketing aztán ezt az üzenetet továbbítja a cég célközönségének. A marketing azonban manapság egyszerre számos csatornán és többféle formátumban zajlik, és sok márkának nehezére esik olyan üzeneteket megfogalmaznia, amelyet az összes ilyen csatornán képesek lennének terjeszteni. Ez a helyzet szedett-vetett marketinget, egymással össze nem függő...

első webshop eladás
2022-04-28

Így add el első termékedet webáruházadban

Ha épp most készült el online üzleted, akkor minden bizonnyal készen állsz az értékesítésre – a kérdés csak az, hogy mi legyen az első lépés…

15 év, közel 500 sikeres tanácsadási projekt,
több, mint 100 vállalkozás komplett online marketingje.
Legyen a Tied a következő sikertörténetünk!

Jelentkezz auditunkra még ma!